quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
afentoe is een kut nederlandse film wel leuk, net zoals new kids nitro en turbo
Jaloers omdat hij zo goed ligt bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een vlaamse serie. Maar ja, Jochie de Mol kan ik niet uitstaan dus ook maar links laten liggen
De enige reden, jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers omdat hij zo goed ligt bij de vrouwtjes?
Daarom heeft iedereen ook altijd een hekel aan mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is hij dat ja?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sympathiek omdat ze met d'r blote puni in beeld is zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel sympathiek in Crimi Clowns.
Nee, letterlijk sympathiek. Kijk die ranzige schouderbladen dan, op zoiets zou ik nooit kunnen vallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sympathiek omdat ze met d'r blote puni in beeld is zeker
Jouw exquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel sympathiek in Crimi Clowns.
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sympathiek omdat ze met d'r blote puni in beeld is zeker
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij dat ja?Sowieso die vrouwen doen hem alleen om het geld uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh maak ik nog kansquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tieten van Sinos zijn gewoon average, vorm is wel oké op zich, maar die huid is zo raar.
Als je mijn bangalijstje van de KLB SC mannen mag geloven dan maak je een redelijk goeie kans, ja.quote:
Ja, zat in de top 3 dacht ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je mijn bangalijstje van de KLB SC mannen mag geloven dan maak je een redelijk goeie kans, ja.
Was het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zat in de top 3 dacht ikwist niet dat het op waarheid berust was
Jij stond op #1quote:
kimberly klaver crimi clowns mokkels.nlquote:
What happened met WD en Bt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
Top 3 SC'ers die ik zou geven:
1. VeerEli
2. Vaseline
3. Allure
Nee niet die van WH, die van mezelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zat in de top 3 dacht ikwist niet dat het op waarheid berust was
Die hebben geen kont.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
Top 3 SC'ers die ik zou geven:
1. VeerEli
2. Vaseline
3. Allure
WD vind ik niks en BT heb ik al zo lang niet meer gezienquote:
Dan maak ik wel een goeie kans ja, hmmm bbyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet die van WH, die van mezelf
Niemand vind jouw lijstjes ook interessant dus blij toequote:
Ik vind haar zusje leuker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Goed topic Bobby, nu weet ik wat haar happy houding is.
Hahah ja dacht al wat heeft een steiltang daar mee te makenquote:
Voor mij:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
Voor mij:
Vas
WD
Sinos
Volgorde is niet relevant
Snap ook niet waar dat ineens vandaan kwamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah ja dacht al wat heeft een steiltang daar mee te maken
Laatst was ze hier nog even. Of naja laatst, paar weken terug.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
WD vind ik niks en BT heb ik al zo lang niet meer gezien.
Dacht dat je Dqod juist had uitgekozen als vriendin zodat je geen seksuele verlangens jegens haar hoeft te hebbenquote:
Haha.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niemand vind jouw lijstjes ook interessant dus blij toe
Mislukt dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dacht dat je Dqod juist had uitgekozen als vriendin zodat je geen seksuele verlangens jegens haar hoeft te hebben.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dacht dat je Dqod juist had uitgekozen als vriendin zodat je geen seksuele verlangens jegens haar hoeft te hebben.
Oh dan:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |