Dat. Ben veel aan het breien, maar dat gaat zo langzaam. En ook heb ik een aantal dingen gemaakt die ik niet kan laten zien omdat ze voor een swap zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:00 schreef phluphy het volgende:
Angelof, gaaf tasje. En inderdaad een bekend uiltje.![]()
Lang geleden trouwens dat je een creatie showde. Had je een haakdip?
Het is deze mevrouw:quote:Op zondag 10 februari 2013 15:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb die handelaar niet gevonden. Wel deze : http://www.langbroekertje(...)f2avl3e90hppop463eu3
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef CREADO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jippie.......hij is af. Ik hen een rand gedaan. Wat zeggen jullie een rand genoeg?
Prachtig, zowel de deken als de tassen!!! Echt heel, heel erg mooi!!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat. Ben veel aan het breien, maar dat gaat zo langzaam. En ook heb ik een aantal dingen gemaakt die ik niet kan laten zien omdat ze voor een swap zijn.
En nog twee tasjes, maar misschien had ik die al laten zien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi geworden die deken!!
ja. Zij koopt wol op bij winkels :-) zijn restpartijen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:47 schreef MQBM het volgende:
[..]
Het is deze mevrouw:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17832913.html Ze heeft nu maar één partijtje micro zie ik, maar normaal gesproken heeft ze meerSuper dat je het gevonden hebt in elk geval! Bedankt voor de link ook, nu weet ik in elk geval ook waar ik het online nog kan bestellen
Ik begin nu knettergek te worden haha. Per 2 stokjes moet ik de draad uit trekken. Nahhhhhh.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
KLOPT! Ik heb me daar ook zo aan geergerd!!
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:01 schreef MarinaJozina het volgende:
Wat een geweldig deken van Creado en mooie tassen Angelof!
Ik heb m'n onderzetters af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh jakkes sterkte!quote:Op zondag 10 februari 2013 19:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik begin nu knettergek te worden haha. Per 2 stokjes moet ik de draad uit trekken. Nahhhhhh.
wat een lieverdjes die zebra. Heb je een linkje voor mij?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie tasjes hoor, die uiltjes
En Creado, leuke deken geworden joh!
En wat een vrolijke onderzetters!
Ik heb vanavond alle onderdelen Zebra afgemaakt, dus als ik morgen weer vulspul heb kan ik ze in elkaar zetten.
[ afbeelding ]
En ondertussen ook weer wat vlakjes aan mijn deken gemaakt.
[ afbeelding ]
http://www.ravelry.com/patterns/library/zeb-the-zebraquote:Op maandag 11 februari 2013 07:53 schreef CREADO het volgende:
[..]
wat een lieverdjes die zebra. Heb je een linkje voor mij?
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef bietel het volgende:
Dames, ik heb een vraagje:
Hoeveel wol gebruiken jullie voor een rand om een deken?
Een paar jaar terug ben ik begonnen aan een gs deken en nu kom ik erachter, dat ik niet genoeg heb voor een rand. Hoeveel zou ik moeten bestellen? Het gaat om deze wol:
50 gr, naald 6mm. (in de link staat 80gr, maar de bolletjes zijn 50gr)
Het moet een 1-persoons deken worden.
En van Harte Heksje met de award!quote:Op maandag 11 februari 2013 08:18 schreef trui het volgende:
Toverheks, gefeliciteeerd met je Yvonne-award!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |