Lekkere tijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb vrijdag om 12:00 uur weekend
ja! Zieke lerarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekkere tijd
Ik vrijdag pas om 20.00 uur
Ik heb geen weekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb vrijdag om 12:00 uur weekend
Kut weerquote:
Gewoon doorzetten! Dan heb je het beste gevoel ooit daarnaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut weerMet die windkracht 20 buiten heb ik eenmaal aangenomen bij de sportschool echt totaal geen puf meer om cardio te doen
quote:
Ik heb meer associatie met Kurt dan met Mad-eye Moodyquote:
ik ook, op zaterdag maak ik moneyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben alleen de zondag vrij tegenwoordig
Ja heb ik ook wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten! Dan heb je het beste gevoel ooit daarna
Die foto is mijn cover op FBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heb meer associatie met Kurt dan met Mad-eye Moody
Ja dat is de bedoeling ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel gedaan hoorMaar je bent wel kapot
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, op zaterdag maak ik money
To goquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is dat een normale of een to go?
Die vraag stel ik mijzelf ook regelmatig. Koken kan ik best. Het bedenken wat te maken vind ik vaak lastigerquote:
Het moet wel makkelijk te maken zijn aangezien ik een kooknoob ben die nooit kooktquote:
Herkenbaar hier in huisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mijzelf ook regelmatig. Koken kan ik best. Het bedenken wat te maken vind ik vaak lastiger
Dat at jij gister ook al volgens mijquote:
Huh? neehoor ik heb gister vlees aardappelen en rode kool gegetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat at jij gister ook al volgens mij
Makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haricotverts met spek, gebakken aardappelrondjes in de pan en een boomstam
Oh dan was het iemand andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Huh? neehoor ik heb gister vlees aardappelen en rode kool gegeten
ik eet andijviequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MakkelijkIk denk maar noodles dan ofzo
[..]
Oh dan was het iemand anders
Doeiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk tot een uur of 8 mijn tijd![]()
quote:
Kijk eens op je wa Gquote:
Dat is best makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het moet wel makkelijk te maken zijn aangezien ik een kooknoob ben die nooit kookt
Hm ja moet dat ook maar eens gaan proberen dan. voor nu geef ik de voorkeur aan wokkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk
Water opzetten in een grote pan + wat zout voor de pasta, in een andere pan de groente, ui, gehakt, saus enz. doen.
Wanneer ik ga studeren gquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
kleine brownie g wanneer wietjes roken dan g
Hey hoiquote:
Ja of er gewoon niet aan beginnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn nicht is ook begonnen met blowen toen ze ging studeren![]()
wat is dat voor'n rare redenering dan
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja moet dat ook maar eens gaan proberen dan. voor nu geef ik de voorkeur aan wokken
Hoezo? Ook toen was je lievvquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey hoi
Ik wou dat ik die account kan verwijderen
Overbezorgde oudersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja cool hoor blowen. vond er echt geen fuck aanquote:
Je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo? Ook toen was je lievv
Eigenlijk moet ik dit account ook verlatenNiet echt trots op mijn oudere posts
mwa ik kreeg er alleen steeds een lachkick van maar dat heb ik nu zonder joint ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja cool hoor blowen. vond er echt geen fuck aan
Meisjes vallen niet op ''zielig maar cute''quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw topicszo zielig maar cute
Ahquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haar zusje heeft een kinddus overbezorgde ouders nah
Ik voelde gewoon serieus niks. maar ik snap die mensen niet die perse koste wat het kost een keer geblowed moeten hebben, alsof het zo bijzonder isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik kreeg er alleen steeds een lachkick van maar dat heb ik nu zonder joint ook
Je ouders kennende zou ik het doen wanneer je ergens logeertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah
Ik zou het wel willen proberen maarja
De nieuwsgierigheid ernaar is niet ongezond denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon serieus niks. maar ik snap die mensen niet die perse koste wat het kost een keer geblowed moeten hebben, alsof het zo bijzonder is
Nu ben je toch andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes vallen niet op ''zielig maar cute''
Kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je ouders kennende zou ik het doen wanneer je ergens logeert
Ligt eraan wat voor leeftijd je hebt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De nieuwsgierigheid ernaar is niet ongezond denk ik
ik voelde pas wat na de 3e jointquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon serieus niks. maar ik snap die mensen niet die perse koste wat het kost een keer geblowed moeten hebben, alsof het zo bijzonder is
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu ben je toch anders
Nu ben je ook nog een muzikant/DJ altijd +1
En ook nog +1 voor goede muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan iemand dat bevestigen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maarja je moet het echt niet doen omdat je het stoer vind oid
Dat is altijd persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En ook nog +1 voor goede muziek
Wacht nog maar lekker een jaartje.quote:
Waarom?quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik probeer trouwens niet op te scheppen oid
hoeveel rook je wel niet dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben redelijk immuum voor lichtere wiet, ik ben eerste keer echt stoned geweest toen ik opgefokte shopwiet had gerookt
Nou, waarom zou je nu al willen blowen? Je bent 17quote:
Toen ik het rookte rookte ik meestal om het weekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoeveel rook je wel niet dan?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
Als je niets voelt van een joint inhaleer je niet of gewoon verkeerd
Gr gr aan LB en Hamerhaaitje
En de rest:
bakkes taalnatiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
En de rest:
Ro-ald Gquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
En de rest:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
En de rest:
Ik had ook al alcohol op. denk dat het daaraan lag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
En de rest:
wat maakt een jaartje (niet eens) uit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, waarom zou je nu al willen blowen? Je bent 17
Die combi ga ik vermijden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook al alcohol op. denk dat het daaraan lag.
Niks, jouw lichaam, jouw leven, jouw keuzequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat maakt een jaartje (niet eens) uit?
Ja maar zo kan je dat altijd wel zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat maakt een jaartje (niet eens) uit?
Echt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens LB, ik DJ al 4 jaar hoor. In mijn pre-FOK! tijd al dus
Valt wel meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die combi ga ik vermijden.
Want
Vond de lokale bioscoop niet.quote:
Ja inderdaad ik snap dat niet zo goed hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zo kan je dat altijd wel zeggenOp je 15de zeggen, ach wat maakt een jaartje wachten tot drank nou uit?
Naja als jij zo graag wilt blowen dan doe je dat tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik snap dat niet zo goed hoor
Ook al met de rijbewijs (ander geval maarja) dat je op je 17e met je ouders moet rijden. Wat maakt dat jaartje nou uit?
Watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vond de lokale bioscoop niet.
Als je alcohol op heb en een jointje rookt kan je stronken worden. Stoned en dronken te gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook al alcohol op. denk dat het daaraan lag.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja als jij zo graag wilt blowen dan doe je dat toch
Geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je alcohol op heb en een jointje rookt kan je stronken worden. Stoned en dronken te gelijk.
Ja, ik bedoel niemand houdt je tegenquote:
Dat is sowieso niet verstandigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel niemand houdt je tegenMaar ik zou het in ieder geval niet alleen doen
Eerste ''optreden'' ooit.quote:
Gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roald we moeten pulp fiction nog afkijken
Dm?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste ''optreden'' ooit.Wat was ik zenuwachtig toen
EDIT: foto weg, vanwege watermerk vader
Uitleg?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel niemand houdt je tegenMaar ik zou het in ieder geval niet alleen doen
Even snel zijn emailadres uit de hoek gecroppedquote:
kunstbendequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even snel zijn emailadres uit de hoek gecropped
[ afbeelding ]
Nou, als je bad gaat. Dan kan je je nog weleens heel naar gaan voelen, of in paniek raken. Dus sowieso de eerste keer altijd bij iemand blijven ( die het liefst niet blowt)quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
LB vraag Dientje12 om mee te smoken destoner van FOK!
15 maart ga ik weerquote:
Nice nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 maart ga ik weer
Dit keer weer naar de finale en nu ook winnen
Die schoenen
okequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als je bad gaat. Dan kan je je nog weleens heel naar gaan voelen, of in paniek raken. Dus sowieso de eerste keer altijd bij iemand blijven ( die het liefst niet blowt)
quote:
JE AVA OMGquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als je bad gaat. Dan kan je je nog weleens heel naar gaan voelen, of in paniek raken. Dus sowieso de eerste keer altijd bij iemand blijven ( die het liefst niet blowt)
pizzaquote:
Gaat gaat en met jou?quote:
Ik had een 8.2 voor natuurkunde van laatst en ik dacht dat ik een onvoldoende zou hebbenquote:
jezusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had een 8.2 voor natuurkunde van laatst en ik dacht dat ik een onvoldoende zou hebben
woohooquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had een 8.2 voor natuurkunde van laatst en ik dacht dat ik een onvoldoende zou hebben
quote:
Ja had het gehoord. Niet gezien tijdens de finale.quote:
Bij ons ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
er staan allemaal turkse scheldwoorden op de wc's op school
Awh jammerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja had het gehoord. Niet gezien tijdens de finale.
Leuke is dat ik de helft kan meelezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij ons ookook Marokkaanse enzo
Ik heb de hamer van Donar op mijn shirt staanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Germaanse goden boven de Griekse nemen
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Leuke is dat ik de helft kan meelezen
Okquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
US SC is beetje dood dus ik post hier,omdat mijn matties Hamerhaaitje,SV en LB hier posten G 's.
Dat magquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
US SC is beetje dood dus ik post hier,omdat mijn matties Hamerhaaitje,SV en LB hier posten G 's.
Dat is dan niet meer iedereenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat mag
Iedereen is hier welkom op een heleboel mensen na.
Zal ik dan naar US gaan? xdxdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
NB is ook openquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
Durf jij dat danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal ik dan naar US gaan? xdxd
jaquote:
kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is dan niet meer iedereen
exactlyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
swaggergirl yolo fish leggo
uhuquote:
jaquote:
weet ik weet ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij leeft echt op het randje.
Ik ken geen teaxonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij bent het er niet mee eens.
Ik wil teaxon gewoon niet
quote:
wtfquote:
quote:
Sowieso die hele partijquote:
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
Ik begin de ''FOK Partij''
''Wat ga jij fokken met ons?''
is maar ¤11250!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu nog die 20000 euro bij elkaar zien te krijgen
komt goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu nog die 20000 euro bij elkaar zien te krijgen
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Captcha mag mij niet echt denk ik
[ afbeelding ]
boefjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het ook verdiend want ik download muziek zonder te betalen
Dat doe je toch veel beter via de piratenbaai?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het ook verdiend want ik download muziek zonder te betalen
ik know, vond het alleen even leuk om iemand boefje te noemen,is een dagelijkse bezigheid van mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat mag in Nederland hé![]()
Mits je het voor eigen gebruik gebruikt.
En het niet upload.
De EP is gister uitgekomen. Ik ben zo'n hipster dat het niet op PB staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat doe je toch veel beter via de piratenbaai?
Hipstersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De EP is gister uitgekomen. Ik ben zo'n hipster dat het niet op PB staat.
quote:
Ik hoor er niet bijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent oud, hardstyle schijnt nu helemaal hipster te zijn, want dubstep is te mainstream ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En echte hipsters vooral klagen over top40 muziek en dat year of summer geen echte hardstyle is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, vergeet je gele broek niet aan te doen anders hoor je er sowiezo niet bij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet persoonlijk bedoeld![]()
Dubstep? Ik zie geen dubstep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent oud, hardstyle schijnt nu helemaal hipster te zijn, want dubstep is te mainstream ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En echte hipsters vooral klagen over top40 muziek en dat year of summer geen echte hardstyle is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, vergeet je gele broek niet aan te doen anders hoor je er sowiezo niet bij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet persoonlijk bedoeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En hardstyle is opzich 2 keer zo mainstream als dubstep-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ik zag UKF staanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dubstep? Ik zie geen dubstep.
Wel seks voor het huwelijk danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
trouwen wacht ik nog even mee hoor
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En hardstyle is opzich 2 keer zo mainstream als dubstepNeeeeeee, mijn ogen doen zeer van die gele broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-1000 swag zoals hipsters een jaar geleden hadden gezegd.
ja sowiesoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zag UKF staan
[..]
Wel seks voor het huwelijk dan?
[..]
Neeeeeee, mijn ogen doen zeer van die gele broek
-1000 swag zoals hipsters een jaar geleden hadden gezegd.
quote:
Er is zoveel meer dan UKFDubstepquote:
Wil je verkering met mijquote:
UFK is te mainstream hé.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Er is zoveel meer dan UKFDubstep
[quote]
nee srryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Wil je verkering met mij![]()
Iemand tips voor luisterboeken? Geen zin om boeken te lezen, kom er toch nooit aan toe![]()
Heb nu Harry Mulisch - De Aanslag.
waarom?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik probeer het over een maandje wel weer voor de 3e keer
Ohja domme ikquote:
Hoef me nergens zorgen om te maken hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
snel nodig hosselt je chick sla m neer
Met dat lied hebben prom en ik een moeder in de dierentuin boos gemaaktquote:
Tarrelquote:
tsja die is tenminste niet saai, jeweetzelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Beetje flauw dat je alleen gedag tegen mijn lul zegt
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja die is tenminste niet saai, jeweetzelf
Dat kind mocht die vieze woorden niet horen jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met dat lied hebben prom en ik een moeder in de dierentuin boos gemaakt
[..]
Tarrel
Jooquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoef me nergens zorgen om te maken hoor
Weet toch dat niemand dat zomaar lukt
dus ook jouw benenquote:
Dan moet dat kind maar niet op ons lettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kind mocht die vieze woorden niet horen ja
Alsnog maak ik me er geen zorgen omquote:
Aapies kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan moet dat kind maar niet op ons letten
[..]
Alsnog maak ik me er geen zorgen om![]()
eetse
Zou haast een link naar die foto hier posten maar ik ben bang dat ik dan een ban krijgquote:
hahaha ik mocht eerst geeneens een foto maken van jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou haast een link naar die foto hier posten maar ik ben bang dat ik dan een ban krijg
Geniale aap was te geniaal
Toch geweldig dat je het wel gedaan hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik mocht eerst geeneens een foto maken van jou
mensen kunnen niet boos worden op mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toch geweldig dat je het wel gedaan heb
Dacht van straks zien ze het en worden mensen boos enzoidk
Behalve je moederquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen kunnen niet boos worden op mij
Je moet mijn moeder is boos meemakenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar die is dan ook meteen goed boos
Sofje, staat er toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wie is die lelijke vrouw in de OP?
okayquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je moet mijn moeder is boos meemakendan durf je hier niet meer heen te gaan
hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Blake lively, en kom maar terug als jij een vriendin hebt die er beter uitzietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heeft enge moedervlekken en een misvormde neus, haar gebit is daarentegen wel mooi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blake lively, en kom maar terug als jij een vriendin hebt die er beter uitziet
Zijn wel knappe foksters hiero hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blake lively, en kom maar terug als jij een vriendin hebt die er beter uitziet
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heeft enge moedervlekken en een misvormde neus, haar gebit is daarentegen wel mooi.
Nee jouw neus is lekker wil je zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heeft enge moedervlekken en een misvormde neus, haar gebit is daarentegen wel mooi.
Ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee jouw neus is lekker wil je zeggen
Wat ga je dan koken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik ga mijn zusje ophalen en dan eten voor haar koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |