quote:
Etienne! Lang niet gehoord.quote:
Deze luister ik ook vrij regelmatig. Vind die combinatie folk en rock erg geslaagd. En zij is echtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 05:10 schreef Perico het volgende:
Wat zijn ze jong, mooi, leuk en goed -- uit Slovenie. In 2010 deden ze ook mee aan het Songfestival.
Ik heb iemand heel erg belazerd maar ik probeer het zo te draaien dat ik belazerd ben zodat ik geen gezever krijg. Slim h.quote:
Vals loeder.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb iemand heel erg belazerd maar ik probeer het zo te draaien dat ik belazerd ben zodat ik geen gezever krijg. Slim h.
Het is nog niet 14 Febrauriquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is nog niet 14 Febrauri![]()
quote:
quote:
Nee dank jequote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 05:28 schreef Pulver het volgende:
[ ]
Al is Prince nu ook wel een goed idee
Da's Cult hoor!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 05:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]Wat is dat voor vreselijks!
Kan wel cult zijn, maar ik vind het vreselijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 05:52 schreef Pulver het volgende:
Da's Cult hoor!!!
Maar omdat je de hele nacht moet doorhalen, doe ik er ntje voor jou
Mja, copy-paste ging niet helemaal goed. Nu wel.quote:
Jij moet ook de nacht doorhalen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 06:03 schreef Pulver het volgende:
Vind het wel een schijtnummer....
Mag ik ntje doen om het goed te maken?
http://www.droidbehavior.(...)ois-x-heartbeat-b2b/quote:French DEMENT3D artists Francois X (also of Deeply Rooted House) and Heartbeat come together for 1 hour of choice house & techno selections.
echt gast, ga weg met je spamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |