Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.quote:
naar he ?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw ben je er nog? Jêutje....
Nou dat is wel hard hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.
Heeft-ie toch niet in de gaten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.
Valt er hier iets te winnen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nu beeldspraak.quote:
Lego steentjes, voor onder je voetenquote:
Yup! Doe je dat nog steeds ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
Je kan wel merken dat ik helemaal zen uit de yogastudio ben gekomen, hè?
Moeilijke woorden.quote:
En dan noem je mij gemeen!quote:
Ja! En binnenkort ga ik twee keer per week heb ik besloten.quote:
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Was het frietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw als zelfs je galgenmaal je uit je handen getrokken word dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |