Uh nee gister niet. Vrijdag en donderdag welquote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
lekker lijstje, Nallie! Was jij gister ook niet al uit eten?
beuh, kan me niet concentreren vandaag. Maar vroeg naar huis, morgen weer een dag.
Hoe was jouw Japans gisteren?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef Novem het volgende:
Lekker lijstjes Nallie en Henk!
Zeewiersalade![]()
Wat voor vulling zit in je tortellini's Henk?
Mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Perruche het volgende:
Novem en nallie, ben echt blij met dat kookboek wat ik van jullie heb gekregen! Dit is het derde ding wat ik eruit maak en dat is voor mij veel
Wat leuk !quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Perruche het volgende:
Novem en nallie, ben echt blij met dat kookboek wat ik van jullie heb gekregen! Dit is het derde ding wat ik eruit maak en dat is voor mij veel
Kookboeken zijn in Engeland vaak goedkoper. Ik heb er de nodige via Amazon en co besteld voor 10 pond per stuk ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef Perruche het volgende:
"de smaken van spanje" kost hier 40 euro, in GB maar 16 pond! Die ga ik geloof ik bestellen
Jammer dat er nog zoveel verzendkosten bij komen. Misschien een "inkoop actie" volgende keer dat je nog iets wil?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kookboeken zijn in Engeland vaak goedkoper. Ik heb er de nodige via Amazon en co besteld voor 10 pond per stuk ofzo.
Ik vergelijk altijd Amazon, Bookdepository en Play. De laatste 2 hebben sowieso free shipping en Amazon boven een bepaald bedrag ook vaak. En op de een of andere manier kom ik altijd boven die minimum order uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jammer dat er nog zoveel verzendkosten bij komen. Misschien een "inkoop actie" volgende keer dat je nog iets wil?
Heo ging het hardlopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Doe ik ook een lijstje!
O: volle yoghurt met lucky charms
S: uurtje krachttraining
T: whey shake met melk, smaak perzik. Niet vies, geen favoriet.
T: 2 knackerbrod met gekookte worst
T: stukje pure chocolade
S: 5 km hardlopen
L: Zelfgemaakte tomatensoep met tortellini's erin en zelfgemaakte croutons
D: Ik denk wat quinoa met gegrilde groenten (aubergine en courgette) en wat feta.
Betrekkelijk brak. Het was koud. En dan scheen het zonnetje weer en was het lekker. Maar dan was het zonnetje weer weg en dan was het fris.quote:
Soms wel, maar je moet idd een goede aanbieding hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Perruche het volgende:
Bokdepository is heul niets goedkoper in euro's.
Welk kookboek is het?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Perruche het volgende:
Fuck, je gaat me bijna inhalen qua snelheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Net 4 km hardgelopen en ik ben (nog) niet dood. 7:30 minuten over een kilometer.
Toch goed dat je gegaan bentquote:Op maandag 4 februari 2013 17:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Betrekkelijk brak. Het was koud. En dan scheen het zonnetje weer en was het lekker. Maar dan was het zonnetje weer weg en dan was het fris.
Maar ik heb het gedaan en ik heb het overleefd.![]()
Misschien doe ik morgenochtend weer een rondje.
Netjes!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Net 4 km hardgelopen en ik ben (nog) niet dood. 7:30 minuten over een kilometer.
Leuk!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe was je eerste werkdag coco?
Fijn dat je het leuk hebt gehadquote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Leuk!Was fijn om weer voor de klas te staan
Alleen erg veel pijn. Morgen huisarts bellen. Het lijkt nu alleen maar te verslechteren. Heb nu een heel warme kruik gemaakt, en daar zit ik tegenaan. Lijkt wat te verzachten, dus dat is fijnEn M. zorgt voor Saartje en vindt dat gelukkig niet erg, ik kan haar niet eens tillen
Anderhalve week geleden druk/pijn op borst, straalde uit naar zijkant/rug. Werd erger, nightcare, niks aan de hand, ging beter. En sinds gisteren weer (veel) slechter.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad
(ik ben vast een slechte volger) maar heb je enige idee van de oorzaak? Want dit klinkt niet echt normaal? Sterkte ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef An24 het volgende:
lijstjes
sporten
Ik begrijp dat er al naar vaiz gebeld is? Anders kijk ik of ik het nummer nog heb. Maakte me ook wel zorgen.
Lening is goedgekeurdNotaris gesproken, bij de koper was ook alles op tijd binnen
Het ziet er steeds meer uit dat ik inderdaad mijn huis ga verkopen volgende week
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anderhalve week geleden druk/pijn op borst, straalde uit naar zijkant/rug. Werd erger, nightcare, niks aan de hand, ging beter. En sinds gisteren weer (veel) slechter.Dat is wel ontzettend vreemd en vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk vinden ze snel een oorzaak, zodat er wat aan gedaan kan worden!
Wat voor vak is het? Hopelijk gaat het je lukken!
Dat is fijn, had een beetje teruggelezen en ondanks het editten kreeg ik er een naar gevoel bij.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
An: ik heb ook nog contact (gehad) met Vaiz. Hij doet het in ieder geval nog, en heeft een vangnet waar hij op kan terugvallen, gelukkig
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef An24 het volgende:
Lening is goedgekeurdNotaris gesproken, bij de koper was ook alles op tijd binnen
Het ziet er steeds meer uit dat ik inderdaad mijn huis ga verkopen volgende week
Gelukkig maar... echt vervelend voor 'emquote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
An: ik heb ook nog contact (gehad) met Vaiz. Hij doet het in ieder geval nog, en heeft een vangnet waar hij op kan terugvallen, gelukkig
Ha, klinkt bekend!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
o hai! ik leef nognet thuis uit werk (had lange dag met musicaldoorloop erachteraan). ben een soort over mijn slaap heen
Tip, ga deze nacht wel slapen. Studeren doe ik meestal ook 's nachts, maar twee nachten achter elkaar zorgen voor hele rare papers e.d.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
o hai! ik leef nognet thuis uit werk (had lange dag met musicaldoorloop erachteraan). ben een soort over mijn slaap heen
nee, dat doe ik morgenochtend zo veel mogelijk. ik merk dat mijn cognitieve vermorgens wel wat aangetast zijn. voel me momenteel oliedomquote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ha, klinkt bekend!Misschien kan je nu nog afmaken wat nog niet af was, of is dat toch teveel werk?
Je allitereert lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Toch goed dat je gegaan bent![]()
Ik heb achter bolle billen aangerendik had wel spijt dat ik geen thermobroek aan had, had koude knieeen.
Ja, uitstelgedrag. Ik vind t zó moeilijk om aan die klus te beginnen (overmatig perfectionisme en slechte lange termijn visie) maar als ik dan bezig ben vlakbij de deadline, dan kom ik in een flow, vergeet de tijd, vergeet te eten, etc. Dan is het ineens avond, eet ik iets, en de volgende keer is het ineens 3 uur 's nachts... toen ben ik maar doorgegaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet? Hoe kom je dan in die situatie, planfoutje gemaakt?
En daar mag je zeker trots op zijn, lekker efficiënt!
Fijn!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
We moeten ruilen, ik plan zo uitvoerig dat ik er soms gek van word (en geef me geen deadline, dan word ik gek). Of iig een beetje eigenschappen uitwisselenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, uitstelgedrag. Ik vind t zó moeilijk om aan die klus te beginnen (overmatig perfectionisme en slechte lange termijn visie) maar als ik dan bezig ben vlakbij de deadline, dan kom ik in een flow, vergeet de tijd, vergeet te eten, etc. Dan is het ineens avond, eet ik iets, en de volgende keer is het ineens 3 uur 's nachts... toen ben ik maar doorgegaan.
quote:En wat werken betreft, tsja, die kinderen komen toch wel de les in, en gaan na 50 minuten weer weg. heb er het beste van gemaakt.
Musical ging nog best wel goed!
Dat ja! Lekker bezig kwak!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tip, ga deze nacht wel slapen. Studeren doe ik meestal ook 's nachts, maar twee nachten achter elkaar zorgen voor hele rare papers e.d.
Respect dat je dat voor een werkdag doet
Klinkt goed! Wat voor stuk varkensvlees?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef Perruche het volgende:
Ik ga vanavond pulled pork in de oven doen. 1 kg vlees met een spcie rub van 1,5 el gerookt paprika poeder, 1,5 eetl chili flakes, 1 eetl komijn 1,5 eetl bruine suiker en kleine eetl zout. Vanavond in de oven voor 1 uur op 200 en dan nog 5 uur op 120 graden.
quote:
Zelf de snijmachine had er moeite meequote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat pulled pork experiment. Staat nog op de todo lijst
@sigme: De zwoerd wordt zeker keihard
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Leuk!Was fijn om weer voor de klas te staan
Alleen erg veel pijn. Morgen huisarts bellen. Het lijkt nu alleen maar te verslechteren. Heb nu een heel warme kruik gemaakt, en daar zit ik tegenaan. Lijkt wat te verzachten, dus dat is fijnEn M. zorgt voor Saartje en vindt dat gelukkig niet erg, ik kan haar niet eens tillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef loveli het volgende:
[..]Misschien een idee ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval mijn huisgenoten gewaarschuwd. De voordeur blijft dicht deze avond
In de lengte doormidden en de schil eraf (ik vind het leuk er een zebra van te maken) ongeveer 20 minuten. Met komijn en een pepertjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, je D klinkt lekker Puff! Hoe lang moet dat ongeveer pruttelen wil de aubergine 'goed' zijn?
Deze week eens uitproberen!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In de lengte doormidden en de schil eraf (ik vind het leuk er een zebra van te maken) ongeveer 20 minuten. Met komijn en een pepertje
Timing, wifi gevonden!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
Ik weet dat Maria en V1 er niet zijn.. maar deze deed me meteen aan hen denken
[ afbeelding ]
Timing indeedquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Timing, wifi gevonden!wat cute
![]()
schattig!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik niet! Maar het ruikt echt vet lekker!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat voor stuk varkensvlees?
Ik heb gister een stuk buikspek (anderhalf pond denk ik) zwoerd in ruitjes ingesneden, ingewreven met zout, peper en knoflook en dan 5 uur in een over van 1000 op een rooster. Was heerlijk smeltend zacht verrukkelijk spek geworden (soort zeeuws spek).
Maar de volgende keer snij ik er eerst het zwoerd af.
Oh. Dat klinkt echt niet goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 05:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zit op de eerste hulp met extreme pijn. Denk dat t wel losloopt, maar ze zijn bang voor een longembolie. Dus allerlei testen. Net halve panick attack ivm bloedgasje prikken (slagader in pols, mehhhh... uiteraard bleek t niks voor te stellen, achteraf.)
Wow. 't Zit je niet meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 05:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zit op de eerste hulp met extreme pijn. Denk dat t wel losloopt, maar ze zijn bang voor een longembolie. Dus allerlei testen. Net halve panick attack ivm bloedgasje prikken (slagader in pols, mehhhh... uiteraard bleek t niks voor te stellen, achteraf.)
Word hier gehouden. Een of andere bloedwaarde was verhoogd, en dat kan dus idd longembolie zijn. Dus straks in de scan. En zo pijnstillingquote:
Van die oude zeur?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:14 schreef Tinkepink het volgende:
Begin er spontaan van te hyperventileren
Mens! Doe 's normaal!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 06:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Word hier gehouden. Een of andere bloedwaarde was verhoogd, en dat kan dus idd longembolie zijn. Dus straks in de scan. En zo pijnstilling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
en als jij dat zegt meot het wel erg zijn. Sterkte! Wat stom dat het nog zo lang duurt tot de scan....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om 12u scan. Inmiddels vier soorten pijnstiller en t wordt alleen maar erger. Hier verwachten ze toch idd een longembolie. Ben benieuwd. Pijn wordt wel echt heel extreem nu
Arme meid, wat ontzettend naarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om 12u scan. Inmiddels vier soorten pijnstiller en t wordt alleen maar erger. Hier verwachten ze toch idd een longembolie. Ben benieuwd. Pijn wordt wel echt heel extreem nu
he getsie, aurum. Heb je last van veel stress?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Coco!
Ik heb alweer crappy geslapenGisternacht was ik om 0430 op, vannacht was ik van 0230 tot 0430 wakker om daarna weer in bed te gaan liggen. Echt irritant
Is hij nog langsgekomen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slecht slapen, dat ken. Lang leve de acts van mijn ex
volgens mij heb ik vakantiestressquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he getsie, aurum. Heb je last van veel stress?
Hij heeft een behoorlijke act gemaakt, raampje van de voordeur ingeslagen (niet dat het ook maar enig effect had, want hij is een klein raampje bovenaan de deur), maar toen ik hoorde dat hij onderweg was heb ik zijn ouders gebeld en die hebben hem vrij snel kunnen oppikken. Het was eng.quote:
lieverd, daar is dit topic toch ook voor? ik ben blij dat je in het ziekenhuis bent, daar passen ze goed op je. wel aan de bel trekken als het niet meer gaat he? dan kunnen ze misschien wel wat meer/sneller voor je doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet voor de scan plat liggen dadelijk. Zie ik heel erg tegenop, een klein tikje naar achteren leunen doet al teveel pijn. Meh. Krijg morfine van tevoren, maar vraag me af of dat veel zal helpen.
Sorry voor mijn offtopic geblaat. Maar ben beetje bang en heb heel erg veel pijn.
Geen sorry zeggen, dat is nergens voor nodig. Zulke dingen zijn naar en vervelend en eng en je mag dan zoveel erover "blaten" als jij wilt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet voor de scan plat liggen dadelijk. Zie ik heel erg tegenop, een klein tikje naar achteren leunen doet al teveel pijn. Meh. Krijg morfine van tevoren, maar vraag me af of dat veel zal helpen.
Sorry voor mijn offtopic geblaat. Maar ben beetje bang en heb heel erg veel pijn.
Off topic?! Wat mij betreft spam je alles vol. Hoop dat je zo snel mogelijk herstelt en dat de pijn als je ligt te doen isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tuurlijk is t doodeng! Lekker van je af typen. En inderdaad niet schromen om dingen aan te geven bij de dokters!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
^^quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tuurlijk is t doodeng! Lekker van je af typen. En inderdaad niet schromen om dingen aan te geven bij de dokters!
Dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Off topic?! Wat mij betreft spam je alles vol. Hoop dat je zo snel mogelijk herstelt en dat de pijn als je ligt te doen is
Klokje vind ik super, denk dat het ook wel bij de duutser past. Vraag me (praktisch) af of je de band makkelijk schoon houdt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie dit een mooi mannen horloge? Ik twijfel wat over de band....
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
^^ met de rest. Ik hoop dat je snel weer opknapt
Oh Coco, veel sterkte!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit. Sterkte Cocoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Off topic?! Wat mij betreft spam je alles vol. Hoop dat je zo snel mogelijk herstelt en dat de pijn als je ligt te doen is
ach lieverdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh wauw, wansmaak +10. Het wordt sowieso tijd dat de skinny eruit gaat. Zit niet lekker, staat me niet en de meeste van mijn laarzen gaan niet dicht met broek ertussen (en ik lijk nog kleiner dan ik ben met broek in laars)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de tussentijd: gruwel hier:
http://www.esprit.nl/wome(...)zoen/jeans_met_print
*visual van Phaidra in zevenmijlslaarzen*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh wauw, wansmaak +10. Het wordt sowieso tijd dat de skinny eruit gaat. Zit niet lekker, staat me niet en de meeste van mijn laarzen gaan niet dicht met broek ertussen (en ik lijk nog kleiner dan ik ben met broek in laars)
Fashion sense says 'no.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de tussentijd: gruwel hier:
http://www.esprit.nl/wome(...)zoen/jeans_met_print
verander knieën in enkels en dan: ^^quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg skinny's niet eens over mn knieën.
Zoietsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
*visual van Phaidra in zevenmijlslaarzen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |