en de andere 18 april 2011quote:
LOLquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] And things were never the same again.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
en de andere 18 april 2011geen link want ik schaam me echt voor dat account.
ik schaam me ook voor mijn oudere posts hoor
In 2 jaar tijd van newbie naar grootmeesterquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jou 1e post in deze reeks is echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
quote:
En het inkoppertje wat daar op volgde:quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef RobertNL het volgende:
Hallo allemaal![]()
Naar vorig jaar een topic tegen te zijn gekomen ook maar eens wat besteld bij dealextrme.
kwam nu deze reeks weer tegen ondertussen ook al een beetje addicted, vooral met bestellen bij DX.
Toen ik deze topic reeks weer tegen kwam zag ik dat BIC hot stuff was dus daar dan ook maar mijn grootste Chinese aankoop tot nu toe gedaan nl: ePad 10.2''
iemand ervaringen met zo'n ding? met coupon code omgerekend 140 euro, dus nu maar duimen dat hij beter is als een 7'' archos van 140 euro.
Ook hou ik me aanbevolen voor andere handige dingen voor deze tablet zoals een sleef/hoesje of enig andere nuttige dingen voor de ePad
Ben vooral benieuwd wat ik kan verwachten kwa verzendtijd met bic vooral nu met de kerst periode en straks chinees nieuw jaar.
Geregistreerd voor dit topic en vooraf al tij-den gelezen voordat ik tot die stap kwamquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef mickeyD het volgende:
is dat ook nieuw?
eerst dure spullen bestellen en dan vragen of mensen er wat over weten?
Heldquote:
Google doet wonderen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef pazara het volgende:
even een vraag over kledingmaten meten, in de tabel staat
Shoulder
Length
Sleeve
Bust
shoulder is van schouder na schouder neem ik aan.
length is de lengte van de trui toch? (van onder na boven meten)
sleeve is de lengte van de mouwen
bust ja,wat is dat?de breedtte?
klopt dit?
Omdat ik lief ben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef pazara het volgende:
Shoulder
Length
Sleeve
Bust
klopt dit?
Welke maat BH je draagt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef pazara het volgende:
Shoulder
Length
Sleeve
Bust
klopt dit?
oke dankje. de rest klopt wel dus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben.
bust is de omtrek van je borst.
Ok, ze zegt dat je nog grotere jetsers dan haar hebt.quote:
preciesquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef FreaZ het volgende:
Kinders kinders. Is het geen bedtijd voor jullie?
Kleding maten zijn gewoon lastig uit te zoeken. Zie wel steeds meer vesten e.d. langskomen die ik best mooi vind. Toch maar eens in verdiepen
Dat bedrijf met die geweldig ingesproken reclame op tv waar ze 500 kaartjes voor 10 euro aanbieden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand van jullie eigk ooit iets van vistaprint gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat wil je weten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand van jullie eigk ooit iets van vistaprint gekocht?
Oh niets eigk, maar las net dat het slechte kwaliteit is etcquote:
Stiekem wou bobbernaut visitekaartjes maken voor zijn minecraft server.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh niets eigk, maar las net dat het slechte kwaliteit is etc
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Stiekem wou bobbernaut visitekaartjes maken voor zijn minecraft server.
Heeft artscow geen stickers?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee ik wil wel stickers drukken, dat kan zeker niet in China heel goedkoop?
Of weet iemand anders waar je heel goedkoop stickers kan laten drukken? Zwart/wit, klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |