SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ja toch.quote:![]()
Jullie zijn vast gasten van een heel hoog niveau voor dat hotel, als dit is wat ze gewend zijn.
![]()
![]()
WTquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan hebben we 1 kamer nodigquote:
Ik hop wel van de ene naar de andere kamerOw en Lola erbijquote:
Muhahaha??? Wil je dat doen voor mij![]()
![]()
Alsof het boeit wie je bed opmaaktquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja toch.![]()
Jullie zijn vast gasten van een heel hoog niveau voor dat hotel, als dit is wat ze gewend zijn.
.
![]()
Hebben we het in ieder geval niet koudquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
vriendin van mij gaat komend weekend al vrij vragen voor 21-12
[..]
[..]
zo'n vermoeden heb ik![]()
![]()
Viro tegen de kachelquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben we het in ieder geval niet koud
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
LoLa erbij gezetquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Lola erbij
![]()
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof het boeit wie je bed opmaakt.
![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan hebben we 1 kamer nodig
Ik hop wel van de ene naar de andere kamerWel blijven hangen waar ik slaap hè
![]()
![]()
al lang gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan hebben we 1 kamer nodig
Ik hop wel van de ene naar de andere kamer
[..]
Ow en Lola erbij
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wachten is nu 10 maanden op de afzeggingen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
idd, nee ik ga niet tegen kachel aan liggen. Vin is aan de beurt dit keerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben we het in ieder geval niet koud![]()
![]()
Ik zal de sexualiteit-poli wel even vragen of ze niet een voorlichtingsvoorraad groepsvoorzieningen hebben
Die zitten er maar 200meter vandaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed planWel blijven hangen waar ik slaap hè
![]()
Ik kan per kamer annuleren geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wachten is nu 10 maanden op de afzeggingen.![]()
![]()
Ze zijn scheel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lola en LovelyLady zijn verschillende personen? Of zijn jullie echt zo scheel?
Lekker hoog bitchgehalte hier vanavond
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hahaha, true.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, het is een webdeveloper geweest die dat erop heeft gezet.
![]()
Ik had het niet gezien.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Lekker hoog bitchgehalte hier vanavond![]()
Wat dacht je van gewoon niemand tegen de kachel?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
idd, nee ik ga niet tegen kachel aan liggen. Vin is aan de beurt dit keerquote:![]()
![]()
![]()
*aai* rustig....quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Lekker hoog bitchgehalte hier vanavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo inderdaad zegquote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Ik proef een beetje jaloersigheid (is dat een woord???? )![]()
deze man weetquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets.![]()
Dat deden we toen ook, met burgers en nuggetsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets..
![]()
ja scheel inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lola en LovelyLady zijn verschillende personen? Of zijn jullie echt zo scheel?![]()
![]()
Jaloezie.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad zeg
Ik proef een beetje jaloersigheid (is dat een woord???? )Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Werkt goed tegen een katerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets.![]()
![]()
Gewoon een hamburger etenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is jaloeziequote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad zeg
Jaloersheidquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad zeg
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
ik heb me toch een lekkere barman gezien vandaag![]()
![]()
Het was niet echt serieus bedoeld van mij he.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Alles goed met jou Huppel?![]()
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wachten is nu 10 maanden op de afzeggingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Omdat het uitgelegd werdquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nou jullie weten allemaal wat ik bedoel![]()
![]()
Bambi, ging je nou naar Sonata toe in April?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het was niet echt serieus bedoeld van mij he.
Alles goed met jou Huppel?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga weg en iMessage mijn bitch heloef wel, want ik voel een rel aankomen en mijn popcorn is op#TeamMiley![]()
Geen plannen voor. Dat kost geld enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi, ging je nou naar Sonata toe in April?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen plannen voor. Dat kost geld enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaloersigheid, jaloezieJullie snapten mij wel
Ik vind jaloersigheid wel een mooi woord eigenlijk.
![]()
![]()
Belangrijk wel:
Internet
Gratis! Draadloos internet (hotspot) is beschikbaar in de openbare ruimtes. Deze service is gratis.
