SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 14:06:49 ]![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten stofzuigen, robo doet nie meer![]()
![]()
![]()
Cool, heb jij zo'n rond monster?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten stofzuigen, robo doet nie meerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, maar ik denk dat de accu op is oid... hij gaat in ieder geval direct weer terug naar de lader....quote:![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 4 februari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten stofzuigen, robo doet nie meerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zuigen? Mijn interesse is gewekt...
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
ff kijken of je dit andersom kan waarderen als iets in huis stuk gaat en je op onverwachte kosten komtquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
HenrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met lichtbruine 1C zakken met een vierkant kartonnetje, 32mm zuigbuizen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Story of my lifequote:Op maandag 4 februari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
ff kijken of je dit andersom kan waarderen als iets in huis stuk gaat en je op onverwachte kosten komt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfffff kindjes zijn lief hoor, maar niet als je ziek bent en ze zouden moeten slapen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mja dat soort dingen horen er nu eenmaal bijquote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef fietsie het volgende:
Pfffff kindjes zijn lief hoor, maar niet als je ziek bent en ze zouden moeten slapen....![]()
![]()
Normaal oppas he, die is echter ook ziek,quote:Op maandag 4 februari 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen horen er nu eenmaal bij
En de opvang voor die gevallen is -ook- ziek.
En omdat ze zelf aan de antibio is moet ze dan toch thuisblijven...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Overmacht, niks aan te doen.. leer er mee levenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal oppas he, die is echter ook ziek,
En de opvang voor die gevallen is -ook- ziek.
En omdat ze zelf aan de antibio is moet ze dan toch thuisblijven...![]()
![]()
Ik ga wat anders doen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Houdt niet in dat het ff prut is hoor fietsieik snap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het ofzo geeft het een wat, vage toon...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
wel he.... niet zo positiefquote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het ofzo geeft het een wat, vage toon...![]()
![]()
Jaaquote:
Filmpje kijken bij hem thuisquote:
Zeg N, wat lees ik hier allemaal!?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ah, het beruchte filmpje kijken. Hij laat er in ieder geval geen gras over groeien.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa![]()
[..]
Filmpje kijken bij hem thuisEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben oud
vroegah als je een date had, ging je wat drinken, bios, uit eten weet ik het
filmpje thuis kijken voelt gelijk alsof je al een relatie van 10 jaar hebt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 14:42:55 ]![]()
Ik ben verliefd Jquote:Op maandag 4 februari 2013 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg N, wat lees ik hier allemaal!?
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het beruchte filmpje kijken. Hij laat er in ieder geval geen gras over groeien.Hahah. Was mijn ideequote:
Ja, hij wilde ook wat drinken ergens. Maar ik kom dan vanuit werk. Heb dan dus nog werkkleding aan enzo. En anders kon hij volgende week pas ergens. Dus ik wilde liever niet naar een 'openbare plek'.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben oud
vroegah als je een date had, ging je wat drinken, bios, uit eten weet ik het
filmpje thuis kijken voelt gelijk alsof je al een relatie van 10 jaar hebtWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het ofzo geeft het een wat, vage toon...Voel mn eigen ook niet zo positiefquote:![]()
Ik haat vervelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen afleveringen van geordie shore meer? andere series?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Voel mn eigen ook niet zo positief![]()
Ik haat vervelen![]()
![]()
![]()
Wil nog wel wat shit in je pm box dumpen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Voel mn eigen ook niet zo positief![]()
Ik haat vervelen
Jawel, geen zin in. Ga zo wel ff slapen denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen afleveringen van geordie shore meer? andere series?![]()
Komt gewoon omdat ik nogal fucked up wakker werd vanochtend![]()
Dan kan ik beter ff plat gaan anders word ik alleen maar humeuriger vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke vrouwke, kalm aanquote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, geen zin in. Ga zo wel ff slapen denk ik.
Komt gewoon omdat ik nogal fucked up wakker werd vanochtend![]()
Dan kan ik beter ff plat gaan anders word ik alleen maar humeuriger vandaag
Ik ga naar school![]()
![]()
![]()
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Overleefd dus?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wut?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo weer 103 pagina's klaar. Nog 2500+ te gaan![]()
Enceclopedie (spelvoudten zelf fixen) aan het memoriseren?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo weer 103 pagina's klaar. Nog 2500+ te gaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Encyclopedie !!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enceclopedie (spelvoudten zelf fixen) aan het memoriseren?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Danku. Pijnstiller werkt goed joh, wereld is wazigquote:
Dat zijn de leukstequote:Op maandag 4 februari 2013 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Danku. Pijnstiller werkt goed joh, wereld is wazig![]()
![]()
Maar 2500+ pagina's?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook ik moet af toen iets voor school doen![]()
Boh, die film met FOK! is een uurtje eerder. Dan hoef ik in ieder geval niet lastig te doen met een taxi.![]()
![]()
Jezusquote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, heb ook wel eens 5000+ gehad. Ik zou spontaan dood neer vallen
![]()
![]()
Kan gelukkig snel lezenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus. Ik zou spontaan dood neer vallen
![]()
![]()
Ik ga uk uit bed halen. Die heeft gewoon -niet- geslapenAch nee man, beetje doorbikkelenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus. Ik zou spontaan dood neer vallen
Alsin, van die echte, hele dikke erwtensoep?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Evie het volgende:
oeh erwtensoep in de maak.. ruikt goed!! Morgen pas eten oef!![]()
![]()
Ik heb een hekel aan boeken lezen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef fietsie het volgende:
Ik ga uk uit bed halen. Die heeft gewoon -niet- geslapen
[..]
Ach nee man, beetje doorbikkelen![]()
jupquote:Op maandag 4 februari 2013 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsin, van die echte, hele dikke erwtensoep?![]()
Van die dikke met knolselderij, worteltjes, prei, uitje, vleeschgggg laurier etc..
dus![]()
Jukkes... hier in Friesland wordt je in de winkel ook doodgegooid met dat spul, en soeppakketen enzowquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eind van de week gaat het weer vriezen. Goed excuus om dat te gaan maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaloers. Dat heb ik echt al zo enorm lang niet meer op.![]()
jech soeppaketten.. bepaal lekker zelf wel hoeveel en wat ik erin stopquote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jukkes... hier in Friesland wordt je in de winkel ook doodgegooid met dat spul, en soeppakketen enzowHaha van mij mag je komen eten hoor!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaloers. Dat heb ik echt al zo enorm lang niet meer op.
morgen dan..
dus![]()
Twi is er niet gek op. En als je dat maakt dan moet het toch wel in zo'n enorm grote pan uren staan pruttelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eind van de week gaat het weer vriezen. Goed excuus om dat te gaan maken.![]()
Zeker!! Mmmm waarom lusten mensen het nou niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi is er niet gek op. En als je dat maakt dan moet het toch wel in zo'n enorm grote pan uren staan pruttelen.![]()
Het gezin waar ik wel eens werk daar lusten die kinderen het ook al niet.. arme ouders
dus![]()
Snert![]()
Truequote:Op maandag 4 februari 2013 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi is er niet gek op. En als je dat maakt dan moet het toch wel in zo'n enorm grote pan uren staan pruttelen.. Ranzige lucht is dat wel, vind ik
Succesquote:Op maandag 4 februari 2013 15:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga ik nu dus maar weer doen...![]()
![]()
![]()
Nomzquote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
jup![]()
Van die dikke met knolselderij, worteltjes, prei, uitje, vleeschgggg laurier etc..![]()
![]()
het is gewoon niet lekker, simpel tochquote:Op maandag 4 februari 2013 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker!! Mmmm waarom lusten mensen het nou niet?![]()
Het gezin waar ik wel eens werk daar lusten die kinderen het ook al niet.. arme ouders![]()
![]()
Boh... nu je het over brood hebt. Ik heb zin in brood wat ik eens bij een whiskyproeverij had. Ik weet natuurlijk niet wat voor brood dat is behalve dat het bruin wasquote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
oehh morgen ook maar roggenbrood kopen![]()
![]()
Is wel lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
het is gewoon niet lekker, simpel toch
dus![]()
Dat dus!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
het is gewoon niet lekker, simpel tochIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boom goes my head.
Mijn leven begint langzamerhand op dat van GTST te lijken. Er gebeurt allemaal drama om mij heen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Komt goed maar doe ik morgen pasquote:Heb ik idd nodig om mijn 180 kilo te onderhouden!quote:quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
elk gerecht met worst mag extra worstextra worst
![]()
Dat ben ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijken
dus![]()
Heb je iig geen saai leven...quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
Boom goes my head.
Mijn leven begint langzamerhand op dat van GTST te lijken. Er gebeurt allemaal drama om mij heen.![]()
Mogen wij mee lachen, huilen, brullen, gieren etc?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
Boom goes my head.
Mijn leven begint langzamerhand op dat van GTST te lijken. Er gebeurt allemaal drama om mij heen.dus![]()
quote:
Gelukkig zijn het niet mijn problemen, maar toch kan ik dit echt niet geloven. WTF.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Evie het volgende:
Heb ik idd nodig om mijn 180 kilo te onderhouden!extra worst
![]()
Dat ben ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijken
truste!![]()
![]()
Nou vertel danquote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet mijn problemen, maar toch kan ik dit echt niet geloven. WTF.![]()
![]()
Batterij leeg.
Ik ben gewoon in Apeldoorn en het duurt nog 3 kwartier voordat ik thuis ben. Kut bussen.
![]()
Wat is er dan???quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet mijn problemen, maar toch kan ik dit echt niet geloven. WTF.dus![]()
en dat zonder mobiel.... de horrorquote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
Batterij leeg.
Ik ben gewoon in Apeldoorn en het duurt nog 3 kwartier voordat ik thuis ben. Kut bussen.
![]()
![]()
Je ex blijkt de halfbroer van je vriend te zijn en je bent zwanger van Ludo?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
Boom goes my head.
Mijn leven begint langzamerhand op dat van GTST te lijken. Er gebeurt allemaal drama om mij heen.![]()
Sure.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Mogen wij mee lachen, huilen, brullen, gieren etc?
Ik praat nu met een vriendin van mij, G en mijn ex (zij heeft ook een vriend, we hadden vroeger van die double dates). Het schijnt dus dat zij en mijn ex gevoelens voor elkaar hebben gekregen terwijl haar vriend als militair in het buitenland zit. Mijn ex heeft echter sinds een kleine anderhalve maand ook een vriendin.
Maar hij en G hebben een enorm goeie klik schijnt nu en praten uren lang over van alles en nog wat. Vandaag ging G wandelen in het bos met haar hond en belde ex haar meteen op (om haar te vergezellen of zo). Ze reageerde niet op telefoontjes en berichtjes, maar toch is hij naar dat bos gegaan om haar op te zoeken. Uiteindelijk hebben ze gezoend en zijn ze dus allebei vreemdgegaan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je ex blijkt de halfbroer van je vriend te zijn en je bent zwanger van Ludo?
dus![]()
en daar maak jij je nu druk om?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure.
Ik praat nu met een vriendin van mij, G en mijn ex (zij heeft ook een vriend, we hadden vroeger van die double dates). Het schijnt dus dat zij en mijn ex gevoelens voor elkaar hebben gekregen terwijl haar vriend als militair in het buitenland zit. Mijn ex heeft echter sinds een kleine anderhalve maand ook een vriendin.
Maar hij en G hebben een enorm goeie klik schijnt nu en praten uren lang over van alles en nog wat. Vandaag ging G wandelen in het bos met haar hond en belde ex haar meteen op (om haar te vergezellen of zo). Ze reageerde niet op telefoontjes en berichtjes, maar toch is hij naar dat bos gegaan om haar op te zoeken. Uiteindelijk hebben ze gezoend en zijn ze dus allebei vreemdgegaan.![]()
Ik snap er niks van, maar ok.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure.
Maar hij en G hebben een enorm goeie klik schijnt nu en praten uren lang over van alles en nog wat. Vandaag ging G wandelen in het bos met haar hond en belde ex haar meteen op (om haar te vergezellen of zo). Ze reageerde niet op telefoontjes en berichtjes, maar toch is hij naar dat bos gegaan om haar op te zoeken. Uiteindelijk hebben ze gezoend en zijn ze dus allebei vreemdgegaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De Frans Bauerkabouter joof komt er niet in voor?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je ex blijkt de halfbroer van je vriend te zijn en je bent zwanger van Ludo?
Gotta love pittige tijden![]()
![]()
het is dan ook wel een baas, die Ludoquote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je ex blijkt de halfbroer van je vriend te zijn en je bent zwanger van Ludo?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure.
Maar hij en G hebben een enorm goeie klik schijnt nu en praten uren lang over van alles en nog wat. Vandaag ging G wandelen in het bos met haar hond en belde ex haar meteen op (om haar te vergezellen of zo). Ze reageerde niet op telefoontjes en berichtjes, maar toch is hij naar dat bos gegaan om haar op te zoeken. Uiteindelijk hebben ze gezoend en zijn ze dus allebei vreemdgegaan.![]()
Mensen kies eens..
Maar als ze gek zijn op elkaar zou dat een probleem voor je zijn als ze geen vriend/vriendin hadden gehad?dus![]()
G komt nu naar mij omdat ze er met niemand over kan praten.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gelukkig ben jij er, voor ons allemaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
G komt nu naar mij omdat ze er met niemand over kan praten.
G en ex zijn beiden bezet, maar hebben elkaar gezoend. Nu heeft zij allemaal verwarrende gevoelens en hij kan er niet van slapen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ok.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die is samen met Rik op de motor rijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De Frans Bauerkabouter joof komt er niet in voor?
Gotta love pittige tijden![]()
Voor mij is het geen probleem, ik ben gek op beiden. Ik denk dat ze een leuk koppel zouden zijn. Maar ik betwijfel of dit echt is en zij niet alleen maar heil bij ex zoekt omdat haar vriend in het buitenland zit.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Mensen kies eens..
Maar als ze gek zijn op elkaar zou dat een probleem voor je zijn als ze geen vriend/vriendin hadden gehad?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
das wel vervelend, zit jij er straks tussenin en kan je meeliegen......quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
G komt nu naar mij omdat ze er met niemand over kan praten.![]()
![]()
Wat een toeeessssstandquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is samen met Rik op de motor rijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 16:09:09 ]![]()
Ik ga helemaal niet liegen. Dan praat ze toch echt met de verkeerde.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
das wel vervelend, zit jij er straks tussenin en kan je meeliegen......A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ben je bevriend met de personen met wie ze 'officieel' gaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet liegen. Dan praat ze toch echt met de verkeerde.![]()
Sjah praat erover met haar... De keuze zal ze zelf moeten makenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij is het geen probleem, ik ben gek op beiden. Ik denk dat ze een leuk koppel zouden zijn. Maar ik betwijfel of dit echt is en zij niet alleen maar heil bij ex zoekt omdat haar vriend in het buitenland zit.
dus![]()
Gooooeeeeedddemiddagquote:Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat arnie oerlemans van de postcodeloterij straks aanbelt.
Ik ben nu heel hard naar mijn telefoon aan het grinniken![]()
![]()
Met hem wel, maar met de vriendin van ex niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ben je bevriend met de personen met wie ze officieel gaan?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat doe ik nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah praat erover met haar... De keuze zal ze zelf moeten maken
Ik werd net uitgescholden door een Tourettes vrouwtjeZe stond voor een stoplicht te wachten op een kruispunt dat afgesloten was
Dus ik erlangs, wordt ze helemaal gek
![]()
![]()
Het is mij, Robert.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gooooeeeeedddemiddag
Ik ben nu heel hard naar mijn telefoon aan het grinniken
Eigenlijk was die shit wel hilarisch. eens kijken of het ergens te downloaden is.![]()
pittige tijdenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is mij, Robert.
Eigenlijk was die shit wel hilarisch. eens kijken of het ergens te downloaden is.HET LEVEN IS EEN ZUUURE BOOOOOM (8)
dus![]()
das al minder.....quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Met hem wel, maar met de vriendin van ex niet.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige die dat nooit keek?
dus![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige die dat nooit keek?![]()
Jij keek geen telekids?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige die dat nooit keek?
Waar keek jij dan naar de Power Rangers?![]()
Ik keek wel eens Telekids, maar nooit Pittige tijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij keek geen telekids?
Waar keek jij dan naar de Power Rangers?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus je hijst je zieke lijf uit de stoel, sloft de trap op, pakt wat dingen, loopt kinderkamertje binnen.... slaapt ze....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb de dvdsquote:Op maandag 4 februari 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is mij, Robert.
Eigenlijk was die shit wel hilarisch. eens kijken of het ergens te downloaden is.![]()
![]()
Dus ik had zaterdag gewoon jou kunnen ontmoeten, kunnen drinken en als bonus ook nog pittige tijden kunnen kijkenquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik had zaterdag gewoon jou kunnen ontmoeten, kunnen drinken en als bonus ook nog pittige tijden kunnen kijkenJammer joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 16:26:55 ]![]()
was er zaterdag weer een meet?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik had zaterdag gewoon jou kunnen ontmoeten, kunnen drinken en als bonus ook nog pittige tijden kunnen kijken![]()
![]()
Huppel zou samen met Royco misschien langs komenquote:
maar Royco moest naar een trouwerij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 16:27:39 ]![]()
Wat achteraf niet erg was hoor want ik heb mijn broertje nog even kunnen zien voor hij naar Marokko gaat. En even met mijn mama bijgepraat![]()
![]()
godverdommeIk weet nu al tot eind maart bijna precies wat ik elke dag ga doen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Jeetje... kut zegquote:Op maandag 4 februari 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdommeIk weet nu al tot eind maart bijna precies wat ik elke dag ga doen
![]()
kut hequote:![]()
maar dan ook echt zo van: van 9-11 vak ... hoofdstukken ....ik haat uni
Weet je wel waar je aan toe bent... daar houden autisten toch wel van?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kut he![]()
maar dan ook echt zo van: van 9-11 vak ... hoofdstukken ....ik haat uni
![]()
goede smoezen heeft die man altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel zou samen met Royco misschien langs komen
maar Royco moest naar een trouwerij![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wel waar je aan toe bent... daar houden autisten toch wel van?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Family guy is niet echt geschikt voor kinderenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan nooit jouw kind zijn begrijp ik dus![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Family guy is niet echt geschikt voor kinderen
fappen dus?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nu ga ik niks meer doen behalve een warme douche nemen en eten
Je hebt het verdiendquote:Op maandag 4 februari 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nu ga ik niks meer doen behalve een warme douche nemen en eten![]()
![]()
steenlever toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik zin heb, maar die mogelijkheid is er![]()
![]()
quote:Kloptquote:Op maandag 4 februari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik ook eens invitenniet dat het zin heeft want ik speel nooit
![]()
![]()
iewquote:Op maandag 4 februari 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan heul diep in je oor stoppen en wroeten![]()
Verstandigquote:Op maandag 4 februari 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan heul diep in je oor stoppen en wroeten![]()
![]()
kokenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo genoeg voor vandaag. Nu koken
al heb ik er ook geen zin in![]()
![]()
wat ga je maken?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja normaal wel, maar vandaag
![]()
ik maak pasta met tomatensaus en vleeschquote:Op maandag 4 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Iets simpels maken![]()
Oh dat helpt ook niet zeker
Ik hoef zeker niet te vragen waar de groenten zijn he?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik maak pasta met tomatensaus en vleesch![]()
![]()
ik ga voor de aardappeltjes, groente en vlees...quote:Op maandag 4 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Iets simpels maken![]()
Oh dat helpt ook niet zeker![]()
![]()
hollanderquote:Op maandag 4 februari 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor de aardappeltjes, groente en vlees...
dus![]()
Zelfde hier. Karbonadequote:Op maandag 4 februari 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor de aardappeltjes, groente en vlees...![]()
![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:
ik ga vanavond voor de ambachtelijke kipschnitzel!quote:
en ja, die ambachtelijke maakt het verschil![]()
![]()
![]()
ik doe ze bijna altijd in de ovenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga van de week weer lekkere oven-aardappeltjes maken![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
[..]
ik ga vanavond voor de ambachtelijke kipschnitzel!
en ja, die ambachtelijke maakt het verschil![]()
![]()
![]()
in de sausquote:Op maandag 4 februari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef zeker niet te vragen waar de groenten zijn he?
nee meestal bistro krieltjes of van die voorgemarineerde schijfjesquote:
nog geen 1 keer aardappels gekookt, die heb ik alleen soms bij mams![]()
![]()
Mannen en kokenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij lekker kan koken![]()
![]()
![]()
Ik krijg vaak complimenten die eerlijk lijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij lekker kan koken![]()
![]()
Waarom zijn bijna alle koks mannen? O jaquote:quote:Op maandag 4 februari 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg vaak complimenten die eerlijk lijken![]()
![]()
Ben ze niet vaak tegengekomenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gemiddelde mannen*
Er zijn er best wel die kunnen koken hoor
dus![]()
Ik word gebeld door een nummer uit Enschede, geen zin om op te nemen en ik kan niet vinden wat het nu precies is![]()
![]()
school?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word gebeld door een nummer uit Enschede, geen zin om op te nemen en ik kan niet vinden wat het nu precies is![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste 4 cijfers zijn wel hetzelfde![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
McFlurry Lion.... ik heb er nu al zin in
Lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
McFlurry Lion.... ik heb er nu al zin insssttt
![]()
heul niet, de chicken maharadja macquote:Op maandag 4 februari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
De Mc flurry is toch een van de grootste successen van de mac donnalds denk ik.
ZO, gestofzuigd, afwas gedaan, bed verschoont. Nuttig dagje weer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nooit van gehoord dus dat zal wel nietquote:Op maandag 4 februari 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heul niet, de chicken maharadja mac
Rustig aan.![]()
Die witte chocola met almond die was echt goddelijk. De rest is me vaak te chocola achtigquote:Op maandag 4 februari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
De Mc flurry is toch een van de grootste successen van de mac donnalds denk ik.![]()
![]()
Jij hebt ook lekker zitten zuigen en daarna alles weer schoongemaakt?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZO, gestofzuigd, afwas gedaan, bed verschoont. Nuttig dagje weer.Rustig aan.![]()
Oh.. Die heb ik gemist helaas.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die witte chocola met almond die was echt goddelijk. De rest is me vaak te chocola achtigRustig aan.![]()
Oh die moet ik ook nog proevenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die witte chocola met almond die was echt goddelijk. De rest is me vaak te chocola achtig![]()
![]()
Ik heb vandaag salade gegeten met een nagelvijl.
Eet smakelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
Ik heb vandaag salade gegeten met een nagelvijl.![]()
![]()
zal wel lekker knapperig zijn dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
1 prikkerige vork... lijkt me niet lekker aan je tongquote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
Was best lekker hoor.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb niks gezogen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt ook lekker zitten zuigen en daarna alles weer schoongemaakt?Stijlvol.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
Ik heb vandaag salade gegeten met een nagelvijl.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De sla was heerlijk knapperig.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal wel lekker knapperig zijn dan?
heb ik dus vrijdag iets besteld online, en betaald, email ontvangen dat zij het geld hebben, en nu nog steeds niets gehoord over dat ze het verzonden hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
zet meestal alle pannen tegelijk uit, ik heb begrepen dat je het dan snaptquote:
ik zet de pannen uit omdat het eten klaar is, zeg ik er maar ff bij![]()
![]()
Ik kan slecht tegen nagelvijlen...
Als ik een vrouw dat zie doen dan moet ik altijd wegkijken en alles.Rustig aan.![]()
Ik voelde me net een zwerver. Maar er zat geen vorkje bij (vaak heb je zo'n plastic geval) en ik had 'm al opengemaakt. Zoiets laat ik niet staan, want ik heb er voor betaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks gezogen.
[..]
Stijlvol.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kapsalonquote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Nu nog verzinnen wat![]()
En toch blij als ook dat me weer is geluktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sommige winkels zijn op maandag dicht.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
heb ik dus vrijdag iets besteld online, en betaald, email ontvangen dat zij het geld hebben, en nu nog steeds niets gehoord over dat ze het verzonden hebben![]()
Lekker.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Dat is wel raar vriend.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
heb ik dus vrijdag iets besteld online, en betaald, email ontvangen dat zij het geld hebben, en nu nog steeds niets gehoord over dat ze het verzonden hebbenRustig aan.![]()
Ik wel.quote:Mijn nagelvijl is altijd schoon hoor.
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
tgndquote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
dat zou veel verklarenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige winkels zijn op maandag dicht.want ik bestelde het zo rond 10 uur s'avonds
Dan is het goedquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel.Mijn nagelvijl is altijd schoon hoor.
Zij belt dan wel met mobiel.quote:![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
waarom vijl je uberhaupt je nagels?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel.Mijn nagelvijl is altijd schoon hoor.
Mijn stiefmoeder is er bang voor, omdat ze ooit haar nagels te ver/te kort gevijlt heeft toen ze jong was.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan slecht tegen nagelvijlen...
Als ik een vrouw dat zie doen dan moet ik altijd wegkijken en alles.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Djemaniquote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
![]()
Ze is vrouwquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom vijl je uberhaupt je nagels?![]()
![]()
Om ze netjes te houden?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom vijl je uberhaupt je nagels?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
tegen de scherpe randjes hequote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom vijl je uberhaupt je nagels?![]()
![]()
Que?quote:
Het is pasta geworden
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik houd graag redelijk lange nagels.quote:
Ik ook.quote:
Geen idee. Ik heb daar nooit zelf eten besteldquote:Op maandag 4 februari 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
dat is hier de beste als je eten besteldimho
[b]AirwiN schreef [/b]
Die kapsalon is nog steeds de beste die ik ooit gehad heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar wat halen aan de overkant denk ik.
je hebt wel een idee. want ik vertel het je netquote:Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb daar nooit zelf eten besteld![]()
![]()
AlQaidaKitten opent nu ook de deur met opstaande deurklink
[b]AirwiN schreef [/b]
Kookwondertjequote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch blij als ook dat me weer is gelukt![]()
![]()
Ik luister wel vaker niet naar jouquote:Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt wel een idee. want ik vertel het je net
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik kan er ook slecht tegen oid... Word er een beetje naar van.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder is er bang voor, omdat ze ooit haar nagels te ver/te kort gevijlt heeft toen ze jong was.Rustig aan.![]()
kapsalonquote:Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kapsalon is nog steeds de beste die ik ooit gehad heb.
jij hebt een terrorkat?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
AlQaidaKitten opent nu ook de deur met opstaande deurklink
want?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook slecht tegen oid... Word er een beetje naar van.![]()
dat doe ik denk ik als ik morgen ook nog niets heb gehoordquote:
Het is een goeie, ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kapsalon is nog steeds de beste die ik ooit gehad heb.
Tis niet rationeel ofzo, ik kan er gewoon slecht tegen, zoals sommige mensen niet tegen bloed kunnen.quote:Rustig aan.![]()
Ghehehe.quote:
Een ex van mij zou een keer zo'n wereldgerecht maken voor zn ouders. De roti. Zn ma had de kipfilet al gebakken, de krieltjes al gedaan en de sperziebonen al gekookt.
Mn ex zo van uhm de kipfilet moest in blokjes en gemarineerd worden hoor!
Dat kon alsnog wel volgens zn moeder!!
Er zijn dus mensen erger dan ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Drie keer raden wat ik nu aan het doen ben.
okquote:Op maandag 4 februari 2013 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet rationeel ofzo, ik kan er gewoon slecht tegen, zoals sommige mensen niet tegen bloed kunnen.![]()
![]()
ik moeilijk doen, kan ik ook gewoon via die site mijn order kijken
not shipped yetNo shit ...
![]()
opgelucht aan mijn koffie zlurpen
Ghehequote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
Drie keer raden wat ik nu aan het doen ben.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
vijlen!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
wat win ik?![]()
![]()
Soppen op mijn naaktfoto's.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
Drie keer raden wat ik nu aan het doen ben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe.
Een ex van mij zou een keer zo'n wereldgerecht maken voor zn ouders. De roti. Zn ma had de kipfilet al gebakken, de krieltjes al gedaan en de sperziebonen al gekookt.
Mn ex zo van uhm de kipfilet moest in blokjes en gemarineerd worden hoor!
Dat kon alsnog wel volgens zn moeder!!
Er zijn dus mensen erger dan ik![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kapsalon
[..]
jij hebt een terrorkat?
[b]AirwiN schreef [/b]
sopsopsopperdesopquote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
je bent nog lang niet uitgesoptWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
De eer.quote:If only ...quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je bent een sopkip.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sopsopsopperdesop
je bent nog lang niet uitgesoptA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
he psst........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hooi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
he psst........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM, kerel! Hoe is het?quote:
Met zo'n kleine markt voor die foto's, lijkt het me eigenlijk zonde om te doen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
he psst........HoudoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goequote:, net wakker
, heb weekend
. Hoe ist met jou ?
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gitaar is fotograaf.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zo'n kleine markt voor die foto's, lijkt het me eigenlijk zonde om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is fotograaf.modelfotograaf zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: