SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kutlapo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Toch wel ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent wel interessant om te ontdekken![]()
![]()
Leeftijd is maar een getal14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als ik goed geslapen heb wordt ik altijd jonger geschat dan dat ik werkelijk ben, ondanks de grijze haren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee jou wil ik niet want jouw leeftijd is niet mooi.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vertel ik mezelf ook elke dag tegenwoordig.
![]()
![]()
![]()
Vuilak.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vertel ik mezelf ook elke dag tegenwoordig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mannen zijn niet interessant. Ze zijn af en toe leuk en handig
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nee hoor ik vind bepaalde getallen ook mooi. Vooral symbolische getallen als 911, 666quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jou wil ik niet want jouw leeftijd is niet mooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus straks als ik 33 word heb ik geen mooie leeftijd meerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens![]()
Ik vind de 6, 8 en 9 bijvoorbeeld mooie cijfers. 1, 3 en 4 vind ik erg lelijk zelfs.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind bepaalde getallen ook mooi. Vooral symbolische getallen als 911, 666A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus straks als ik 33 word heb ik geen mooie leeftijd meer
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens![]()
![]()
33 is anders een heeeele mooie leeftijd hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens.
![]()
Wat?! Een nog hoger libido?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens
Pfff.. dat belooft watquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Dus 69 is een heel mooi getal?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de 6, 8 en 9 bijvoorbeeld mooie cijfers. 1, 3 en 4 vind ik erg lelijk zelfs.14 SHADES OF GREY
Of 2quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je er een kerel naast nemen, lijkt me..
![]()
Verkapt aanbod?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je er een kerel naast nemen, lijkt me.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bored.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja, zeker. Ook omdat het op een Yin-Yang teken lijkt.quote:Maar dat is inderdaad een erg mooi getal.
Je bent niet de enige.quote:C'est la vie
Moet je het "Ben ik ziek" topic even lezen,in Sexquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vraag me dat over 10 jaar nog maar eens.quote:
Misschien ben ik dan gelukkig getrouwd en heb ik kindjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tjemig dat word wat als ze langskomen danquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie zijn al nymfo's het kan niet erger. Vellen eraf alles.
![]()
Als het maar geen Zuurstokjes zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me dat over 10 jaar nog maar eens.
Misschien ben ik dan gelukkig getrouwd en heb ik kindjes.
En ik maar denken dattie Buurstokjes zou krijgen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie zegt datquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn al nymfo's het kan niet erger![]()
![]()
![]()
quote:
Ik hoop tegen die tijd wel gesettled te zijn eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alleen 666 vind ik leukquote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ook omdat het op een Yin-Yang teken lijkt.Maar dat is inderdaad een erg mooi getal.
14 SHADES OF GREY
Ik zie jou dat wel doen ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd wel gesettled te zijn eigenlijk.
Ben wel benieuwd waar ik over tien jaar sta. 31 ...Ik had mezelf voorgenomen rond die tijd wel kinderen te krijgen, maar je weet nooit natuurlijk.
Ik zou er bijna mijn ziel voor verkopen aan de gehorende vriendquote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zo oud word wil ik je handtekening.
14 SHADES OF GREY
Nah, teveel 6. Het gaat mij helemaal niet om de betekenis, maar om het getal/cijfer zelf.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nouja zegquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat beeld wordt mij hier gegeven![]()
![]()
Gekquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde 10 kinderen toen ik 16 was. Wat was ik denkende.
![]()
![]()
Hallo
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Als ik het op mijn 29ste niet gemaakt als diskjockey.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen ja.
Ben wel benieuwd waar ik over tien jaar sta. 31 ...Ik had mezelf voorgenomen rond die tijd wel kinderen te krijgen, maar je weet nooit natuurlijk.
Dan heb ik behoorlijk gefaald.
C'est la vie
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde 10 kinderen toen ik 16 was. Wat was ik denkende.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso wel positief dat ik dacht dat ik wel iemand kon vinden.
![]()
![]()
![]()
Bij mij welquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, teveel 6. Het gaat mij helemaal niet om de betekenis, maar om het getal/cijfer zelf.
14 SHADES OF GREY
Nu nog iemand vinden om mee te settelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen ja.
Dat doe je goedquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerste helft van e zolder opgeruimd
[ afbeelding ]
Volgend weekend de rest van de zolder denk ik_O-
Ik ben kapot
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Over 10 jaar in de auto naar m'n werk de radio aanzetten en jou gewoon horen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het op mijn 29ste niet gemaakt als diskjockey.
Dan heb ik behoorlijk gefaald.
Goed bezigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerste helft van e zolder opgeruimd
[ afbeelding ]
Volgend weekend de rest van de zolder denk ik_O-
Ik ben kapot![]()
En hoi![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
14 SHADES OF GREY
wordt ikquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef fietsie het volgende:
Als ik goed geslapen heb wordt ik altijd jonger geschat dan dat ik werkelijk ben, ondanks de grijze haren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
DJ Saabquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 10 jaar in de auto naar m'n werk de radio aanzetten en jou gewoon horen..
![]()
Komt vast wel goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden om mee te settelen.
Ik had op mijn 16de mijn single leven al volledig uitgewerkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso wel positief dat ik dacht dat ik wel iemand kon vinden.
C'est la vie
Jaaaaaaaaaaquote:En dat in 1,5 uur.
Ook nog 3 vuilniszakken en wat lege dozen weggegooidHEY WTquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey![]()
![]()
Ik wil gezelligheid!!
Hier! Naast mij op de bank!!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ach, dan kan het iig niet tegenvallenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had op mijn 16de mijn single leven al volledig uitgewerkt..
![]()
Unleash Jules uit zijn kamer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gezelligheid!!
Hier! Naast mij op de bank!!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zaterdag toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gezelligheid!!
Hier! Naast mij op de bank!!![]()
Hou nou eens op met dat gespelzeur.... ik heb vrij, krijg geen geld en ga dus ook niet zitten nalezen wat er uit mijn toetsenbord komt...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan iedere keer naar de studio bellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 10 jaar in de auto naar m'n werk de radio aanzetten en jou gewoon horen.
"He, Heloef ouwe rukker! Nog geneukt dan? Weet je nog die keer op SER 2011 dat je hebt lopen kotsen tegen het glazen huis?"
Doeiquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi hoi
Maar ga zo weer weg
In bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet ook echt eens in de berging gaan ruimen....zoveel zooiquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaEn dat in 1,5 uur.
Ook nog 3 vuilniszakken en wat lege dozen weggegooid
[..]
HEY WT
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan iedere keer naar de studio bellen.
"He, Heloef ouwe rukker! Nog geneukt dan? Weet je nog die keer op SER 2011 dat je hebt lopen kotsen tegen het glazen huis?"
. Goeie grap wel.
![]()
Moet te doen zijn. Met een beetje geluk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 10 jaar in de auto naar m'n werk de radio aanzetten en jou gewoon horen.
Maar ik ga niet in de ochtend op 3FM zitten. Ik kom pas 10 uur mijn nest uit joh.C'est la vie
Ach ik ben nog stap verder dan 10 jaar geleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden om mee te settelen.14 SHADES OF GREY
Heb ik nu toch niks aanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen excuus voor mogelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gespelzeur.... ik heb vrij, krijg geen geld en ga dus ook niet zitten nalezen wat er uit mijn toetsenbord komt...![]()
En niet te vergeten dat broodje döner dat je weggegooid hebt terwijl je matties hongerlijdend toekeken?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hai meidquote:
Was dat in Afrika?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat broodje döner dat je weggegooid hebt terwijl je matties hongerlijdend toekeken?![]()
![]()
Ik wil een lief meisje staand knuffelen in het midden van mijn kamer terwijl we hier naar luisteren en haar hoofd op mijn schouder ligt.
Ik concentreer me liever op de content dan de vormquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jawel joh. Ik had allerlei carrieredoelen enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dan kan het iig niet tegenvallen.
Later kwam daar de wens bij voor een zoon, op mijn 37ste. Genaamd Usain.C'est la vie
Yes, weg met domien en welkom heloefquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Met een beetje geluk.
Maar ik ga niet in de ochtend op 3FM zitten. Ik kom pas 10 uur mijn nest uit joh..
Bedenk me nu dat ik beloofd had nog eens naar je programma te luisteren trouwens.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik stel het steeds uitquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik moet ook echt eens in de berging gaan ruimen....zoveel zooi
Maar de CV monteur moet er volgende week bij..... Dus we dachten, gelijk opruimen die zooi
We krijgen een nieuwe ketel![]()
Iemand nog een zonnebank hebben????? Gratis op te halen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, helaas. Maar wellicht draait hij wel eens een liedje voor mij.
Ik ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ben nog stap verder dan 10 jaar geleden.Of dat ie rondjes ging rennen omdat hij niet wist wat hij moest doen toen hij een leuke vrouw zag.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat broodje döner dat je weggegooid hebt terwijl je matties hongerlijdend toekeken?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bolt ?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel joh. Ik had allerlei carrieredoelen enzo.
Later kwam daar de wens bij voor een zoon, op mijn 37ste. Genaamd Usain.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had mijn eten al op, jullie hadden pechquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat broodje döner dat je weggegooid hebt terwijl je matties hongerlijdend toekeken?![]()
![]()
Whut? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik er eentje gevonden, he?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja dat zijn van die mooie momenten dat het wel moetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stel het steeds uit
Maar de CV monteur moet er volgende week bij..... Dus we dachten, gelijk opruimen die zooi
Iemand nog een zonnebank hebben????? Gratis op te halen
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stel het steeds uit
Iemand nog een zonnebank hebben????? Gratis op te halen
[b]AirwiN schreef [/b]
Vernoemd naar de snelste man op aarde ja.quote:
Ik heb nog 19 jaar om er achter te komen of hij geen verboden middeltjes heeft gebruikt.C'est la vie
Over 10 jaar heb je misschien een andere werkethiek. En anders hoor ik het 's avonds na vijven, bijvoorbeeld op vrijdag om het weekend in te luiden.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Met een beetje geluk.
Maar ik ga niet in de ochtend op 3FM zitten. Ik kom pas 10 uur mijn nest uit joh.
En de zolder wordt daarna verbouwdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die mooie momenten dat het wel moet![]()
Dus binnenkort ook de rest onder handen nemen. maar zo geen tijd eigenlijk
Hoe is het met je?![]()
![]()
Ekstra Weekend met heloefquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb je misschien een andere werkethiek. En anders hoor ik het 's avonds na vijven, bijvoorbeeld op vrijdag om het weekend in te luiden.![]()
![]()
![]()
Awwwww.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een lief meisje staand knuffelen in het midden van mijn kamer terwijl we hier naar luisteren en haar hoofd op mijn schouder ligt.
Nog erger was dat we een knuffel van een leuke meid hadden geregeld en wij met 2 man hem in haar armen moesten duwenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Of dat ie rondjes ging rennen omdat hij niet wist wat hij moest doen toen hij een leuke vrouw zag.![]()
![]()
Dit liedje is voor mijn neger:quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, helaas. Maar wellicht draait hij wel eens een liedje voor mij.Is alleen leuk als jij ook snel klaarkwam.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Vernoemd naar de snelste man op aarde ja.
Ik heb nog 19 jaar om er achter te komen of hij geen verboden middeltjes heeft gebruikt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sjah in huidige sportklimaat weet je dat gewoon echt niet meer he.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Vernoemd naar de snelste man op aarde ja.
Ik heb nog 19 jaar om er achter te komen of hij geen verboden middeltjes heeft gebruikt.
En er gaan zelfs geluiden dat er sporters zijn die niet eens weten dat ze iets nemen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jongen, ik heb dan een producert die je er niet doorlaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C'est la vie
Zozo grote plannen dusquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de zolder wordt daarna verbouwd![]()
Hoe is het met je?
Ja hier gaat het zijn gangetje hoor
Mooi want ik wil er ook geen 1quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan gaan jullie er een gameroom van maken?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de zolder wordt daarna verbouwd![]()
Hoe is het met je?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit liedje is voor mijn neger:
[..]
Is alleen leuk als jij ook snel klaarkwam.![]()
Ow en ik ben het weekend van SR2013 vrij![]()
Dus binnenkort even hotelletje boeken voor ??? personen
Wie wilden er nou mee?
Palawan, Huppel, Vin, Vir?![]()
Ik zie mij wel op de plek van Coen en Sander zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb je misschien een andere werkethiek. En anders hoor ik het 's avonds na vijven, bijvoorbeeld op vrijdag om het weekend in te luiden.C'est la vie
Hoewaar is dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilden er nou mee?
Palawan, Huppel, Vin, Vir?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
I'm inquote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilden er nou mee?
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nog erger was dat we een knuffel van een leuke meid hadden geregeld en wij met 2 man hem in haar armen moesten duwenTegen die tijd open ik wel een topic ergens met al jouw uitspattingen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen, ik heb dan een producert die je er niet doorlaat.
En natuurlijk afsluitend met de keer dat ik je gecockblocked had.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat het voor mij iets anders is, geen doelen meet etc.quote:
14 SHADES OF GREY
Hard to beat the epicness.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mij wel op de plek van Coen en Sander zitten.
Ik ben er bijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilden er nou mee?
![]()
Jammerquote:YES! De zolder vergroten, tegels erin.... etc etc.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan jullie er een gameroom van maken?
En dan mag Y. komen spelen![]()
![]()
Leeuwarden.quote:
21-12-2013 Kunnen we in de ochtend erheen rijden, en dan zondag terug.
Iedereen kan drinken! En we kunnen rollend naar ons hotel![]()
![]()
Het gaat moeilijk worden om hem dan weer mee naar huis te krijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer
[..]
YES! De zolder vergroten, tegels erin.... etc etc.
En dan mag Y. komen spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hotellie klinkt tof.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Iedereen kan drinken! En we kunnen rollend naar ons hotelBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe duur is dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Iedereen kan drinken! En we kunnen rollend naar ons hotel
Fuck it, sowieso ga ik mee!
DAN HOEFT IK NIET TE BOBBEN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
We pompen wel een luchtbed opquote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat moeilijk worden om hem dan weer mee naar huis te krijgen![]()
![]()
Ga ik van de week even kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe duur is dat?
DAN HOEFT IK NIET TE BOBBEN!!![]()
![]()
Alsof hij dan gaat slapenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We pompen wel een luchtbed op
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilden er nou mee?
Helemaal los gaan op SR13quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Iedereen kan drinken! En we kunnen rollend naar ons hotelLaatste keer wou je hem heel graag uit huis hebben, nu niet. Wispelturig mens ben jijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat moeilijk worden om hem dan weer mee naar huis te krijgen![]()
![]()
![]()
Ik ontken nu alvast alles.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen die tijd open ik wel een topic ergens met al jouw uitspattingen.
En natuurlijk afsluitend met de keer dat ik je gecockblocked had.C'est la vie
Stiekem hou ik wel van hemquote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Helemaal los gaan op SR13
[..]
Laatste keer wou je hem heel graag uit huis hebben, nu niet. Wispelturig mens ben jij![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kleine 3 kwartierquote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]![]()
Vraagje.... hoe lang is het rijden van Hoorn naar Den Helder? Weet jij dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou ja in de ochtend zou ik dan Giel moeten vervangen en het opnemen tegen Evers.quote:
De laatste is al zo'n 15 jaar de best beluisterde DJ van Nederland.
Het wordt sowieso zwaar, maar life is nothing without a challenge.C'est la vie
Zitten in en om leeuwarden ook wel betaalbare hotels hoor. Je hoeft niet perse in de Princehofquote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe duur is dat?
DAN HOEFT IK NIET TE BOBBEN!!
Kusje op je voorhoofdquote:C'est la vie
Die heeft geen schijn van kans tegen jou.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja in de ochtend zou ik dan Giel moeten vervangen en het opnemen tegen Evers.
Het wordt sowieso zwaar, maar life is nothing without a challenge.![]()
Gewoon zorgen voor wat controverse, Giel heeft genoeg rare dingen gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja in de ochtend zou ik dan Giel moeten vervangen en het opnemen tegen Evers.
Het wordt sowieso zwaar, maar life is nothing without a challenge.14 SHADES OF GREY
quote:
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zitten in en om leeuwarden ook wel betaalbare hotels hoor. Je hoeft niet perse in de Princehof![]()
Anders proppen we gewoon 8 personen in een 4 persoonskamerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zitten in en om leeuwarden ook wel betaalbare hotels hoor. Je hoeft niet perse in de Princehof
Heb ik wel eens vaker gedaan
Je moet alleen even voorzichtig doen bij de receptie
Maar dan is de prijs gedeeld door 8 ipv 4![]()
![]()
Je moet alleen niet in het Bastion hotel bij het ziekenhuis gaan zitten... dan zit je tussen de medici...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij, ik, viro en vin in 1 bed dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders proppen we gewoon 8 personen in een 4 persoonskamer
Maar dan is de prijs gedeeld door 8 ipv 4If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Denken ze dat je een orgie hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan is de prijs gedeeld door 8 ipv 4![]()
Ja ik voel mij nog steeds buitengesloten nadat jullie met zn 3-en op 1 matras sliepen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heb je toch geen bewegingsruimte meer??quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij, ik, viro en vin in 1 bed dan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wilde graag bij C_A, betaal ik evt. wel wat extra voor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij, ik, viro en vin in 1 bed dan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij, ik, viro en vin in 1 bed dan?![]()
zo jammer dit![]()
Dat zal geen probleem zijn, luchtbedden genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan is de prijs gedeeld door 8 ipv 4
En idd lekker proppen![]()
![]()
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij, ik, viro en vin in 1 bed dan?
Wij hadden toen 2 2 persoonsluchtbedden meegenomen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik zal je onvoorwaardelijk steunen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Het wordt sowieso zwaar, maar life is nothing without a challenge.
heloef in het glazen huis.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde graag bij C_A, betaal ik evt. wel wat extra voor.
Jij en ik samen in een kamer?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zeiden ze ook tegen die andere 33 DJ's die van de troon probeerde stoten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heeft geen schijn van kans tegen jou.Ik heb wel een aanbieder van een hond gebeld en dan net gedaan of ik het beest wou nemen om er seks mee te hebben. En random mensen gebeld en ze gevraagd hoe de sfeer was. Kreeg ik ook nog ruzie over met een kennis.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor wat controverse, Giel heeft genoeg rare dingen gedaan
Dat tegendraadse heb ik aardig in me.
C'est la vie
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik voel mij nog steeds buitengesloten nadat jullie met zn 3-en op 1 matras sliepen![]()
Ja maar jij hebt nog veel geslapen
Wij maar 30 - 60 minuten ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij en ik samen in een kamer?oeh
![]()
CA de Stenden University heeft ook een opleidingshotel; geen idee of die ook een hostel-vorm aanbiedenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij lag K.O.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik voel mij nog steeds buitengesloten nadat jullie met zn 3-en op 1 matras sliepen![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde graag bij C_A, betaal ik evt. wel wat extra voor.![]()
![]()
Ik heb dat nooit tegen een andere dj gezegdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen die andere 33 DJ's die van de troon probeerde stoten.
[..]
Ik heb wel een aanbieder van een hond gebeld en dan net gedaan of ik het beest wou nemen om er seks mee te hebben. En random mensen gebeld en ze gevraagd hoe de sfeer was. Kreeg ik ook nog ruzie over met een kennis.
Dat tegendraadse heb ik aardig in me.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wij maar 30 - 60 minuten ofzoDit dusquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wij maar 30 - 60 minuten ofzo
Je laten pijpen door een hoer tijdens een uitzending. Mein Kampf lezen en daar iets over zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen die andere 33 DJ's die van de troon probeerde stoten.
[..]
Ik heb wel een aanbieder van een hond gebeld en dan net gedaan of ik het beest wou nemen om er seks mee te hebben. En random mensen gebeld en ze gevraagd hoe de sfeer was. Kreeg ik ook nog ruzie over met een kennis.
Dat tegendraadse heb ik aardig in me.14 SHADES OF GREY
Leek mij handig om te boeken via booking.com Want dan konden we ter plaatse betalenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
CA de Stenden University heeft ook een opleidingshotel; geen idee of die ook een hostel-vorm aanbieden
Zodat iedereen nog een beetje kon sparen![]()
![]()
Zodra ik een beetje goed word gooien ze me er in let maar op.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal je onvoorwaardelijk steunen.
heloef in het glazen huis.
De omroepen bepalen wie er in zitten en omroepen houden van twee dingen: subsidie en allochtonenC'est la vie
Echt, narigheid. Ik wil godverdomme over 4 maanden in Rotterdam zitten, geen gezeik.quote:#TeamMiley![]()
Dat is best veel voor ons doenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wij maar 30 - 60 minuten ofzo![]()
![]()
![]()
*grin* of ik moet op mijn werk vragen of jullie een stukje van de parkeergarage mogen gebruiken om te kamperenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leek mij handig om te boeken via booking.com Want dan konden we ter plaatse betalen
Zodat iedereen nog een beetje kon sparen
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* of ik moet op mijn werk vragen of jullie een stukje van de parkeergarage mogen gebruiken om te kamperenIs het daar warm?
Of kunnen we tentjes opzetten![]()
![]()
Jij werkte toch in een ziekenhuis?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* of ik moet op mijn werk vragen of jullie een stukje van de parkeergarage mogen gebruiken om te kamperen
Dan kun je vast wel wat kamers regelen![]()
Zodra iemand over Giel begint, gaat het nog steeds daarover.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je laten pijpen door een hoer tijdens een uitzending. Mein Kampf lezen en daar iets over zeggen.
Hij zij dat hij het fascinerend vond om een boek te lezen van een geestelijk gestoorde.
Daarom hebben ze hem ontslagen, mijn hemel wat belachelijk.
C'est la vie
In december. Jij werkt toch gewoon, dan kun je toch wel een hotelletje betalen voor een keertje?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Is het daar warm?
Of kunnen we tentjes opzettenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Fok!kers laten kamperen, weet je dat zeker? Voor je het weet branden we je werkplek/kantoor/gebouw platquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* of ik moet op mijn werk vragen of jullie een stukje van de parkeergarage mogen gebruiken om te kamperen![]()
![]()
Komt allemaal goed schatje.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, narigheid. Ik wil godverdomme over 4 maanden in Rotterdam zitten, geen gezeik.C'est la vie
Lekker kampvuurtjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Fok!kers laten kamperen, weet je dat zeker? Voor je het weet branden we je werkplek/kantoor/gebouw plat![]()
![]()
a 7500,- per bed per nacht...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij werkte toch in een ziekenhuis?
Dan kun je vast wel wat kamers regelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Inderdaad, maar het is lastig om jaren lang een goeie DJ te zijn op de radio. Wat zijn in Nederland nu echt goeie DJ's?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodra iemand over Giel begint, gaat het nog steeds daarover.
Hij zij dat hij het fascinerend vond om een boek te lezen van een geestelijk gestoorde.
Daarom hebben ze hem ontslagen, mijn hemel wat belachelijk.14 SHADES OF GREY
Laten we de heli 1x langskomen is alles uit / wegquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Fok!kers laten kamperen, weet je dat zeker? Voor je het weet branden we je werkplek/kantoor/gebouw plat
Ja hoor , maar ik huur hem niet alleenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In december. Jij werkt toch gewoon, dan kun je toch wel een hotelletje betalen voor een keertje?![]()
![]()
Ja maar dan wel eerst 350 euro eigen risico betalenquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb je net een oplossing geDMdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor , maar ik huur hem niet alleenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En ook blijven slapen?quote:
Binnenkort even goed inventariseren
Want iets boeken moet wel snel gebeuren, als je dat in oktober doet dan zit het vol![]()
![]()
Jij snapt mquote:Uhm denk dat je meer dan een heli nodig hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laten we de heli 1x langskomen is alles uit / weg![]()
![]()
Ja natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ook blijven slapen?
Binnenkort even goed inventariseren
Want iets boeken moet wel snel gebeuren, als je dat in oktober doet dan zit het vol.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodra ik een beetje goed word gooien ze me er in let maar op.
De omroepen bepalen wie er in zitten en omroepen houden van twee dingen: subsidie en allochtonen
Die stenden zegt nu voor die datum al geen kamers meer vrij te hebben. Wat?quote:
Parkeergarage is gebouwd om de luchtverplaatsing van de heli af te voerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Ishimaru het volgende:
[
Uhm denk dat je meer dan een heli nodig hebt
Die landt / land / lant (voor de liefhebbers) er bovenopProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Das een kort lijstje ja, er zijn een paar die echt goed kunnen worden, er zijn er een paar die nooit meer boven hun huidige niveau uitkomen en er zijn een paar die echt ijzersterke programma's neer zetten. Dat zijn de Evers, Giel, Stenders, Ekdom enzovoort.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is lastig om jaren lang een goeie DJ te zijn op de radio. Wat zijn in Nederland nu echt goeie DJ's?C'est la vie
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik ga niet in een tent
optiefen![]()
Ik ook niet hoor![]()
![]()
Dan kan hetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Parkeergarage is gebouwd om de luchtverplaatsing van de heli af te voeren
Die landt / land / lant (voor de liefhebbers) er bovenop![]()
stenden?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die stenden zegt nu voor die datum al geen kamers meer vrij te hebben. Wat?![]()
Ik ga misschien kamperen aan het IJsselmeer.
En dan je eten maken op een kampvuurquote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
Ik ga misschien kamperen aan het IJsselmeer.
Geen grap, voordat hij mijn demo had beluisterd was ie al blij dat ik allochtoon was.quote:
Positieve discriminatie heeft helaas ook zijn grenzen heb ik gemerkt.
C'est la vie
Als dat kan lijkt me dat wel fucking episch.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan je eten maken op een kampvuur
Enige jammeren vind ik dat er in Nederland te veel popmuziek op de radio gedraaid.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Das een kort lijstje ja, er zijn een paar die echt goed kunnen worden, er zijn er een paar die nooit meer boven hun huidige niveau uitkomen en er zijn een paar die echt ijzersterke programma's neer zetten. Dat zijn de Evers, Giel, Stenders, Ekdom enzovoort.14 SHADES OF GREY
Niet in mijn kelder iig.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is zij eigenlijk? Al een poos niet gezien![]()
Vind je dat soms niet storend, positieve discriminatie?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen grap, voordat hij mijn demo had beluisterd was ie al blij dat ik allochtoon was.
Positieve discriminatie heeft helaas ook zijn grenzen heb ik gemerkt.
Nou ja, het is Nederland dus waarschijnlijk mag het niet, maar het kán wel natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dat kan lijkt me dat wel fucking episch.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat wil ik pas weer horen als ik op deze bank zit:quote:
Samen met deze jongen:
ValHallen
En dat terwijl ik dit drink
En dit eet:
#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in haar eigen kelder.
![]()
![]()
Kijk jij eens onder je steen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in haar eigen kelder.
![]()
Ja, dat is wel jammer. Maar lijkt me sowieso leuk. Echt kamperen, in een tentje. Gewekt worden door de beetmelder van de hengel, dat wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het is Nederland dus waarschijnlijk mag het niet, maar het kán wel natuurlijk.
Dan heb je weer een BOB nodig; 34kmquote:
Naar wat ga je hengelen? Knappe boys?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer. Maar lijkt me sowieso leuk. Echt kamperen, in een tentje. Gewekt worden door de beetmelder van de hengel, dat wel.![]()
![]()
Ja dat zijn 85% van de radioformats in Nederland. Gelukkig heb je nog genoeg online zenders voor de diversiteit.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige jammeren vind ik dat er in Nederland te veel popmuziek op de radio gedraaid.C'est la vie
Da's ook een kilometer of 35quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gisteravond nog op de KPD SCquote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is zij eigenlijk? Al een poos niet gezienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nah.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je dat soms niet storend, positieve discriminatie?C'est la vie
Karpers, onder andere. De knappe boy zit dan naast me, met zijn hengel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar wat ga je hengelen? Knappe boys?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan heb je weer een BOB nodig; 34kmOw..... Nee geen BOBBERS hoorquote:
We gaan allemaal los![]()
![]()
Daar heb ik op mijn werk niets aanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zijn 85% van de radioformats in Nederland. Gelukkig heb je nog genoeg online zenders voor de diversiteit.het netwerk is soms al zo traag dat hij bij een email openen vastloopt
14 SHADES OF GREY
Gaat heloef mee?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Karpers, onder andere. De knappe boy zit dan naast me, met zijn hengel.![]()
![]()
Kruipen we wel naar jou toequote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan heb je weer een BOB nodig; 34km![]()
![]()
"hengel "quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Karpers, onder andere. De knappe boy zit dan naast me, met zijn hengel.
Ik wel, als vrouw zijnde dan. Ik kan me daar aan ergeren.quote:
Ow misschien knabbelt hij wel aan je dobberquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Karpers, onder andere. De knappe boy zit dan naast me, met zijn hengel.![]()
.
Helemaal kapot of waquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ow..... Nee geen BOBBERS hoor
We gaan allemaal los.
![]()
Ja zorg je dat je uitgerust ben danquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow misschien knabbelt hij wel aan je dobber.
[..]
Helemaal kapot of wa.
Hihi, of we geven jou wel gewoon de tweede sleutel![]()
![]()
Je moet ook een allochtonen lesbische vrouw zijn met een handicap. Dan zit je gebakkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, als vrouw zijnde dan. Ik kan me daar aan ergeren.14 SHADES OF GREY
Dan kunnen we nog meer walvissen en orka's landen.quote:Kaneel snapt de pun.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kapot als in:quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow misschien knabbelt hij wel aan je dobber.
[..]
Helemaal kapot of wa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk net even. Maar is al vrij veel uitverkocht of weinig beschikbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zorg je dat je uitgerust ben dan
Hihi, of we geven jou wel gewoon de tweede sleutel![]()
![]()
Walvissen vissen met Heloef.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog meer walvissen en orka's landen.
[..]
Kaneel snapt de pun.
Roze koekenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat wil ik pas weer horen als ik op deze bank zit:
[ afbeelding ]
Samen met deze jongen:
ValHallen
En dat terwijl ik dit drink
[ afbeelding ]
En dit eet:
[ afbeelding ]
C'est la vie
Ja, dan ga ik niet de nacht ervoor doorhalenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zorg je dat je uitgerust ben dan
Hihi, of we geven jou wel gewoon de tweede sleutel.
![]()
Beter scoor je de nummers en geef je ze aan mijquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer. Maar lijkt me sowieso leuk. Echt kamperen, in een tentje. Gewekt worden door de beetmelder van de hengel een beer, dat wel.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik niet de nacht ervoor doorhalen.
![]()
![]()
In Nederland?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Half uurtje lopen volgens fietsie
23 euro pp
http://www.booking.com/ho(...)2d097f503a65c1c5a477;dcid=1;checkin=2013-12-21;checkout=2013-12-22;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;srfid=7adc7f0d682711df562b54549affee5ad18b6627X1![]()
De masturbeerquote:
14 SHADES OF GREY
Ik neem huppel mee en dan via Apeldoorn Vin halen want no wai dat ik via Utrecht ga, kak randgemeente met flitsersquote:. Zo zoef zoef over de A50
.
![]()
Ik ken wel een walvis die mij trachtte te hosselen, 6 jaar geleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter scoor je de nummers en geef je ze aan mij
Arme meid heeft me 3 jaar leuk gevonden, minstens,
Dit linkt naar hotels in Vietnamquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
23 euro pp
http://www.booking.com/ho(...)2d097f503a65c1c5a477;dcid=1;checkin=2013-12-21;checkout=2013-12-22;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;srfid=7adc7f0d682711df562b54549affee5ad18b6627X1![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem huppel mee en dan via Apeldoorn Vin halen want no wai dat ik via Utrecht ga, kak randgemeente met flitsers. Zo zoef zoef over de A50
.
Ik heb ook 1 plekje vrij in de auto dan
![]()
![]()
Yes! Ohja, Marty heeft besloten dat we een vriendengroep gaan worden en we gaan bonden door naar de Efteling te gaan en ons huisje als homebase te zien, even dat je het weetquote:
#TeamMiley![]()
[..]
Ik neem huppel mee en dan via Apeldoorn Vin halen want no wai dat ik via Utrecht ga, kak randgemeente met flitsers. Zo zoef zoef over de A50
.
![]()
![]()
![]()
Als het me een voorrangspositie oplevert uiteindelijk op honderden andere jongens die op dezelfde plek azen. Tsja, dan ben ik toch gewoon blij.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, als vrouw zijnde dan. Ik kan me daar aan ergeren.
C'est la vie
Ja ik wil!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb ook 1 plekje vrij in de auto dan
Parkeren bij Hups en meerijden?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Zal ik haar koppelen met de gast die 4 jaar lang verliefd was op mij?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wel een walvis die mij trachtte te hosselen, 6 jaar geleden.
Arme meid heeft me 3 jaar leuk gevonden, minstens,![]()
Oh nee wacht, die is nu teleurgesteld in mij en heeft een nieuwe onbereikbare chick om zijn gevoelens bij kwijt te kunnen.![]()
Ligt eraan of ik mijn vriendin zover krijg mee te gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
. Dan issie al vol dus.
![]()
Ja, dat heb ik net gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Ook als je de HELE link kopieert en plakt?. Even bij www.tinyurl.com plakken en nieuwe link maken
![]()
![]()
Is ook goedquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee joh.... ik ga wel gewoon bij jou kamperen
http://maps.google.nl/map(...)988&t=m&z=13&iwloc=Aquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
23 euro pp
http://www.booking.com/ho(...)2d097f503a65c1c5a477;dcid=1;checkin=2013-12-21;checkout=2013-12-22;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;group_adults=2;group_children=0;srfid=7adc7f0d682711df562b54549affee5ad18b6627X1Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Yes! Ohja, Marty heeft besloten dat we een vriendengroep gaan worden en we gaan bonden door naar de Efteling te gaan en ons huisje als homebase te zien, even dat je het weet
C'est la vie
Ik heb 2 plekken vrijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
[..]
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt hij dan op walvissen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal ik haar koppelen met de gast die 4 jaar lang verliefd was op mij?![]()
Oh nee wacht, die is nu teleurgesteld in mij en heeft een nieuwe onbereikbare chick om zijn gevoelens bij kwijt te kunnen.
En ben jij zo onbereikbaar dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij was best serieus, en ik vond het ook best een grappig idee om meer als een groep te doen enzo, beetje socializen. Zal ons allen niet slecht doen, zegmaar.quote:#TeamMiley![]()
zo???quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net gedaan. Even bij www.tinyurl.com plakken en nieuwe link maken
http://tinyurl.com/a93wn7n
Forum Opties Forumhop: Hop naar: