SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige link voor garen in combinatie met naalden: http://en.wikipedia.org/wiki/Yarn_weight
Haaksels uit het vorige topic:
DonnaRush
Serinde:
Mijn eigen Heather
Hook on![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef B.ertha het volgende:
Bijzondere vermelding voor Trui de beestjeshaakmaniak, wiens foto zo breed is dat de OP vernaggeld wordt
[ afbeelding ]
Trui!!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef trui het volgende:
niet heel scherp, maar hier is dan de groepsfoto:
[ afbeelding ]
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik het niet door had en daarnaast zou ik niet eens weten wanneer het precies stopt en hoe ik alles zo opnieuw neerzetquote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij had CREADO niet door dat ze het topic sloot
Hier verder
Kunnen we bestellen trui voor onze koters hahah...quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef B.ertha het volgende:
Bijzondere vermelding voor Trui de beestjeshaakmaniak, wiens foto zo breed is dat de OP vernaggeld wordt
[ afbeelding ]
Je moet de stokjes niet in de steken haken, maar om de lossen die tussen de stokjes van de vorige toer zitten, die moeten goed te zien zijn. Zeker met naald vier.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef dapmar het volgende:
Deze wil ik gaan maken. Heb catania katoen max 3 1/2 gedaan op 4 maar vind lastig om te zien al bij toer 2 waar die stokjes precies in moeten zou ik met ander wol of katoen moeten haken zodat het groffer is en beter te zien?
Het topic sluit met post 301.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:16 schreef CREADO het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik het niet door had en daarnaast zou ik niet eens weten wanneer het precies stopt en hoe ik alles zo opnieuw neerzethahhaha
Sorry dames, maar des te meer respect voor de manier jullie het aankleden met de mooie creaties...Binnenkort kom ik misschien weer eens in de OP of weet ik ooit eens hoe het moet hahahah....![]()
![]()
![]()
ze is pas bij toer 2, dus ik neem aan dat ze nog in de ketting van lossen aan het werken is, klopt dat dapmar? dat is ook het lastigste stukje. je kunt dat op verschillende manieren doen. een relatief makkelijke manier is deze: in de achterste lus van de lossenketting haken. je draait de ketting om, aan de achterkant zie je telkens 1 lusje, terwijl er aan de voorkant een dubbel lusje per steek te zien is. dat achterste enkele lusje is dus waar hier op gedoeld wordt. in 'De Happy Hooker' wordt dat de 'bil' van de steek genoemd.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:46 schreef Serinde het volgende:
[..]
Je moet de stokjes niet in de steken haken, maar om de lossen die tussen de stokjes van de vorige toer zitten, die moeten goed te zien zijn. Zeker met naald vier.
Heb je evt. een foto van je haakwerk?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:11 schreef Toverheks het volgende:
Top OPen TRUI
heb de foto opgeslagen bij die andere van je, gewoon te schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |