Mijn Wiz kostte me toendertijd 150 euro. Als je ziet hoeveel games ik heb draaien erop, nou, dan heb ik het er zeker 50x uitgehaald.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij kom je een aardig end ja..
280 euro voor een oud refurbished model of tegen de 600 euro voor een nieuw model. Aardig gek voor een hobby project
150 euro vind ik een stuk schappelijker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Mijn Wiz kostte me toendertijd 150 euro. Als je ziet hoeveel games ik heb draaien erop, nou, dan heb ik het er zeker 50x uitgehaald.
Pandora is dan ook een downsized laptop met Linux. Je kan het eigenlijk geen handheld meer noemen.
Maargoed, die draait ook N64 en PSX games met 2 vingers in zijn neus.
GCW? Ook zoiets.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
150 euro vind ik een stuk schappelijker.
Wat zou dat nieuwe apparaat moeten gaan kosten?
Hmm, klinkt zeer aantrekkelijk inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
GCW? Ook zoiets.gok tussen de 140 - 160 euro zoiets.
Instabuy voor mij.
Ze zijn nu aan het shippen naar alle backers van de Kickstarter. Stock units komen rond April - Mei.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, klinkt zeer aantrekkelijk inderdaad![]()
Is er een ETA?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Dat retro een verlangen naar iets heeft,begrijp ik maar misschien kan iemand mij uitleggen wat er nou specifiek zo leuk is veel geld uit te geven aan iets als dit wanneer de spelletjes ervoor zo dun zijn gezaaid.
Psst, hou rekening met warez enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]Spelletjes zijn juist echt overal zo vandaan te plukken, tonnen met retro-rom-sites te vinden.
http://boards.dingoonity.(...)-videos-and-reviews/quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, klinkt zeer aantrekkelijk inderdaad![]()
Is er een ETA?
ALLE games die ik vroeger op de SNES e.d speelde, kan ik hier weer op spelen. Wat is daar zo moeilijk aan om te snappen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Dat retro een verlangen naar iets heeft,begrijp ik maar misschien kan iemand mij uitleggen wat er nou specifiek zo leuk is veel geld uit te geven aan iets als dit wanneer de spelletjes ervoor zo dun zijn gezaaid.
Cool cool! Thnx!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://boards.dingoonity.(...)-videos-and-reviews/
Hoop filmpjes e.d
Lekker Street Fighter 2 enzo spelen. Heb net Sonic CD draaiend gekregen op mijn Wiz. Vette game! De enige Sonic uit het Megadrive tijdperk die ik nog nooit gespeeld heb.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Dingoo 320 binnen.
Leuk ding, staat al helemaal voorgeconfigureerd met Dingux en bakken spellen, dus geen tweaking for me.
Maar wel leuk om mee te kloten verder.
Via een user een paar posts hierbovenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:22 schreef Klonk het volgende:
@heatwave waar heb jij je Dingoo gekocht?
Pardon? Voor de PSP zijn er bergen met goede games. Vita daarentegen isquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:35 schreef ems. het volgende:
Ik heb een niet-retro-handheld PSP waar ik alle emulators op draai.
Gelukkig ook maar want het gamesaanbod van de psp vind ik voor de rest erbarmelijk.
Daar is dit topic dan weer niet voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef ems. het volgende:
Ik heb er heel veel geprobeerd maar voor geeneen heb ik de motivatie kunnen vinden om het uit te spelen. Maar ik sta natuurlijk altijd open voor suggesties
En dat terwijl de Vita echt een prachthandheld is. Ben er echt super blij mee.. En ik combinatie met PSN+ is er ook genoeg gameaanbodquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Pardon? Voor de PSP zijn er bergen met goede games. Vita daarentegen is [ afbeelding ]
Ik kon op mijn PSP niet alles fatsoenlijk draaien. Chrono Trigger 2 (fanmade vervolg) draaide bijvoorbeeld helemaal niet goed. Haperend en stotterend heb ik een uurtje gespeeld en toen was ik er klaar mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:35 schreef ems. het volgende:
Ik heb een niet-retro-handheld PSP waar ik alle emulators op draai.
Gelukkig ook maar want het gamesaanbod van de psp vind ik voor de rest erbarmelijk.
Mijn vita heb ik auf wiedersehen gezegd en verkocht. Dat handje vol games na 1 jaar werd ik beu.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat terwijl de Vita echt een prachthandheld is. Ben er echt super blij mee.. En ik combinatie met PSN+ is er ook genoeg gameaanbod![]()
Maar, ik heb nog geen emulator aan de praat kunnen krijgen op de Vita
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |