abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122563964
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

:D

Nee ik wil wel stickers drukken, dat kan zeker niet in China heel goedkoop?
Of weet iemand anders waar je heel goedkoop stickers kan laten drukken? Zwart/wit, klein.
Misschien via AliExpress of DHGate.
Ik ken i.i.g. geen grote Chinese site die dit automatisch doet..

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:42 schreef jonasr het volgende:

[..]

Heeft artscow geen stickers?
"Your search for sticker generated no results"
"Your search for stickers generated no results"
Blijkbaar niet :(
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:44:20 #152
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122564012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:42 schreef jonasr het volgende:

[..]

Heeft artscow geen stickers?
Nee! Dat was ook al mijn eerste gok..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:50:28 #153
367786 einzweipolizei
Remember remember the fifth of
pi_122564326
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Google doet wonderen.
Kan deze man geen permaban krijgen?
Dat is alleen mogelijk als je yvonne beledigt geloof ik.
En ja ik ken iemand die dat heeft gehad *kuch*
november.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:51:51 #154
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122564407
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef einzweipolizei het volgende:

[..]

Dat is alleen mogelijk als je yvonne beledigt geloof ik.
En ja ik ken iemand die dat heeft gehad *kuch*
Of je moet praten over een .rar bestand ofzo :@
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_122566639
Heeft iedereen 100 punten gekregen op 3v3rbuying?
(Het enige wat ik er besteld heb is dat fluitje van een cent)

100 punten = $2

12% korting coupon: Februarysale

[ Bericht 32% gewijzigd door AnimeFan op 06-02-2013 20:34:24 ]
pi_122570566
quote:
11s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef AnimeFan het volgende:
Heeft iedereen 100 punten gekregen op 3v3rbuying?
(Het enige wat ik er besteld heb is dat fluitje van een cent)

[ afbeelding ]

100 punten = $2

12% korting coupon: Februarysale

Ja heb ook 100 punten gekregen hier. :P
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_122578335
pff. al wel weer genoeg pakketjes onderweg voor mij.
Verslaving is het ook :).
Kan ik niet ergens de codes en bedragen en trackingnummers van alle bestellingen van verschillende sites overzichtelijk opslaan ofzo?
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:56:25 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122578399
Maak je toch een Excel spreadsheetje?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:59:51 #159
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_122578599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ok, ze zegt dat je nog grotere jetsers dan haar hebt. ;(
QFA.
Quoted For Awesomeness, whehehe
14.gifjes.

Tsjah, en als we het dan over eerste posts gaan hebben..

quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2008 14:00 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag m'n eerste bestelling geplaatst..

Staat Stond overigens ook een gave kruisboog op DE.. Maar die zal vast niet door de douane heen komen.. :P

Edit: kan deze vandaag dus niet meer vinden.. :S Hebben ze vast al teveel gezeik mee gehad.. :P
Wie wil me aanraken?
#oldbie
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_122579048
Een kruisboog kopen is geen probleem hoor.

Enige voorwaarden zijn: Boven de 18 en niet gebruiksklaar meenemen op de openbare weg.

In je afgesloten achtertuin schieten is geen probleem.
Geen referral hier.
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:06:53 #161
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_122579073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:05 schreef shiznuts het volgende:
En nog altijd geen LED Pig in bezit ook. :X :@

Heb net een mailtje gehad dat deze onderweg is: 50mm c-mount lens , had al de 35mm en 25mm. :P
Van eBay is deze onderweg: variable nd filter 62mm .
En ik heb op AliExpress het volgende besteld: gear voor m'n nine eagles extra 300 & WF-717AH fluid head .
Shame on YOU!

Vandaag welbekende briefje in de bus.. morgen ophalen bij het postkantoor :'(
Toch maar even tegen beter weten in langs gegaan :@ En .. jáhoorze hadden 'm al :D
Jiayu G2S (1Ghz, MKT6755) top apparaat en paar mooie hoesjes via Pandawill :) (geen tax ^O^ )

Btw, sjeez bob is terug en de slowchat ook.. :P tempo van de topics gaat weer hard omhoooooog

(mijn eerste chinatopicpost als ik me goed herinner..)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:18:30 #162
48067 neo2000
pi_122579749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een kruisboog kopen is geen probleem hoor.

Enige voorwaarden zijn: Boven de 18 en niet gebruiksklaar meenemen op de openbare weg.

In je afgesloten achtertuin schieten is geen probleem.
Naderhand nog uitgezocht, in de meeste landen is het verboden, maar (destijds?) bleek een kruisboog niet opgenomen zijn de NL wapenwet. :P
Desalniettemin had ik m'n oog er op laten vallen, DX had ze in 2008 toegevoegd aan het assortiment, douane had wat pakketjes tegen gehouden (volgens mij niet eens Nederlandse douane) waardoor DX ze direct uit het assortiment haalde toen ik m'n eerste bestelling wilde plaatsen. Maar goed, in 2008 kon e.e.a. nog WEL snel bij DX. Die tijden zijn wel voorbij, hahaha

Daarna is er nog ff "DS Flashcard-gate" geweest bij DX, en daarna hebben ze niets noemenswaardig meer gedaan eigenlijk daar. :P
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_122580011
quote:
8s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Naderhand nog uitgezocht, in de meeste landen is het verboden, maar (destijds?) bleek een kruisboog niet opgenomen zijn de NL wapenwet. :P
Desalniettemin had ik m'n oog er op laten vallen, DX had ze in 2008 toegevoegd aan het assortiment, douane had wat pakketjes tegen gehouden (volgens mij niet eens Nederlandse douane) waardoor DX ze direct uit het assortiment haalde toen ik m'n eerste bestelling wilde plaatsen. Maar goed, in 2008 kon e.e.a. nog WEL snel bij DX. Die tijden zijn wel voorbij, hahaha

Daarna is er nog ff "DS Flashcard-gate" geweest bij DX, en daarna hebben ze niets noemenswaardig meer gedaan eigenlijk daar. :P
Categorie IV
1°. blanke wapens waarvan het lemmet meer dan een snijkant heeft, voor zover zij niet vallen onder categorie I;
2°. degens, zwaarden, sabels en bajonetten;
3°. wapenstokken;
4°. lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
5°. kruisbogen en harpoenen;
6°. bij regeling van Onze Minister aangewezen voorwerpen die geschikt zijn om daarmee personen ernstig lichamelijk letsel toe te brengen;
7°. Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.

Artikel 26

1. Het is verboden een wapen of munitie van de categorieën II en III voorhanden te hebben.

Artikel 27

1. Het is verboden een wapen van de categorieën II, III en IV te dragen.

A contrario kan je daaruit afleiden dat je wel een kruisboog mag hebben, maar niet mag dragen (in het openbaar).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
pi_122581219
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Categorie IV
1°. blanke wapens waarvan het lemmet meer dan een snijkant heeft, voor zover zij niet vallen onder categorie I;
2°. degens, zwaarden, sabels en bajonetten;
3°. wapenstokken;
4°. lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
5°. kruisbogen en harpoenen;
6°. bij regeling van Onze Minister aangewezen voorwerpen die geschikt zijn om daarmee personen ernstig lichamelijk letsel toe te brengen;
7°. Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.

Artikel 26

1. Het is verboden een wapen of munitie van de categorieën II en III voorhanden te hebben.

Artikel 27

1. Het is verboden een wapen van de categorieën II, III en IV te dragen.

A contrario kan je daaruit afleiden dat je wel een kruisboog mag hebben, maar niet mag dragen (in het openbaar).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool!
Heb in duitsland wel eens erbij staan kijken, daar hebben ze echt van die grote kruisbogen. (en gewoon M16 replica's op luchtdruk enzo..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122581662
Iemand hier had ook een micro auto die niet goed oplaadde. Gebruik goede batterijen. Ik had een goedkope helicopter voor me neefje gekocht, en hoppa 6 batterijen uit de la erin. De batterijen waren na 2 dagen al leeg. en hij laadde dus op dezelfde manier op als de micro auto. Eerst gaat het laadlampje brandenen gaat daarna langzaam uit. Toen ben ik eens goed naar de batterijen gaan kijken: "For low power only". Dus klokken etc. Bij de micro car had ik gelijk hed laadprobleem, maar daar zitten maar 2 batterijen in. In de copter 6 dus dat compenseerde nog een beetje.

Hoop dat het je nog helpt met je microcar :)
pi_122582606
quote:
8s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, en als we het dan over eerste posts gaan hebben..

[..]

Wie wil me aanraken?
#oldbie

Ik zit nu op zo'n 7500 posts, met 10.000 misschien maar 'ns ophouden met Fok, tijdverspilling als het is :') ...

Tijdje geleden had ik het erover dat ik al tijdens niets meer kon verwachten; nu even wat anders:
- T-mount adapter voor Canon DSLR
- "3rd generation' M42 adapter
- 2 3D brillen

En ik dacht dat ik nog meer had besteld, maar ik zou zo niet weten wat :X :{ ...
pi_122583127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
tvp, zijn 6 bestellingen onderweg op het moment. :')
:D.

Oh wacht, deze is eerder.

quote:
Geen referral hier.
pi_122583597
als we t dan toch over oude posts hebben, hierbij mijn eerste..

over +- 1.5 maand dus mijn 5 jarig jubilieum.. niet mij vergeten te feliciteren dan he
noteren in jullie agenda's: 18 maart, Downstar 5 jarig jubileum chinese webshop topic :D *O* *O* !

Ben ik dan daadwerkelijk de langs meelopende, nog actuele topic user hier :o?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef Downstar het volgende:
Ik zie deze wel zitten ..

alleen komt die door de Douane heen ?

& ik zie dat veel mensen t hebben over de IR filter , die zit hier niet in , wat is het verschil tussen 1 met een IR filter en 1 zonder IR filter ?

Downstar
pi_122584521
Weet er iemand een goede tablet hoes?

Dus niet zo'n foamen ding van Buyincoins maar eentje met rits en goede voering binnenin?
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 7 februari 2013 @ 03:47:39 #170
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122584549
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 03:34 schreef W00fer het volgende:

Dus niet zo'n foamen ding van Buyincoins maar eentje met rits en goede voering binnenin?
AliExpress en eBay heb je wel veel van die meuk ook. Naast je normale speurtocht bij chinaprices.

Gewoon zoeken op 'tablet zip' ofzo. Schuw niet om te zoeken naar sleeves, bags en cases compatible met een soortgelijke grootte maar tablets die populairder zijn (i.p.v. Novo7 Fire: Nexus 7, i.p.v. 9.7" Chinatab: iPad, i.p.v. 10.1" Hero II bijvoorbeeld Samsung Note Tab).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122584576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 03:34 schreef W00fer het volgende:

Bij de Hema hebben ze van die hoesjes van vilt, schijnen ook erg fijn te zijn en voor maar iets van 7 euro.
pi_122585020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:D.

Oh wacht, deze is eerder.

[..]

die pin pressure clone machine staat ook bij de Tiger in Nijmegen, volgens mij goedkoper zelfs.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:06:28 #173
48067 neo2000
pi_122590564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Cool, je hebt een foto van me gevonden, en nog een actuele ook! xD

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:18 schreef Downstar het volgende:

over +- 1.5 maand dus mijn 5 jarig jubilieum.. niet mij vergeten te feliciteren dan he
noteren in jullie agenda's: 18 maart, Downstar 5 jarig jubileum chinese webshop topic :D *O* *O* !

[..]

Ah, we ontlopen elkaar niet veel. Stiekum aardig wat geld weggepleurd richting Chinese economie. :')

Een leven, kan je dat ook in China kopen? :')
pi_122592399
Mijn kekke nieuwe gamemuis is gisteren binnengekomen. Wel wennen dat de knoppen omgedraaid zijn ivm de oude. weet iemand hoe ik dat aanpas, via het configuratiescherm werkt het niet.

5 dollar, terwijl de goedkoopste verzendkosten in Nederland al meer waren :')

Deze is het: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item43b7f5c4dc
pi_122593646
RobertowNL, wanneer heb je je brief aangetekend gestuurd?

Dan weet ik of ik die brief al moeten hebben.
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:54:58 #176
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122594222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hm ja, die hebben hun eigen douane waardoor alles snel gecontroleerd kan worden en je bijna altijd wel kan betalen, voordeel is wel dat het dan met een paar dagen klaar is en het bij de normale douane zo een paar weken stil kan liggen...
Denk dat ik DHL doe, snap ook niet waarom die tweede USPS duurder is voor tragere verzending :')

Zal wel laten weten hoe het gaat voor future reference.
Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:45 ;( ;(
Zou vandaag vanaf 12.00 thuis zijn, uiteraard begint die gast lekker vroeg hier ;(
Trouwens wel teringsnel, binnen 48 uur van California helemaal hier naartoe _O_
Op het briefje staat niks qua BTW, dus $20 waarde aangeven werkt perfect :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122594257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:54 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:45 ;( ;(
Zou vandaag vanaf 12.00 thuis zijn, uiteraard begint die gast lekker vroeg hier ;(
Trouwens wel teringsnel, binnen 48 uur van California helemaal hier naartoe _O_
Op het briefje staat niks qua BTW, dus $20 waarde aangeven werkt perfect :D
Het merendeel van de pakketjes kijken ze gewoon niet naar. Had van BIC een pakketje met 3*100 van die glow dingen. Waarde 2 cent. :')
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:59:23 #178
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122594335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

4/24/2008
7:01 AM USD$ 5.61 Shipped
Namaak-Zippo, toen het echt nog zo speciaal was voor me dat je voor minder dan de prijs van pakketverzending binnen Nederland zo'n Zippo uit China kon laten bezorgen _O_
Het topic nu is me te uitgebreid, veel teveel webshops en tablets en shit.
De oude garde als mstr, RacerDKB, Dionysiou hebben allemaal een leven naast DX gekregen denk ik. Behalve RacerDKB dan ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122594698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:56 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het merendeel van de pakketjes kijken ze gewoon niet naar. Had van BIC een pakketje met 3*100 van die glow dingen. Waarde 2 cent. :')
300 glow dingen? Ga je een glow-robot bouwen? _O-
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:22:52 #180
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122595040
quote:
16s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef tokko1 het volgende:

Btw, sjeez bob is terug en de slowchat ook.. :P tempo van de topics gaat weer hard omhoooooog

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Racer88 het volgende:
Iemand hier had ook een micro auto die niet goed oplaadde. Gebruik goede batterijen. Ik had een goedkope helicopter voor me neefje gekocht, en hoppa 6 batterijen uit de la erin. De batterijen waren na 2 dagen al leeg. en hij laadde dus op dezelfde manier op als de micro auto. Eerst gaat het laadlampje brandenen gaat daarna langzaam uit. Toen ben ik eens goed naar de batterijen gaan kijken: "For low power only". Dus klokken etc. Bij de micro car had ik gelijk hed laadprobleem, maar daar zitten maar 2 batterijen in. In de copter 6 dus dat compenseerde nog een beetje.

Hoop dat het je nog helpt met je microcar :)
Ik had nieuwe batterijen ;) maar ik heb toch full refund gekregen :D
pi_122596676
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:22 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

[..]

Ik had nieuwe batterijen ;) maar ik heb toch full refund gekregen :D
Ik had ook nieuwe batterijen. Maar toen ik gewoon zwaardere batterijen erin deed werkte die prima. Er is wel een resend onderweg, maar toch
pi_122599117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

4/24/2008
7:01 AM USD$ 5.61 Shipped
Namaak-Zippo, toen het echt nog zo speciaal was voor me dat je voor minder dan de prijs van pakketverzending binnen Nederland zo'n Zippo uit China kon laten bezorgen _O_
Het topic nu is me te uitgebreid, veel teveel webshops en tablets en shit.
De oude garde als mstr, RacerDKB, Dionysiou hebben allemaal een leven naast DX gekregen denk ik. Behalve RacerDKB dan ;)
haha ja idd:P
pi_122599243
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n mini grill kan kopen? Volgens de filmer heet het een 'Honwakafe'. Ik kan via chinaprices alleen draagbare BBQ-sets vinden, maar ik zoek dus zo'n kleine electrische :P

donderdag 7 februari 2013 @ 16:16:39 #184
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122599446
:') Waarom moet je alles uit China halen. Die kost alleen al een vermogen aan shipment, natuurlijk hebben webstores geen grills om internationaal te versturen.

Ga gewoon naar de Blokker/Marskramer ofzo en haal daar zoiets.
pi_122599541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef shiznuts het volgende:
:') Waarom moet je alles uit China halen. Die kost alleen al een vermogen aan shipment, natuurlijk hebben webstores geen grills om internationaal te versturen.

Ga gewoon naar de Blokker/Marskramer ofzo en haal daar zoiets.
Nieuw in de van dale, China betekend voortaan goedkoper.
pi_122599566
Hoeft niet per se uit China (ding wordt schijnbaar alleen in Japan gemaakt/verkocht?), maar ik zoek geen gewone grill en die kan ik hier dus nergens vinden.

[ Bericht 22% gewijzigd door Nezhi op 07-02-2013 16:26:35 ]
pi_122600400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Nezhi het volgende:
Hoeft niet per se uit China (ding wordt schijnbaar alleen in Japan gemaakt/verkocht?), maar ik zoek geen gewone grill en die kan ik hier dus nergens vinden.
Elektrische kun je wel vinden op eBay.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:39:46 #188
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122600503
Ja, of gewoon Google shopping: http://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=shop&q=tafelgrill
Moeje us kiekeh: http://www.marskramer.nl/web-only/princess-tafelgrill-102320.html
Zeg ik, Marskramer.

[ Bericht 37% gewijzigd door shiz op 07-02-2013 16:54:39 ]
pi_122600604
van BIC heb ik trackingnummers die met een S beginnen gekregen (s123456) kan je deze ook ergens tracken?
of is dit van HKP?
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:44:00 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122600690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef dj_ko het volgende:
van BIC heb ik trackingnummers die met een S beginnen gekregen (s123456) kan je deze ook ergens tracken?
of is dit van HKP?
Was je bestelling onder < 15 USD of heb je níet expliciet voor tracking betaald? Dan is het waarschijnlijk gewoon een of ander order processingnummer waar je niks mee kunt.

Had het met tracking moeten zijn dan verwacht je een XX12345678XX achtige code. Heb je express shipping kan dat een ander format hebben.
pi_122600819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Was je bestelling onder < 15 USD of heb je níet expliciet voor tracking betaald? Dan is het waarschijnlijk gewoon een of ander order processingnummer waar je niks mee kunt.

Had het met tracking moeten zijn dan verwacht je een XX12345678XX achtige code. Heb je express shipping kan dat een ander format hebben.
Oke, het was idd onder de 15 USD
heb wel ook nog een RB000000000CN nummer gehad, maar die werkt ook niet op de HKP site.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:51:24 #192
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_122601045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef dj_ko het volgende:

[..]

heb wel ook nog een RB000000000CN nummer gehad, maar die werkt ook niet op de HKP site.
Hij is ook van China Post en niet HKP. :')
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:52:30 #193
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122601103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Hij eindigt dan ook niet op HK, dus is het niet zo gek dat dat niet werkt.
Kijk gewoon eens in de OP onder 'tracksites' en gebruik bijvoorbeeld eens www.17track.net .
Geef het ook een paar werkdagen voordat je het probeert. Free registered tracking update niet zo snel.
pi_122601413
quote:
Dat is dus niet wat ik zoek :') Maar laat dan maar zitten.
Edit: voor de mensen die zoiets willen: klik

[ Bericht 4% gewijzigd door Nezhi op 07-02-2013 17:05:42 ]
pi_122601419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hij is ook van China Post en niet HKP. :')
DOH! |:(

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij eindigt dan ook niet op HK, dus is het niet zo gek dat dat niet werkt.
Kijk gewoon eens in de OP onder 'tracksites' en gebruik bijvoorbeeld eens www.17track.net .
Geef het ook een paar werkdagen voordat je het probeert. Free registered tracking update niet zo snel.
Ik ga eens ff kijken, thanks :Y
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:01:04 #196
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_122601444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef dj_ko het volgende:

[..]

DOH! |:(

[..]

Ik ga eens ff kijken, thanks :Y
Waarom zeg je dan dat hij het op de site van HKP niet doet... :')
pi_122601514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat hij het op de site van HKP niet doet... :')
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:27:24 #198
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122602506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Nezhi het volgende:

[..]

390 eur. Bist du deppert! :P

Maar je wilt per se zo'n zwarte vierkant kippengaas-achtig roostertje hebben ofzo?
Want er zijn echt tig goedkopere tafelgrills te vinden met oranje-oplaaiend warmte-element en een druipbakje. Die echt niet in manier van grillen verschillen met dat ding verder.
Wat is daar nou zo revolutionair anders aan dan een Severin bij Bol.com? Behalve de prijs. :')
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:30:31 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_122602623
Massieve alu knop voor mijn receiver, plastic shit knoppen tegenwoordig :')

Irritante kabels van mijn camera laders vervangen met dit *O*

Plastic pincet, krasvrij :)

Lader LG

Accu LG

Stoffertje

Horloge tooltje

pi_122602749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:00 schreef Sowieso. het volgende:
Mijn kekke nieuwe gamemuis is gisteren binnengekomen. Wel wennen dat de knoppen omgedraaid zijn ivm de oude. weet iemand hoe ik dat aanpas, via het configuratiescherm werkt het niet.

5 dollar, terwijl de goedkoopste verzendkosten in Nederland al meer waren :')

Deze is het: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item43b7f5c4dc
werkt het fatsoenlijk? en hoe voelt het aan
pi_122602793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

390 eur. Bist du deppert! :P

Maar je wilt per se zo'n zwarte vierkant kippengaas-achtig roostertje hebben ofzo?
Want er zijn echt tig goedkopere tafelgrills te vinden met oranje-oplaaiend warmte-element en een druipbakje. Die echt niet in manier van grillen verschillen met dat ding verder.
Wat is daar nou zo revolutionair anders aan dan een Severin bij Bol.com? Behalve de prijs. :')
Het is 25 euro! (3287 Japanse yen)
Hier hebben we meerdere gladde grills met bakplaat, die doen het niet erg goed. Ze worden willekeurig heet of koud. Anti-baklaag werkt voor geen meter. Hij is ook klein, heb ik liever dan een lange tafelgrill.

Daarnaast jeugdsentiment ;)
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:42:09 #202
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122603000
Ach so. Dacht al. Die Aziatische tekens ook. :P JPY/CNY.
Nou ja, er zijn geloof ik wel van die agents die normaal van Taobao spul halen enzo.
Misschien heb je die ook wel voor de Japanse Amazon? It's just gonna cost ya quite a bit.
http://www.goodsfromjapan.com/amazon-japan-purchasing-a-125.html
pi_122603117
Vandaag een pakketje van banggood binnen, 23 jan besteld, 24 jan verzonden, 7 feb in huis. Wel erg netjes, het was een horloge en een thee pot dingetje, en het was in een kartonnen doosje gestopt en die zat in de bubbeltjes envelop.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122603463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:34 schreef Majinster het volgende:

[..]

werkt het fatsoenlijk? en hoe voelt het aan
Ja, werkt prima. Nog niet mee gegamed, maar ik wilde een muis met side buttons ter vervanging van de back- en forward browserknoppen. En behalve dat ze omgekeerd zitten ten opzichte van de oude, (wat al went) werkt het zoals verwacht.

Hij past ook goed in m'n hand, alleen zit er een randje in het midden wat bij het model hoort. Als ik opnieuw zou moeten bestellen, zou ik dus wel een ander model kiezen maar hij is zeker zijn geld waard.
pi_122603836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
Massieve alu knop voor mijn receiver, plastic shit knoppen tegenwoordig :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plastic pincet, krasvrij :)

[ afbeelding ]

Lader LG

[ afbeelding ]

Accu LG
[ afbeelding ]

Stoffertje
[ afbeelding ]

Horloge tooltje
afbeelding ]
Linkje voor de Alu knop?
pi_122604362
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:07 schreef Painore het volgende:

[..]

Linkje voor de Alu knop?
alstu :) :

http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item27bf3ee12d
pi_122604382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef monkeybrain het volgende:

http://i875.photobucket.c(...)U-10/CH802_2_ALL.jpg

Kijk uit met die dingen. Had er ook een gekocht voor mijn zusjes apple adapter. Na 2 weken kwam er een raar geluid vanaf. Bleek dat de stroom oversprong, omdat dit ding niet goed contact maakte. Kwamen allemaal zwarte schroei vlekken op. Gelijk weggegooid en refund aangevraagd (en gekregen).
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:55:01 #208
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_122608473
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Nezhi het volgende:

[..]

En nu als oprechte vraag: wat is er eigenlijk zo anders aan die grill op Amazon behalve de vormgeving? Het is gewoon een verwarmingselement met een roostertje erboven. Heel veel anders zal het niet worden.
Don't let my username fool you...
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:10:24 #209
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_122609473
Is deze media player goed genoeg om zonder haperingen 1080p films af te spelen?
http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=448516877913
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_122611479
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
Waarom geen Media Stick, of hoe dat ook precies heet :P
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:45:29 #211
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122611554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef davedavy het volgende:

[..]

Waarom geen Media Stick, of hoe dat ook precies heet :P
XMBC ofzo?
pi_122611735
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef bobbernaut het volgende:

XMBC ofzo?
Jij bedoelt XBMC, maar dat is een softwarepakket om o.a. media af te spelen :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:49:41 #213
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122611818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef relativity het volgende:

[..]

Jij bedoelt XBMC, maar dat is een softwarepakket om o.a. media af te spelen :P
Ah, ja ik snap er niet zo veel van, films kijk ik toch op mn laptop :P
pi_122611892
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ah, ja ik snap er niet zo veel van, films kijk ik toch op mn laptop :P
Ah, oke. Ik ook, maar het is wel handig als je een media player o.i.d. voorhanden hebt :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122612011
quote:
Twijfelgeval, Bluray (of .iso) staat niet bij de ondersteunde bestandstypen.
Als ie dat zou ondersteunen weet je zeker dat ie met 1080P geen problemen heeft :P
pi_122612705
Zojuist maar weer een bestelling gedaan. Deze keer bij Buyincoins.

1x 6ft mini display port to hdmi
2x 3ft hdmi
2x 100 glow sticks :')

Even een vraagje achteraf: Hoe zoek ik dit topic gemakkelijk door voor codes? Zoekmachine haalt ook alle recommenders eruit...
  donderdag 7 februari 2013 @ 21:02:42 #217
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_122612719
Bedankt voor alle snelle reacties. Ik kijk normaal ook films via de laptop maar ik zou dan mijn externe hdd aan deze mediaspeler sluiten zodat mijn ouders (leken) ook films kunnen kijken als ik er niet ben.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_122613042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist maar weer een bestelling gedaan. Deze keer bij Buyincoins.

1x 6ft mini display port to hdmi
2x 3ft hdmi
2x 100 glow sticks :')

Even een vraagje achteraf: Hoe zoek ik dit topic gemakkelijk door voor codes? Zoekmachine haalt ook alle recommenders eruit...
'NodigFok' of '5%THANKS' :P

Ik zoek hier trouwens vaak:
http://chinaprices.ru/coupons.php

Ik adverteer voorlopig Nodig's recommendercode omdat die nog nooit is gebruikt :'(

quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef mabo11 het volgende:
Bedankt voor alle snelle reacties. Ik kijk normaal ook films via de laptop maar ik zou dan mijn externe hdd aan deze mediaspeler sluiten zodat mijn ouders (leken) ook films kunnen kijken als ik er niet ben.
Chill :)
Wij hebben al een jaar of twee dit ding:

Had er laatst de firmware van de AC Ryan Play!on HD op gezet.
Afstandsbediening werkte niet meer natuurlijk, dus ik moest de IR instellingen veranderen voor elke knop :P
En de LED geeft nu paars in plaats van rood licht als ie uit staat :D
Doet t wel prima :)

[ Bericht 6% gewijzigd door AnimeFan op 07-02-2013 21:21:05 ]
pi_122614478
quote:
Is dat niet gewoon deze:

http://www.buyincoins.com(...)c-product-21194.html

Ik zou zelf dan voor een mini pc MK808 gaan
pi_122616257
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon deze:

http://www.buyincoins.com(...)c-product-21194.html

Ik zou zelf dan voor een mini pc MK808 gaan
Let er even op dat ik zowel bij bic als die van ebay ( wss zelfde idd) nergens wat zie over de mogelijkheid om hem in je netwerk op te nemen..
(dus geen wifi en geen ethernet poort!!), dus dan zou je hem alleen kunnen gebruiken om je usbsticks/schijfjes eraan te koppelen..
pi_122618872
Deze gekocht.

http://m.tinydeal.com/product/(tp-link)-ieee-80211-b-g-n-150mbps-usb-wireless-wifi-adapter-58607

Het mooie doosje deed het hem!
pi_122620854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Let er even op dat ik zowel bij bic als die van ebay ( wss zelfde idd) nergens wat zie over de mogelijkheid om hem in je netwerk op te nemen..
(dus geen wifi en geen ethernet poort!!), dus dan zou je hem alleen kunnen gebruiken om je usbsticks/schijfjes eraan te koppelen..
Dat klopt, geen netwerk mogelijkheden. Daarom zei ik ook, beter ga je voor een mini pc. Of je moet dat ding echt extreem goeikoop vinden en dan met usb of externe HD ofzo gebruiken.

Edit:

Goedkoper dan dit kan ik m niet vinden :p. Tenminste zonder coupons
http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item336994ba79
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:18:22 #223
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_122621178
Is zo'n mk808 krachtig genoeg om 1080p vloeiend te spelen met ondertitels (.srt)?
pi_122621238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef mabo11 het volgende:
Is zo'n mk808 krachtig genoeg om 1080p vloeiend te spelen met ondertitels (.srt)?
dat ligt helemaal aan de bitrate van het bestand.. maar normale encodes kan hij volgens mij prima afspelen...
pi_122621273
Of hij losse ondertitels afspeeld ben ik ook benieuw naar. Misschien bestel k m dan ook wel

Edit:

Bij ever-buying kom je met coupon op 17.56 Usd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')