Parkeren
Gratis! Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.![]()
Ja ik vond het ook wel mooi verzonnenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind jaloersigheid wel een mooi woord eigenlijk.
![]()
![]()
Heel fijn, allemaal laptop meequote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijk wel:
Internet
Gratis! Draadloos internet (hotspot) is beschikbaar in de openbare ruimtes. Deze service is gratis.
Parkeren
Gratis! Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.![]()
![]()
Betersquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijk wel:
Internet
Parkeren
Misschien tegen die tijd. Maar gebruik die 50 euro voor een hotelkamer, liever een andere keer voor een berg wijntjes.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je mee
Zijn nog kamers vrij![]()
Heb je foto's van mij gezien?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb me toch een lekkere barman gezien vandaag![]()
Bij het ziekenhuis heb je ook Wifi (ooooo dat mag ik helemaal niet zeggen....quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijk wel:
Internet
Parkeren
Gratis! Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Berg wijntjesquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien tegen die tijd. Maar gebruik die 50 euro voor een hotelkamer, liever een andere keer voor een berg wijntjes.![]()
![]()
Allemaal naar het ziekenhuisquote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis heb je ook Wifi (ooooo dat mag ik helemaal niet zeggen....)
![]()
![]()
Prijzig wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat kostte al 36 euro. Ik wil niet steeds geld van mijn spaarrekening halen.
Da's 200m van het Campanillequote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal naar het ziekenhuis
Ooh snel daar allemaal illegale dingen doen!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis heb je ook Wifi (ooooo dat mag ik helemaal niet zeggen....)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is dat trouwens snel uitverkocht?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
als je daar fors gezopen hebt kan je dus kiezen, het ziekenhuis of het hotel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
Ah, ziekenhuis kan ook leuk zijn toch.
![]()
Handig voor de coma-zuipers.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef Koen66 het volgende:
als je daar fors gezopen hebt kan je dus kiezen, het ziekenhuis of het hotel![]()
![]()
![]()
ah, je roept het weer over je afquote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Makkelijk voor als ik val ofzo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja of 34, ofzo. Ze zeggen 28, maar daar komt dan een maandlidmaatschap van 4 euro bij, en administratiekosten enzo.quote:![]()
Huisdieren
Huisdieren zijn op verzoek toegestaan. Er zijn mogelijk extra kosten aan verbonden.
Pup dat wordt extra betalen voor je![]()
![]()
Scheelt weer een ambulance.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
![]()
hahahahahahaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Huisdieren
Huisdieren zijn op verzoek toegestaan. Er zijn mogelijk extra kosten aan verbonden.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Huisdieren
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gevallen geloof ik.... heel mijn hand lag open, en stromen dat het bloed deed
je hebt wel een reputatie hoog te houden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee.quote:Pfft.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja of 34, ofzo. Ze zeggen 28, maar daar komt dan een maandlidmaatschap van 4 euro bij, en administratiekosten enzo.
Dan te bedenken dat ik ooit maar 42 euro betaalde voor Bon Jovi.
Pupquote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Huisdieren
![]()
DAAR MOET EEN AARDBEI IN !!!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
Hotel, McD, ziekenhuis SR13 op 1 locatie. Wij gaan kei en keihard los![]()
![]()
quote:
Deze kwam heel vaak vragen of ik nog wat te eten/drinken wilde hebben ... het was er rustig... en ik heb niet meer gezegd dan Het smaakt, ik zou graag een thee willen en mag ik ff afrekenen ...![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
Hotel, McD, ziekenhuis SR13 op 1 locatie. Wij gaan kei en keihard los![]()
![]()
![]()
![]()
dan alquote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Om 2 uur in de nacht een hamburger eten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was je zo speechless?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze kwam heel vaak vragen of ik nog wat te eten/drinken wilde hebben ... het was er rustig... en ik heb niet meer gezegd dan Het smaakt, ik zou graag een thee willen en mag ik ff afrekenen ...![]()
Is Huppel weggehuppeld?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee wat ik daarvoor betaald heb. Die in Londen waren wel prijzig iig...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Pfft.
Dan te bedenken dat ik ooit maar 42 euro betaalde voor Bon Jovi.![]()
Hmmmm. Want ik wil nog steeds wel gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Pfft.
Dan te bedenken dat ik ooit maar 42 euro betaalde voor Bon Jovi.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed ideequote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga morgen even een kabel kopen dan. Even 40 meter kabel door het huis heen trekken
![]()
![]()
Ik ga denk ik nooit meer dan 25 euro voor een band betalen. Zo leuk vind het live meestal niet eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee wat ik daarvoor betaald heb. Die in Londen waren wel prijzig iig...Ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmmm. Want ik wil nog steeds wel gaan.
Niet weer je bus missen dan he?
Wat deed 'ie nou allemaal voor die 42 euro?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan te bedenken dat ik ooit maar 42 euro betaalde voor Bon Jovi.![]()
SR13 is wel nog erg ver weg hoor, dat kan ik nu nog niet plannen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Da's ook maar een lullig stukje!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee. Even 40 meter kabel door het huis heen trekken
Gelukkig woon ik nu ergens anders. Daar rijden nachtbussen, als het goed is. Maar het is op een donderdagavond, toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nooit meer dan 25 euro voor een band betalen. Zo leuk vind het live meestal niet eens.
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Niet weer je bus missen dan he?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij hebt geen agenda op je slimme telefoon?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
Zingen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat deed 'ie nou allemaal voor die 42 euro?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
uhm.... mja... eigenlijk wel..... ik werd namelijk eerst geholpen door een vrouw.... en toen ik eten kreeg, keek ik zo een paar mooie mannelijke kijkers inquote:
Het was de verrassing ......![]()
![]()
Gewoon bandjes in een cafe is stukken leuker dan bands op een groot podiumquote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nooit meer dan 25 euro voor een band betalen. Zo leuk vind het live meestal niet eens.. Al lijkt lowlands me opzich wel erg cool om heen te gaan
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik ben best slimquote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee. Even 40 meter kabel door het huis heen trekken
Meestal loopt er wel een goot naar boven toch?![]()
Google Agendaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij hebt geen agenda op je slimme telefoon?![]()
![]()
OIly vind ik het wel waard, ik overwoog eerst naar Robbie Williams te gaan puur omdat hij voorprogramma is. Al schrok ik wel van die uiteindelijke 36 hoor, dan is die 28 wel heel misleidend.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nooit meer dan 25 euro voor een band betalen. Zo leuk vind het live meestal niet eens.![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
Jawel, maar ik kijk nooit zover vooruitquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij hebt geen agenda op je slimme telefoon?. Wie weet wat er in de tussentijd gebeurd/veranderd
.
Jup, er gaat ook een tv kabel naar bovenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben best slim
Meestal loopt er wel een goot naar boven toch?![]()
![]()
Olly?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
OIly vind ik het wel waard, ik overwoog eerst naar Robbie Williams te gaan puur omdat hij voorprogramma is. Al schrok ik wel van die uiteindelijke 36 hoor, dan is die 28 wel heel misleidend.![]()
Dacht het wel, ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik nu ergens anders. Daar rijden nachtbussen, als het goed is. Maar het is op een donderdagavond, toch?
Beter komen ze een keer naar Leiden.
Is altijd zo kut als je kaartje er naar toe zoveel kost.
daar kan hij toch bij?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, er gaat ook een tv kabel naar boven![]()
Welke datum was het ? 21-12 ? Kan ik wel kijken of ik vrij benquote:
Ja jonguh, dat is nog verder weg. Naar Utrecht is al anderhalf uur.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht het wel, ja.
Is altijd zo kut als je kaartje er naar toe zoveel kost.
Wel eens naar een fantasy festival geweest?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
OIly vind ik het wel waard, ik overwoog eerst naar Robbie Williams te gaan puur omdat hij voorprogramma is. Al schrok ik wel van die uiteindelijke 36 hoor, dan is die 28 wel heel misleidend.
Lekker in het gras liggen in de zon, genietend van folk muziek en mede.Scherp.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kerk-uit grapje gespot ,maar niet gemaakt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er treedt meer in Nijmegen op dan in Leiden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja jonguh, dat is nog verder weg. Naar Utrecht is al anderhalf uur.
Hier is echt 10x niks.
Gratis treinreizen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht het wel, ja.
Is altijd zo kut als je kaartje er naar toe zoveel kost.![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke datum was het ? 21-12 ? Kan ik wel kijken of ik vrij ben![]()
![]()
in de pc winkelquote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, daar knoop ik 'm langs.
Nu nog ergens zo'n lange kabel vandaan halen![]()
![]()
UTP Patchkabel is op verschillende plekken online per meter te koop. Wel opletten dat je patchkabel neemt, want voor vaste-kern-UTP heb je ander gereedschap nodig...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu nog ergens zo'n lange kabel vandaan halen
En dan met een goeiekope UTP tang even 2 RJ45 pluggen erop knijpenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Duh. Want Nijmegen > Leiden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er treedt meer in Nijmegen op dan in Leiden.
Hier is echt 10x niks.
Maar wacht, EFF is ook rond die tijd.Dat kan nog een dure maand worden.
Moet ik even kijkenquote:Ik heb niet zo'n tang, gebruik het nooit en is te duur voor eenmalige aanschaf.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
UTP Patchkabel is op verschillende plekken online per meter te koop. Wel opletten dat je patchkabel neemt, want voor vaste-kern-UTP heb je ander gereedschap nodig...
En dan met een goeiekope UTP tang even 2 RJ45 pluggen erop knijpen![]()
Hoe heet dat hotel dat jij vond ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Owja.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Want Nijmegen > Leiden.
Maar wacht, EFF is ook rond die tijd.Dat kan nog een dure maand worden.
Beter gaan Lokje en Newb dit keer wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
http://tweakers.net/pricewatch/102038/utp-cat5e-kabel-(300m).htmlquote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu nog ergens zo'n lange kabel vandaan halen
Met de rest kun je touwtje springen.![]()
Episch. Misschien kan ik ze dan wel meeten.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
Beter gaan Lokje en Newb dit keer wel.
Euro of 12 heb ik voor de mijne betaald....quote:Op maandag 4 februari 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik even kijken
[..]
Ik heb niet zo'n tang, gebruik het nooit en is te duur voor eenmalige aanschaf.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zei dus dat ik dat morgen ging kopen in de winkel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/102038/utp-cat5e-kabel-(300m).html
Met de rest kun je touwtje springen.![]()
Oh, dat valt eigenlijk wel meequote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euro of 12 heb ik voor de mijne betaald..... Maar goed, eerst even kijken of ik kant en klare kabel kan fixen.
![]()
Ik heb ze al veel te lang niet gezien.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Episch. Misschien kan ik ze dan wel meeten.
40 m zal wel prijzig zijn dan, als je het al kunt vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat valt eigenlijk wel mee. Maar goed, eerst even kijken of ik kant en klare kabel kan fixen.
![]()
Ik zie net dat het op Gitaar zijn verjaardag is.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze al veel te lang niet gezien.Hopelijk viert hij het een weekend later.
Zo ver moet ik nu eenmaal, wifi door 2 plafond werkt niet al te best. Nu is dat voor de laptop niet zo er, maar online gamen met de XBOX vind dat niet leukquote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
40 m zal wel prijzig zijn dan, als je het al kunt vinden.![]()
![]()
Verder dan Castlefest ben ik nog niet gekomen wat dat betreft. Maar dat was wel heel tof.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens naar een fantasy festival geweest?
Lekker in het gras liggen in de zon, genietend van folk muziek en mede.![]()
![]()
Dan moeten de gaten waar je door gaat allemaal groter dan een connector zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat valt eigenlijk wel mee. Maar goed, eerst even kijken of ik kant en klare kabel kan fixen.
Gitaar gooit nu al roet in het eten!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie net dat het op Gitaar zijn verjaardag is.Hopelijk viert hij het een weekend later.
Was je verkleed?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verder dan Castlefest ben ik nog niet gekomen wat dat betreft. Maar dat was wel heel tof.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is wel zo geloof ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moeten de gaten waar je door gaat allemaal groter dan een connector zijn![]()
Oww het staat al in de opquote:, ik ga eens kijken
, ben wel vrij van werk zoals het er nu naar uitziet
.
Ja ik ook gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww het staat al in de op, ik ga eens kijken
, ben wel vrij van werk zoals het er nu naar uitziet
.
![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga mijn bed induiken
Welterusten allen
En bik ben blij dat de boel nu al geregeld is![]()
.
Trustequote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten allen
En bik ben blij dat de boel nu al geregeld is![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten allen
En bik ben blij dat de boel nu al geregeld is
Trusten![]()
![]()
![]()
Gaat tof wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten allen
En bik ben blij dat de boel nu al geregeld is
Slaap lekker![]()
![]()
Okquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet echt. Ik link je wel even naar een fb-foto.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet echt. Ik link je wel even naar een fb-foto.![]()
![]()
Is dat hotel niet mega ver van waar het huis komt te staan ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ja, in niet dronken toestand een half uur lopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef DaMook het volgende:
Is dat hotel niet mega ver van waar het huis komt te staan ?![]()
ben je weer nuchter als je bij het hotel bentquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, in niet dronken toestand een half uur lopen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef DaMook het volgende:
Is dat hotel niet mega ver van waar het huis komt te staan ?Maar we kunnen wel zuipen, seksen en slapenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, in niet dronken toestand een half uur lopen.![]()
![]()
Mwoa, ik weet zeker van nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je weer nuchter als je bij het hotel bent![]()
![]()
Dronken duurt het een uurtje hequote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef palawan het volgende:
kunnen we mooi half uurtje ontnuchteren voor we de hotelkamer inrollen.
Zie nu idd dat het "maar" een half uurtje is.
Seks? Gaat dat nog lukken dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Maar we kunnen wel zuipen, seksen en slapen![]()
Ja, wat een eikel is het ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gitaar gooit nu al roet in het eten!
[..]
Was je verkleed?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
zijn er uberhaupt vrijgezelle damesquote:
laat maar, voel je niks van
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt vrijgezelle dames
laat maar, voel je niks vanMoeten er vrijgezelle dames zijn om plezier te hebben?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie d'r maar 1tje die beschikbaar is![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Een friezin toch? Kan ik dat ook van mijn bucketlist halen![]()
![]()
![]()
2.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie d'r maar 1tje die beschikbaar isThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Jammer dat die 2 hotels die er vlakbij zijn meteen 2x zo duur zijn.
Zou wel leuk zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Moeten er vrijgezelle dames zijn om plezier te hebben?![]()
Nu vraag ik me af welke je niet meeteltquote:.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
Altijd leuk als je verwarming de hele dag niet aanslaat.
Ik ben er weg moe van, slaap lekker!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
Altijd leuk als je verwarming de hele dag niet aanslaat.
Ik ben er weg moe van, slaap lekker!![]()
[ afbeelding ]![]()
.
Wie dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie d'r maar 1tje die beschikbaar isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft het hotel wel wifi zodat we kunnen fokken?
Jupquote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
Heeft het hotel wel wifi zodat we kunnen fokken?
En gratis parkeren.
![]()
Oh ja, ik ging naar bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekkerquote:![]()
.
Ja dat zal een succes wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Fax, je kan ook zelf een dame hosselen daar he.
![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef palawan het volgende:
Ik ga ook naar bed. Slaap lekker schatjes![]()
![]()
Daarom sta ik nu nog onder ovb.....quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
Klinkt wel heel aanlokkelijk om mee te gaan.
Maar is nog zo ver weg om dat te beslissen.![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, bedtijd. Morgen weer nuttige dingen doen enzo.
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Samen op een kamer klinkt wel aanlokkelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan we samen op een kamer of gaan we dan samen crashen bij mr Fietsie?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, bedtijd. Morgen weer nuttige dingen doen enzo.
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Lekkere massage gevenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Samen op een kamer klinkt wel aanlokkelijken krijgen natuurlijk
![]()
![]()
Ik kijk wel, en anders regel ik tegen die tijd wel een kamer of pit in de auto ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom sta ik nu nog onder ovb.....![]()
Ik weet niet of ik lekker kan masseren... nooit de kans gekregen om het te doen. Wel wat tips gelezen ergens dus moet wel goedkomen denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekkere massage gevenen krijgen natuurlijk
![]()
Misschien moet ik maar een kamer boeken voor de zekerheid, kan nog bijna heel het jaar annuleren als ik toch niet wil of kan
.
In de auto slapen, zal te koud zijn wss....quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk wel, en anders regel ik tegen die tijd wel een kamer of pit in de auto ofzo.
maar komt goed![]()
![]()
Het is een kwestie van doen en het willen en durven gevenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik lekker kan masseren... nooit de kans gekregen om het te doen. Wel wat tips gelezen ergens dus moet wel goedkomen denk ik.![]()
![]()
Welnee, en anders moet ik iemand zoeken om een oude survivaltruc mee te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In de auto slapen, zal te koud zijn wss....
maar komt goed![]()
Slaap lekker slaperds.
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga morgen de Dok maar weer eens bellen.![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje ook opzoeken, trusten allemaal![]()
.
![]()
![]()
Dat kan jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Misschien moet ik maar een kamer boeken voor de zekerheid, kan nog bijna heel het jaar annuleren als ik toch niet wil of kan
.
![]()
![]()
Oefening baart kunstquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een kwestie van doen en het willen en durven geven![]()
bodyheatquote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, en anders moet ik iemand zoeken om een oude survivaltruc mee te doen.
I knowsthatskilzzzz![]()
Ik wil je wel geven hoor. Durf dat ook wel. Doen dan maar?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een kwestie van doen en het willen en durven geven![]()
mwah... er zijn mensen die het niet kunnen.... ik gooi er ff een des TRU's uit ... wegens het uitzuigen en blokkeren van energiequote:![]()
![]()
Er zijn er inderdaad die het niet kunnen nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... er zijn mensen die het niet kunnen.... ik gooi er ff een des TRU's uit ... wegens het uitzuigen en blokkeren van energie
Maar heb nooit klachten gehad![]()
hehehe op die verjaardagsmeet van jou kunnen we de try out doen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je wel geven hoor. Durf dat ook wel. Doen dan maar?
Was toch ergens in April?![]()
Eind April jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe op die verjaardagsmeet van jou kunnen we de try out doen?
Was toch ergens in April?![]()
![]()
Altijd handig als je ooit met iemand anders ergens verdwaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch een voordeel dat ik van alles ooit heb geleerd![]()
![]()
28e ben ik jarig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en misschien wegens die van C_M ook, maar dat moeten we nog even bespreken.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad die het niet kunnen nee.
Maar heb nooit klachten gehad
Dat is mooi .... ik krijg wel eens aanwijzingen... maar dat vind ik prettig.... mijn kennis van het lichaam houdt op na 2de jaars middelbare.... en soms is iets nieuws leren ook wel handig![]()
![]()
Aanwijzingen hoeft inderdaad niet negatief te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is mooi .... ik krijg wel eens aanwijzingen... maar dat vind ik prettig.... mijn kennis van het lichaam houdt op na 2de jaars middelbare.... en soms is iets nieuws leren ook wel handig
Belangrijk is denk ik dat je er de tijd voor neemt en dat de gemasseerde zich op zijn/haar gemak voelt.![]()
Yeah... Ik stel AD's nog wel even uit.. Maarja als praat sessies geen flikker doen dan is dat toch het enige wat er over blijft om een beetje te functioneren.quote:Rustig aan.![]()
Verdwalen.... dat doe ik gewoon voor de lolquote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd handig als je ooit met iemand anders ergens verdwaald.
sterren, zon, maan dit dat![]()
Dat allebei inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aanwijzingen hoeft inderdaad niet negatief te zijn.
Belangrijk is denk ik dat je er de tijd voor neemt en dat de gemasseerde zich op zijn/haar gemak voelt.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm.... ik de week ervoor dus, en CM de week erna....
Ik zie opties....![]()
![]()
Je moet ook niet de hele tijd praten.... je moet dingen gaan DOEN...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah... Ik stel AD's nog wel even uit.. Maarja als praat sessies geen flikker doen dan is dat toch het enige wat er over blijft om een beetje te functioneren.![]()
![]()
Vallen zetten, 1 worden met de natuur.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Verdwalen.... dat doe ik gewoon voor de lol
sterren, zon, maan dit dat
Onder een heldere sterrenhemel in slaap vallen![]()
Zelden een val gezet..... de andere 2 waren idd wel opdrachten jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vallen zetten, 1 worden met de natuur.
Onder een heldere sterrenhemel in slaap vallen![]()
![]()
Als dat zo simpel was.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet ook niet de hele tijd praten.... je moet dingen gaan DOEN...
Daar word ik niet gelukkig van dan kan ik net zo goed gelijk aan de ADRustig aan.![]()
Ik zou wel een keer op zo'n echt survivalweekend willen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zelden een val gezet..... de andere 2 waren idd wel opdrachten ja![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat zo simpel was.
Daar word ik niet gelukkig van dan kan ik net zo goed gelijk aan de AD![]()
Ik krijg zin om gemeen te doen
Dat komt omdat je al een negatieve flow hebt ..... ga eens dingen zoeken waar je blij van wordt...
Man, je lacht altijd leuk.... kijk eens in de spiegel als je dat doet en denk mijn pretoogjes er maar bij
![]()
*knuffel geeft .... rustig aan KT rustig aan ... denk beter over jezelf oke![]()
![]()
vorig jaar kon je mee met into the wild..... heb ik niet gedaan.... het was toen meer als retraite bedoeld.... en niet echt die hard survivallen......quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer op zo'n echt survivalweekend willen.
als het straks mooier weer is wil ik misschien wel weer een kampeerpoging doen .... met eventueel hiken enzo![]()
Dat lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vorig jaar kon je mee met into the wild..... heb ik niet gedaan.... het was toen meer als retraite bedoeld.... en niet echt die hard survivallen......
als het straks mooier weer is wil ik misschien wel weer een kampeerpoging doen .... met eventueel hiken enzo![]()
Op zich wel, mijn uitrusting is de afgelopen jaren wel achteruit gegaan ... ik bedoel ik heb al in geen jaren meer gehiked en ik heb vast meer nodig dan een daypackquote:![]()
Tjah ehh....quote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ik krijg zin om gemeen te doen
Dat komt omdat je al een negatieve flow hebt ..... ga eens dingen zoeken waar je blij van wordt...
Man, je lacht altijd leuk.... kijk eens in de spiegel als je dat doet en denk mijn pretoogjes er maar bij
![]()
*knuffel geeft .... rustig aan KT rustig aan ... denk beter over jezelf oke
Kzie het wel aan ok... Krijg soms de indruk dat het gewoon hormoniaal niet klopt.Rustig aan.![]()
Laat het allemaal testen .... allergieën and such ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ehh....
Kzie het wel aan ok... Krijg soms de indruk dat het gewoon hormoniaal niet klopt.![]()
![]()
Kan je dat aanvinken ofzo?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Laat het allemaal testen .... allergieën and such ook
Rustig aan.![]()
Ik wil niet slapen.
Omdat ik nog vanalles wil doenquote:, maar dat ga ik allemaal ook weer niet doen
.
Ik stel het nog een uurtje uit jaquote:.
Dat doe je niet goed DM da doe je niet goe ....quote:Op maandag 4 februari 2013 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat ik nog vanalles wil doen, maar dat ga ik allemaal ook weer niet doen
.
Dan maar Biggen![]()
![]()
Biggen ?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doe je niet goed DM da doe je niet goe ....
Dan maar BiggenThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Ah ja dat is wat ik al heel de avond doequote:Op maandag 4 februari 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
luiwammessen, WOG-en en alle andere varianten .... etc.
ah ik dacht aan iets andersquote:Op maandag 4 februari 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
luiwammessen, WOG-en en alle andere varianten .... etc
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hehehehequote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja dat is wat ik al heel de avond doe.
Goedzo!!!![]()
nee, bevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]bij BIGGEN......
Aan dat spelletje of niet?
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: