SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ja toch.quote:![]()
Jullie zijn vast gasten van een heel hoog niveau voor dat hotel, als dit is wat ze gewend zijn.
![]()
![]()
WTquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan hebben we 1 kamer nodigquote:
Ik hop wel van de ene naar de andere kamerOw en Lola erbijquote:
Muhahaha??? Wil je dat doen voor mij![]()
![]()
Alsof het boeit wie je bed opmaaktquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja toch.![]()
Jullie zijn vast gasten van een heel hoog niveau voor dat hotel, als dit is wat ze gewend zijn.
.
![]()
Hebben we het in ieder geval niet koudquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
vriendin van mij gaat komend weekend al vrij vragen voor 21-12
[..]
[..]
zo'n vermoeden heb ik![]()
![]()
Viro tegen de kachelquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben we het in ieder geval niet koud
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
LoLa erbij gezetquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Lola erbij
![]()
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof het boeit wie je bed opmaakt.
![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan hebben we 1 kamer nodig
Ik hop wel van de ene naar de andere kamerWel blijven hangen waar ik slaap hè
![]()
![]()
al lang gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan hebben we 1 kamer nodig
Ik hop wel van de ene naar de andere kamer
[..]
Ow en Lola erbij
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wachten is nu 10 maanden op de afzeggingen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
idd, nee ik ga niet tegen kachel aan liggen. Vin is aan de beurt dit keerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben we het in ieder geval niet koud![]()
![]()
Ik zal de sexualiteit-poli wel even vragen of ze niet een voorlichtingsvoorraad groepsvoorzieningen hebben
Die zitten er maar 200meter vandaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed planWel blijven hangen waar ik slaap hè
![]()
Ik kan per kamer annuleren geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wachten is nu 10 maanden op de afzeggingen.![]()
![]()
Ze zijn scheel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lola en LovelyLady zijn verschillende personen? Of zijn jullie echt zo scheel?
Lekker hoog bitchgehalte hier vanavond
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hahaha, true.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, het is een webdeveloper geweest die dat erop heeft gezet.
![]()
Ik had het niet gezien.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Lekker hoog bitchgehalte hier vanavond![]()
Wat dacht je van gewoon niemand tegen de kachel?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
idd, nee ik ga niet tegen kachel aan liggen. Vin is aan de beurt dit keerquote:![]()
![]()
![]()
*aai* rustig....quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Lekker hoog bitchgehalte hier vanavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo inderdaad zegquote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Ik proef een beetje jaloersigheid (is dat een woord???? )![]()
deze man weetquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets.![]()
Dat deden we toen ook, met burgers en nuggetsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets..
![]()
ja scheel inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lola en LovelyLady zijn verschillende personen? Of zijn jullie echt zo scheel?![]()
![]()
Jaloezie.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad zeg
Ik proef een beetje jaloersigheid (is dat een woord???? )Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Werkt goed tegen een katerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet ontbijten bij de McD. Heb je dat wel eens geprobeerd? Goor man. Ontbijten bij de McD moet je gewoon doen met hamburgers en kipnuggets.![]()
![]()
Gewoon een hamburger etenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is jaloeziequote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad zeg
Jaloersheidquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad zeg
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
ik heb me toch een lekkere barman gezien vandaag![]()
![]()
Het was niet echt serieus bedoeld van mij he.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn scheel.
Alles goed met jou Huppel?![]()
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wachten is nu 10 maanden op de afzeggingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Omdat het uitgelegd werdquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nou jullie weten allemaal wat ik bedoel![]()
![]()
Bambi, ging je nou naar Sonata toe in April?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het was niet echt serieus bedoeld van mij he.
Alles goed met jou Huppel?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga weg en iMessage mijn bitch heloef wel, want ik voel een rel aankomen en mijn popcorn is op#TeamMiley![]()
Geen plannen voor. Dat kost geld enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi, ging je nou naar Sonata toe in April?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen plannen voor. Dat kost geld enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaloersigheid, jaloezieJullie snapten mij wel
Ik vind jaloersigheid wel een mooi woord eigenlijk.
![]()
![]()
Belangrijk wel:
Internet
Gratis! Draadloos internet (hotspot) is beschikbaar in de openbare ruimtes. Deze service is gratis.
Parkeren
Gratis! Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.![]()
Ja ik vond het ook wel mooi verzonnenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind jaloersigheid wel een mooi woord eigenlijk.
![]()
![]()
Heel fijn, allemaal laptop meequote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijk wel:
Internet
Gratis! Draadloos internet (hotspot) is beschikbaar in de openbare ruimtes. Deze service is gratis.
Parkeren
Gratis! Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.![]()
![]()
Betersquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijk wel:
Internet
Parkeren
Misschien tegen die tijd. Maar gebruik die 50 euro voor een hotelkamer, liever een andere keer voor een berg wijntjes.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je mee
Zijn nog kamers vrij![]()
Heb je foto's van mij gezien?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb me toch een lekkere barman gezien vandaag![]()
Bij het ziekenhuis heb je ook Wifi (ooooo dat mag ik helemaal niet zeggen....quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijk wel:
Internet
Parkeren
Gratis! Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Berg wijntjesquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien tegen die tijd. Maar gebruik die 50 euro voor een hotelkamer, liever een andere keer voor een berg wijntjes.![]()
![]()
Allemaal naar het ziekenhuisquote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis heb je ook Wifi (ooooo dat mag ik helemaal niet zeggen....)
![]()
![]()
Prijzig wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat kostte al 36 euro. Ik wil niet steeds geld van mijn spaarrekening halen.
Da's 200m van het Campanillequote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal naar het ziekenhuis
Ooh snel daar allemaal illegale dingen doen!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis heb je ook Wifi (ooooo dat mag ik helemaal niet zeggen....)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is dat trouwens snel uitverkocht?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
als je daar fors gezopen hebt kan je dus kiezen, het ziekenhuis of het hotel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
Ah, ziekenhuis kan ook leuk zijn toch.
![]()
Handig voor de coma-zuipers.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef Koen66 het volgende:
als je daar fors gezopen hebt kan je dus kiezen, het ziekenhuis of het hotel![]()
![]()
![]()
ah, je roept het weer over je afquote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Makkelijk voor als ik val ofzo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja of 34, ofzo. Ze zeggen 28, maar daar komt dan een maandlidmaatschap van 4 euro bij, en administratiekosten enzo.quote:![]()
Huisdieren
Huisdieren zijn op verzoek toegestaan. Er zijn mogelijk extra kosten aan verbonden.
Pup dat wordt extra betalen voor je![]()
![]()
Scheelt weer een ambulance.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
![]()
hahahahahahaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Huisdieren
Huisdieren zijn op verzoek toegestaan. Er zijn mogelijk extra kosten aan verbonden.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Huisdieren
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gevallen geloof ik.... heel mijn hand lag open, en stromen dat het bloed deed
je hebt wel een reputatie hoog te houden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee.quote:Pfft.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja of 34, ofzo. Ze zeggen 28, maar daar komt dan een maandlidmaatschap van 4 euro bij, en administratiekosten enzo.
Dan te bedenken dat ik ooit maar 42 euro betaalde voor Bon Jovi.
Pupquote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Huisdieren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: