SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:NIET
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
niet meer, stond destijds elke zondag beesten uit te benenquote:en had een vriezer met 8 lades vol zooi liggen. Kostte me iets teveel tijd helaas
dus nu kvv
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat bedenk ik me dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar over zijn wel of niet saai zijn weet je dus eigenlijk ook niks.
dus![]()
Dat matchfixing verhaal was ook wel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
het is nu wel ineens duidelijk waarom jullie 3 sterren hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat matchfixing verhaal was ook wel![]()
Sterfquote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het is nu wel ineens duidelijk waarom jullie 3 sterren hebben![]()
Geef gewoon toe dat die zagreb- lyon wedstrijd zwaar gefixt was
[b]AirwiN schreef [/b]
Haters gonna hatequote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het is nu wel ineens duidelijk waarom jullie 3 sterren hebben![]()
![]()
Oh maar dat geef ik ook wel toe hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
Geef gewoon toe dat die zagreb- lyon wedstrijd zwaar gefixt was![]()
BAN!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
Geef gewoon toe dat die zagreb- lyon wedstrijd zwaar gefixt was![]()
![]()
Ok braaf!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat geef ik ook wel toe hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zou me missenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
oki. ik ook, geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te doen, plus te weinig vriesruimte daarvoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet meer, stond destijds elke zondag beesten uit te benenen had een vriezer met 8 lades vol zooi liggen. Kostte me iets teveel tijd helaas
dus nu kvv
welke kvv geef je? tinlo?![]()
Gezelligquote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je nummer
Ik weet waar je huis woont
Kan ik al bij de dropbox?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erg he, eerst allerlei dingen van me vragen en me dan dood wensen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben lui en ben nog niet boven geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Kan ik al bij de dropbox?![]()
Ik moet nog steeds langs mn nichtjequote:![]()
Kind is al 2 maanden oud
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga huilen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben lui en ben nog niet boven geweest.
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen 10 dagen oudquote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds langs mn nichtje![]()
Kind is al 2 maanden oud![]()
![]()
Aso!!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
op dit moment, ben ik ander kvv aant testen (is wel ok tot nu toe) maar wil ook wel heel graag lotgering proberen, verpakking is nogal kut, maar vlees scheint goed te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. ik ook, geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te doen, plus te weinig vriesruimte daarvoor.
welke kvv geef je? tinlo?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wordt tijdquote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
lotgering? ook voor katten? en waar haal je die? tinlo heeft maar 5 smaken waarvan er 3 met kip is.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
op dit moment, ben ik ander kvv aant testen (is wel ok tot nu toe) maar wil ook wel heel graag lotgering proberen, verpakking is nogal kut, maar vlees scheint goed te zijn.![]()
quote:
Ik heb geprobeerd af te spreken maar dan kon zus nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
lotgering bezorgt ook thuis, dus dan kan ik in 1x voor de hele maand bestellen! en hoef er ook niet me ete sjouwen. hebben redelijk veel smaken, ook voor de kat. Van sommige hoor ik dat t vrij vet is en van andere hoor ik dat t goed is. kwestie van proberen dus, zal ook per levering verschillen misschien. (website is idem aan de naam van leverancier)quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
lotgering? ook voor katten? en waar haal je die? tinlo heeft maar 5 smaken waarvan er 3 met kip is.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Maak dat een ander wijs jij hebt tijd zat om te kunnen wanneer zij kanquote:Op maandag 4 februari 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geprobeerd af te spreken maar dan kon zus niet![]()
![]()
hmm, zag nergens een keurmerk van vwa.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lotgering bezorgt ook thuis, dus dan kan ik in 1x voor de hele maand bestellen! en hoef er ook niet me ete sjouwen. hebben redelijk veel smaken, ook voor de kat. Van sommige hoor ik dat t vrij vet is en van andere hoor ik dat t goed is. kwestie van proberen dus, zal ook per levering verschillen misschien. (website is idem aan de naam van leverancier)![]()
Ze woont niet om de hoek en dan moet ik ook maar net geld hebben om naar Rotterdam te gaan!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maak dat een ander wijs jij hebt tijd zat om te kunnen wanneer zij kanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet toch een baby ajax-rompertje brengen joh??quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze woont niet om de hoek en dan moet ik ook maar net geld hebben om naar Rotterdam te gaan!Geld lenen?
dus![]()
hm... ik bestelde voorheen altijd bij gelukkigdier (prooidieren, maar ook kvv) en die heeft ook geen keurmerk van voedsel&waren.... ? misschien is dat niet standaard bij diervoeding?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, zag nergens een keurmerk van vwa.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mn zusje zou dat ter plekke in de fik stekenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet toch een baby ajax-rompertje brengen joh??Geld lenen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moet dus helemaal niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet toch een baby ajax-rompertje brengen joh??Geld lenen?
![]()
tinlo en haaksbarf zijn gekeurd door de vwa. vind ik wel belangrijk aangezien het om rauw vlees gaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... ik bestelde voorheen altijd bij gelukkigdier (prooidieren, maar ook kvv) en die heeft ook geen keurmerk van voedsel&waren.... ? misschien is dat niet standaard bij diervoeding?![]()
![]()
Not in front of the Bebe toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zusje zou dat ter plekke in de fik stekendus![]()
Oh ja zeker wel!!quote:
Zusje is een echte rotterdamse, kakkerlak tot het bot
[b]AirwiN schreef [/b]
heb ff gegoogled, ik gaf tot vorige maand energique en die is (ook) goedgekeurd voor menselijke consumptie 9al zou ik dat niet aanraden... lijkt me vrij vunzig als hamburger ghehe)quote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
tinlo en haaksbarf zijn gekeurd door de vwa. vind ik wel belangrijk aangezien het om rauw vlees gaat.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
tinlo ook idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb ff gegoogled, ik gaf tot vorige maand energique en die is (ook) goedgekeurd voor menselijke consumptie 9al zou ik dat niet aanraden... lijkt me vrij vunzig als hamburger ghehe)![]()
hoe kan dat nu jouw zus zijn???quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja zeker wel!!
Zusje is een echte rotterdamse, kakkerlak tot het botdus![]()
all animal gaf ik als kvv bij mn barf en das ook goedgekeurt... (hebben ze alleen niet voor katten) maar was heel goed spul! heel grof gemalen, dus zaten nog redelijke stukken bot in. perfect! maar verpakking was kut en ging lekken als je t ter ontdooiing legdequote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mijn vader was er ook niet blij mee. Maar ja dat krijg je he als kinderen opgroeien in Rotterdam.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb FM Blue
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow, de spinazie is eraf, en de in-bed-leg-mamma is onderweg....
Tsk een 2 jarige ophouden tot 20:00....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
RTL Z heb ik nietquote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk op rtlz hoe ze met trucks op van die dodelijke wegen rijden
scary shitDafuq is FM Blue ?quote:![]()
Rapquote:Op maandag 4 februari 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
RTL Z heb ik niet
[..]
Dafuq is FM Blue ?
[b]AirwiN schreef [/b]
De leukste roddels staan in KPD, dat doen we expres. Daar kan jij niet kijkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had het over smeuige roddelsquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De leukste roddels staan in KPD, dat doen we expres. Daar kan jij niet kijken.
![]()
Weinig nieuws:quote:
Fietsie heeft een spinazie-uk
Ik ben geintimideerd door een ziggo gast met een zachte G...
Huppel heeft haar bakkes verbrand omdat gesmolten kaas op pizza
Evie durft geen sex te hebben met dawg
nah en verder was dat het wel![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had het over smeuige roddels.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig nieuws:
nah en verder was dat het wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ziggo gast? Wat heeft hij gedaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig nieuws:
nah en verder was dat het wel![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Carequote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig nieuws:
nah en verder was dat het wel
Zachte G vind je toch lekker?
Hihaho muts
Geen sex? Wat is ze ziek?![]()
Hoe zou ik die kunnen vergeten!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mevrouw, heeft u de decoder wel goed aangesloten, mevrouw staat de tv wel aan, mevrouw heeft u de tv wel op het goede kanaal gezet, mevrouw weet u zeker dat de pinnetjes van de scartkabel wel recht zitten, mevrouw weet u wel wat een coaxkabel is, mevrouw zit de stekker van de decoder wel in het stopcontact, staat de decoder wel aan?quote:
![]()
![]()
Goede vragen wel, hij praat tenslotte wel met een vrouwquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mevrouw, heeft u de decoder wel goed aangesloten, mevrouw staat de tv wel aan, mevrouw heeft u de tv wel op het goede kanaal gezet, mevrouw weet u zeker dat de pinnetjes van de scartkabel wel recht zitten, mevrouw weet u wel wat een coaxkabel is, mevrouw zit de stekker van de decoder wel in het stopcontact, staat de decoder wel aan?
.
![]()
flikker opquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede vragen wel, hij praat tenslotte wel met een vrouw.
![]()
RUN MATTI RUN!!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede vragen wel, hij praat tenslotte wel met een vrouw.
[b]AirwiN schreef [/b]
Fatal op repeat
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha kleine teentjes![]()
.
Ik maak dagelijks mensen mee die een kabeltje los hebben hangen en dan bellen.
![]()
Wat erg dit!!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee bezoekt thuisbezorgd.nl
Ik heb net iets meer dan 2 uur mijn eten opIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar komop IK ben toch godverdomme niet domquote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef muhahaha het volgende:
Haha kleine teentjes![]()
.
Ik maak dagelijks mensen mee die een kabeltje los hebben hangen en dan bellen.
Net als toen ik Toshiba belde kon ik zo ook wel zeggen dat de HD stuk was
Maar nee: Nou mevrouwtje, wij zijn de experts we gaan eerst even een paar dingen doorlopen.![]()
En er is niks te snacken in huis?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alweer trek![]()
En we hebben 2 nieuwe zaken die tot 5 voor 1 bezorgenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat weet ik wel. Ik had vanmiddag ook een knakker aan de lijn met weet ik wat voor dure, door de ouders gesponsorde opleiding en dat bleek ook een los kabeltje te zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar komop IK ben toch godverdomme niet dom
Net als toen ik Toshiba belde kon ik zo ook wel zeggen dat de HD stuk was
Maar nee: Nou mevrouwtje, wij zijn de experts we gaan eerst even een paar dingen doorlopen..
![]()
Ja ik snap wel dat het standaard vragen zijn maar ik word er gewoon zo moe vanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Ik had vanmiddag ook een knakker aan de lijn met weet ik wat voor dure, door de ouders gesponsorde opleiding en dat bleek ook een los kabeltje te zijn.
![]()
Ik moet regelmatig bij hp shit aanmelden en dan dreun ik al die antwoorden op voordat ze gesteld zijn, scheelt een hoop tijdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het standaard vragen zijn maar ik word er gewoon zo moe van.
Ja gereset, ja alles zit erin, nee op een andere pc doet ie ook niks, bij de buren ook niks en dat ding van de buren werkt bij mij wel etc.
![]()
Paprika chips oid. Dat vult nietquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En er is niks te snacken in huis?![]()
![]()
Ik zei ook al dat het ding aanstond en mijn tv maar neeeeeeeequote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet regelmatig bij hp shit aanmelden en dan dreun ik al die antwoorden op voordat ze gesteld zijn, scheelt een hoop tijd.
Ja gereset, ja alles zit erin, nee op een andere pc doet ie ook niks, bij de buren ook niks en dat ding van de buren werkt bij mij wel etc.
Hij deed gewoon erg denigrerend...![]()
gewoon brood kan toch ook?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
En ik wilde een broodje gezond maken maar we hebben natuurlijk geen pistoletjes![]()
Pak gewoon brood. Of maak een clubsandwich.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
En ik wilde een broodje gezond maken maar we hebben natuurlijk geen pistoletjes
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat lijkt mij ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je voorstellen dat die gast echt met simpele mensen spreekt die wel zo dom zijn. Echt een kutbaan lijkt me dat.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat het ding aanstond en mijn tv maar neeeeeeee
Hij deed gewoon erg denigrerend...![]()
Welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Broodje gezond met boterham is niet lekker.![]()
![]()
Je hebt toch honger? Miep dan niet zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Broodje gezond met boterham is niet lekker.
Nou inderdaad, helpdeskhuftersquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat die gast echt met simpele mensen spreekt die wel zo dom zijn. Echt een kutbaan lijkt me dat.![]()
![]()
Hij heeft trek!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch honger? Miep dan niet zo.
Kindjes in Afrika hebben honger
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus dan eet je iets wat je niet lekker vind?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch honger? Miep dan niet zo.![]()
Wat mensen in WGR. Ze vonden ook dat ik te veel eisen stelde en dat ik raar deed omdat ik dacht recht te hebben op urgentie, nee, ik voel me niet speciaal, maar als het ergens staat, mag ik dat toch aannemen?quote:#TeamMiley![]()
Een wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Pak gewoon brood. Of maak een clubsandwich.Ik vind van nietquote:. Zit geen lekker knapperig laagje op. En nee, boterham in de broodrooster doen is niet hetzelfde
Ja ik stel eisen![]()
![]()
Jij hebt 1 telefoontje en wordt er moe van.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het standaard vragen zijn maar ik word er gewoon zo moe van
Die gast krijgt 35 telefoontjes waar bij 30 deze vragen wel nodig zijn, hoe denk je dat hij zich voelt![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch honger? Miep dan niet zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus dan eet je iets wat je niet lekker vind?![]()
Als het ene niet in huis is, waarom dan niet even genoegen nemen met een ''gewone'' boterham?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus dan eet je iets wat je niet lekker vind?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ligt eraan waar dat staat want op internet kan echt van alles staanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat mensen in WGR. Ze vonden ook dat ik te veel eisen stelde en dat ik raar deed omdat ik dacht recht te hebben op urgentie, nee, ik voel me niet speciaal, maar als het ergens staat, mag ik dat toch aannemen?.
![]()
Omdat ik dat niet lekker vind, dan ga ik het niet eten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het ene niet in huis is, waarom dan niet even genoegen nemen met een ''gewone'' boterham?![]()
Omdat het niet hoeftquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het ene niet in huis is, waarom dan niet even genoegen nemen met een ''gewone'' boterham?![]()
![]()
Ligt aan het beleg danquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het ene niet in huis is, waarom dan niet even genoegen nemen met een ''gewone'' boterham?.
![]()
Vervelend want ik heb even gezegd waar het op staat...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt 1 telefoontje en wordt er moe van.
Die gast krijgt 35 telefoontjes waar bij 30 deze vragen wel nodig zijn, hoe denk je dat hij zich voelt
en eerlijk gezegd boeit het me dan geen flikker meer hoe hij zich voelt daarna![]()
Je gaat Kaneel op eten?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Suck him dryquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En daar zit je vol van?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vandaag chips op, chocola en een kapsalon.![]()
![]()
Niet iedereen is meer in de groei pupquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb een karbonade, een berg ijssla en aardappelschijfjes. 2x keer opgeschept en na 2 uur weer trek![]()
![]()
Ik trek ook altijd vlak na het eten alweer wat uit de kast, ze zeggen altijd dat ik een lintworm hebquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een karbonade, een berg ijssla en aardappelschijfjes. 2x keer opgeschept en na 2 uur weer trek![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is meer in de groei pupPreciesquote:True. Maar goed, wel 2x een bord voor aardappelschijfjesquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Mja die sla vult voor geen meter. Konijnenvoer ook.
Whahaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik trek ook altijd vlak na het eten alweer wat uit de kast, ze zeggen altijd dat ik een lintworm heb![]()
![]()
Mijn zoon is de hele dag door aan het eten, ik vraag ook regelmatig hoe het met zn worm is
[b]AirwiN schreef [/b]
Als hij niets anders in huis heeft ... Anders niet zeuren dat je trek hebt.quote:Lekker pudgy en chubby.quote:
Sinds mijn nieuwe werk eet ik ook ineens meer. Niet normaal meer, ik ben bang dat ik tonnetje rond word
.
![]()
Hij kan wat lekkers bestellen tochquote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij niets anders in huis heeft ... Anders niet zeuren dat je trek hebt.![]()
![]()
Boterhammen werken toch het beste danquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben aan het denken wat ik zal doen. Anders moet ik weer iets voor minimaal ¤10,- gaan bestellen. Met pasta of pindakaas
.
![]()
Jaja jijquote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Sinds mijn nieuwe werk eet ik ook ineens meer. Niet normaal meer, ik ben bang dat ik tonnetje rond word
.
![]()
![]()
Wel lekker zacht.quote:
Ik heb me vandaag goed gehouden. Brinta, salade, sultana, crackers en avondeten. Geen koekje bij de koffie.
pizza en dan B&J ijs naquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben aan het denken wat ik zal doen. Anders moet ik weer iets voor minimaal ¤10,- gaan bestellen![]()
![]()
Maar ik heb zin in een broodje gezond, of bradwurstquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boterhammen werken toch het beste dan. Met pasta of pindakaas
.
Eigenwijs kut kind ben ik ook![]()
![]()
Oeh!! Cookie Dough!!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ooit viel ik vier kilo af en was ik dolblij. Nu ben ik 18 kilo zwaarder en denk ik: WTF?!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben al 10 kilo kwijt hoor. Dat kan er ook weer aan, vooral in mijn gezicht en buik
.
Pizza van de pizzeria vind ik niet lekkerquote:En ik heb gisteren de laatste uit de vriezer op gegeten.
Verder, zie vorige post![]()
![]()
Dat is het ergst he, ik heb dat keivaak met frietquote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik heb zin in een broodje gezond, of bradwurst
Eigenwijs kut kind ben ik ook.
Je ging toch sporten?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ooit viel ik vier kilo af en was ik dolblij. Nu ben ik 18 kilo zwaarder en denk ik: WTF?!![]()
Ik weet niet waar je het over hebt hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben al 10 kilo kwijt hoor. Dat kan er ook weer aan, vooral in mijn gezicht en buik
.
![]()
![]()
Ja, ga ik ook doen. Eindelijk m'n zwemkleding compleet. Als het goed is ga ik morgen al.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het ergst he, ik heb dat keivaak met friet.
[..]
Je ging toch sporten?
Geen zin in frietquote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het ergst he, ik heb dat keivaak met friet.
Maar ja, dat is kut
![]()
![]()
Ik wil ook ijs.... bergens!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan check mijn fobo maar, staan ook foto's van voor de training in waar mijn gezicht wat voller isquote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor.
Ik pas serieus weer een broek die ik al ruim een jaar in de kast had liggen, misschien wel 2 jaar.
![]()
Ik heb serieus trek in aardbeien met slagroom!!
VI kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je sportzwemmen?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook doen. Eindelijk m'n zwemkleding compleet. Als het goed is ga ik morgen al.Ik bedoel wat jij hebt met bradwurst heb ik echt vaak met friet, dat ik daar zin in hebquote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin in frietMaar ja, dat is kut
.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan check mijn fobo maar, staan ook foto's van voor de training in waar mijn gezicht wat voller is.
Ik pas serieus weer een broek die ik al ruim een jaar in de kast had liggen, misschien wel 2 jaar.
![]()
![]()
![]()
Nee johquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Een dikke muhahaha? Wat lees ik nu![]()
![]()
Nou kan je niemeer soppen!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Een dikke muhahaha? Wat lees ik nuProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan check mijn fobo maar, staan ook foto's van voor de training in waar mijn gezicht wat voller is.
![]()
![]()
Ja dat zeg ik, dat is kutquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je sportzwemmen?
[..]
Ik bedoel wat jij hebt met bradwurst heb ik echt vaak met friet, dat ik daar zin in heb.
![]()
![]()
Ik ben dunquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Een dikke muhahaha? Wat lees ik nuen anders is er vast nog wel een gespierde spijker
14 SHADES OF GREY
OMG zelfs in mn fobo kpd-slijmballen te vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
Zonde, hoe meer muhahaha, hoe meer vreugd.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
In eerste instantie niet. Ik ga gewoon kijken of het zwemmen me bevalt, met het fietsen heen en terug.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je sportzwemmen?
[..]
Ik bedoel wat jij hebt met bradwurst heb ik echt vaak met friet, dat ik daar zin in heb.
Daarna kijk ik wel verder.
Zal ik een emmer opsparen voor jequote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonde, hoe meer muhahaha, hoe meer vreugd..
![]()
Netjes, ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. Ik ga gewoon kijken of het zwemmen me bevalt, met het fietsen heen en terug.Daarna kijk ik wel verder.
.
![]()
blij dat ik mijn foto's heb weggehaaldquote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG zelfs in mn fobo kpd-slijmballen te vinden![]()
![]()
Nou, 90% was mannelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, op een gegeven moment moet je toch overstappen. Ging 'm niet worden.
![]()
Gelukkig maar...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben dunen anders is er vast nog wel een gespierde spijker
![]()
![]()
DAAR zijn de meningen nog over verdeeldquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blij dat ik mijn foto's heb weggehaald
[b]AirwiN schreef [/b]
Het nieuwe shirt van oranje
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien ook wat gewichten kopen. Ik mis m'n krachttraining, maar ik heb geen sportschoolbudget.quote:
Gelukkig heb ik de foto's nogquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAAR zijn de meningen nog over verdeeld![]()
![]()
En degene die vrouwelijk waren, waren niet om aan te zien zeker?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, 90% was mannelijk. Ging 'm niet worden.
![]()
![]()
Wut? Paar keer zwemmen in de maand dan ben je wel duurder uit dan de sportschool hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook wat gewichten kopen. Ik mis m'n krachttraining, maar ik heb geen sportschoolbudget.![]()
![]()
180 euro per jaar bij het Sportiom hier mits je studeertquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook wat gewichten kopen. Ik mis m'n krachttraining, maar ik heb geen sportschoolbudget.. Dat is echt geen geld.
![]()
Je weetquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En degene die vrouwelijk waren, waren niet om aan te zien zeker?![]()
![]()
In zwart wit, in een terminalsessie?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG zelfs in mn fobo kpd-slijmballen te vinden
Krijg je ook dm's met:
Ow wat heb jij een lekker lijf! Ik heb me er al 3 keer op afgetrokken met mijn grote pik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
't is dat jij het zegt...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAAR zijn de meningen nog over verdeeldProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen pics van mijn gespierde spijker kwaliteitenquote:
14 SHADES OF GREY
Nee hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Paar keer zwemmen in de maand dan ben je wel duurder uit dan de sportschool hoorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klopt! Het Sportiom is wel episch, jammer dat het zo ver weg is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
180 euro per jaar bij het Sportiom hier mits je studeert. Dat is echt geen geld.
Houden zoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn IRC tijd was heeeeeeel kort.
![]()
![]()
En duur is wanneer je niet studeert, dan is het 65 euro de maandquote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt! Het Sportiom is wel episch, jammer dat het zo ver weg is./
![]()
Ja, althans zonder dat aftrekken danquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je ook dm's met:
Ow wat heb jij een lekker lijf! Ik heb me er al 3 keer op afgetrokken met mijn grote pik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb heel lang op IRC gezetenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn IRC tijd was heeeeeeel kort.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dure sportscholen vooral. Maar ik hou niet zo van die budgetsportscholen, aangezien ik wat professionele begeleiding geen overbodige luxe vind. Bovendien heb je die hier niet in de regio.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb jij een heel goedkoop zwembad, of een hele dure sportschool.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ach, stiekem is FOK! daar wel een verlengde van hoorquote:. Online lullen met andere mensen. Alleen hier kun je zo vet goed galbakken
.
![]()
Holy shit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En duur is wanneer je niet studeert, dan is het 65 euro de maand/
Welke servers/kanaal?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op IRC gezetenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen foto's van peners gekregen?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, althans zonder dat aftrekken danEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik geloof dat ik toch eens snel wat rechten moet aanvragenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, althans zonder dat aftrekken dan![]()
Nee hoor![]()
![]()
Ik zat via clanbase meen ik, Quake 3 clanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op IRC gezeten.
![]()
Hmm, ja dan gaat het overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dure sportscholen vooral. Maar ik hou niet zo van die budgetsportscholen, aangezien ik wat professionele begeleiding geen overbodige luxe vind. Bovendien heb je die hier niet in de regio..
![]()
IRC, dat waren tijden.
Moet ik je wat smeuige dm's versturen?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch eens snel wat rechten moet aanvragen![]()
Nee hoor![]()
![]()
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar het zal wel danquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, stiekem is FOK! daar wel een verlengde van hoor. Online lullen met andere mensen. Alleen hier kun je zo vet goed galbakken
.
![]()
![]()
21. Maar ik heb het wel gebruikt. Vooral mIRC, geloof ik. Maar toen was ik 11-12-13 of zo.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt noooooog meer?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je wat smeuige dm's versturen?![]()
![]()
Uhm quakenet ofzo en chatcityquote:Gelukkig niet zegquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen foto's van peners gekregen?
Doenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch eens snel wat rechten moet aanvragen![]()
Nee hoor
Ik heb met de CS:S clan ook een tijdje op IRC gezeten ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zat via clanbase meen ik, Quake 3 clan.
Wij zaten ook op clanbase. RAW, voornamelijk een UT clan
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat deed jij toen op het internet?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
21. Maar ik heb het wel gebruikt. Vooral mIRC, geloof ik. Maar toen was ik 11-12-13 of zo.Uhuquote:![]()
![]()
Moet ik nu snel voor ik herkend word mijn latente terminalsessies IRCII dichtgooien?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik bij PZZ, Paniek Zaaiende Zigeunersquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb met de CS:S clan ook een tijdje op IRC gezeten ja.
Wij zaten ook op clanbase. RAW, voornamelijk een UT clan.
![]()
Ik heb toen een kale mIRC helemaal naar mijn smaak gescriptquote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
21. Maar ik heb het wel gebruikt. Vooral mIRC, geloof ik. Maar toen was ik 11-12-13 of zo.![]()
Maanden mee bezig geweest, was ie eindelijk naar mijn zin en toen crashte mn pc
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, toen ik 11 was speelde ik eigenlijk net niet meer buiten. Aangezien iedereen achter de computer zat. Regelmatig werd ik nog door m'n ouders de straat op gejaagd, maar ja, als iedereen binnen zit is het feest snel afgelopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat deed jij toen op het internet?
[..]
UhuToen heb ik het internet ontdekt.
Nee, foto's van jezelf uploaden natuurlijk!!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan? Een naakte huppel zien of watIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
WHahaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bij PZZ, Paniek Zaaiende Zigeuners.
![]()
![]()
![]()
Ow, ik voel me oudquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, toen ik 11 was speelde ik eigenlijk net niet meer buiten. Aangezien iedereen achter de computer zat. Regelmatig werd ik nog door m'n ouders de straat op gejaagd, maar ja, als iedereen binnen zit is het feest snel afgelopen.Toen heb ik het internet ontdekt.
.
![]()
Jij sloeg zegmaar niet meer met een standaard trout ?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toen een kale mIRC helemaal naar mijn smaak gescript![]()
Maanden mee bezig geweest, was ie eindelijk naar mijn zin en toen crashte mn pcProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan berichtjes ontvangenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, foto's van jezelf uploaden natuurlijk!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bij PZZ, Paniek Zaaiende Zigeuners.
![]()
Geen idee meer waar RAW voor stond![]()
Ze zijn nog steeds actief op clanbase kwam ik pas achter
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloon aanmaken daar onder posten danquote:
14 SHADES OF GREY
Prutser. Ik zat in de jaren 90 al op internetquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was toen ik voor het eerst internet gebruikteIk denk 13 ofzo.
![]()
![]()
Dan ontvang je nog steeds berichten, wijsneusquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloon aanmaken daar onder posten dan![]()
![]()
Klinkt wel bekend ergensquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geen idee meer waar RAW voor stond![]()
Ze zijn nog steeds actief op clanbase kwam ik pas achter.
Is goed, wel met je tong he zo onder het randjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom het dadelijk wel even in het echt allemaal inspecteren.
![]()
Hell noquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij sloeg zegmaar niet meer met een standaard trout ?![]()
Heb mn eigen MP3-player ding in elkaar geflanst.
Heb ook een tijd lang een trivia-bot gehad, ook die zelf verbouwd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloon aanmaken daar onder posten dan![]()
![]()
Het scheelt dan ook dik tien jaar.quote:
Ik zal het grondig doen jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is goed, wel met je tong he zo onder het randje.
![]()
![]()
Met Unreal Tournament waren ze best wel hoog!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend ergens.
[..]
Is goed, wel met je tong he zo onder het randje.
Maar ik deed alleen CS:SIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Onder een kloonaccount dat is niet erg, gewoon negerenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ontvang je nog steeds berichten, wijsneus14 SHADES OF GREY
Het maakt me ook geen reet uit. Kan me sowieso weinig ervan herinnerenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prutser. Ik zat in de jaren 90 al op internet![]()
![]()
Ah de nerds van #koffie zijn er ook nog
(Zei de bezitter van een officieel #koffie crew t-shirt ....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En negeren kan niet op je normale account?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder een kloonaccount dat is niet erg, gewoon negeren![]()
![]()
Mij ook niet en ik kan het ook niet herinnerenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het maakt me ook geen reet uit. Kan me sowieso weinig ervan herinneren
Speelde liever op straat of deed knutselen.![]()
dat kan ook nog. Ik wil gewoon foto naakt zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En negeren kan niet op je normale account?
14 SHADES OF GREY
Geen idee wat ik toen deed. Kan me weinig boeien, heb er toch niks aan over gehoudenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mij ook niet en ik kan het ook niet herinneren
Speelde liever op straat of deed knutselen.![]()
![]()
quote:
Goed poetsen jaquote:Ik dacht dat ik nog screenies had, kan ze alleen niet vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met Unreal Tournament waren ze best wel hoog!
Maar ik deed alleen CS:S.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat kan ook nog. Ik wil gewoon foto naakt zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
tijn, ik kan anders ook gewoon even langskomen hoor...![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
tijn, ik kan anders ook gewoon even langskomen hoor...![]()
![]()
Dude!!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat kan ook nog. Ik wil gewoon foto naakt zien.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wanneer?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
tijn, ik kan anders ook gewoon even langskomen hoor...
14 SHADES OF GREY
![]()
C'est la vie
Auwquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah Dordrecht.. ik blijf in Den Bosch hangen.. sorry tijnC'est la vie
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah Dordrecht.. ik blijf in Den Bosch hangen.. sorry tijn![]()
![]()
![]()
Hmmm ff irc.snt.utwente.nl getest; hij doet het wel, er zijn lui online, maar vrijwel iedereen zit te idlen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vanaf 23 worden mannen pas interessant eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Goed poetsen ja
[..]
Ik dacht dat ik nog screenies had, kan ze alleen niet vinden.
Huh?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf 23 worden mannen pas interessant eigenlijk.![]()
![]()
Moet ik godverdomme nog 4 jaar wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf 23 worden mannen pas interessant eigenlijk.
C'est la vie
Ik val op jongere vrouwenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf 23 worden mannen pas interessant eigenlijk..
![]()
sommige vanaf 21quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf 23 worden mannen pas interessant eigenlijk.zeldzaam maar kan
dus![]()
Ik word weer blij gemaakt met een dooie poesquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah Dordrecht.. ik blijf in Den Bosch hangen.. sorry tijn
14 SHADES OF GREY
Of je verhuist naar een plek dichterbij dan Den Boschquote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word weer blij gemaakt met een dooie poes![]()
![]()
Ik mag het eiland van Dordrecht niet af.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of je verhuist naar een plek dichterbij dan Den Bosch
14 SHADES OF GREY
Dat dus!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag het eiland van Dordrecht niet af.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zedendelinquent?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag het eiland van Dordrecht niet af.![]()
![]()
Ohaiquote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mannen zijn niet interessant. Ze zijn af en toe leuk en handig![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik godverdomme nog 4 jaar wachten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mannen zijn niet interessant. Ze zijn af en toe leuk en handig![]()
![]()
Klopt, maar dan schat ik ze meestal ouder.quote:
Ohai.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf 23 worden mannen pas interessant eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Avond.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik ga wel onder een steen zitten die op de bodem van de zee ligtquote:
14 SHADES OF GREY
Jij hebt een mooie leeftijd.quote:
Dat is een nee?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel onder een steen zitten die op de bodem van de zee ligt![]()
![]()
Ik ga maar even een ommetje makenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, ik mag van mijn mama niet buiten spelenquote:14 SHADES OF GREY
Stomme mamaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik mag van mijn mama niet buiten spelen![]()
![]()
?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |