SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:18 schreef Goddelijker het volgende:
https://dl.dropbox.com/u/(...)8f106c4f-release.zip![]()
![]()
Voor ik de JB wil doorvoeren wil ik eerst even de video's die ik deze week genomen heb opslaan/backuppen/plaatsen op PC (ik ben nu op vakantie en wil dus geen risico lopen datgene kwijt te raken wat ik net geschoten heb)
Hoe moet dat? Fotos doe ik via dropbox, hoe doe ik die (bijna 1gb) aan geschoten filmpjes???Mai pben rai~!![]()
Gewoon met een kabel aan je PC, en met verkenner de video's kopiëren naar je documenten? De iPhone staat onder camera's in deze computer.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef KNAK het volgende:
Voor ik de JB wil doorvoeren wil ik eerst even de video's die ik deze week genomen heb opslaan/backuppen/plaatsen op PC (ik ben nu op vakantie en wil dus geen risico lopen datgene kwijt te raken wat ik net geschoten heb)
Hoe moet dat? Fotos doe ik via dropbox, hoe doe ik die (bijna 1gb) aan geschoten filmpjes???![]()
DiskAid!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef KNAK het volgende:
Hoe moet dat? Fotos doe ik via dropbox, hoe doe ik die (bijna 1gb) aan geschoten filmpjes???![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gewoon met een kabel aan je PC, en met verkenner de video's kopiëren naar je documenten? De iPhone staat onder camera's in deze computer.
Klote itunes doet me moeilijk denken
Dank !!Mai pben rai~!![]()
Verbaasde mij er de eerste keer ook over hoe simpel dat eigenlijk was. Had iets anders van Apple verwachtquote:Op maandag 4 februari 2013 18:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Klote itunes doet me moeilijk denken
Dank !!![]()
![]()
Grappig hoe je zelf even op Jailbreak moet drukken
* GeeftJeEnergie voelt zich 1337 h4x0rOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Gebruik NCSettings manquote:Op maandag 4 februari 2013 18:29 schreef Scorpie het volgende:
SBSettings downloaden luktt rouwens niet, Cydia geeft een 500 errorOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je kan eventueel .deb files handmatig installerenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:29 schreef Scorpie het volgende:
SBSettings downloaden luktt rouwens niet, Cydia geeft een 500 error
http://www.iphoneleaks.ne(...)-with-ios-6-support/Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Activator gebruik ik zelf. Als het koud is en je hebt handschoenen aan is het kut om die remote aan te klikken. Heb met activator ingesteld dat als ik de bovenste volume knop inhoud, de muziek begint te spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Ronzz het volgende:
Vanaf nu ook NCSettings. Ziet er (veel) strakker uit!
Iemand anders nog handige tweaks?Kan gewoon door m'n broek heen erop drukken met handschoen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nu doe je zo, zometeen ben je me dankbaarquote:
Duurt 'Finding Offsets' ook moeilijk lang bij jullie?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dit ging wel heel snel (en simpel) zeg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
f.luxquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Ronzz het volgende:
Vanaf nu ook NCSettings. Ziet er (veel) strakker uit!
Iemand anders nog handige tweaks?![]()
![]()
Ik kan echt niks downloaden, krijg overal interval server error of bad gateway bij in Cydia. Fuuuuu.![]()
Niet zo heel gek toch, iedereen zit er nu opquote:Op maandag 4 februari 2013 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan echt niks downloaden, krijg overal interval server error of bad gateway bij in Cydia. Fuuuuu.![]()
Nu nog een alternatief voor installous vinden.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Die is er al, en die heet AppStore. Gewoon betalen voor je shit, kutpauper.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nu nog een alternatief voor installous vinden.![]()
vShare, AppCakequote:Op maandag 4 februari 2013 18:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nu nog een alternatief voor installous vinden.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die is er al, en die heet AppStore. Gewoon betalen voor je shit, kutpauper.whehehehe
![]()
![]()
Dit heb ik zo gemist
Gebruikte een paar jaar geleden altijd Installous. Maar achteraf vind ik het idioot dat ik die apps van 80 cent per stuk niet gewoon kochtIets als TomTom voor 80 euro zou ik nog steeds wel piraten trouwens.
![]()
Welke is dat exact?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:51 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik zo gemist
Gebruikte een paar jaar geleden altijd Installous. Maar achteraf vind ik het idioot dat ik die apps van 80 cent per stuk niet gewoon kochtIets als TomTom zou ik nog steeds wel piraten trouwens.
Ik ben blijStraks eindelijk weer een lockscreen dat wat toevoegt
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat is NCSettings. Eindelijk niet meer in menu's graven om 3G even aan/uit te zetten.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke is dat exact?
Ik ben blijStraks eindelijk weer een lockscreen dat wat toevoegt
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is NCSettings. Eindelijk niet meer in menu's graven om 3G even aan/uit te zetten.Ik gebruikte altijd sbsettings..
Misschien een dullige vraag, maar is het mogelijk om het beginscherm (waar alle apps zich bevinden) zich een slag te laten draaien als je hem schuin houdt?![]()
SBRotatorquote:Op maandag 4 februari 2013 18:54 schreef Azorius het volgende:
Misschien een dullige vraag, maar is het mogelijk om het beginscherm (waar alle apps zich bevinden) zich een slag te laten draaien als je hem schuin houdt?![]()
Is oud ondertussenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik gebruikte altijd sbsettings..
Nadeel van NCSettings is dat er geen third party switches voor gemaakt wordenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Begrijp ik het goed dat er geen verschil tussen die 2 zit behalve dat sbsettings foeilelijk is?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Ik ook, maar sinds een tijdje is NC wat fijner. Beter afgewerkt en zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of je deze toggles ook op je lockscreen kunt krijgen? Gewoon altijd 5 van die kleine icoontjes onder de klok of zo. Geen pulldown menu.![]()
![]()
Hier een tijdje naar gezocht, niks gevondenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook, maar sinds een tijdje is NC wat fijner. Beter afgewerkt en zo.
Weet iemand of je deze toggles ook op je lockscreen kunt krijgen? Gewoon altijd 5 van die kleine icoontjes onder de klok of zo. Geen pulldown menu.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zit dat niet in LockInfo of die andere bekende? Weet niet zeker. Als je het scherm boven iets naar beneden haalt dacht ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook, maar sinds een tijdje is NC wat fijner. Beter afgewerkt en zo.
Weet iemand of je deze toggles ook op je lockscreen kunt krijgen? Gewoon altijd 5 van die kleine icoontjes onder de klok of zo. Geen pulldown menu.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:56 schreef MrBaas het volgende:
Hoe download je bijvoorbeeld NCSettings?
Moet je dan bij Cydia searchen naar NCSettings?
Die gooi ik even op m'n iPad jaquote:Kan ook niks vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier een tijdje naar gezocht, niks gevondenEven kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit dat niet in LockInfo of die andere bekende? Weet niet zeker. Als je het scherm boven iets naar beneden haalt dacht ik.![]()
Kom nu iets tegen waarbij je met Siri je instellingen kunt veranderen. Eens proberen.![]()
Had een source ervoor, zal hem opsnorren voor jequote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef Goddelijker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Appsync in iOS 6.1?
Anders krijg ik mijn apps niet op mijn iPhone?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Graag.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had een source ervoor, zal hem opsnorren voor je![]()
Zo, jailbreak gelukt. Snel al die mooie Cydia apps installeren
Had ik ook. Gewoon kabel eruit, en dan home en sleep/wake vasthouden tot het appeltje.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef MrBaas het volgende:
Mijn iPad Mini staat nu al 5 minuten op: "Finding Offsets". Hoelang duurt dit?
Oh die kleine dingetjes zijn zo prettig. Zoals Spotify instellen als standaard muziekspeler. En bij dubbelklikken op de home button terwijl er muziek speelt, automatisch de muziekcontrols weergeven ipv de multitaskbar
Helaas lukt het me bij veel tweaks niet om te downloaden. Krijg '502 bad gateway'![]()
![]()
![]()
Of de tool dat als je autocorrectie hebt aanstaan niet automatisch betekent dat het woord wordt aangepast maar juist andersomquote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef OverRated het volgende:
Oh die kleine dingetjes zijn zo prettig. Zoals Spotify instellen als standaard muziekspeler. En bij dubbelklikken op de home button terwijl er muziek speelt, automatisch de muziekcontrols weergeven ipv de multitaskbar
Oh ja, dat was ook altijd handig. Heb nu in toetsenbord instellingen allemaal shortcuts staan naar woorden die ik vaak verkeerd typ. ban > van, big > nog, gebal > geval, jet > het, enz.. Voorkomt toch een hoop ergernisquote:Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of de tool dat als je autocorrectie hebt aanstaan niet automatisch betekent dat het woord wordt aangepast maar juist andersom![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 4 februari 2013 19:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook altijd handig. Heb nu in toetsenbord instellingen allemaal shortcuts staan naar woorden die ik vaak verkeerd typ. ban > van, big > nog, gebal > geval, jet > het, enz.. Voorkomt toch een hoop ergernisIk heb het hele autocorrectie uitgezet maar dat is ook irritant.
En ook weer een Tweetbot update beschikbaar zie ik. Onder andere support voor Vine. Wat is het ook een fijne app![]()
![]()
Mooooi hier ook soepeltjes verlopen, updated naar 6.1 eerst en toen de JBJa ik wacht nog wel ff paar uurtjesquote:Op maandag 4 februari 2013 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Arme Cydia, helemaal over de zeik
hahaha altijd zelfde verhaal bij een nieuwe JB![]()
Krijg inderdaad nauwelijks iets gedownload.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Arme Cydia, helemaal over de zeikIn het iPad topic leeft het jailbreaken niet echt trouwens.
![]()
Je raakt niks kwijt.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef DenS het volgende:
Al mijn apps ben ik dan toch niet kwijt? iCloud zet het toch normaal braaf terug?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Vroeger, toen ik nog een iPod Touch 2G had, duurde het eeuwen om m'n springboard te restarten na elke install.De iPhone 5 doet dat gelukkig een stuk sneller.
![]()
Nice!quote:Dus gewoon programma starten, jailbreaken en alles staat er daarna nog gewoon op? Sorry, tijd geleden
![]()
![]()
Gewoon wachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef MrBaas het volgende:
Wf gebeurt hier steeds als ik sbsettings probeer te downloaden/installeren
[ afbeelding ]
Drukte, drukte en nog eens drukte.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef MrBaas het volgende:
[ afbeelding ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Komt door de drukte inderdaad, maar zoveel foutmeldingen heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef MrBaas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
______
Drukte houdt lekker aan, nog steeds gateway errorOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Worden mijn foto's opgeslagen als ik reservekopie maak via iCloud, ja toch ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Worden mijn foto's opgeslagen als ik reservekopie maak via iCloud, ja toch ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me dat je zelf kunt kiezen wat er in de reservekopie moet zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Worden mijn foto's opgeslagen als ik reservekopie maak via iCloud, ja toch ?sig verwijderd door FA![]()
Bij mij staat E-mail, contacten, agenda's, herinneringen, bladwijzers, notities.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me dat je zelf kunt kiezen wat er in de reservekopie moet zitten.
en Fotostream kan je aan of uit zetten, maar dat is toch niet voor reserve kopie ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gaan gewoon mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij staat E-mail, contacten, agenda's, herinneringen, bladwijzers, notities.
en Fotostream kan je aan of uit zetten, maar dat is toch niet voor reserve kopie ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt, want ik kan niet meer mijn reservekopie maken via itunes.quote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
'Lijkt je', maar dat is dus niet zo. Als je zelf een iPhone/iPad hebt kan je dat toch gewoon ff checken voor je post?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me dat je zelf kunt kiezen wat er in de reservekopie moet zitten.
Reservekopie = alles - wachtwoorden - muziekTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ik ben volkomen rustig maar je had best zelf even iPhoneclub, Tweakers etc. kunnen bekijken.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Daar heb je gelijk in, maar ik wou het even snel weten en dit was sneller voor mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben volkomen rustig maar je had best zelf even iPhoneclub, Tweakers etc. kunnen bekijken.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Onder iCloud even een backup maken als je weet hoe dat werkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedankt, want ik kan niet meer mijn reservekopie maken via itunes.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Daarom gaf ik ook antwoordquote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wou het even snel weten en dit was sneller voor mij.
Je bent gewoon een luie mongool. Geen dank.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wou het even snel weten en dit was sneller voor mij.![]()
Doe normaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een luie mongool. Geen dank.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Lui kan je het noemen ja. Mongool er achter hoeft niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een luie mongool. Geen dank.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Krijg NCSettings er maar niet opOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ook niet, steeds foutmeldingenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg NCSettings er maar niet op![]()
![]()
Keertje gratis pakken tijdens de feestdagenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Goddelijker het volgende:
Beetje jammer dat ik Appsync nodig heb om m'n Whatsapp terug te zetten.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Veel downloadlinks lijken down te zijn. Hier zijn nog wel enkele werkende mirrors te vinden:
http://www.ipadhulp.com/h(...)aden-en-installeren/![]()
Inderdaad, alleen laatste keer was het er niet van gekomen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keertje gratis pakken tijdens de feestdagen![]()
Alle repo's down? Is altijd twee dagen lang zo na een nieuwe jbquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Goddelijker het volgende:
Beetje jammer dat ik Appsync nodig heb om m'n Whatsapp terug te zetten.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Zit je nu serieus moeilijk te doen over 89 cent?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Goddelijker het volgende:
Beetje jammer dat ik Appsync nodig heb om m'n Whatsapp terug te zetten.![]()
![]()
Ja, geen ruimte tussen te krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Alle repo's down? Is altijd twee dagen lang zo na een nieuwe jb![]()
Is het normaal dat ie zo lang blijft hangen 'injecting stage 2 jailbreak data (step 1/3)'?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, geen ruimte tussen te krijgen.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Wat noem je lang? Bij mij duurde het 2 minuten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Is het normaal dat ie zo lang blijft hangen 'injecting stage 2 jailbreak data (step 1/3)'?![]()
Hier nu al 5 ofzo. Blijf wel ff wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat noem je lang? Bij mij duurde het 2 minuten.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik bleef ook ergens hangen, was wel al jailbrokenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier nu al 5 ofzo. Blijf wel ff wachten.
Morgenochtend maar weer proberenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ncsettings is nog een drama om te downenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Paar keer achter elkaar proberen en dan lukt het bij mij meestal wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ncsettings is nog een drama om te downen
Hoe heet die tweak ook alweer die je multitaskbar laat openen in de muziek knoppen, wanneer er muziek afgespeeld wordt? Dus zonder dat je eerst hoeft te sliden.![]()
Godverdomme, álweer na een update dat wanneer ik Whatsapp wil openen dat hij afsluit.
Dus kan ik al mijn gesprekken weer weggooien/ben ik ze weer kwijt.![]()
Bestaat appsync nog? Heb Chaos Rings 1, 2 en 3 gekraaktEn dan ben ik mn saves kwijt
Dat bestaat nog.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Skv het volgende:
Bestaat appsync nog? Heb Chaos Rings 1, 2 en 3 gekraaktEn dan ben ik mn saves kwijt
apptrackr?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je hebt dat 25pp en er was nog zon site, welke was dat nouOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Appsync for 5.0+ ofzo?quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Werkt het ook?quote:
Ik word helemaal verrot gescholden door een klasgenoot omdat ik mijn iPhone heb gejailbreaked, eens luisteren wat hij te zeggen heeft.![]()
WANT JE GARANTIEEEEquote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef MrBaas het volgende:
Ik word helemaal verrot gescholden door een klasgenoot omdat ik mijn iPhone heb gejailbreaked, eens luisteren wat hij te zeggen heeft.![]()
![]()
Nee, ook naar gezocht ..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef OverRated het volgende:
Do not disturb knop voor NCsettings is er niet zeker?
Da's wel een nadeelOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Onwetendenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef MrBaas het volgende:
Ik word helemaal verrot gescholden door een klasgenoot omdat ik mijn iPhone heb gejailbreaked, eens luisteren wat hij te zeggen heeft.
Misschien komt die nog in een update?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ook naar gezocht ..
Da's wel een nadeel![]()
Ik doe mijn iPad eerst niet geloof ik. Voor als ik eens op de bank hang en wat dingen lees en zo, heb ik niet echt tweaks nodig. Niet zoals op m'n iPhone waar alles zo snel mogelijk moet en waar ik vaak settings verander en zoquote:![]()
![]()
Verdoriequote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ook naar gezocht ..
Da's wel een nadeel![]()
![]()
Gebruik NCSettings vaak op de iPad, Pages enzo ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik doe mijn iPad eerst niet geloof ik. Voor als ik eens op de bank hang en wat dingen lees en zo, heb ik niet echt tweaks nodig. Niet zoals op m'n iPhone waar alles zo snel mogelijk moet en waar ik vaak settings verander en zo![]()
Ik weet alweer iets wat ik graag wil. Een knop in Safari om artikelen door te sturen naar Pocket, ipv Reading List.![]()
![]()
Hoop het. Worden gewoon geen 3rd party switches voor gemaakt, wat bij SBSettings wel zo is..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien komt die nog in een update?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Maar ziet er wel een stuk gelikter uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoop het. Worden gewoon geen 3rd party switches voor gemaakt, wat bij SBSettings wel zo is..![]()
Ik gebruik eigenlijk alleen Sbsettings/NCsettings, én ik heb tot nu toe altijd Tomtom of Navigon gepiraat omdat ik 80,- belachelijk duur vind en Waze niet altijd even goed werkt.
Daarbij komt ook dat ik altijd bang ben voor batterijverlies bij "meer" tweaks.
Als er in dit topic nog geile tweaks komen zal ik wel ff kijken natuurlijk
![]()
Dat is dan ook de reden dat ik hem daarom gebruikquote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ziet er wel een stuk gelikter uit.
godver, zo lang geleden dat ik hem gejailbroken had (jeetje, duurde wel lang tot deze nieuwe of niet?) dat ik weer eens vergeten ben wat ik destijds allemaal gebruikte![]()
Ik had geloof ik SBSettings, een flashlight die ik met mijn homebutton aan kon zetten, een 5 app dashboard...en...ik weet het niet meer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
WeeKillBackgroundPro weer geïnstalleerd![]()
WeeKill Background proDat probleem heb ik ook eens gehad. Tip: maak screenshots van je app lijst in Cydia. Ik geloof dat er tegenwoordig ook wel een tweak is die dat voor je onthoudt.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Norrage het volgende:
godver, zo lang geleden dat ik hem gejailbroken had (jeetje, duurde wel lang tot deze nieuwe of niet?) dat ik weer eens vergeten ben wat ik destijds allemaal gebruikte![]()
Ik had geloof ik SBSettings, een flashlight die ik met mijn homebutton aan kon zetten, een 5 app dashboard...en...ik weet het niet meer![]()
Wat heeft dat voor nut ..quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]?
![]()
Daarvoor gebruik ik KillBackground. Is beter gepositiomeerd vind ikquote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Tekst is aan te passen. Lettertype en alles.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
Beetje jammer dat hij in het Engels is.Even kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik KillBackground. Is beter gepositiomeerd vind ik![]()
![]()
Van welke source/bron komt 'ie vandaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tekst is aan te passen. Lettertype en alles.![]()
Wie gebruikte hier flux? Wat is een goeie setting?
BigBoss. Maar ook te vinden in gekraakte repo's uiteraard.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Van welke source/bron komt 'ie vandaan?![]()
Ja, zo blijft het duur hè.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Saninl het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen Sbsettings/NCsettings, én ik heb tot nu toe altijd Tomtom of Navigon gepiraat omdat ik 80,- belachelijk duur vind en Waze niet altijd even goed werkt.
Daarbij komt ook dat ik altijd bang ben voor batterijverlies bij "meer" tweaks.
Als er in dit topic nog geile tweaks komen zal ik wel ff kijken natuurlijk![]()
Gaat de prijs van een iPhone naar beneden, omdat er zoveel verkocht zijn?quote:
Als meer mensen Windows kopen, wordt ie dan ook goedkoper?![]()
Ik bedoel waarom het nut heeft alle apps af te sluitenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je home-button sparen door niet elke keer 2x te hoeven klikken om alles af te sluiten.![]()
![]()
Ik gebruik altijd PkgBackup. 185 tweaks.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
WeeKill Background pro
[..]
Dat probleem heb ik ook eens gehad. Tip: maak screenshots van je app lijst in Cydia. Ik geloof dat er tegenwoordig ook wel een tweak is die dat voor je onthoudt.
RAM vrijmakenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom het nut heeft alle apps af te sluitenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Eens kijken. Ik geloof dat ik eens zo'n backup app gebruikt heb, maar weet niet meer welkequote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd PkgBackup. 185 tweaks.![]()
![]()
![]()
Tips nog?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd PkgBackup. 185 tweaks.
Leuke, kleine, praktische, niet veel batterijvretende tweaks?
Voor mij is het een iphone terug dat ik JB... Ben veel kwijt nu..![]()
Hmm heb dat NC settings, maar ik kan nog niks toggelen? Wat moe ik dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
WeeKill Background pro
[..]
Dat probleem heb ik ook eens gehad. Tip: maak screenshots van je app lijst in Cydia. Ik geloof dat er tegenwoordig ook wel een tweak is die dat voor je onthoudt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Gewoon erop drukken?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm heb dat NC settings, maar ik kan nog niks toggelen? Wat moe ik dan?
Instellingen > notifictations. Je moet m nog bij de lijst van apps zetten die in notification center weergegeven worden. Dat wist ik eerst ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm heb dat NC settings, maar ik kan nog niks toggelen? Wat moe ik dan?![]()
![]()
Staat nog bij de installatie in Cydiaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Instellingen > notifictations. Je moet m nog bij de lijst van apps zetten die in notification center weergegeven worden. Dat wist ik eerst ook niet![]()
![]()
![]()
Mijn accu is sowieso naar de tering. Ook zonder jailbreak gaat ie als een debiel leeg. Ik wacht even tot alle repo's weer up & running zijn. Dan gooi ik Appysnc 6 er op en zet ik alles terug met PkgBackup. Zal daarna de lijst posten..quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef Saninl het volgende:
[..]
Tips nog?
Leuke, kleine, praktische, niet veel batterijvretende tweaks?
Voor mij is het een iphone terug dat ik JB... Ben veel kwijt nu..Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Lees die shit nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Staat nog bij de installatie in Cydia![]()
![]()
Ik heb nog wat apps op mijn computer staan. Kan ik deze ook via de computer op mijn Iphone zetten nu Cydia niet werkt?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Instellingen > notifictations. Je moet m nog bij de lijst van apps zetten die in notification center weergegeven worden. Dat wist ik eerst ook niet![]()
Ik dacht dat het net nog zo automatisch ging als SBsetting
Gekraakt neem ik aan? In dat geval nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nog wat apps op mijn computer staan. Kan ik deze ook via de computer op mijn Iphone zetten nu Cydia niet werkt?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb niet echt veel zin om het hele topic door te lezen.
Effe korte vraag, Installous is verdwenen. Weet iemand een goed alternatief?
Bvd![]()
vShare, AppCakequote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef CodeRood het volgende:
Heb niet echt veel zin om het hele topic door te lezen.
Effe korte vraag, Installous is verdwenen. Weet iemand een goed alternatief?
BvdOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Is er ook een Nederlandstalige Tomtom of Navigon te vinden op vShare, AppCake of Zeusmos?
Ik vind Barrel de beste tweak van Cydia![]()
![]()
En hetzelfde geldt voor KillBackground? Ik heb het gevoel dat die verkeerd gedownload is, en ik krijg hem nog niet te zien. Dat is ook een notification dingetje?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net nog zo automatisch ging als SBsetting"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Werd mijn NC altijd zo traag van, duurde lang voordat 'ie reageerde. Nu is dat beter?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef OverRated het volgende:
Ook mooi deze: BlurriedNCbackground
[ afbeelding ]
Kleuren en mate van doorzichtigheid zijn aan te passen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Jep.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt voor KillBackground? Ik heb het gevoel dat die verkeerd gedownload is, en ik krijg hem nog niet te zien. Dat is ook een notification dingetje?Zeer soepel op een iPhone 5quote:Op maandag 4 februari 2013 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werd mijn NC altijd zo traag van, duurde lang voordat 'ie reageerde. Nu is dat beter?Op m'n 4S liep het ook aardig goed toen.
![]()
KillBackground aanzetten in de settingsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt voor KillBackground? Ik heb het gevoel dat die verkeerd gedownload is, en ik krijg hem nog niet te zien. Dat is ook een notification dingetje?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
werkt niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://cydia.myrepospace.com/Bl00dra1n/
Voor iOS 6![]()
Zoek nog een Rojadirecta-achtige app, maar die bestaat nog niet volgens mij
Hier welquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Oh, hij is gewoon heel erg traagquote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet hem ook invoeren als bron in Cydia.![]()
![]()
JHad hem niet goed gedownload. De servers zitten nog een beetje vol geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
KillBackground aanzetten in de settings
Cydia is nog steeds traaaaaaag.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Morgenochtend weer het proberen waard, nu drama
Appsync draait op de 'achtergrond' en zie je niet als een icoontje toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet hem ook invoeren als bron in Cydia.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Appsync draait op de 'achtergrond' en zie je niet als een icoontje toch?![]()
Tnx ff proberen met iFunBox.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke source heb je ook alweer nodig voor SBsettings en dat je vijf op een rij hebt?lang geleden dat ik een jailbreak had
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Geen source geloof ik. Staat standaard in Cydia?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Ramkraker het volgende:
Welke source heb je ook alweer nodig voor SBsettings en dat je vijf op een rij hebt?lang geleden dat ik een jailbreak had
Oke, ik heb het topic doorgelezen en ik weet ongeveer wat ik moet doen. Alles blijft staan, en ik heb straks mijn toggles die ik van miui gewend ben. Maar ik kom er even niet zo snel uit wat appsync is?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Zie DM.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oke, ik heb het topic doorgelezen en ik weet ongeveer wat ik moet doen. Alles blijft staan, en ik heb straks mijn toggles die ik van miui gewend ben. Maar ik kom er even niet zo snel uit wat appsync is?![]()
Even een vraagje van een noob; ik kan met itools "backups" maken van de (freeware) apps op mijn ip5, als ik dat doe, dan mijn phone update naar 6.1 en dan jailbreak kan ik dan simpelweg de backups van de apps weer terug zetten en gaan die dan weer werken?
Het zou opnieuw downloaden schelen en ik heb een datalimiet van 2x nix.![]()
![]()
Volgens mij gewoon om apps die je niet via de appstore hebt "gehaald" via itunes te kunnen installeren ofzo?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo snel wat AppSync is![]()
Idd gedownloade apps (tomtom etc.) kan je via bijvoorbeeld Ifunbox op je Iphone zetten, maar je moet wel Appsync instaleren.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Saninl het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon om apps die je niet via de appstore hebt "gehaald" via itunes te kunnen installeren ofzo?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmmmm sucky sucky, IOS 6.1 op een Ipad kan nog niet met Whatsapp en Whatspad.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 00:07:59 ]![]()
Hier enkele iPhone 5-compatibele Cydia tweaks:
http://www.redmondpie.com(...)hould-try-right-now/
(Cydia doet het inmiddels weer, btw)
[ Bericht 10% gewijzigd door Baghdaddy op 05-02-2013 07:21:44 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Drukte Cydia toen evasi0n uitgebracht werd:
Het lag volgens saurik (maker van Cydia) ook aan het feit dat de tool specifiek op een tijdstip/datum uitgebracht werd, waardoor iedereen tegelijkertijd aan de slag ging.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Mn 4S is zooo traag geworden sinds de laatste software update![]()
En de batterij gaat nog maar kort mee de laatste tijd...![]()
![]()
Werkt nu welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef Scorpie het volgende:
Hmmmm sucky sucky, IOS 6.1 op een Ipad kan nog niet met Whatsapp en Whatspad.![]()
![]()
De laatste iOS bedoel je? Versie 6.1?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef ScarFace- het volgende:
Mn 4S is zooo traag geworden sinds de laatste software update![]()
En de batterij gaat nog maar kort mee de laatste tijd...
Hmm.. heb ik met mijn 4S geen last van, sterker nog, ik heb het gevoel alsof de accu nu zelfs langer meegaat.![]()
Even verwijderen en opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn Weer-app crasht als ik hem wil starten?
Iemand anders ook dit probleem?![]()
Hoe kan ik de standaard Weer-app verwijderen? Niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Even verwijderen en opnieuw installeren.![]()
Ohw, de standaard weer-app. Dan zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe kan ik de standaard Weer-app verwijderen? Niet?![]()
![]()
Yep, zelfde probleem. Gister JB er op gezet, miss is dat het probleem?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand anders ook dit probleem?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Prima lokaal weer hier.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Winterboard maakt je device erg traag thoquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er ook geen last van, maar het is een bekend probleem aldus de jailbreak maker. Ze weten al hoe ze het moeten fixen en zodra dat gedaan is komt het als update in je Cydiaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand anders ook dit probleem?.
![]()
Mijn weer app doet het niet meer na de jailbreak, meerdere mensen last van?
En wat zou ik kunnen doen dit eventueel te verhelpen?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef Rattaplan.y het volgende:
Mijn weer app doet het niet meer na de jailbreak, meerdere mensen last van?
En wat zou ik kunnen doen dit eventueel te verhelpen?
Lezen dat kan je er aan doen.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt, had hier ook last van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Winterboard maakt je device erg traag tho
Sindsdien nooit meer een jailbreak gebruikt....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik gebruik gewoon geen winterboard meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Klopt, had hier ook last van.
Sindsdien nooit meer een jailbreak gebruikt....Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
repocydia.comquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Jayfen het volgende:
Van welke repo downloaden jullie Vshare?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga jailbreaken... Al is het maar om tussendoor scumm-games te spelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Hebben jullie ook dat na installatie van de ManualCorrect tweak elk woord met een hoofdletter begint?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Damn wat heb ik jailbreak gemist zeg, heb de iPhone 5 al een paar maanden maar god wat was het een saai telefoon zonder jailbreak. Sinds gisteren weer genieten geblazen![]()
![]()
Ja, had ik ook. Heb hem maar weggedaan, van alles geprobeert in de instellingen te veranderen maar niets hielp.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie ook dat na installatie van de ManualCorrect tweak elk woord met een hoofdletter begint?![]()
Yep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie ook dat na installatie van de ManualCorrect tweak elk woord met een hoofdletter begint?![]()
De Personal Hotspot werkt weer helemaal zoals het hoort met iOS 6.1.
Met 6.0 en 6.0.1 moest ik m'n iPhone steeds aan- en uitzetten om 'm weer aan de praat te krijgen.![]()
Allright
Weet iemand of er een tweak is waarmee je zonder te hoeven dubbelklikken op de home knop al je openstaande apps kan sluiten?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hoe dat dan? Hier werkt het gewoon. Of heb je serieus nooit die 80 betaald?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Goddelijker het volgende:
Beetje jammer dat ik Appsync nodig heb om m'n Whatsapp terug te zetten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
WeeKillBackgroundProquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allright
Weet iemand of er een tweak is waarmee je zonder te hoeven dubbelklikken op de home knop al je openstaande apps kan sluiten?
Zulke kansloze figuren heb je inderdaad nog steeds.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Hier werkt het gewoon. Of heb je serieus nooit die 80 betaald?![]()
Eerste keer dat ik jailbreak, NCsettings was mijn voornaamste winst samen met de mogelijkheid eindelijk Scumm-games te spelen.
Maar buiten dat nog meer toffe tips?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
FolderCloser - als je een app sluit wordt ook automatisch de map gesloten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste keer dat ik jailbreak, NCsettings was mijn voornaamste winst samen met de mogelijkheid eindelijk Scumm-games te spelen.
Maar buiten dat nog meer toffe tips?
IconRenamer - naam van apps aanpassen
LockInfo - Info op je lockscreen. Concurrent van IntelliScreenX 6
Cyntact - Foto's bij je contacten
Five Icon Dock - 5 apps naast elkaar
Activator - actie toewijzen aan knoppen
Zephyr -
To zover ben ik nu
Activatorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar buiten dat nog meer toffe tips?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Reacties in vetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
FolderCloser - als je een app sluit wordt ook automatisch de map gesloten. Handig
IconRenamer - naam van apps aanpassen Soms handig
LockInfo - Info op je lockscreen. Concurrent van IntelliScreenX 6 Ik weet nog niet wat daar de meerwaarde van wordt
Cyntact - Foto's bij je contacten Kan nu ook al maar vereist net iets meer moeite?
Five Icon Dock - 5 apps naast elkaar Ontgaat me even het practisch nut van
Activator - actie toewijzen aan knoppen Kan verrot handig zijn, ga ik wel checken
Zephyr -Ik ga wel googlen
To zover ben ik nuI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
LockInfo... check filmpje:quote:
Cyntact... volgens mij zie je dan alleen de foto als je een contact opent, met deze tweak zie je deze in het overzicht.
Five Icon Dock... op de onderbalk (dus altijd in beeld)
Zephyr... prachtige tweak waardoor je je home button veel minder hoeft te gebruiken
Die heb ik inmiddels weer uitgezet omdat die functie ook in Auxo zit. Mooie tweakquote:
http://www.idownloadblog.(...)-available-on-cydia/
Heeft ook toggles, maar daar gebruik ik nog steeds NCsettings voor.![]()
Had Auxo ook ja, maar meteen weer erafgegooid. Geen toegevoegde waarden voor mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels weer uitgezet omdat die functie ook in Auxo zit. Mooie tweak
Heeft ook toggles, maar daar gebruik ik nog steeds NCsettings voor.
Toggles > NCSettings, dan houd je nog de grotere muziekspeler over, en de thumbnails voor de apps. Niks voor mij
Kun je die Auxo balk onderin ook openen door te swipen ipv dubbelklik op home knop?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels weer uitgezet omdat die functie ook in Auxo zit. Mooie tweak
http://www.idownloadblog.(...)-available-on-cydia/
Heeft ook toggles, maar daar gebruik ik nog steeds NCsettings voor.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Kan ik me voorstellen ja. Vind zelf de muziekcontrols en thumbnails wel fijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had Auxo ook ja, maar meteen weer erafgegooid. Geen toegevoegde waarden voor mij
Toggles > NCSettings, dan houd je nog de grotere muziekspeler over, en de thumbnails voor de apps. Niks voor mijNiet standaard geloof ik. Misschien met Activator in te stellen. Zal eens kijken, want dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je die Auxo balk onderin ook openen door te swipen ipv dubbelklik op home knop?
Edit: het kan met Activator, maar dat gaat niet erg soepel. Met Zephyr ging die swipe veel makkelijker.
Edit 2: met Zephyr geïnstalleerd werkt die swipe prima. Heb Zephyr ingesteld op 'switcher only' en sensivity 'tiny'.
[ Bericht 5% gewijzigd door OverRated op 05-02-2013 17:32:20 ]![]()
Ik zet straks in ieder geval lockinfo, sbsettings en bitesms terug. De rest moet ik nog even over denken.
Hoe kan ik betaalde apps gratis downloaden installous werkt niet.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Beter lezen, volgens mij is dat in dit topic al een paar keer langsgekomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kan ik betaalde apps gratis downloaden installous werkt niet.![]()
App store.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kan ik betaalde apps gratis downloaden installous werkt niet.![]()
Vshare ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Beter lezen, volgens mij is dat in dit topic al een paar keer langsgekomen.
Laat maar heb het al.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mensen die alleen maar jailbreaken voor gekraakte apps
Wel een telefoon van 700 euro willen, maar te gierig zijn om 89 cent uit te geven![]()
![]()
Vriendin maar klagen over minecraft pocket voor 5 euro op Android... En dan een gekraakte met gratis mallware die je er niet af krijgt nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wel een telefoon van 700 euro willen, maar te gierig zijn om 89 cent uit te geven
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iemand die me kan helpen met LockInfo? Wil NCSettings prominent in beeld hebben, maar ik moet steeds dat balkje naar beneden schuiven om hem in beeld te krijgen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Auxo is tof gemaaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:39 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Auxo wel betaald, maar laden wilt 'ie niet. Steeds een time-out request -_-"
*correctie, doet het!![]()
![]()
Doet bij iemand het live tv kijken via de ziggo app het nog na de jailbreak? Hier krijg ik telkens de melding 'Live TV kijken is momenteel niet beschikbaar'. Heb xCon al geïnstalleerd maar het lijkt niet echt te helpen. Of ligt het aan ziggo?![]()
TV kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef PlukvdP. het volgende:
Doet bij iemand het live tv kijken via de ziggo app het nog na de jailbreak? Hier krijg ik telkens de melding 'Live TV kijken is momenteel niet beschikbaar'. Heb xCon al geïnstalleerd maar het lijkt niet echt te helpen. Of ligt het aan ziggo?en op je telefoon ook nog.
.
Is er ook een optie waarbij je je screen orientatie in landscape kunt parkeren?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik doe het daar niet alleen voor hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wel een telefoon van 700 euro willen, maar te gierig zijn om 89 cent uit te geven
Ik had mijn iPhone 4 voor 200 euro en ik gebruik ook activator, ncsetting, zephyr.
welke apps/tweaks zijn ook erg handig ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Werkt pimaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef Skv het volgende:
[..]
TV kijkenen op je telefoon ook nog.
.
.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik krijg het ook niet aan de praat, ik heb ook tsProtector P al geinstalleerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef PlukvdP. het volgende:
Doet bij iemand het live tv kijken via de ziggo app het nog na de jailbreak? Hier krijg ik telkens de melding 'Live TV kijken is momenteel niet beschikbaar'. Heb xCon al geïnstalleerd maar het lijkt niet echt te helpen. Of ligt het aan ziggo?Shuffle up and deal!!!![]()
de vraag is niet of het werkt, maar waarom je het in godsnaam zou willen.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
IntelliScreenX is wel retegeil
Heb het geld er wel voor over, maar het gedoe om te betalen nietOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Omdat het "prima" te doen isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:22 schreef Skv het volgende:
[..]
de vraag is niet of het werkt, maar waarom je het in godsnaam zou willen..
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
OK, ik kan nu serieus geen muziek meer op het apparaat slepen via iTunes?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik geef dan ook alleen kwaliteitsadvies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef Djeetje het volgende:
Vshare is veel handiger dan Installous.PC even machtigenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, ik kan nu serieus geen muziek meer op het apparaat slepen via iTunes?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je nog wat handige apps/tweaks ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik geef dan ook alleen kwaliteitsadvies.
[..]
PC even machtigenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Das allang gedaan in iTunes?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, ik had het toen ook een keer, had gemachtigd en het werkte weerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das allang gedaan in iTunes?Je hebt alles al als ik het zo leesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je nog wat handige apps/tweaks ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heel crappy is de handmatige instelling van geluid en video eraf gegaan, daar bleek het aan te liggen. Jesus wat beroerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik had het toen ook een keer, had gemachtigd en het werkte weer
[..]
Je hebt alles al als ik het zo leesI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vind overigens wel dat er over het algemeen best wat gevraagd wordt voor aanpassingen. Tering.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar is ook wat op te vinden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Vind overigens wel dat er over het algemeen best wat gevraagd wordt voor aanpassingen. Tering.![]()
Gewoon duistere sources toevoegenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Vind overigens wel dat er over het algemeen best wat gevraagd wordt voor aanpassingen. Tering.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kuch xSellize kuchquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon duistere sources toevoegen![]()
sinfuliphone is ook erg nicequote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ziggo app werkt niet met jb? Dat is wel jammer.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Hier nog een paar: http://jaxov.com/2012/10/cracked-cydia-sources-2013quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
sinfuliphone is ook erg nice
Een paar tweaks die ik nog gevonden heb:
Unfolder, die doet dit
NoNewsIsGoodNews, die haalt de kiosk/newsstand weg. Gebruik ik nooit.
FakeOperator, om m'n naam in de statusbalk te zetten. ()
Quick Reply for WhatsApp: antwoorden op een bericht zonder die app te openen.
Zephyr i.c.m. Auxo. voor multitasken.
En Ayecon. Zag ik vanmiddag in dit topic voorbijkomen. Prachtig thema is dat inderdaad![]()
![]()
Vraagje, ik zit er ana te denken om een iphone 5 te nemen. Hoeveel mb/maand is verstandig? Van de ene hoor ik minimaal 1000, de andere zegt dat 500 al genoeg is. Ben niet van plan om veel muziek etc te gaan luisteren (doe ik nu ook niet) en verder alleen what'sapp/facebook/twitter/apps.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Als je alleen dat laatste gaat doen is 500 mb genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, ik zit er ana te denken om een iphone 5 te nemen. Hoeveel mb/maand is verstandig? Van de ene hoor ik minimaal 1000, de andere zegt dat 500 al genoeg is. Ben niet van plan om veel muziek etc te gaan luisteren (doe ik nu ook niet) en verder alleen what'sapp/facebook/twitter/apps.![]()
![]()
Dan heb je aan 500 wel genoeg denk ik. Ik heb zelf een gig, maar vooral als je overal wifi hebt, kom je met 500mb wel een eind.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, ik zit er ana te denken om een iphone 5 te nemen. Hoeveel mb/maand is verstandig? Van de ene hoor ik minimaal 1000, de andere zegt dat 500 al genoeg is. Ben niet van plan om veel muziek etc te gaan luisteren (doe ik nu ook niet) en verder alleen what'sapp/facebook/twitter/apps.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Unfolderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hier nog een paar: http://jaxov.com/2012/10/cracked-cydia-sources-2013
Unfolder, die doet dit
[ afbeelding ]
En Ayecon. Zag ik vanmiddag in dit topic voorbijkomen. Prachtig thema is dat inderdaad
Kan je later nog upgraden? Wil bij vodaphone een contract afsluiten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb je aan 500 wel genoeg denk ik. Ik heb zelf een gig, maar vooral als je overal wifi hebt, kom je met 500mb wel een eind.Oja, alleen thuis wifi, op het werk niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Als je alleen dat laatste gaat doen is 500 mb genoegOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja omhoog is nooit een probleem hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je later nog upgraden? Wil bij vodaphone een contract afsluiten.
[..]
Oja, alleen thuis wifi, op het werk niet.![]()
Ik moet mijn 3610i maar eens upgraden dacht ik zoHeb er dus helemaal geen kaas van gegeten
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oja, 16, 32 of 64 gig? Wat een keuzes
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoe integreer ik SBSettings nou in Lockinfo 5? In de vorige kon dat
32quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, 16, 32 of 64 gig? Wat een keuzes![]()
500 is zatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, ik zit er ana te denken om een iphone 5 te nemen. Hoeveel mb/maand is verstandig? Van de ene hoor ik minimaal 1000, de andere zegt dat 500 al genoeg is. Ben niet van plan om veel muziek etc te gaan luisteren (doe ik nu ook niet) en verder alleen what'sapp/facebook/twitter/apps.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Thanks!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik heb 16, maar bij een nieuwe neem ik 32. 16 is net ff te weinig imho.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, 16, 32 of 64 gig? Wat een keuzes-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Met de steeds grotere apps zou ik gaan voor 32Gb. Ik merk nu dat ik krap zit met 16GB met wat games, navigatie, muziek en wat tv-shows.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, 16, 32 of 64 gig? Wat een keuzesTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Top, 32 it is. Morgen eens kijken wat ik met vodaphone kan regelen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Komt een fix uit voor de Weather appOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom samen? Ik ga juist voor één vd twee. Op 2 manieren multitasken heeft niet echt meerwaarde? Of mis ik ietS?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hier nog een paar: http://jaxov.com/2012/10/cracked-cydia-sources-2013
Unfolder, die doet dit
[ afbeelding ]
En Ayecon. Zag ik vanmiddag in dit topic voorbijkomen. Prachtig thema is dat inderdaad![]()
Xsellize...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef HQ-Design het volgende:
Je hoeft via Cydia niks te kopen, je kunt ook betere repo's toevoegen.![]()
Kan ik ook zonder jailbreakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef kilozout het volgende:
Toestel van 500+ euro kopen en dan jailbraken zodat je gratis apps kan gebruiken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: