Thnx,quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Majinster het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)sd%3D111001985489%26
Ainol Elf II is gewoon een goede tablet zeker voor die prijs. Maar ja te goed om waar te zijn, wou hem ook bestellen, maar ging niet. Mailtje gestuurd en dan hebben ze hun warenhuis eens goed bekeken en al deze supergoedkope tablets hebben ze gewoon niet op stock.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze lijkt mij wel stukken beter.
Ga je van single naar dual core.
Hogere resolutie.
Bijna dubbele batterij
1gb ram ipv 512mb.
quote:Dear Customer,
Thanks for your contacting.
After checking with our relative department, they told me that the item CE0090B will not be restocked again since our suppliers don’t offer us it anymore. In this case, could you please choose similar item instead?
For further information or assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind regards
Jennifer
Was nog aan het twijfelen over de newsmy T3, maar deze is ondertussen ook out of stockquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ainol Elf II is gewoon een goede tablet zeker voor die prijs. Maar ja te goed om waar te zijn, wou hem ook bestellen, maar ging niet. Mailtje gestuurd en dan hebben ze hun warenhuis eens goed bekeken en al deze supergoedkope tablets hebben ze gewoon niet op stock.
[..]
Ik heb hem gekocht toen hij net uit was. Inderdaad een aardig apparaat, zeker nu ik er CM10 op heb gezet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ainol Elf II is gewoon een goede tablet zeker voor die prijs. Maar ja te goed om waar te zijn, wou hem ook bestellen, maar ging niet. Mailtje gestuurd en dan hebben ze hun warenhuis eens goed bekeken en al deze supergoedkope tablets hebben ze gewoon niet op stock.
[..]
mooie vest. maar als je besteld van ebay,moet je een maatje groter bestellen of vallen die als een nederlandse kledingmaat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Majinster het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)sd%3D111001985489%26
Hmm, heeft ie ook 4G en kan je er ook wireless mee bellen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:57 schreef Marvelous het volgende:
zie hier de laatste Jiayu L959 (klik)
Volgens de beschrijving heeft hij 2.4G, is dat ook goed?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, heeft ie ook 4G en kan je er ook wireless mee bellen?
Oh wacht wacht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:20 schreef FreaZ het volgende:
HDMI kabels.. uit china halen of van allekabels.com?
1m is daar 1,25, maar verzendkosten 2,95... heeft geen haast dus
Ze zien geen kwaliteitsverschil tussen goedkope of dure kabels iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Bots:
http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/detail/article/hdmi-test/
http://www.goeievraag.nl/(...)ig/hdmi-kabel.185864
Ik rust mijn Kees.
Ten tijde van die Trosradar test kostte een HDMI kabel daar dus 2.99 euro.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef FreaZ het volgende:
10 meter is wel iets teveel van het goedeAction is niet om de hoek, maar enig idee wat het daar kost?
Nu waarschijnlijk die prijs of iets goedkoper.quote:HDMI-kabels van 3 meter kosten nu 2,39 bij de Action. Deze hebben de oranje pluggen.
De zwarte plug-kabel zijn 1 meter 80 en kosten 2,19.
quote:Ter info, Action verkoopt ook een 5M 1.4 kabel voor ¤2,39
Doet me vaak denken aan een Mediamarktmedewerker die je dure shit aan wil smeren om een bonus binnen te halenquote:
Ligt eraan voor welk land de kleding bedoeld was.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef pazara het volgende:
weet iemand dat?
als je kleren van eBay besteld, moet je dan een maatje groter bestellen dan je Nederlandse maat?
voor mij zelf koop ik het.ik draag m, dus moet ik l bestellen toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welk land de kleding bedoeld was.
Als het China was zou ik dat doen ja
Zucht, deze vraag is hier zo vaak langs gekomen dat jij dat vast gelezen moet hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef pazara het volgende:
[..]
voor mij zelf koop ik het.ik draag m, dus moet ik l bestellen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |