Goed bezigquote:Op maandag 4 februari 2013 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da gaat nie verkeerd nie:
[ afbeelding ]
Tedjequote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, Ted van de Pavert transfervrij naar Inverness gehaald
Ik zat hardop te juichen toen het contract ondertekend werdquote:
Netjes. Duitse spelopvatting?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben door het seizoen heengeraced en Inverness Caledonian Thistle is keurig tweede geëindigd
Champions League in Inverness!
Ted in Europaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben door het seizoen heengeraced en Inverness Caledonian Thistle is keurig tweede geëindigd
Champions League in Inverness!
Normaal speel ik: 4-2-3-1 dynamisch aanvallen, zwervende spelers, hoog tempo, etc.quote:
En dit natuurlijkquote:
Hier doet Grunn altijd ziek goed mee, vorige seizoen met Twente werden ze keurig 2equote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
1e seizoen 3e geworden met Ajax en het 2e seizoen sta ik eind December weer 3e..
Heerenveen is echt beestachtig bezig, 1e seizoen als 2e geeindigd en nu staan ze weer 2e
ff checkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier doet Grunn altijd ziek goed mee, vorige seizoen met Twente werden ze keurig 2e
Wie is/zijn er bij jou gedegradeerd/gepromoveerd? Hier waren dat Excelsior en RKC / Willem II en Almere City.
Typisch, Tedje komt bij mij spelen en De Graafschap promoveertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
ff checken
Ado, VVV en PEC Zwolle gedegradeerd en gepromoveerd zijn MVV, Veendam en De Graafschap![]()
Niveau in de Eredivisie is dus wel omhoog gegaan![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch, Tedje komt bij mij spelen en De Graafschap promoveert
SAY WHUTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Heb trouwens Chadli transfervrij gehaald met Ajax, een van mijn steunpilaren van het elftal![]()
Gebruik hem op RM
Vorig seizoen zat hij ook nog eens op de bank bij Twente![]()
Ik heb Babel, Fischer en Emanuelson (gehuurd van Juventus) al voor AML.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SAY WHUT
En Chadli moet je als AML Vooruitgeschoven Spelmaker gebruiken joh, dan is 'ie fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |