Lego steentjes, voor onder je voetenquote:
Yup! Doe je dat nog steeds ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
Je kan wel merken dat ik helemaal zen uit de yogastudio ben gekomen, hè?
Moeilijke woorden.quote:
En dan noem je mij gemeen!quote:
Ja! En binnenkort ga ik twee keer per week heb ik besloten.quote:
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Was het frietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw als zelfs je galgenmaal je uit je handen getrokken word dan
Met een beetje mazzel was ie knapperigquote:
dat ie maar gesmaakt moge hebben ..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Ik zeg maar even niksquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden D-K voor de leeuwen moeten gooiennog steeds geen antwoord op mijn prangende vragen
die had/heeft toch een kutlevenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloop
wat begreep je niet aan de opmerking van Cc.? PM 'm even ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden D-K voor de leeuwen moeten gooiennog steeds geen antwoord op mijn prangende vragen
Dat is kut maar waar, dat die gast opgevreten is is coolquote:
oke oke ik zwijgquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
wat begreep je niet aan de opmerking van Cc.? PM 'm even ofzo
Zielig bahquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
Die vent die met die stoel ging helpen was trouwens best dapper, ik bedoel zo'n kwaaie tijger met een klapstoeltje te lijf gaan
Vertel vertelquote:
A classicquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lego steentjes, voor onder je voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |