http://boards.dingoonity.(...)20e-dingux-firmware/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus ook al gevonden, tnx anyway.
Vind het gewoon raar dat die ports het allemaal niet doen en een aantal emu's ook niet.
Dat hoeft van mij ook allemaal niet, het ging me voornamelijk om het pielen met het ding, maar er is niet zoveel aan te sleutelen.
Heb je je wiz nog?.
Ik ga wel ff spelen later, dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://boards.dingoonity.(...)20e-dingux-firmware/
Kijk hier effe en nee, de Wiz is verkocht ondertussen, sorry...
Ja, maar dat kan ik niet doen hier op mijn werk PCquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.techspot.com/c(...)-vista-7-x64.127187/
Nee het wordt erg makkelijk. Kwestie van copy/paste.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef zatoichi het volgende:
Ook ff melden hier; die GCW Zero lijkt me erg cool. Wordt het lastig om alle emulators erop te zetten als je zelf niet zo thuis bent in Linux?
Zag dat dat ding maar 125 euro gaat kosten, dus die prijs valt errug mee (geen idee hoe duur al die andere consoles zijn eigenlijk...)
Owja? Ook voor Yoshi's Island, Star Fox, Stunt Race FX en al die andere SNES games die de PSP nooit soepel kan draaien?quote:
Nice! Deze komt zeker op mijn verlanglijstje!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee het wordt erg makkelijk. Kwestiee van copy/paste.Ze willen het zo user-friendly mogelijk houden.
Linux OS is embedded, dus wellicht ooit een keertje firmware flashen, verder niks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nice! Deze komt zeker op mijn verlanglijstje!
En ik heb gewoon thuis Ubuntu draaien hè, maar goed als linux noob had ik daar echt nauwelijks problemen mee(in tegenstelling tot de windows laptop die ik heb staan...).
Interesse!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Linux OS is embedded, dus wellicht ooit een keertje firmware flashen, verder niks.
Voor zover ik weet kan je emu's op de SD kaart zetten, SD kaart in de GCW en knallen.
De Dingoo is een kloteding wat dat betreft, daar moet je zelf dingux opzetten, tweaken e.d
De Wiz werkt hetzelfde als de GCW, drag en drop.
Als er mensen serieus interesse hebben, zou ik kunnen proberen een bulk order te plaatsen. Wellicht dat er wat korting uit te slepen is.
That's 1.quote:
Ben benieuwd.quote:Hello good people at GCW,
On Hollands biggest messageboard, a topic is running about retro emulators. The GCW was mentioned along with all other existing emulators.
This has sparked a wave of interest in this device and multiple users now want a GCW due to the plain and simple fact that current emulators aren't up to the job of emulating games faultless or smooth.
They have seen prototype units doing their thing on Youtube (QbertAddict's channel) and they can't wait to get one. Me included.
My question to you is:
Is it possible to place a bulk order for multiple units? If so, how do we proceed?
Thank you for your time and kind regards,
Doofenschmirz
Noted.quote:
Wat is je max? Prijs word ca. 150 euro.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Klonk het volgende:
Ik ook, zolang de prijs niet op het laatste moment debiel hoog wordt tenminste
ik wil ook wel meedoen mits de prijs op 150 euro max blijft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wat is je max? Prijs word ca. 150 euro.
Ik ook!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef knight18 het volgende:
[..]
ik wil ook wel meedoen mits de prijs op 150 euro max blijft.
150 is idd zo ongeveer mijn grens aan wat kan en wil uitgeven zonder van vriendlief op mijn flikker krijg dat ik weer eens geld over de balk loop te smijten aan gadgetsquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wat is je max? Prijs word ca. 150 euro.
Kan je ons op de hoogte houden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Teller staat op 6. Kan zijn dat ze er niks mee doen, maar dan kan ik ze altijd nog bestellen bij 1 van de resellers, zodat niemand naast de pot pist.
Ze worden mass produced, maar niet in aantallen zoals de Vita e.d, dus zodra ze de verkoop ingaan, moet ik ze bestellen.
Dragonbox laat het mij in elk geval weten zodra ze in stock zijn.
bij de meeste resellers krijg je hoe dan ook wel korting als je 10 tegelijkertijd besteld toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Teller staat op 6. Kan zijn dat ze er niks mee doen, maar dan kan ik ze altijd nog bestellen bij 1 van de resellers, zodat niemand naast de pot pist.
Ze worden mass produced, maar niet in aantallen zoals de Vita e.d, dus zodra ze de verkoop ingaan, moet ik ze bestellen.
Dragonbox laat het mij in elk geval weten zodra ze in stock zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |