Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
Jeujjjjj ik ben weer aangemeld voor m'n studie/opleiding
Nu even mailverkeer met Toelating & Selectie en de coördinatrice en decanen, omdat ik vorig jaar voor de formaliteit een bindend negatief studieadvies heb gekregen (had 't jaar niet gehaald, toen tussenjaar, nu dus weer verder) en dat moet omgezet worden in een voorlopig positief studieadvies. En kreeg gelijk weer een uitnodiging voor de selectiedag, en ben natuurlijk al toegelaten geweest dus zou onzin zijn als ik die nog een keer moest doen. Die is ook nog precies hetzelfde als in 2011, dus ga er vanuit dat dat daar allemaal geregeld wordt en ik zo weer in september in kan stromen![]()
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Impect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en heel veel succes natuurlijk!
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Differ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Daar moet op gesmoke worden hi-ha-ho
Daar moet op gesmoke worden hi-ha-ho
Hahahah, dan rook ik hem maar voor jou..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ThanksJa, nu even niet
Ga zo naar m'n tante voor een nachtje, dus morgenavond weer
is goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahah, dan rook ik hem maar voor jou..
Dan kan ik eventueel wel met de auto mocht ik de dag weten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
In Utrecht waarschijnlijkUtrecht heeft al 14 stemmen
Mano_ had verkeerd gestemd dus -1 voor Groningen/Friesland/Drenthe en +1 voor Gelderland/Utrecht.
Parkje opzoeken en een hippiekring vormen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Aap1000 het volgende:
Maar wat is het verdere plan, gaan we met zijn allen een coffeeshop onveilig maken. Of zijn er betere ideeën?
Als het goed is (2 mensen zijn het er niet mee eens maar ik heb nergens een andere betere optie gezien die ze gavenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dan kan ik eventueel wel met de auto mocht ik de dag weten.
Hier komt bij dat ik 3 mensen onderweg kan oppikken die gewillig zijn om brandstofkosten te splitten.
Dit kan een goed idee zijn voor mensen ver weg, maar voor mensen dichtbij die weinig roken/drinken zijn dan wel duur uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het goed is (2 mensen zijn het er niet mee eens maar ik heb nergens een andere betere optie gezien die ze gaven) splitten we alle kosten van de meet (dus iedereens reiskosten en de wiet en evt flessen drinken enzo) onder alle meeters, zodat iedereen hetzelfde betaalt voor dezelfde toffe meet
En op die manier is het ook aantrekkelijker voor bijv de 2 mensen uit Overijssel zonder gratis OV om naar Utrecht te komen als ze een deel van hun geld terugkrijgen
Valt mee, die betalen misschien 2 euro meer dan dat ze anders zouden doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dit kan een goed idee zijn voor mensen ver weg, maar voor mensen dichtbij die weinig roken/drinken zijn dan wel duur uit.
Wel een goed idee ja. (van je laatste edit)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt mee, die betalen misschien 2 euro meer dan dat ze anders zouden doen.
Vind ik verder wel zo eerlijk
Geen idee, maar wel 22 stemmen over wie waar de meet wil houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:57 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja.
Hoeveel aanmeldingen zijn er tot nog toe?
Jup jup.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel 22 stemmen over wie waar de meet wil houden.
Denk dat er pas echt definitieve aan- en afmeldingen kunnen komen als er ook echt een datum en plek en tijd is gezet. Denk dat verder iedereen die in dit topic actief is wel geïnteresseerd is als het hun uit komt
Met de edit erbij vind ik het inderdaad een veel beter idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt mee, die betalen misschien 2 euro meer dan dat ze anders zouden doen.
Vind ik verder wel zo eerlijk
Edit: maar idd misschien rookt de ene er 10 en de ander er 1, en drinkt de ene 2 flessen cola en de ander één bekertje. Misschien is het dan het beste om alleen de OV+benzine kosten enzo te splitten, en de rest zo veel mogelijk voor eigen rekenening.
Kanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Jup jup.
Misschien alvast even pollen voor een dag? (zondag t/m zaterdag)
Ciaoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kaner is ook zo'n site waar je een lijst kan maken met data en dat iedereen aan kan geven op welke data hij/zij wel/niet kan. Dan kun je op het einde zien op welke datum de meeste mensen kunnen.
Maar ik moet nu gaanBen er misschien vanavond nog! (of tussendoor mobiel)
Anders tot morgenavond![]()
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkje opzoeken en een hippiekring vormen.
Of een coffeeshop inderdaad, maar dat kan alleen als iedereen 18 is. Een cafe waar je mag blowen is ook wel chill.
Vroeger blowde ik alleen maar in parkjes en op pleintjes. Tegenwoordig meer coffeeshop of binnenshuis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.
wie begint zo nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Vroeger blowde ik alleen maar in parkjes en op pleintjes. Tegenwoordig meer coffeeshop of binnenshuis.
Nice, een held is hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef Impect het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.
Wat een baas die man
Ben je wel afhankelijk van het weer hé.. maar bij mooi weer, geen probleem!!! super chill zelfsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |