Fijn voor je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Interessant verhaal van de gastspreker over haar ervaringen in de tweede wereldoorlog. Zie net dat ze al eens vaker op TV is geweest
Sjessus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Interessant verhaal van de gastspreker over haar ervaringen in de tweede wereldoorlog. Zie net dat ze al eens vaker op TV is geweest
tis wat. Viel ze niet halverwege in slaap?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tis wat. Viel ze niet halverwege in slaap?
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn vlaggen goed voor
Ik zal als Duitser een van de laatste zijn die jier tegem de muur gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok maar dan zet ik je tegen de muur vanwege cannabis. Doei Mikey tot nooit meer ziens in de SC
Wow... aan kannibalisme had zelfs ik nog niet gedacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zal als Duitser een van de laatste zijn die jier tegem de muur gaat.
Eetst alle joden,en dan lampjes,omdat mongolen.
Duitsers waren juist de eersten die tegen de muur gingen. Beter opletten vriend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zal als Duitser een van de laatste zijn die jier tegem de muur gaat.
Eetst alle joden,en dan lampjes,omdat mongolen.
Een beter begin begint bij jezelf. Dus eerst je eigen volk zuiveren voordat je andere helpt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers waren juist de eersten die tegen de muur gingen. Beter opletten vriend.
Nee inderdaad, de haat was nergens op gebaseerdquote:
Niet veel, buiten dat het een zeevaarder was om.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
Wat weet jij van Joris van Spilbergen Lr?
Omdat Hitler vond dat zijn volk ergens zijn frustratie moest op afreageren. Zoiets.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de haat was nergens op gebaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |