SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nieuw semester begonnen
Saaiiiii
Lol saaimesterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nieuw semester begonnen
Saaiiiii
ripquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Bloempje. het volgende:
HUIS WORDT LEIP.
En verder: ik ben arm. Fuck de ikea.
k, was vandaag in ikea haarlemquote:
we gingen voor gordijnen maar er was niet echt iets , en het enige wat echt leuk was was 3x zo duur als de rest per m2quote:
Hahaha ja inderdaad, wil het net vragenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:25 schreef leeell het volgende:
niet voor mij trouwens, klinkt net alsof ik mn huis aan het inrichten ben
De tering. Wij hebben gelukkig maar 1 breed raam en 2 smalle. Een van die smalle ramen is alleen wel net zo hoog als ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:30 schreef leeell het volgende:
ja tikt gauw aan
gordijnen zijn ook echt stervensduur
de situatie is hier ook wel extreem
3 grote ramen aan 1 wand , 380 cm boven tot onder en 350 van wand naar wand .
kantoorramen zijn het nl.
duur geintje
oh das wel een gelukje jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De tering. Wij hebben gelukkig maar 1 breed raam en 2 smalle. Een van die smalle ramen is alleen wel net zo hoog als ik
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef leeell het volgende:
[..]
oh das wel een gelukje ja
zonder gordijnen kan ook echt niet, je wordt 's ochtends op 9 uur keihard je bed uit gebrand door die zon
oh daar ga ik wel eens gratis koffie sloeberen met m'n family pasquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh daar ga ik wel eens gratis koffie sloeberen met m'n family pas
Hoiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef dr.Qwak het volgende:
Er zit hier een troll in de kamer volgens mij.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel met een prinsessentaartje erbij OMNOMNOMNOM
OMFG! Niet lekker??!! Een smaaksensatie van chocolade, marsepein en slagroom die in 1 smaakorgie smelten op je tong!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahadie vind ik niet zo lekker. Die amandeltaart is lekkerder.
Maar slagroomquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMFG! Niet lekker??!! Een smaaksensatie van chocolade, marsepein en slagroom die in 1 smaakorgie smelten op je tong!![]()
![]()
Zo zei mij laatst een econoom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef dr.Qwak het volgende:
Er zit hier een troll in de kamer volgens mij.
Wat 'moet' er nu nog bij dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Joa familie bijna compleet nu.
Ja werkt super. Alleen FOK! Kan alleen mobile layout anders faalt het op mn telefoon
lellebelletjequote:
ha die flipsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat 'moet' er nu nog bij dan?
NiceeDas ook gek dat het van invloed is op je telefoon
[..]
lellebelletje
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
lellebelletje
De tvquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
lellebelletje
Mijn leven is redelijk goed te doen, en dat van jou?quote:
Nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
De tv. De rest is nu Samsung
.
Ja tablet en telefoon wordt allebei als mobiel gezien dus kan daar maar een keuze voor maken.
ja veel te druk pff , lang verhaal dit datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn leven is redelijk goed te doen, en dat van jou?
[..]
Nice
Dan is het niet heel gek, al zou FOK! er niet verkeerd aan doen om daar in de toekomst naar te kijken
bij Dastan op bezoekquote:
Hmm vervelendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ja veel te druk pff , lang verhaal dit dat
maar we houden wel vol tok
oh grapje. lees het alquote:
Doet 'ie goed! Heeft in ieder geval een warm genoeg klimaat uitgezocht (op de nachten na dan)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:27 schreef leeell het volgende:
[..]
bij Dastan op bezoek
die zit daar voor studie
tja, Arabisch studeren zit je al gauw ergens warmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doet 'ie goed! Heeft in ieder geval een warm genoeg klimaat uitgezocht (op de nachten na dan)
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef leeell het volgende:
[..]
tja, Arabisch studeren zit je al gauw ergens warm
snel typen tevens, banhammer incoming
iemand lelijk genoemdquote:
ik dacht al, was wel erg melodramatisch allemaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat, dat zag ik al ja, geen zorgen vrind, niets aan de hand daar
wutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:39 schreef dr.Qwak het volgende:
Dat ARG7 leest weg als een helden EPOS met een grote H en een kleine epos moet ik zeggen.
Geloof me, ik heb liever kou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doet 'ie goed! Heeft in ieder geval een warm genoeg klimaat uitgezocht (op de nachten na dan)
Ja. Het is hier nu aangenaam (achttien graden), maar het vooruitzicht van de zomer geeft me rillingen (niet van de kou).quote:
Kan het me ergens wel voorstellen, zelf heb ik ook liever kou dan hitte. 18 graden is lekker inderdaad, kun je gewoon in een t-shirt rondlopen. Hopelijk valt het van de zomer allemaal mee dan, verder wel naar je zin?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Het is hier nu aangenaam (achttien graden), maar het vooruitzicht van de zomer geeft me rillingen (niet van de kou).
Ik bedek m'n armen liever.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan het me ergens wel voorstellen, zelf heb ik ook liever kou dan hitte. 18 graden is lekker inderdaad, kun je gewoon in een t-shirt rondlopen. Hopelijk valt het van de zomer allemaal mee dan, verder wel naar je zin?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bedek m'n armen liever.![]()
En jawel hoor, het is hier wel leuk, maar als autist kan ik natuurlijk niet zo goed tegen veranderingen, dus wat dat betreft is het even een hel.
Uniek zeker. De stad is echt helemaal naar mijn zin hoor. En de mensen ook. Ik voel me hier wel thuis. Gewoon even wennen aan de andere taal, het samenwonen met anderen (woonde voorheen alleen) en het studeren is hier anders dan in Nederland.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]doorbijten dus, wel een unieke ervaring!
Oh dat is een stap de andere richting in inderdaad, ook qua leefsituatie, maar volgens mij kun je daar best snel aan wennenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uniek zeker. De stad is echt helemaal naar mijn zin hoor. En de mensen ook. Ik voel me hier wel thuis. Gewoon even wennen aan de andere taal, het samenwonen met anderen (woonde voorheen alleen) en het studeren is hier anders dan in Nederland.
Hoe is het daar? Land stond op z'n kop vorige week, nietwaar?
Ja, het was hard nodig. Zo kwetsbaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is een stap de andere richting in inderdaad, ook qua leefsituatie, maar volgens mij kun je daar best snel aan wennen
Ja uiteraard, een koningin treedt niet elke dag af, op zich vind ik het wel een mooi besluit, ze is oud genoeg en er waren de afgelopen jaren natuurlijk al de nodige speculaties, maar volgens mij is heel Nederland stiekem wel trots op Bea en natuurlijk ook op Prins Pils
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, het was hard nodig. Zo kwetsbaar.Ik had echt met haar te doen de afgelopen jaren. Maar over die plofkikker van een Willem-Alex ben ik niet enthousiast hoor.
Wallahi!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
(er zijn mensen hier op FOK! die wel eens met hem hebben gepilst, zowaar!), schijnt een hele rustige maar geschikte peer te zijn
Ja goed dat je dat nog ff editte, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef Dastan het volgende:
Dat is zeker een obscuur dialect.Maar gezien aggi Dastan zeg ik ba7ibbə 'inti kamân yâ sa7biti jwân
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja goed dat je dat nog ff editte, nu snap ik het
hmmmmhmhmmmmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef leeell het volgende:
help dastan, W kijkt mee op de foks, ik voel me vies
he kanker moet dat nou, sukkel, ik ben ook zo geïdentificeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef leeell het volgende:
help dastan, W kijkt mee op de foks, ik voel me vies
ik vind het maar niksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef leeell het volgende:
w vindt het wel fascinerend.allemaal, ze is t aan t verwerken
hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef Dastan het volgende:
nou, ik heb het geloof ik verpest
dag dag
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
Was ze Friends with benefits materiaal ?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
Was ze Friends with benefits materiaal ?
Ja doet de kachel het?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens we hebben een bank. Hij staat in het huis. Bijna tijd voor een housewarming.
quote:
Ohmygosh, arm schaapquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nieuwe klas20 wijven erin omg kill me
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohmygosh, arm schaapik voel je pijn, had ik vorig jaar ook
Nope, sowieso maar met tien mensen, waarvan 1 hele jongen. Klein wonder op verpleegkunde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ook allemaal van die schreeuwerds en aanwzige btches ertussen ohmahgah
heb jij dat nu niet dan/
beenhamquote:
quote:
Wauw alles een kutquote:
Nee ik heb de zak van een jonge godquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is je zak niet al verschrompeld en gerimpeld?
Slaap je er al?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
Boh, ik had net gekookt. Ik ga het wel overleven op mezelf
Wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
Boh, ik had net gekookt. Ik ga het wel overleven op mezelf
hopelijk wel halalquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had kipjes met ketjap en allemaal groentjes.
ik zit met 6 jongens in de klas hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 06:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nope, sowieso maar met tien mensen, waarvan 1 hele jongen. Klein wonder op verpleegkunde.
Blijkbaar zetten ze ze allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik zit met 6 jongens in de klas hoor.
zou het?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Blijkbaar zetten ze ze allemaal bij elkaar
Feit.quote:
Goedzo, ik heb een lampquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Feit.
PS: Ik zag een lamp voor je huis, maar was 45 euro dus toen liet ik het maar staan.
Een soort van lampion lamp die je op een tafeltje of een kastje zet. Ik vond het iets voor jouquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo, ik heb een lampWat was het voor lamp?
Jongens, vandaag was laatste dag op stageIk vind het superjammer, iedereen ging me knuffelen en lief doen en toen moest ik bijna huilen
. MAAR IK WAS EEN STOERE VENT! En heb het niet gedaan.
Zoiets heb ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een soort van lampion lamp die je op een tafeltje of een kastje zet. Ik vond het iets voor jou
Kun je lekker onbezorgd drugs nemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zoiets heb ik![]()
![]()
Oh hemel, ik voel mee een junkie in een kraakpand. Ik slaap op mijn matras op de grond vannacht, tussen allemaal rommel die ik net mee neem morgen
Ohja, even mijn spuiten en heroïne zoeken, moment.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kun je lekker onbezorgd drugs nemen.
Kijk, that's the spiritquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, even mijn spuiten en heroïne zoeken, moment.
Ik kan het niet vinden. Ergens daagt mij ook iets dat ik nog nooit van mijn leven heroïne gezien heb, laat staan gekocht. Dus misschien heeft dat er iets mee te maken.quote:
Ik ken het verschijnsel hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Ergens daagt mij ook iets dat ik nog nooit van mijn leven heroïne gezien heb, laat staan gekocht. Dus misschien heeft dat er iets mee te maken.
quote:
Ik denk dat je beter af bent als gefaalde junkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]misschien kan ik wat wiet van broertje stelen, dan lijkt het nog ergens op. Nu voel ik me zo'n gefaalde junk.
Ik denk het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter af bent als gefaalde junk
Nee hoorquote:
Ik loop enorm achter met Gleequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor
PS: Glee al gezien? Laatste liedje is eigenlijk alles wat je moet kijken.
Je mist niks behalve veel nonsens eigenlijk. Toch blijf ik kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik loop enorm achter met Gleemoet weer even een keer bijkijken.
Ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je mist niks behalve veel nonsens eigenlijk. Toch blijf ik kijken
Je kijkt toch welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohik denk er nog wel even over na.
welke baggerzender is dat dangquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boney M op de radiodaddyyy coolll
Lalala im crazy like a fooOool
je moet 3 luister0n bazenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Epische bazen zender radio 2
nachtmerriequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was in slaap gevallen net ook
En toen droomde ik over je en weet het eigenlijk niet meer zo goed laatmaar
Dat jan met zijn ooglapje ging zoenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was in slaap gevallen net ook
En toen droomde ik over je en weet het eigenlijk niet meer zo goed laatmaar
:s die moet om oog niey mondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat jan met zijn ooglapje ging zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef Snowbells het volgende:
PSST kbik dacht dat het een knuffel wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
zo lief is iequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik dacht dat het een knuffel was
doe 'm de groeten van mijquote:
ik wil het horen! neem het op, stuur het via whap!quote:
ik stuur door dan tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil dat ook horen
Peterrr hoeist???
is gud :$quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik stuur door dan toch![]()
![]()
wel okok, zo hypo ophalen en kusjekusjesmoesmoe
met jou dan beeeeeeb?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is gud :$
Wat is smoesmoe? Klinkt leuk
Wow.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Bizar, gestrande auto's @ Long Island, NY
[ afbeelding ]
erg hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
wejo wats dezequote:
quote:
Ik haat grote hoeveelheden sneeuw. Een klein beetje is niet erg.quote:
Nope. Staat nog wel op de planningquote:Op zondag 10 februari 2013 14:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nog een bank overvallen laatste tijd?
Politie gebeldquote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nope. Staat nog wel op de planning
Die weten toch niet welke ik ga overvallen.quote:
ze pakken je vroegtijdig opquote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die weten toch niet welke ik ga overvallen.
ja bahquote:
nee die bewaarden we voor de bruiloftquote:
nee bah het was trwouesn een omeletje helemaal geroerd en gebakken in pannetjequote:
Scheelt dat het dan ook het moment ervoor isquote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee die bewaarden we voor de bruiloft
[..]
nee bah het was trwouesn een omeletje helemaal geroerd en gebakken in pannetje
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Scheelt dat het dan ook het moment ervoor is
zie die strikjes en dat bandje en awquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
omnomquote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee die bewaarden we voor de bruiloft
[..]
nee bah het was trwouesn een omeletje helemaal geroerd en gebakken in pannetje
Timing, mijn vorige liedje was net voorbij en deze past mooi erbijquote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik wil het wel in je mond uitkotsen
quote:
smooth gurlquote:Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Timing, mijn vorige liedje was net voorbij en deze past mooi erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |