Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Giku het volgende:
[..]
Jij had ook personen en familierecht morgen in de Geertsemazaal?![]()
Dat vind ik wel eng.quote:
En hij ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef Aurelius. het volgende:
Nou ik ga m'n boeken ophalenweet niet of ik wel naar dat college ga, komt toch online
Ja ik heb van 11 tot 5 college, gaat me iets te verquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:07 schreef Giku het volgende:
[..]
En hij ook, ik ga sowieso heen, van 11-15 college en daarna hub de bieb in. Online terugkijken faal ik altijd in.
Vrijdag ook Europees Recht toch?
http://nos.nl/artikel/470(...)hool-in-drenthe.html -> Mijn oude school is excellente school
Ik 6 keer 2 uur hoorcollege, 1 keer in de 2 weken uurtje werkcollege en af en toe studentenrechtbankquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:07 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ook gewoon 8 hoorcolleges in de week, wat een gruwel.
Yezzurquote:
T13 is Turftorenstraat, daar zit wel een collegezaal(tje) in. Of het groot genoeg is voor 300+ man betwijfel ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Yezzur
Moet daarna naar T13, dat is volgens mij wel heel klein lokaaltje? Kan me niet herinneren dat er in dat T gebouw een dikke collegezaal zat, moeten 310 inschrijvingen in.
I know, maar daar zit dus niets wat ook maar in de buurt komt van 300 man.. Gelukkig wordt het ook opgenomen dus als het te krap wordt ga ik wel weer naar de biebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
T13 is Turftorenstraat, daar zit wel een collegezaal(tje) in. Of het groot genoeg is voor 300+ man betwijfel ik.
Dat gaat je punten kosten op het tentamen jongen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Giku het volgende:
OH WACHT IK KIJK VERKEEERRDDDD
Hoeven maar 63 man in
Heb ook al niets voorbereid, terwijl d'r aardig wat op het programma stond zie ik. Ach, volgende week inhalen dan maar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dat gaat je punten kosten op het tentamen jongen.
Studeersnel staan er veelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef NotGuilty het volgende:
Heeft iemand misschien schema's van strafrecht voor mij?
Ik kan enkel voor mezelf oordelen en aangezien ik net terug ben uit de stad is het een goede avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |