SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kutlapo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Toch wel ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent wel interessant om te ontdekken![]()
![]()
Leeftijd is maar een getal14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als ik goed geslapen heb wordt ik altijd jonger geschat dan dat ik werkelijk ben, ondanks de grijze haren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee jou wil ik niet want jouw leeftijd is niet mooi.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vertel ik mezelf ook elke dag tegenwoordig.
![]()
![]()
![]()
Vuilak.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vertel ik mezelf ook elke dag tegenwoordig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mannen zijn niet interessant. Ze zijn af en toe leuk en handig
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nee hoor ik vind bepaalde getallen ook mooi. Vooral symbolische getallen als 911, 666quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jou wil ik niet want jouw leeftijd is niet mooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus straks als ik 33 word heb ik geen mooie leeftijd meerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar sommige getallen vind ik ''mooier'' dan anderen. Ben ik nu raar?
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens![]()
Ik vind de 6, 8 en 9 bijvoorbeeld mooie cijfers. 1, 3 en 4 vind ik erg lelijk zelfs.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind bepaalde getallen ook mooi. Vooral symbolische getallen als 911, 666A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus straks als ik 33 word heb ik geen mooie leeftijd meer
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens![]()
![]()
33 is anders een heeeele mooie leeftijd hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens.
![]()
Wat?! Een nog hoger libido?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en met tussen 30 en 40 schijnt dat vrouwen hun seksuele piek hebben.. althans ik last dat ergens
Pfff.. dat belooft watquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Dus 69 is een heel mooi getal?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de 6, 8 en 9 bijvoorbeeld mooie cijfers. 1, 3 en 4 vind ik erg lelijk zelfs.14 SHADES OF GREY
Of 2quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je er een kerel naast nemen, lijkt me..
![]()
Verkapt aanbod?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je er een kerel naast nemen, lijkt me.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bored.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja, zeker. Ook omdat het op een Yin-Yang teken lijkt.quote:Maar dat is inderdaad een erg mooi getal.
Je bent niet de enige.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Moet je het "Ben ik ziek" topic even lezen,in Sexquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vraag me dat over 10 jaar nog maar eens.quote:
Misschien ben ik dan gelukkig getrouwd en heb ik kindjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tjemig dat word wat als ze langskomen danquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie zijn al nymfo's het kan niet erger. Vellen eraf alles.
![]()
Als het maar geen Zuurstokjes zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me dat over 10 jaar nog maar eens.
Misschien ben ik dan gelukkig getrouwd en heb ik kindjes.
En ik maar denken dattie Buurstokjes zou krijgen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie zegt datquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn al nymfo's het kan niet erger![]()
![]()
![]()
quote:
Ik hoop tegen die tijd wel gesettled te zijn eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alleen 666 vind ik leukquote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ook omdat het op een Yin-Yang teken lijkt.Maar dat is inderdaad een erg mooi getal.
14 SHADES OF GREY
Ik zie jou dat wel doen ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd wel gesettled te zijn eigenlijk.
Ben wel benieuwd waar ik over tien jaar sta. 31 ...Ik had mezelf voorgenomen rond die tijd wel kinderen te krijgen, maar je weet nooit natuurlijk.
Ik zou er bijna mijn ziel voor verkopen aan de gehorende vriendquote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zo oud word wil ik je handtekening.
14 SHADES OF GREY
Nah, teveel 6. Het gaat mij helemaal niet om de betekenis, maar om het getal/cijfer zelf.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nouja zegquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat beeld wordt mij hier gegeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |