Uh nee gister niet. Vrijdag en donderdag welquote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
lekker lijstje, Nallie! Was jij gister ook niet al uit eten?
beuh, kan me niet concentreren vandaag. Maar vroeg naar huis, morgen weer een dag.
Hoe was jouw Japans gisteren?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef Novem het volgende:
Lekker lijstjes Nallie en Henk!
Zeewiersalade![]()
Wat voor vulling zit in je tortellini's Henk?
Mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Perruche het volgende:
Novem en nallie, ben echt blij met dat kookboek wat ik van jullie heb gekregen! Dit is het derde ding wat ik eruit maak en dat is voor mij veel
Wat leuk !quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Perruche het volgende:
Novem en nallie, ben echt blij met dat kookboek wat ik van jullie heb gekregen! Dit is het derde ding wat ik eruit maak en dat is voor mij veel
Kookboeken zijn in Engeland vaak goedkoper. Ik heb er de nodige via Amazon en co besteld voor 10 pond per stuk ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef Perruche het volgende:
"de smaken van spanje" kost hier 40 euro, in GB maar 16 pond! Die ga ik geloof ik bestellen
Jammer dat er nog zoveel verzendkosten bij komen. Misschien een "inkoop actie" volgende keer dat je nog iets wil?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kookboeken zijn in Engeland vaak goedkoper. Ik heb er de nodige via Amazon en co besteld voor 10 pond per stuk ofzo.
Ik vergelijk altijd Amazon, Bookdepository en Play. De laatste 2 hebben sowieso free shipping en Amazon boven een bepaald bedrag ook vaak. En op de een of andere manier kom ik altijd boven die minimum order uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jammer dat er nog zoveel verzendkosten bij komen. Misschien een "inkoop actie" volgende keer dat je nog iets wil?
Heo ging het hardlopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Doe ik ook een lijstje!
O: volle yoghurt met lucky charms
S: uurtje krachttraining
T: whey shake met melk, smaak perzik. Niet vies, geen favoriet.
T: 2 knackerbrod met gekookte worst
T: stukje pure chocolade
S: 5 km hardlopen
L: Zelfgemaakte tomatensoep met tortellini's erin en zelfgemaakte croutons
D: Ik denk wat quinoa met gegrilde groenten (aubergine en courgette) en wat feta.
Betrekkelijk brak. Het was koud. En dan scheen het zonnetje weer en was het lekker. Maar dan was het zonnetje weer weg en dan was het fris.quote:
Soms wel, maar je moet idd een goede aanbieding hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Perruche het volgende:
Bokdepository is heul niets goedkoper in euro's.
Welk kookboek is het?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Perruche het volgende:
Fuck, je gaat me bijna inhalen qua snelheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Net 4 km hardgelopen en ik ben (nog) niet dood. 7:30 minuten over een kilometer.
Toch goed dat je gegaan bentquote:Op maandag 4 februari 2013 17:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Betrekkelijk brak. Het was koud. En dan scheen het zonnetje weer en was het lekker. Maar dan was het zonnetje weer weg en dan was het fris.
Maar ik heb het gedaan en ik heb het overleefd.![]()
Misschien doe ik morgenochtend weer een rondje.
Netjes!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Net 4 km hardgelopen en ik ben (nog) niet dood. 7:30 minuten over een kilometer.
Leuk!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe was je eerste werkdag coco?
Fijn dat je het leuk hebt gehadquote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Leuk!Was fijn om weer voor de klas te staan
Alleen erg veel pijn. Morgen huisarts bellen. Het lijkt nu alleen maar te verslechteren. Heb nu een heel warme kruik gemaakt, en daar zit ik tegenaan. Lijkt wat te verzachten, dus dat is fijnEn M. zorgt voor Saartje en vindt dat gelukkig niet erg, ik kan haar niet eens tillen
Anderhalve week geleden druk/pijn op borst, straalde uit naar zijkant/rug. Werd erger, nightcare, niks aan de hand, ging beter. En sinds gisteren weer (veel) slechter.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad
(ik ben vast een slechte volger) maar heb je enige idee van de oorzaak? Want dit klinkt niet echt normaal? Sterkte ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef An24 het volgende:
lijstjes
sporten
Ik begrijp dat er al naar vaiz gebeld is? Anders kijk ik of ik het nummer nog heb. Maakte me ook wel zorgen.
Lening is goedgekeurdNotaris gesproken, bij de koper was ook alles op tijd binnen
Het ziet er steeds meer uit dat ik inderdaad mijn huis ga verkopen volgende week
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anderhalve week geleden druk/pijn op borst, straalde uit naar zijkant/rug. Werd erger, nightcare, niks aan de hand, ging beter. En sinds gisteren weer (veel) slechter.Dat is wel ontzettend vreemd en vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk vinden ze snel een oorzaak, zodat er wat aan gedaan kan worden!
Wat voor vak is het? Hopelijk gaat het je lukken!
Dat is fijn, had een beetje teruggelezen en ondanks het editten kreeg ik er een naar gevoel bij.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
An: ik heb ook nog contact (gehad) met Vaiz. Hij doet het in ieder geval nog, en heeft een vangnet waar hij op kan terugvallen, gelukkig
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef An24 het volgende:
Lening is goedgekeurdNotaris gesproken, bij de koper was ook alles op tijd binnen
Het ziet er steeds meer uit dat ik inderdaad mijn huis ga verkopen volgende week
Gelukkig maar... echt vervelend voor 'emquote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
An: ik heb ook nog contact (gehad) met Vaiz. Hij doet het in ieder geval nog, en heeft een vangnet waar hij op kan terugvallen, gelukkig
Ha, klinkt bekend!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
o hai! ik leef nognet thuis uit werk (had lange dag met musicaldoorloop erachteraan). ben een soort over mijn slaap heen
Tip, ga deze nacht wel slapen. Studeren doe ik meestal ook 's nachts, maar twee nachten achter elkaar zorgen voor hele rare papers e.d.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
o hai! ik leef nognet thuis uit werk (had lange dag met musicaldoorloop erachteraan). ben een soort over mijn slaap heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |