Voor welk platform was CT2? Snes of GBA oid?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kon op mijn PSP niet alles fatsoenlijk draaien. Chrono Trigger 2 (fanmade vervolg) draaide bijvoorbeeld helemaal niet goed. Haperend en stotterend heb ik een uurtje gespeeld en toen was ik er klaar mee.
Op mijn device wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor welk platform was CT2? Snes of GBA oid?
Sowieso lopen niet alle roms perfect. De twee belangrijkste snes roms (zelda en super mario world) willen ook maar niet normaal runnen
Hoe dan? Ik heb overal gezocht voor alternatieve roms maar SMW en zelda blijven een soort slowdown houden. Ook de muziek is vaak gescrewedquote:
Door niet een PSP te gebruiken als emulator.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb overal gezocht voor alternatieve roms maar SMW en zelda blijven een soort slowdown houden. Ook de muziek is vaak gescrewed
En als ik google mag geloven ben ik niet de enige met het probleem.
Is goed joh, doe ik wel een gastreviewquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die GCW Zero. Had ik dat al gezegd?Binnenkort maar eens kijken of we een refiewexemplaar kunnen regelen voor FOK!
Het is gemaakt met de assets van de SNES-versie. Overigens zijn de 'moeilijkste' games altijd de games met een extra geluidschip en/of grafische chip. Zoals StarFox of Yoshi's Island. SNES was echt een beest en is relatief moeilijk te emuleren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor welk platform was CT2? Snes of GBA oid?
Sowieso lopen niet alle roms perfect. De twee belangrijkste snes roms (zelda en super mario world) willen ook maar niet normaal runnen
Refiew, ja?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die GCW Zero. Had ik dat al gezegd?Binnenkort maar eens kijken of we een refiewexemplaar kunnen regelen voor FOK!
Ja, dat begreep ik al van mijn intense google-onderzoekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gemaakt met de assets van de SNES-versie. Overigens zijn de 'moeilijkste' games altijd de games met een extra geluidschip en/of grafische chip. Zoals StarFox of Yoshi's Island. SNES was echt een beest en is relatief moeilijk te emuleren.
Ik heb een hele lijst RPG's die ik op een handheld wil gamen nog. Van Treasure Hunter G tot Secret of Mana 2 en Secret of Evermore.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik al van mijn intense google-onderzoekenEr ging even een vlaag van valse hoop door me heen toen hij beweerde dat het wel goed runde.
Maargoed, ik heb wel gewoon mijn snes nog dus dat vormt een prima uitvalbasis. Alleen júist de games die ik voor de handheld wil bewaren lopen dus gaar.
niemand?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef cherrycoke het volgende:
wat is nou echt een aanrader voor NES/SNES games, ik wil eigenlijk hetzelfde gevoel hebben als ik een SNES controller in mijn handen hebt
graag eentje die Super FX draait zoals Star Fox (Star wing)
De pandora kan het prima, maar die kost 600 euro.quote:
Die GWC Zero ziet er ook wel cool uit ja, is er al iets van een prijs bekend? *edit, nevermind, zie het net staan*.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In afwachting van de GCW Zero, heb ik besloten mijn GP2X Wiz weg te doen.
Ik barst van de emu's en het word een beetje te veel.
Dus als er mensen interesse hebben, DM/PM me.
Wiz is compleet met pouch, kabel, doos en 2gb SD kaart propvol met games.
75.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die GWC Zero ziet er ook wel cool uit ja, is er al iets van een prijs bekend? *edit, nevermind, zie het net staan*.
Heb net een dingoo maar hoeveel moet je ervoor hebben?.
Dingoo weg doen en mijn Wiz overnemen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Sja, leuk ding en beter dan mijn dingoo, maar wat moet ik me als die dingen verder?.
It'sa me, Mariooo!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
In heb vandaag due S7300 van JXD binnen gekregen, Mario 64 ROM staat voorgeïnstalleerd
Poeh, ik zal even kijken welke versie het meest stable is. Versie zie je bij het booten volgens mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er ook mooi uit, maar voor mij was ook belangrijk dat het ding klein was, en 7 inch is echt geen zakformaat.
Doof, weet jij toevallig hoe ik snel en makkelijk (geen linuxkenner) kan achterhalen welke versie Dingux etc ik heb? Ik vind het namelijk allemaal niet heel lekker draaien, emulatoren crashen, de ports doen het allemaal gewoon niet onder Dingux.
Dus ik wil hem gewoon naar de recentste versie upgraden, welke dat ook is.
ja, dat kan ik niet lezen in die hele korte tijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Poeh, ik zal even kijken welke versie het meest stable is. Versie zie je bij het booten volgens mij.
http://code.google.com/p/(...)ILI9338.zip&can=2&q=quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat kan ik niet lezen in die hele korte tijd. Ik zocht naar een "ver" commando oid, maar kan alleen de versie van GP2x vinden.
Linux en ik zijn geen matties.
Ja, die had ik dus ook al gevonden, tnx anywayquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://code.google.com/p/(...)ILI9338.zip&can=2&q=
Deze had ik troen draaien en ging redelijk. Let wel op, de Dingoo is niet echt een krachtpatser. Hij had bij vlagen zelfs moeite met Megadrive games...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |