Wat moet je serieus hebben ervarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja? Alleen sloeg het haten van de Joden nergens op. De verlichting was al veel eerder gebeurd. Dus denkt bijvoorbeeld Vadertje Adolf van Oh de geschiedenis leert dat de Joden een slecht volk waren et cetera. Ik vind dat je het hebt moeten ervaren voor je serieus een goed oordeel kunt vellen over het Joodse Volk.
Dat Amerikanen het werkelijk geloven? Dat geloof ik graag jaquote:
Vanwege wat? Besnijdenis?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet je serieus hebben ervaren? Ik ga niet douchen met joden hoor.
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Stijntje zelf eens een trekje rookt wil hij niks anders meer.
Ik kom alleen in Utreg voor serieuze dingenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
Stinho kom keertje naar Utreg dan klappen we jointje regel ik hotje voor je wat je wil mattie
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Utreg voor serieuze dingen
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.
Nee vanwege bijkomende gassen.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee vanwege bijkomende gassen.
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beetje sos bij mij he stinho. Niks mis mee.
Rond de kerk zeker, vieze Utrechtenaar. Met de mannen onder elkaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |