Misschien via AliExpress of DHGate.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee ik wil wel stickers drukken, dat kan zeker niet in China heel goedkoop?
Of weet iemand anders waar je heel goedkoop stickers kan laten drukken? Zwart/wit, klein.
"Your search for sticker generated no results"quote:
Nee! Dat was ook al mijn eerste gok..quote:
Dat is alleen mogelijk als je yvonne beledigt geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Google doet wonderen.
Kan deze man geen permaban krijgen?
Of je moet praten over een .rar bestand ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Dat is alleen mogelijk als je yvonne beledigt geloof ik.
En ja ik ken iemand die dat heeft gehad *kuch*
Ja heb ook 100 punten gekregen hier.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef AnimeFan het volgende:
Heeft iedereen 100 punten gekregen op 3v3rbuying?
(Het enige wat ik er besteld heb is dat fluitje van een cent)
[ afbeelding ]
100 punten = $2
12% korting coupon: Februarysale
QFA.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, ze zegt dat je nog grotere jetsers dan haar hebt.
Wie wil me aanraken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:00 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag m'n eerste bestelling geplaatst..
Staat Stond overigens ook een gave kruisboog op DE.. Maar die zal vast niet door de douane heen komen..
Edit: kan deze vandaag dus niet meer vinden.. :S Hebben ze vast al teveel gezeik mee gehad..
Shame on YOU!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:05 schreef shiznuts het volgende:
En nog altijd geen LED Pig in bezit ook.![]()
Heb net een mailtje gehad dat deze onderweg is: 50mm c-mount lens , had al de 35mm en 25mm.
Van eBay is deze onderweg: variable nd filter 62mm .
En ik heb op AliExpress het volgende besteld: gear voor m'n nine eagles extra 300 & WF-717AH fluid head .
Naderhand nog uitgezocht, in de meeste landen is het verboden, maar (destijds?) bleek een kruisboog niet opgenomen zijn de NL wapenwet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een kruisboog kopen is geen probleem hoor.
Enige voorwaarden zijn: Boven de 18 en niet gebruiksklaar meenemen op de openbare weg.
In je afgesloten achtertuin schieten is geen probleem.
Categorie IVquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Naderhand nog uitgezocht, in de meeste landen is het verboden, maar (destijds?) bleek een kruisboog niet opgenomen zijn de NL wapenwet.![]()
Desalniettemin had ik m'n oog er op laten vallen, DX had ze in 2008 toegevoegd aan het assortiment, douane had wat pakketjes tegen gehouden (volgens mij niet eens Nederlandse douane) waardoor DX ze direct uit het assortiment haalde toen ik m'n eerste bestelling wilde plaatsen. Maar goed, in 2008 kon e.e.a. nog WEL snel bij DX. Die tijden zijn wel voorbij, hahaha
Daarna is er nog ff "DS Flashcard-gate" geweest bij DX, en daarna hebben ze niets noemenswaardig meer gedaan eigenlijk daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Categorie IV
1°. blanke wapens waarvan het lemmet meer dan een snijkant heeft, voor zover zij niet vallen onder categorie I;
2°. degens, zwaarden, sabels en bajonetten;
3°. wapenstokken;
4°. lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
5°. kruisbogen en harpoenen;
6°. bij regeling van Onze Minister aangewezen voorwerpen die geschikt zijn om daarmee personen ernstig lichamelijk letsel toe te brengen;
7°. Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
Artikel 26
1. Het is verboden een wapen of munitie van de categorieën II en III voorhanden te hebben.
Artikel 27
1. Het is verboden een wapen van de categorieën II, III en IV te dragen.
A contrario kan je daaruit afleiden dat je wel een kruisboog mag hebben, maar niet mag dragen (in het openbaar).Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb in duitsland wel eens erbij staan kijken, daar hebben ze echt van die grote kruisbogen. (en gewoon M16 replica's op luchtdruk enzo..)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, en als we het dan over eerste posts gaan hebben..
[..]
Wie wil me aanraken?
#oldbie
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
tvp, zijn 6 bestellingen onderweg op het moment.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4769
Deze is wel leuk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef Downstar het volgende:
Ik zie deze wel zitten ..
alleen komt die door de Douane heen ?
& ik zie dat veel mensen t hebben over de IR filter , die zit hier niet in , wat is het verschil tussen 1 met een IR filter en 1 zonder IR filter ?
Downstar
AliExpress en eBay heb je wel veel van die meuk ook. Naast je normale speurtocht bij chinaprices.quote:Op donderdag 7 februari 2013 03:34 schreef W00fer het volgende:
Weet er iemand een goede tablet hoes?
Dus niet zo'n foamen ding van Buyincoins maar eentje met rits en goede voering binnenin?
Bij de Hema hebben ze van die hoesjes van vilt, schijnen ook erg fijn te zijn en voor maar iets van 7 euro.quote:Op donderdag 7 februari 2013 03:34 schreef W00fer het volgende:
Weet er iemand een goede tablet hoes?
Dus niet zo'n foamen ding van Buyincoins maar eentje met rits en goede voering binnenin?
die pin pressure clone machine staat ook bij de Tiger in Nijmegen, volgens mij goedkoper zelfs.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Oh wacht, deze is eerder.
[..]
Cool, je hebt een foto van me gevonden, en nog een actuele ook! xDquote:
Ah, we ontlopen elkaar niet veel. Stiekum aardig wat geld weggepleurd richting Chinese economie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:18 schreef Downstar het volgende:
als we t dan toch over oude posts hebben, hierbij mijn eerste..
over +- 1.5 maand dus mijn 5 jarig jubilieum.. niet mij vergeten te feliciteren dan he
noteren in jullie agenda's: 18 maart, Downstar 5 jarig jubileum chinese webshop topic![]()
![]()
!
Ben ik dan daadwerkelijk de langs meelopende, nog actuele topic user hier?
[..]
Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:45quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm ja, die hebben hun eigen douane waardoor alles snel gecontroleerd kan worden en je bijna altijd wel kan betalen, voordeel is wel dat het dan met een paar dagen klaar is en het bij de normale douane zo een paar weken stil kan liggen...
Denk dat ik DHL doe, snap ook niet waarom die tweede USPS duurder is voor tragere verzending
Zal wel laten weten hoe het gaat voor future reference.
Het merendeel van de pakketjes kijken ze gewoon niet naar. Had van BIC een pakketje met 3*100 van die glow dingen. Waarde 2 cent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:45![]()
Zou vandaag vanaf 12.00 thuis zijn, uiteraard begint die gast lekker vroeg hier
Trouwens wel teringsnel, binnen 48 uur van California helemaal hier naartoe
Op het briefje staat niks qua BTW, dus $20 waarde aangeven werkt perfect
4/24/2008quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:18 schreef Downstar het volgende:
als we t dan toch over oude posts hebben, hierbij mijn eerste..
over +- 1.5 maand dus mijn 5 jarig jubilieum.. niet mij vergeten te feliciteren dan he
noteren in jullie agenda's: 18 maart, Downstar 5 jarig jubileum chinese webshop topic![]()
![]()
!
Ben ik dan daadwerkelijk de langs meelopende, nog actuele topic user hier?
[..]
300 glow dingen? Ga je een glow-robot bouwen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het merendeel van de pakketjes kijken ze gewoon niet naar. Had van BIC een pakketje met 3*100 van die glow dingen. Waarde 2 cent.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef tokko1 het volgende:
Btw, sjeez bob is terug en de slowchat ook..tempo van de topics gaat weer hard omhoooooog
Ik had nieuwe batterijenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Racer88 het volgende:
Iemand hier had ook een micro auto die niet goed oplaadde. Gebruik goede batterijen. Ik had een goedkope helicopter voor me neefje gekocht, en hoppa 6 batterijen uit de la erin. De batterijen waren na 2 dagen al leeg. en hij laadde dus op dezelfde manier op als de micro auto. Eerst gaat het laadlampje brandenen gaat daarna langzaam uit. Toen ben ik eens goed naar de batterijen gaan kijken: "For low power only". Dus klokken etc. Bij de micro car had ik gelijk hed laadprobleem, maar daar zitten maar 2 batterijen in. In de copter 6 dus dat compenseerde nog een beetje.
Hoop dat het je nog helpt met je microcar
Ik had ook nieuwe batterijen. Maar toen ik gewoon zwaardere batterijen erin deed werkte die prima. Er is wel een resend onderweg, maar tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Ik had nieuwe batterijenmaar ik heb toch full refund gekregen
haha ja idd:Pquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
4/24/2008
7:01 AM USD$ 5.61 Shipped
Namaak-Zippo, toen het echt nog zo speciaal was voor me dat je voor minder dan de prijs van pakketverzending binnen Nederland zo'n Zippo uit China kon laten bezorgen
Het topic nu is me te uitgebreid, veel teveel webshops en tablets en shit.
De oude garde als mstr, RacerDKB, Dionysiou hebben allemaal een leven naast DX gekregen denk ik. Behalve RacerDKB dan
Nieuw in de van dale, China betekend voortaan goedkoper.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef shiznuts het volgende:
Waarom moet je alles uit China halen. Die kost alleen al een vermogen aan shipment, natuurlijk hebben webstores geen grills om internationaal te versturen.
Ga gewoon naar de Blokker/Marskramer ofzo en haal daar zoiets.
Elektrische kun je wel vinden op eBay.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Nezhi het volgende:
Hoeft niet per se uit China (ding wordt schijnbaar alleen in Japan gemaakt/verkocht?), maar ik zoek geen gewone grill en die kan ik hier dus nergens vinden.
Was je bestelling onder < 15 USD of heb je níet expliciet voor tracking betaald? Dan is het waarschijnlijk gewoon een of ander order processingnummer waar je niks mee kunt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef dj_ko het volgende:
van BIC heb ik trackingnummers die met een S beginnen gekregen (s123456) kan je deze ook ergens tracken?
of is dit van HKP?
Oke, het was idd onder de 15 USDquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was je bestelling onder < 15 USD of heb je níet expliciet voor tracking betaald? Dan is het waarschijnlijk gewoon een of ander order processingnummer waar je niks mee kunt.
Had het met tracking moeten zijn dan verwacht je een XX12345678XX achtige code. Heb je express shipping kan dat een ander format hebben.
Hij is ook van China Post en niet HKP.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Oke, het was idd onder de 15 USD
heb wel ook nog een RB000000000CN nummer gehad, maar die werkt ook niet op de HKP site.
Hij eindigt dan ook niet op HK, dus is het niet zo gek dat dat niet werkt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Oke, het was idd onder de 15 USD
heb wel ook nog een RB000000000CN nummer gehad, maar die werkt ook niet op de HKP site.
Dat is dus niet wat ik zoekquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Ja, of gewoon Google shopping: http://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=shop&q=tafelgrill
Moeje us kiekeh: http://www.marskramer.nl/web-only/princess-tafelgrill-102320.html
Zeg ik, Marskramer.
DOH!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij is ook van China Post en niet HKP.
Ik ga eens ff kijken, thanksquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij eindigt dan ook niet op HK, dus is het niet zo gek dat dat niet werkt.
Kijk gewoon eens in de OP onder 'tracksites' en gebruik bijvoorbeeld eens www.17track.net .
Geef het ook een paar werkdagen voordat je het probeert. Free registered tracking update niet zo snel.
Waarom zeg je dan dat hij het op de site van HKP niet doet...quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef dj_ko het volgende:
[..]
DOH!
[..]
Ik ga eens ff kijken, thanks
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat hij het op de site van HKP niet doet...
390 eur. Bist du deppert!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat ik zoekMaar laat dan maar zitten.
Edit: voor de mensen die zoiets willen: klik
werkt het fatsoenlijk? en hoe voelt het aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:00 schreef Sowieso. het volgende:
Mijn kekke nieuwe gamemuis is gisteren binnengekomen. Wel wennen dat de knoppen omgedraaid zijn ivm de oude. weet iemand hoe ik dat aanpas, via het configuratiescherm werkt het niet.
5 dollar, terwijl de goedkoopste verzendkosten in Nederland al meer waren
Deze is het: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item43b7f5c4dc
Het is 25 euro! (3287 Japanse yen)quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
390 eur. Bist du deppert!
Maar je wilt per se zo'n zwarte vierkant kippengaas-achtig roostertje hebben ofzo?
Want er zijn echt tig goedkopere tafelgrills te vinden met oranje-oplaaiend warmte-element en een druipbakje. Die echt niet in manier van grillen verschillen met dat ding verder.
Wat is daar nou zo revolutionair anders aan dan een Severin bij Bol.com? Behalve de prijs.
Ja, werkt prima. Nog niet mee gegamed, maar ik wilde een muis met side buttons ter vervanging van de back- en forward browserknoppen. En behalve dat ze omgekeerd zitten ten opzichte van de oude, (wat al went) werkt het zoals verwacht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:34 schreef Majinster het volgende:
[..]
werkt het fatsoenlijk? en hoe voelt het aan
Linkje voor de Alu knop?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
Massieve alu knop voor mijn receiver, plastic shit knoppen tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Irritante kabels van mijn camera laders vervangen met dit![]()
[ afbeelding ]
Plastic pincet, krasvrij![]()
[ afbeelding ]
Lader LG
[ afbeelding ]
Accu LG
[ afbeelding ]
Stoffertje
[ afbeelding ]
Horloge tooltje
afbeelding ]
Kijk uit met die dingen. Had er ook een gekocht voor mijn zusjes apple adapter. Na 2 weken kwam er een raar geluid vanaf. Bleek dat de stroom oversprong, omdat dit ding niet goed contact maakte. Kwamen allemaal zwarte schroei vlekken op. Gelijk weggegooid en refund aangevraagd (en gekregen).quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
Irritante kabels van mijn camera laders vervangen met dit![]()
http://i875.photobucket.c(...)U-10/CH802_2_ALL.jpg
En nu als oprechte vraag: wat is er eigenlijk zo anders aan die grill op Amazon behalve de vormgeving? Het is gewoon een verwarmingselement met een roostertje erboven. Heel veel anders zal het niet worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat ik zoekMaar laat dan maar zitten.
Edit: voor de mensen die zoiets willen: klik
Waarom geen Media Stick, of hoe dat ook precies heetquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
Is deze media player goed genoeg om zonder haperingen 1080p films af te spelen?
http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=448516877913
XMBC ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waarom geen Media Stick, of hoe dat ook precies heet
Jij bedoelt XBMC, maar dat is een softwarepakket om o.a. media af te spelenquote:
Ah, ja ik snap er niet zo veel van, films kijk ik toch op mn laptopquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef relativity het volgende:
[..]
Jij bedoelt XBMC, maar dat is een softwarepakket om o.a. media af te spelen
Ah, oke. Ik ook, maar het is wel handig als je een media player o.i.d. voorhanden hebtquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah, ja ik snap er niet zo veel van, films kijk ik toch op mn laptop
Twijfelgeval, Bluray (of .iso) staat niet bij de ondersteunde bestandstypen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
'NodigFok' of '5%THANKS'quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist maar weer een bestelling gedaan. Deze keer bij Buyincoins.
1x 6ft mini display port to hdmi
2x 3ft hdmi
2x 100 glow sticks![]()
Even een vraagje achteraf: Hoe zoek ik dit topic gemakkelijk door voor codes? Zoekmachine haalt ook alle recommenders eruit...
Chillquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef mabo11 het volgende:
Bedankt voor alle snelle reacties. Ik kijk normaal ook films via de laptop maar ik zou dan mijn externe hdd aan deze mediaspeler sluiten zodat mijn ouders (leken) ook films kunnen kijken als ik er niet ben.
Is dat niet gewoon deze:quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
Let er even op dat ik zowel bij bic als die van ebay ( wss zelfde idd) nergens wat zie over de mogelijkheid om hem in je netwerk op te nemen..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon deze:
http://www.buyincoins.com(...)c-product-21194.html
Ik zou zelf dan voor een mini pc MK808 gaan
Dat klopt, geen netwerk mogelijkheden. Daarom zei ik ook, beter ga je voor een mini pc. Of je moet dat ding echt extreem goeikoop vinden en dan met usb of externe HD ofzo gebruiken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Let er even op dat ik zowel bij bic als die van ebay ( wss zelfde idd) nergens wat zie over de mogelijkheid om hem in je netwerk op te nemen..
(dus geen wifi en geen ethernet poort!!), dus dan zou je hem alleen kunnen gebruiken om je usbsticks/schijfjes eraan te koppelen..
dat ligt helemaal aan de bitrate van het bestand.. maar normale encodes kan hij volgens mij prima afspelen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef mabo11 het volgende:
Is zo'n mk808 krachtig genoeg om 1080p vloeiend te spelen met ondertitels (.srt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |