24/7quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:26 schreef Midnight_snack het volgende:
Volgens mij heb ik m'n oordopjes gesloopt![]()
Zij er al mensen aan het blowen?
de kans dat het bij topic 50 mooi weer is schat ik niet zo hoog inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.
Nog niet helaas, na het werk vanavond weer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:26 schreef Midnight_snack het volgende:
Volgens mij heb ik m'n oordopjes gesloopt![]()
Zij er al mensen aan het blowen?
Uitstellen tot 100 is ook geen probleem toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
de kans dat het bij topic 50 mooi weer is schat ik niet zo hoog in
Nee man, 50 is goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Impect het volgende:
[..]
Uitstellen tot 100 is ook geen probleem toch?
Oh boy!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #1454 Cannabis moet illegaal!
Wachten op mooi weer lijkt me vrij kansloos in Nederlandquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
Nou lijkt het mij sowieso wel een goed idee om een dagje af te wachten, dat het een beetje goed weer is. Want dan kan je wel mooi in de coffeeshop zitten of zo, maar het is ook niks om daar helemaal verzopen aan te komen.
Ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wachten op mooi weer lijkt me vrij kansloos in Nederland
In ieder geval op een dag dat het niet regent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wachten op mooi weer lijkt me vrij kansloos in Nederland
Je wilt per se iets buiten doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Piye het volgende:
[..]
In ieder geval op een dag dat het niet regent.
Nee hoor, maar om nou in de regen door Utrecht te lopen op zoek naar een coffeeshop is ook minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je wilt per se iets buiten doen?
Middagquote:
Ja dat is ook verre van ideaal, dat ben ik met je eens. Maar ik heb het idee dat het al lastig genoeg gaat worden om een datum te prikken zonder rekening te houden met het weer...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, maar om nou in de regen door Utrecht te lopen op zoek naar een coffeeshop is ook minder.
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk en om rekening te houden met het weer moet je wel erg kort dag plannen. Bij iemand thuis gaat waarschijnlijk niet lukken nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Middag
[..]
Ja dat is ook verre van ideaal, dat ben ik met je eens. Maar ik heb het idee dat het al lastig genoeg gaat worden om een datum te prikken zonder rekening te houden met het weer...
Het beste zou zijn als we iemand hadden in die regio met de ruimte voor een meet, maar die kans lijkt me klein aangezien het nu best wel een redelijk grote groep is.
Mja we zien wel hoe het gaat. Ben benieuwd na hoeveel deeltjes we daadwerkelijk gaan meetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk en om rekening te houden met het weer moet je wel erg kort dag plannen. Bij iemand thuis gaat waarschijnlijk niet lukken nee.
Nope, hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Goeieavond! Moira gaat vanavond dus niet smoken?
Aah, lelijk haha maar wel gezellig denk ik?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, hahaBen bij m'n tante die al überhaupt tegen roken is, eigenlijk
haha jawel hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah, lelijk haha maar wel gezellig denk ik?
Een echte FOKerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
En ze heeft pas sinds een maandje ofzo internet (daar wilde ze nooit aan beginnen), dus dit is de eerste keer dat ik hier ben dat ik op m'n laptop op het internet kan zitten
Maar als ik dat te lang doe dan ben ik ongezellig bezig dus kan niet de hele tijd FOK!ken
quote:
Nouja ben er maar één nachtje dus dat is dan ook wel lullig als ik de hele tijd met m'n telefoon en laptop bezig benquote:
Nu die Dragonborn DLC uit is ga ik ook maar weer eens flink nolifenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
![]()
sinds ik dit spel heb is dat ongeveer het enige wat ik doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
De moeite word beloondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef Studeur het volgende:
zin in een blowtje maar geen zin om naar de shop te fietsen![]()
dilemma's
PFF, ja daar word je moe van, en ook terug 30 min?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar het is toch zo'n 30 minuten fietsen in totaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |