Fix itquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat Snow Leopard nog in de OP eigenlijk?
En de iPhone 4S en 5 en de iPad Mini missen nog.
Grapjequote:
iCloud tabbladen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef AnneX het volgende:
Sorry blow...weet ik niet .
Ben wel benieuwd naar het symbool linksboven op je screenprint - de vierde van rechts: het wolkje.
Waar staat dat voor?
Dat is iCloud. Zo kun je tussen verschillende apparaten je bookmakers/geschiedenis synchroniseren in iTunes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef AnneX het volgende:
Sorry blow...weet ik niet .
Ben wel benieuwd naar het symbool linksboven op je screenprint - de vierde van rechts: het wolkje.
Waar staat dat voor?
Omdat 2013.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef o.us het volgende:
Is er echt geen mogelijkheid om PowerPC apps te draaien op Mountain Lion?Waarom is dat eigenlijk zo
Thx Fred en Dimens !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is iCloud. Zo kun je tussen verschillende apparaten je bookmakers/geschiedenis synchroniseren in iTunes.
Lekker NCSettings gebruiken. Als je in Safe Mode vast zit heb je iets geinstalleerd dat malfunctioneertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef blow... het volgende:
Eigenlijk was de vraag hoe ik SBSettings weer recht krijg![]()
Trouwens, ik kom na vaak herstarten toch niet uit safe mode. Hoe moet dat?
tevens:
http://www.icreatemagazin(...)opese-winkels/63980/
waar is apple mee bezig![]()
Ik heb alles verwijderd maar kom er niet uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker NCSettings gebruiken. Als je in Safe Mode vast zit heb je iets geinstalleerd dat malfunctioneert
Nagaan wat je recentelijk geinstalleerd hebt, en dat eraf gooienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb alles verwijderd maar kom er niet uit![]()
Hoe moet dat?
Ik heb alles erafquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nagaan wat je recentelijk geinstalleerd hebt, en dat eraf gooien
En nog kom je niet uit safe mode?quote:
nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En nog kom je niet uit safe mode?
Dan zou ik lekker herstellen en opnieuw jailbreakenquote:
Is al gelukt, dankje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker herstellen en opnieuw jailbreaken
Er is maar één jailbreak op dit moment, Evasi0n inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef 0wen het volgende:
Ik ga m'n iPod 5 ook maar eens van een jailbreak voorzien
Ik gebruikte altijd redsn0w, maar deze loop nog achter en heeft (volgens mij) geen jailbreak.
Welke jailbreak raden jullie mij hier aan? die van evasi0n?
Als het niet lukt, laat het me maar wetenquote:
Volgens mij kan je snow Leopard installeren via virtualbox en vanuit daar wel starten. Ik weet niet of het genoeg is om Sims te spelen. Sneller/beter kan het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef o.us het volgende:
Is er echt geen mogelijkheid om PowerPC apps te draaien op Mountain Lion?Waarom is dat eigenlijk zo
vSharequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef 0wen het volgende:
Poosje niet meer met jailbreak gewerkt, maar het is gelukt.
Ik lees dat installous + source gestopt is, is daar een alternatief voor?
Ik moet op één of andere manier m'n whatsapp werkend krijgen op iPod, de whatspad tweak is already installed
Mg ik een screentje van al je sources? Ik ben er een aantal kwijt....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef 0wen het volgende:
Poosje niet meer met jailbreak gewerkt, maar het is gelukt.
Ik lees dat installous + source gestopt is, is daar een alternatief voor?
Ik moet op één of andere manier m'n whatsapp werkend krijgen op iPod, de whatspad tweak is already installed
Heb je een foto? Ben wel erg benieuwdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Grapje.
Mijn setup nu is wel gaaf trouwens. Thunderbolt scherm en mbp met ssd, werkt supersnel
. Twelvesouthstand en los apple tb en trackpad maken het af
.
Dankjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:20 schreef 0wen het volgende:
tadaa!
[ afbeelding ]
zoals je ziet heb ik appcake, ben benieuwd!
Uhuh, bij mij ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef 0wen het volgende:
Rommel die appcake, crasht steeds, blegh
Iemand alternatief?
ik zal vshare eens bekijken.
Het kopen misschien? WhatsApp is fucking goedkoop man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef 0wen het volgende:
Eindelijk binnen,
Maar euh hier loopt iets niet helemaal lekker:
[ afbeelding ]
Krijg nu melding dat bron verandert of missend is.
installous
app cake
vShare
Iemand nog een tipje? m'n meisje begint al te sms'en![]()
Maar werkt niet op een iPodquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kopen misschien? WhatsApp is fucking goedkoop man.
*foto weer offline gehaald.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je een foto? Ben wel erg benieuwd
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]Fucking mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Dat is zo, heb er lang over getwijfeld, maar uiteindelijk de knoop doorgehakt, camera, speakers en design en de thunderbolt/stroom aansluitingen, is gewoon een desktop zo. Kan er weer minstens 5 jaar mee vooruit zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef o.us het volgende:
Alleen jammer dat die Cinema Display zo verrekte duur is.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]Nice! Alleen is je dock niet wat klein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nice! Alleen is je dock niet wat klein?
Enige wat ik merk is dat de vensters verplaatst zijn als ik de mbp gebruikt heb zonder het schermquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef blow... het volgende:
Als ik mijn MBP aansluit op zo'n acd loopt mijn dock van links naar rechts
Kost je veel tijd. Opnieuw jailbreaken is sneller. Heb er jammergenoeg ervaring meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef blow... het volgende:
Wie heeft een manier om de modmyi.com source toe te voegen?
Oke bedanktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kost je veel tijd. Opnieuw jailbreaken is sneller. Heb er jammergenoeg ervaring mee
Anders moet je met iFile bestandjes aan gaan passenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef blow... het volgende:
[..]
Oke bedankt![]()
Wel irrirant, maarja backup maak ik elke dag, herstellen duurt even maar jailbreaken is 5 minuten.
niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef 0wen het volgende:
Hoe kan ik nou m'n via iTunes gekochte whatsapp op m'n iPodje gooien,
iFunBox denkt dat de app illegaal is etc
Opnieuw dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anders moet je met iFile bestandjes aan gaan passen
Ligt eraan hoe gevoelig jij bent voor het placebo-effect.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef DenS het volgende:
Inmiddels mijn SSD geïnstalleerd, WAT EEN SNELHEID!
Heeft trouwens dit veel nut? http://blog.alutam.com/20(...)ion-for-ssd/#noatime
Nja, zat het meer even door te lezen. Zo heb ik inderdaad de local TimeMachine nu uitgeschakeld en ook de Sudden Motion Sensor (heeft toch geen nut meer). Nu bezig met SmartSleep weer te installeren, die ontwijkt Hibernate al voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gevoelig jij bent voor het placebo-effect.
Ik geloof er niet in. Zeker over TRIM zijn veel tegensprekende dingen te vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:13 schreef DenS het volgende:
[..]
Nja, zat het meer even door te lezen. Zo heb ik inderdaad de local TimeMachine nu uitgeschakeld en ook de Sudden Motion Sensor (heeft toch geen nut meer). Nu bezig met SmartSleep weer te installeren, die ontwijkt Hibernate al voor mijMaar dacht, laat ik het gewoon vragen!
Heb je OS X fresh geinstalleerd of gecloned?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef DenS het volgende:
Inmiddels mijn SSD geïnstalleerd, WAT EEN SNELHEID!
Heeft trouwens dit veel nut? http://blog.alutam.com/20(...)ion-for-ssd/#noatime
Heb TRIM inmiddels wel geactiveerd. Wat zijn de nadelen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. Zeker over TRIM zijn veel tegensprekende dingen te vinden.
Freshquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je OS X fresh geinstalleerd of gecloned?
JBquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:33 schreef 0wen het volgende:
Gaat weer lekker in het cydia wereldje -.-
[ afbeelding ]
Samsung 840 Pro 128gb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:39 schreef yupyup het volgende:
TRIM is bij de nieuwe generatie SSD niet meer nodig.
Welke SSD heb je geplaatst?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:43 schreef 0wen het volgende:
[..]
JB!![]()
![]()
![]()
Eindelijk uit de virtuele Apple gevangenis ontsnapt.
AAAAAAH VIRTUELE APPLE WERELD!!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:43 schreef 0wen het volgende:
[..]
JB!![]()
![]()
![]()
Eindelijk uit de virtuele Apple gevangenis ontsnapt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:52 schreef 0wen het volgende:
Om 8:00 was m'n battery 100% en nu (2 uurtjes later) 62%
En heb maar een paar minuutjes lopen whatsappen, zou het aan evasi0n liggen?
quote:
Kan ik er beter door bellen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:05 schreef 0wen het volgende:
D'r gaat een wereld voor je open als je een JB'tje hebt,
Allemaal handige tweaks die apple nog genialer maken
Je kunt er beter volledig gebruik maken van de stroom die je accu biedt.quote:
?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je kunt er beter volledig gebruik maken van de stroom die je accu biedt.
Immers: wat heb je aan een accu die twee dagen mee gaat als je 'm toch iedere dag aan de oplader hangt? Kun je er maar beter gebruik van maken!
Dat probeerde ik ook (maar dan enigszins sarcastisch) te zeggen ja. Zonder jailbreak haal je twee dagen, met jailbreak 1 dag. Maar waarom zou je meer nodig hebben als die toch elke dag aan de lader hangt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
?
Ik lees vaker dat na een JB accurduur korter is dan zonder JB
Zoetjequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef no1uknow het volgende:
Dit vind ik toch wel leuk aan jailbreaken, kleine subtiele tweaks
[ afbeelding ]
Ohja dat heb ik op mijn Nexus 4.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog, geen idee wat het beste is...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Zo, SSD zit erin.
Hebben jullie de gehele user folder gewijzigd naar een plek op de HDD of hebben jullie gebruik gemaakt van symbolic links?
Zet TRIM nu eens uit en kijk dan wat voor bericht je krijg.quote:
Welke is dat ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon gekloond naar de ssd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Zo, SSD zit erin.
Hebben jullie de gehele user folder gewijzigd naar een plek op de HDD of hebben jullie gebruik gemaakt van symbolic links?
Tja, dat is zo, vind het jammer dat die functies er niet standaard in zitten. Maakt het een stuk mooier en je kunt veel meer persoonlijke touch eraan geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |