Link?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Aurelius. het volgende:
Even lachen om de failcompilatie van deze maand en dan proberen te slapen
Thanks, maar ben ze nu toch maar zelf aan het maken. Elke samenvatting, ook die van slimstuderen die ik net heb gekocht staat echt bomvol fouten en gedateerde informatie. Ik vertrouw nu even geen enkel online document of samenvatting.quote:
quote:
Waarom ga je niet in de bus zitten ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:08 schreef Paxcon het volgende:
Ruit gesprongen in de busNu wachten op een nieuwe... 😓
Ja zaten we ook. Gelukkig zit ik nou in een andere; de helft kon echter niet mee want de lijn zat halfvol.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in de bus zitten ?
Motor kopen pax, heb je dit getrut niet meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zaten we ook. Gelukkig zit ik nou in een andere; de helft kon echter niet mee want de lijn zat halfvol.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dat gaat je punten kosten op het tentamen jongen.
Voor de mensen van de RuG: Rechtsgeschiedenis 2 staat op progress. Snel zeg, afgelopen donderdagavond tentamen en blijkbaar gister al de resultaten ingeleverd bij de administratie. In drie dagen nagekeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Motor kopen pax, heb je dit getrut niet meer.
En je bent een baas.. Blij dat ik trouwens vandaag niet met de moto ben, ziet er niet lekkker uit tbhquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:35 schreef Yreal het volgende:
Rotterdam is wel echt een kut stad trouwens.
Ach een voordeel: genoeg vrouwlijk schoon in de vermomming van verplegingspakjes in dat gebouwquote:
BPR is ook wel leuk, vooral de eerste colleges van (even spieken) professor Kransquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Giku het volgende:
Burgerlijk Procesrecht is leuk!
De meneer van die zaal moet ik altijd om lachen, komt in de pauze naar beneden lopen om even te controleren of er niemand stiekem zit te eten of te drinken hoor!
OV is voor het plebs, jwz!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |