Ja, vooral die met:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef FreaZ het volgende:
Die goedkope van bic heeft toch erg goede reviews.
quote:Great!! easy to use! harmless shock collar!! it was so annoying that every morning my dog woke me up barking!! but no more with this collar, really it was like magic !
Ik kom niet buiten, het is meer voor huis tuin en keuken fitness.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:49 schreef wootahH het volgende:
Als je gaat hardlopen kun je er beter een met een band voor je middel kopen.
die van tomtop zou ik iig niet halen. Je moet je vinger er lang ophouden en dan middeld hij je hardslag over 20 seconde ofzo. Maar 4 van de 5 keer dat je probeerd pakt die hem niet goed en moet je dus nog paar keer proberen. Erg vervelend. Voor mij geen vingerhartslag horloges meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Dennis_H het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten, het is meer voor huis tuin en keuken fitness.
Elke keer zo'n band omdoen... nee dankje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:49 schreef wootahH het volgende:
Als je gaat hardlopen kun je er beter een met een band voor je middel kopen.
Mwah, toch kan het handig zijn als je 2 seconden voor je dood neerpleurt nog ff een piepje hoort uit je horloge zodat je nog even kan denken: "verrek, wat is DAT piepje nou weer? Chinees kloteding!".quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb er eentje met GPS gekocht. Ik zie liever hoe snel ik hoeveel kilometer ren en als je een paar dingen ingeeft berekent 'ie je calorieverbruik. Puls krijg je dan niet, tenzij je inderdaad zo'n band erbij doet, maar ik weet toch niet waar die dingen op slaan.Interesseert me eigenlijk geen reet wat m'n hartslag nu precies doet. Lijkt me niet dat ik mezelf teveel push en een hartaanval krijg ofzo, maar dat zal vast het nut niet zijn, maar het optimaliseren van je ademhaling, bloedsomloop versus effort vast ofzo.
En over welk wonderlijk product uit het verre oosten hebben we het hier?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb er eentje met GPS gekocht. Ik zie liever hoe snel ik hoeveel kilometer ren en als je een paar dingen ingeeft berekent 'ie je calorieverbruik. Puls krijg je dan niet, tenzij je inderdaad zo'n band erbij doet, maar ik weet toch niet waar die dingen op slaan.Interesseert me eigenlijk geen reet wat m'n hartslag nu precies doet. Lijkt me niet dat ik mezelf teveel push en een hartaanval krijg ofzo, maar dat zal vast het nut niet zijn, maar het optimaliseren van je ademhaling, bloedsomloop versus effort vast ofzo.
Waarom steek je dan je duim omhoog als je er niets aan hebt tijdens het liften?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:38 schreef Racer88 het volgende:
Heb ook zon goedkoop hartslag horloge gekocht voor tijdens t powerliften.
Koop maar gewoon een goeie, want je hebt er niks aan.
Dat kan jij niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef pazara het volgende:
goedemorgen fokkers,
weet iemand hoe ik met een taoboa verkoper kan contacteren?
Per flessenpost of per post duif. Die laatst kost je wel 2 postzegels en een zak voer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef pazara het volgende:
goedemorgen fokkers,
Via QQ.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef pazara het volgende:
goedemorgen fokkers,
laat maar dan. ik wil geen risico lopen om opgelicht te worden.ik praat wel na chinees nieuwjaar met mistertao. dan ben ik zeker veiligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Via QQ.
Probleem is dat ze vaak niet of gebrekkig engels kunnen praten. Daarnaast verzenden ze vaak ook niet naar buiten China en als ze het wel doen is het duur of je wordt opgelicht (geen betaling via Paypal maar via bank of WU.
Je kan beter het meesterstuk van Shiznuts opzoeken waarin alles wordt uitgelegd over MisterTao en/of andere bedrijven die je helpen bij het kopen van TaoBao.
Afhankelijk van wat je wil kopen is het wellicht niet eens de moeite waard. Mocht het om namaak gaan zet dan geen linkjes in het topic (ivm merken etc). Is het iets anders plaats dan vooral een link!
Zo deze goede daad moet mij weer aardig wat karma opleveren!
PDF: http://www.dbnl.org/tekst/fran034acht01_01/fran034acht01_01.pdfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft 1 van jullie het boek "Het Achterhuis" liggen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Yaros het volgende:
Ik heb via BIC glowsticks gekocht, alleen zitten er in plaats van 100 maar 98 sticks in, wat moet ik nu doen? Kan ik een deel van mijn geld terugkrijgen?
Je kan een paar cent terugkrijgen of ze sturen je wat nieuwe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Yaros het volgende:
Ik heb via BIC glowsticks gekocht, alleen zitten er in plaats van 100 maar 98 sticks in, wat moet ik nu doen? Kan ik een deel van mijn geld terugkrijgen?
Wat een armoede deze post.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Yaros het volgende:
Damn. Ze hebben je gehosseld. Hufters, kutchinezen zijn niet te vertrouwen man.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Yaros het volgende:
Toch $1,18quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. Ze hebben je gehosseld. Hufters, kutchinezen zijn niet te vertrouwen man.
Wat heb je er voor betaald?
Die kortingscodes werken nooit, omdat bij het 'confirm order' venster de huidige prijs er gewoon weer opkomt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan had je de kortingscode 'NodigFok' of '5%THANKS' moeten gebruiken voor 5% korting
Oh dan heb je al een keer een recommender gebruikt op je huidige account.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef Yaros het volgende:
[..]
Die kortingscodes werken nooit, omdat bij het 'confirm order' venster de huidige prijs er gewoon weer opkomt.
In de blender doen, dan krijg je vloeibaar lichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:28 schreef dud0r het volgende:
Waar gebruiken jullie al die glowsticks voor? Ik zou niet weten wat ik met 100 van die dingen moet. Kan er een aantal weggeven aan m'n nichtjes maar daar houdt het toch echt mee op.
Of is het tegenwoordig hip om te gaan stappen met die dingen om?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
In de blender doen, dan krijg je vloeibaar licht
Bel eerst even 112 als je zo'n milkshake gaat opdrinken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Nou zie ik het nut er eindelijk van in.
Lichtgevende milkshakes maken.
* dud0r besteld 500 glowsticks voor het volgende feestje
Eerst aan andere voeren, dan pas zelf proberen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Bel eerst even 112 als je zo'n milkshake gaat opdrinken.
Dat filmpjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef shiznuts het volgende:
Die afgelopen reacties. Mijn random bijdrage daaraan: een nieuwe asdfmovie!!!1!!1!
On another note:AliExpress-shops lagen al vervroegd op hun gat.
Kunnen ze niet de helft van de werknemers twee weken vakantie geven en de ander helft de twee weken erna?
Van eBay kreeg ik tenminste van een shop nog reacties.
Meestal niet bij webshops. Meeste webshops zetten iets onzinnigs op de envelop. Vaak zijn de labels welke op de enveloppen gaan ook voorbedrukt tegenwoordig. Kreeg laatst wat screenprotectors binnen (klein plat envelopje) en op het label t.b.v. customs declaration stond letterlijk: contents: AC ADAPTER. Lekker geloofwaardig ook bij een compleet platte envelop.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef Eastertide het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Ik wil een tablet bestellen bij focalprice (nog nooit besteld daar) alleen wordt hierbij ook de waarde op pakket gezet? Want dan moet ik even rekening houden met mogelijke douanekosten
Imageshackquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef pazara het volgende:
hij werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ http://imageshack.us/f/442/20130210133042.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Ook bij de action voor nog geen euro te koop.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef pazara het volgende:
hij werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ http://imageshack.us/f/442/20130210133042.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Wat verwacht je danquote:Op zondag 10 februari 2013 14:31 schreef Miniem het volgende:
Ik had gisteren met carnaval ook glowsticks. (weliswaar van de Action maar net zo goedkoop)
1tje knakte er open, wat een chemische troepHeb er echt maar 4 van de 10 gebruikt ofzo
![]()
Over carnaval gesproken, vorig jaar zag ik hier een dino pak voorbij komen.
Waar was dat?
Bij de action hadden ze vast geen groenequote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ook bij de action voor nog geen euro te koop.
› http://www.dinodirect.com(...)inosaur-cartoon.htmlquote:Op zondag 10 februari 2013 14:31 schreef Miniem het volgende:
Ik had gisteren met carnaval ook glowsticks. (weliswaar van de Action maar net zo goedkoop)
1tje knakte er open, wat een chemische troepHeb er echt maar 4 van de 10 gebruikt ofzo
![]()
Over carnaval gesproken, vorig jaar zag ik hier een dino pak voorbij komen.
Waar was dat?
Idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan. Limonadesiroop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |