Lekkere tijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb vrijdag om 12:00 uur weekend
ja! Zieke lerarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekkere tijd
Ik vrijdag pas om 20.00 uur
Ik heb geen weekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb vrijdag om 12:00 uur weekend
Kut weerquote:
Gewoon doorzetten! Dan heb je het beste gevoel ooit daarnaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut weerMet die windkracht 20 buiten heb ik eenmaal aangenomen bij de sportschool echt totaal geen puf meer om cardio te doen
quote:
Ik heb meer associatie met Kurt dan met Mad-eye Moodyquote:
ik ook, op zaterdag maak ik moneyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben alleen de zondag vrij tegenwoordig
Ja heb ik ook wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten! Dan heb je het beste gevoel ooit daarna
Die foto is mijn cover op FBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heb meer associatie met Kurt dan met Mad-eye Moody
Ja dat is de bedoeling ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel gedaan hoorMaar je bent wel kapot
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, op zaterdag maak ik money
To goquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is dat een normale of een to go?
Die vraag stel ik mijzelf ook regelmatig. Koken kan ik best. Het bedenken wat te maken vind ik vaak lastigerquote:
Het moet wel makkelijk te maken zijn aangezien ik een kooknoob ben die nooit kooktquote:
Herkenbaar hier in huisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mijzelf ook regelmatig. Koken kan ik best. Het bedenken wat te maken vind ik vaak lastiger
Dat at jij gister ook al volgens mijquote:
Huh? neehoor ik heb gister vlees aardappelen en rode kool gegetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat at jij gister ook al volgens mij
Makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haricotverts met spek, gebakken aardappelrondjes in de pan en een boomstam
Oh dan was het iemand andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Huh? neehoor ik heb gister vlees aardappelen en rode kool gegeten
ik eet andijviequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MakkelijkIk denk maar noodles dan ofzo
[..]
Oh dan was het iemand anders
Doeiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk tot een uur of 8 mijn tijd![]()
quote:
Kijk eens op je wa Gquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |