Ik ben inderdaad zo een type man, maar kerels die wel wat aanhankelijker zijn belanden echt niet allemaal in een situatie waarbij de relatie op de klippen loopt hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Omdat het niet nodig moet zijn dat een man daar om vraagt. Wanneer dat wel nodig is dan gaat de relatie op de klippen lopen
ok en welke van de twee ben jij?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Klacht: mn liefje begrijpt mijn hint niet dat ze mij moet knuffelen
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zo een type man, maar kerels die wel wat aanhankelijker zijn belanden echt niet allemaal in een situatie waarbij de relatie op de klippen loopt hoor.
Weer typisch vrouwenlogica dit, als een barstje in je nagel zit of een ladder in je panty dan is het land te klein en moet hun vent er zijn om ze op alle mogelijke geestelijke manieren op te vangen, vraagt hij een keer wat dan is het een mietje, een gay en een underdog die geen relatie verdiend.
Wat het nog ironischer maakt is dat de meesten hier wellicht niet eens een partner hebben en TS wel.
ook had je er nog een mooie smiley erbij tochquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik stuur alleen xxxiloveyou en de rest van die troep nietIs toch niks mis mee?
Heb jij geen whatsapp dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ok en welke van de twee ben jij?
Het lijkt er eerder op alsof jij zin hebt om dat bij je toekomstige vriendje te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Op zich zou je er dus niet afwijzend tegenover staan om braaf op je elleboogjes en knietjes te gaan zitten, met je kontje goed omhoog. Je weet wel, klaar om die dildo te ontvangen?
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ook had je er nog een mooie smiley erbij toch
wat moet ik daarmee dan?quote:
gezien je voorbeeld uit de OP ben jij inderdaad zeer bedreven in het onderhouden van contacten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sociale contacten onderhouden? Ooh, je bent Fok!er en hebt geen vrienden
Ik praat niet altijd zo tegen haarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gezien je voorbeeld uit de OP ben jij inderdaad zeer bedreven in het onderhouden van contacten.
Want echte vrienden spreek je alleen via Whatsapp.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sociale contacten onderhouden? Ooh, je bent Fok!er en hebt geen vrienden
maar wie is het vrouwtje in dat gesprek dan? de rechtse toch, hoop ik?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik praat niet altijd zo tegen haar
en waarom maak je nu een topic aan met dit gesprek als voorbeeld?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik praat niet altijd zo tegen haar
jammer dit weerquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zo een type man, maar kerels die wel wat aanhankelijker zijn belanden echt niet allemaal in een situatie waarbij de relatie op de klippen loopt hoor.
Weer typisch vrouwenlogica dit, als een barstje in je nagel zit of een ladder in je panty dan is het land te klein en moet hun vent er zijn om ze op alle mogelijke geestelijke manieren op te vangen, vraagt hij een keer wat dan is het een mietje, een gay en een underdog die geen relatie verdiend.
Wat het nog ironischer maakt is dat de meesten hier wellicht niet eens een partner hebben en TS wel.
-quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef Rawberry het volgende:
[..]
en waarom maak je nu een topic aan met dit gesprek als voorbeeld?
Op zich wel mee eens, maar uit het gesprek kan je ook wel lezen dat TS nog geen week geleden verkering heeft gevraagd. Ik hoop voor hem wel in een echt gesprek, maar via WA valt niet uit te sluiten. Dan kan je nog niet eens een beetje spreken van een relatie/partner.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
en (bijna) niemand in dit topic neemt het haar kwalijkquote:
ja want dat gesprek bewijst ook echt dat TS een vriendin heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |