Goed bezigquote:Op maandag 4 februari 2013 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da gaat nie verkeerd nie:
[ afbeelding ]
Tedjequote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, Ted van de Pavert transfervrij naar Inverness gehaald
Ik zat hardop te juichen toen het contract ondertekend werdquote:
Netjes. Duitse spelopvatting?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben door het seizoen heengeraced en Inverness Caledonian Thistle is keurig tweede geëindigd
Champions League in Inverness!
Ted in Europaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben door het seizoen heengeraced en Inverness Caledonian Thistle is keurig tweede geëindigd
Champions League in Inverness!
Normaal speel ik: 4-2-3-1 dynamisch aanvallen, zwervende spelers, hoog tempo, etc.quote:
En dit natuurlijkquote:
Hier doet Grunn altijd ziek goed mee, vorige seizoen met Twente werden ze keurig 2equote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
1e seizoen 3e geworden met Ajax en het 2e seizoen sta ik eind December weer 3e..
Heerenveen is echt beestachtig bezig, 1e seizoen als 2e geeindigd en nu staan ze weer 2e
ff checkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier doet Grunn altijd ziek goed mee, vorige seizoen met Twente werden ze keurig 2e
Wie is/zijn er bij jou gedegradeerd/gepromoveerd? Hier waren dat Excelsior en RKC / Willem II en Almere City.
Typisch, Tedje komt bij mij spelen en De Graafschap promoveertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
ff checken
Ado, VVV en PEC Zwolle gedegradeerd en gepromoveerd zijn MVV, Veendam en De Graafschap![]()
Niveau in de Eredivisie is dus wel omhoog gegaan![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch, Tedje komt bij mij spelen en De Graafschap promoveert
SAY WHUTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Heb trouwens Chadli transfervrij gehaald met Ajax, een van mijn steunpilaren van het elftal![]()
Gebruik hem op RM
Vorig seizoen zat hij ook nog eens op de bank bij Twente![]()
Ik heb Babel, Fischer en Emanuelson (gehuurd van Juventus) al voor AML.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SAY WHUT
En Chadli moet je als AML Vooruitgeschoven Spelmaker gebruiken joh, dan is 'ie fantastisch
Met Hiljemark op CVM en Eriksen op CAM heb je geen CM meer nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4-4-2 ruit is wel lekker ja, maar ik heb toch iets tegen het feit dat je dan geen MC hebt. Als ik 4-4-2 speel doe ik dat liever "plat" of met een VMC en MC
Ik speel eigenlijk alleen 12, maar weet wel dat Castaignos en Cabral enorme bazen zijn bij Twente in 13quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met Hiljemark op CVM en Eriksen op CAM heb je geen CM meer nodig.
Eriksen is trouwens wel extreem overpowered in 13![]()
Zijn dribbels zijn fenomenaal
Cabral vind ik wel meevallen hoor, Tadic.. Dat is pas een baas is 13quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen 12, maar weet wel dat Castaignos en Cabral enorme bazen zijn bij Twente in 13
Bij mijn save Gutièrrrez.. Eind 2013 iig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen 12, maar weet wel dat Castaignos en Cabral enorme bazen zijn bij Twente in 13
Heb tot nu toe twee saves gehad in Nederland in FM13, in beide koopt Twente meteen Helenius en speelt Castaignos daardoor 5-10 wedstrijden per seizoenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
In mijn Dortmund game (3 seizoenen gespeeld) is Fer erg goed geworden en heeft hij een paar dikke transfers gemaakt. Castaignos is keihard geflopt, terwijl hij volgens mij wel een groot talent is in FM dit jaar.
Ik heb Helenius gekocht met Ajax, topscorer tot nu toe (Dec.) met 13 goalsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb tot nu toe twee saves gehad in Nederland in FM13, in beide koopt Twente meteen Helenius en speelt Castaignos daardoor 5-10 wedstrijden per seizoen
Dat was bij mij idd ook, maar wel pas na 1 seizoen..maar daarna gaat het idd foutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb tot nu toe twee saves gehad in Nederland in FM13, in beide koopt Twente meteen Helenius en speelt Castaignos daardoor 5-10 wedstrijden per seizoen
Helenius is ook wel een fucking eindheld in 13 jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb Helenius gekocht met Ajax, topscorer tot nu toe (Dec.) met 13 goals
Havenaar was het bij mij vorig seizoen met 28 uit 38 (19 uit 25 in de competitie), nu verkocht voor 4.3m omdat ik door mijn scouts werd ingelicht dat Danalache (van Jiangsu Sainty, wie kent ze niet) beschikbaar was voor 750k ofzo en iets beter is (en ongeveer zelfde type spits). Nouja ok, én omdat ik Ademilson heb aangeschaft voor 6 mil, hoewel die het tot nu toe nog niet opvallend goed doet (15 uit 28). Ik leen Cornelius maar steeds uit, hij is nog maar 775k waard, maar waarschijnlijk wel bruikbaar wanneer Bony ooit weg kan voor 20 mil ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb Helenius gekocht met Ajax, topscorer tot nu toe (Dec.) met 13 goals
Ademilson.. Hem wou ik eigenlijk halen voor 6 miljoen maar twijfelde en nu heeft hij een nieuw contract getekend met een verhoogde clausule. Niet meer interessant dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:47 schreef Thas het volgende:
Leuke loting weer
[ afbeelding ]
Ik gok op een 8-2 aggregate win voor Real.. Niet dat ik tegen de andere teams meer kans had gehad (nouja, tegen Toulouse en Benfica wel).
[..]
Havenaar was het bij mij vorig seizoen met 28 uit 38 (19 uit 25 in de competitie), nu verkocht voor 4.3m omdat ik door mijn scouts werd ingelicht dat Danalache (van Jiangsu Sainty, wie kent ze niet) beschikbaar was voor 750k ofzo en iets beter is (en ongeveer zelfde type spits). Nouja ok, én omdat ik Ademilson heb aangeschaft voor 6 mil, hoewel die het tot nu toe nog niet opvallend goed doet (15 uit 28).
Uit 1-1 en thuis 0-0quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Au, 3e kwalificatieronde CL tegen Panathinaikos
Lijkt me een koopje al je ziet wat hij kan worden. In FM12 dan iig, daar was hij echt goud waard, 13 heb ik hem niet gehadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:54 schreef dion_v_k het volgende:
Net voordat ik mijn game afsloot kwam het bericht dat Man City een bod wil doen op Eriksen van 36 miljoen (ik heb zijn vraagprijs ingesteld op 50 miljoen, was hij niet blij mee maar heeft maar te luisteren..) Als ze dat bieden, of iets wat in de buurt komt is hij pleite en ga ik eens lekker met geld smijten.
Zal er wel zo doorheen zijn want de prijzen in 13 zijn echt belachelijk vergeleken met FM 12.
Voor Carlos Fierro die 450k waard is in mijn game willen ze 8 miljoen hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
2 x CL op rij gewonnenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Spurs - Arsenal CL finale
Mooier kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |