SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
De laatste paar posts komen altijd in 1 keer.Heb nog steeds geen LaPo gescoord.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
oefenen, al reactie klaar hebben staan als het zover isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef Piye het volgende:
De laatste paar posts komen altijd in 1 keer.Heb nog steeds geen LaPo gescoord.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik zal het proberen. Ik vind de TT wel erg leuk trouwens.
Beetje onzin, die lapo hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
oefenen, al reactie klaar hebben staan als het zover is
En dan alleen reageren met een onzinnige h![]()
jep maar een laptekst leest toch niemand meer bij een lapoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:23 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Beetje onzin, die lapo hebben.
En dan alleen reageren met een onzinnige hMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Het ziet er trouwens naar uit dat de meet in Noord-Holland is?
(groningers even stemmen!)
Hebben we ook een plek/wiet?![]()
waar moet ik stemmen , tukker hier !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:25 schreef Aap1000 het volgende:
Hebben we ook een plek/wiet?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
In de OP, onder de bovenste spoilerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
waar moet ik stemmen , tukker hier !Je weet het niet?!![]()
In de OP, eerste spoilerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
waar moet ik stemmen , tukker hier !![]()
Ik lees de LaPo altijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
jep maar een laptekst leest toch niemand meer bij een lapoNee hoor let op "/Utrecht".quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:25 schreef Aap1000 het volgende:
Hebben we ook een plek/wiet?
Ik ook trouwens, de meeste welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik lees de LaPo altijd.
[..]
Nee hoor let op "/Utrecht".![]()
maar dan heb ik liever utrecht ofzo
of als er iemand mooi achteraf woont in een boeren dorp vind ik dat ook niet erg .Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Maar wat is het verdere plan, gaan we met zijn allen een coffeeshop onveilig maken. Of zijn er betere ideeën?![]()
Boerendorp hier, veel land. Iets minder kippen en weinig koeienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef smitjew het volgende:
of als er iemand mooi achteraf woont in een boeren dorp vind ik dat ook niet erg .![]()
gewoon zoveel mogelijk meenemen als kan en dan beetje delen en ruilen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Aap1000 het volgende:
Maar wat is het verdere plan, gaan we met zijn allen een coffeeshop onveilig maken. Of zijn er betere ideeën?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Boerendorp check,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef smitjew het volgende:
of als er iemand mooi achteraf woont in een boeren dorp vind ik dat ook niet erg .
Drinkkeet ( ik noem het liever een chillhok ) check
Maar is bij een kameraad, dus dat gaat nie lukken,Je weet het niet?!![]()
Delen en ruilen sowieso, altijd voor een medestoner. Wie goed zaait zal goed oogsten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
gewoon zoveel mogelijk meenemen als kan en dan beetje delen en ruilen.![]()
Jeujjjjj ik ben weer aangemeld voor m'n studie/opleiding
Nu even mailverkeer met Toelating & Selectie en de coördinatrice en decanen, omdat ik vorig jaar voor de formaliteit een bindend negatief studieadvies heb gekregen (had 't jaar niet gehaald, toen tussenjaar, nu dus weer verder) en dat moet omgezet worden in een voorlopig positief studieadvies. En kreeg gelijk weer een uitnodiging voor de selectiedag, en ben natuurlijk al toegelaten geweest dus zou onzin zijn als ik die nog een keer moest doen. Die is ook nog precies hetzelfde als in 2011, dus ga er vanuit dat dat daar allemaal geregeld wordt en ik zo weer in september in kan stromen![]()
Fuck the EBU.![]()
Gefeliciteerd en heel veel succes natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
Nu even mailverkeer met Toelating & Selectie en de coördinatrice en decanen, omdat ik vorig jaar voor de formaliteit een bindend negatief studieadvies heb gekregen (had 't jaar niet gehaald, toen tussenjaar, nu dus weer verder) en dat moet omgezet worden in een voorlopig positief studieadvies. En kreeg gelijk weer een uitnodiging voor de selectiedag, en ben natuurlijk al toegelaten geweest dus zou onzin zijn als ik die nog een keer moest doen. Die is ook nog precies hetzelfde als in 2011, dus ga er vanuit dat dat daar allemaal geregeld wordt en ik zo weer in september in kan stromen![]()
Je weet het niet?!![]()
In Utrecht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:25 schreef Aap1000 het volgende:
Hebben we ook een plek/wiet?Utrecht heeft al 14 stemmen
Mano_ had verkeerd gestemd dus -1 voor Groningen/Friesland/Drenthe en +1 voor Gelderland/Utrecht.Fuck the EBU.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
Daar moet op gesmoke worden hi-ha-ho
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Impect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en heel veel succes natuurlijk!
Fuck the EBU.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Differ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ja, nu even niet
Ga zo naar m'n tante voor een nachtje, dus morgenavond weer
Fuck the EBU.![]()
Hahahah, dan rook ik hem maar voor jou..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ThanksJa, nu even niet
Ga zo naar m'n tante voor een nachtje, dus morgenavond weer
![]()
is goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahah, dan rook ik hem maar voor jou..
Fuck the EBU.![]()
Dan kan ik eventueel wel met de auto mocht ik de dag weten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
In Utrecht waarschijnlijkUtrecht heeft al 14 stemmen
Mano_ had verkeerd gestemd dus -1 voor Groningen/Friesland/Drenthe en +1 voor Gelderland/Utrecht.
Hier komt bij dat ik 3 mensen onderweg kan oppikken die gewillig zijn om brandstofkosten te splitten.![]()
Parkje opzoeken en een hippiekring vormen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Aap1000 het volgende:
Maar wat is het verdere plan, gaan we met zijn allen een coffeeshop onveilig maken. Of zijn er betere ideeën?
Of een coffeeshop inderdaad, maar dat kan alleen als iedereen 18 is. Een cafe waar je mag blowen is ook wel chill.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Als het goed is (2 mensen zijn het er niet mee eens maar ik heb nergens een andere betere optie gezien die ze gavenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dan kan ik eventueel wel met de auto mocht ik de dag weten.
Hier komt bij dat ik 3 mensen onderweg kan oppikken die gewillig zijn om brandstofkosten te splitten.) splitten we alle kosten van de meet (dus iedereens reiskosten en de wiet en evt flessen drinken enzo) onder alle meeters, zodat iedereen hetzelfde betaalt voor dezelfde toffe meet
En op die manier is het ook aantrekkelijker voor bijv de 2 mensen uit Overijssel zonder gratis OV om naar Utrecht te komen als ze een deel van hun geld terugkrijgen
Fuck the EBU.![]()
Dit kan een goed idee zijn voor mensen ver weg, maar voor mensen dichtbij die weinig roken/drinken zijn dan wel duur uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het goed is (2 mensen zijn het er niet mee eens maar ik heb nergens een andere betere optie gezien die ze gaven) splitten we alle kosten van de meet (dus iedereens reiskosten en de wiet en evt flessen drinken enzo) onder alle meeters, zodat iedereen hetzelfde betaalt voor dezelfde toffe meet
En op die manier is het ook aantrekkelijker voor bijv de 2 mensen uit Overijssel zonder gratis OV om naar Utrecht te komen als ze een deel van hun geld terugkrijgen
![]()
Valt mee, die betalen misschien 2 euro meer dan dat ze anders zouden doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dit kan een goed idee zijn voor mensen ver weg, maar voor mensen dichtbij die weinig roken/drinken zijn dan wel duur uit.
Vind ik verder wel zo eerlijk
Edit: maar idd misschien rookt de ene er 10 en de ander er 1, en drinkt de ene 2 flessen cola en de ander één bekertje. Misschien is het dan het beste om alleen de OV+benzine kosten enzo te splitten, en de rest zo veel mogelijk voor eigen rekenening.Fuck the EBU.![]()
Wel een goed idee ja. (van je laatste edit)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt mee, die betalen misschien 2 euro meer dan dat ze anders zouden doen.
Hoeveel aanmeldingen zijn er tot nog toe?![]()
Geen idee, maar wel 22 stemmen over wie waar de meet wil houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:57 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja.
Hoeveel aanmeldingen zijn er tot nog toe?
Denk dat er pas echt definitieve aan- en afmeldingen kunnen komen als er ook echt een datum en plek en tijd is gezet. Denk dat verder iedereen die in dit topic actief is wel geïnteresseerd is als het hun uit komt
Fuck the EBU.![]()
Jup jup.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel 22 stemmen over wie waar de meet wil houden.
Denk dat er pas echt definitieve aan- en afmeldingen kunnen komen als er ook echt een datum en plek en tijd is gezet. Denk dat verder iedereen die in dit topic actief is wel geïnteresseerd is als het hun uit komt
Misschien alvast even pollen voor een dag? (zondag t/m zaterdag)![]()
Met de edit erbij vind ik het inderdaad een veel beter idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt mee, die betalen misschien 2 euro meer dan dat ze anders zouden doen.
Edit: maar idd misschien rookt de ene er 10 en de ander er 1, en drinkt de ene 2 flessen cola en de ander één bekertje. Misschien is het dan het beste om alleen de OV+benzine kosten enzo te splitten, en de rest zo veel mogelijk voor eigen rekenening.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Kanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Jup jup.
Misschien alvast even pollen voor een dag? (zondag t/m zaterdag)er is ook zo'n site waar je een lijst kan maken met data en dat iedereen aan kan geven op welke data hij/zij wel/niet kan. Dan kun je op het einde zien op welke datum de meeste mensen kunnen.
Maar ik moet nu gaanBen er misschien vanavond nog! (of tussendoor mobiel)
Anders tot morgenavond![]()
Fuck the EBU.![]()
Ciaoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kaner is ook zo'n site waar je een lijst kan maken met data en dat iedereen aan kan geven op welke data hij/zij wel/niet kan. Dan kun je op het einde zien op welke datum de meeste mensen kunnen.
Maar ik moet nu gaanBen er misschien vanavond nog! (of tussendoor mobiel)
Anders tot morgenavond![]()
![]()
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkje opzoeken en een hippiekring vormen.
Of een coffeeshop inderdaad, maar dat kan alleen als iedereen 18 is. Een cafe waar je mag blowen is ook wel chill.![]()
Vroeger blowde ik alleen maar in parkjes en op pleintjes. Tegenwoordig meer coffeeshop of binnenshuis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wie begint zo nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Vroeger blowde ik alleen maar in parkjes en op pleintjes. Tegenwoordig meer coffeeshop of binnenshuis.
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Nice, een held is hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef Impect het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.
Wat een baas die man![]()
Ben je wel afhankelijk van het weer hé.. maar bij mooi weer, geen probleem!!! super chill zelfsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Een parkje is ook geen verkeerd idee eigenlijk.
Je weet het niet?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: