Of er een ijshoorntje op getekendquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een Fokker had vast wel het plaatje uit de OP geprint, voor de herkenning
Maar wie zegt dat het de buren zijn dan? Andere mensen mogen die wijk ook in, er hoeft er maar eentje te zijn met de kolder in de kopquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of er een ijshoorntje op getekend
Maar je gaat er toch vanuit dat zij in één van de beste wijken van Hamburg woont, nou lekkere buren heb je daar dan. En tuurlijk zullen er fotografen voor de deur hebben gelegen, maar volgens mij zijn die inmiddels ook gewoon weer naar huis.
Ik dacht te hebben begrepen dat die bakker had gezegd dat het buren waren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat het de buren zijn dan? Andere mensen mogen die wijk ook in, er hoeft er maar eentje te zijn met de kolder in de kop
Alles voor het imago van zielige vrouw?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef Hathor het volgende:
Die posters heeft ze gewoon zelf opgehangen.
Ze ziet er moe uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie van der Vaart is zaterdag begonnen aan de opnames van haar nieuwe Duitse familieshow Shooting Stars - Promis an ihren Grenzen. In de nieuwe show van de Duitse zender RTL gaan kinderen tussen de 10 en 17 jaar beroemdheden iets leren, zoals breakdance, pianospelen, paardrijden of zingen.
Sylvie van der Vaart is een van de prominenten, naast onder anderen de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks, die les krijgen van de jonge talenten.
Het programma is vanaf vrijdag 22 februari op televisie. Tijdens de opnames in Keulen zaterdag waren ook Sylvies vriendin Sabia Boulahrouz en haar zoontje Damian aanwezig.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aart-van-start.dhtml
Inderdaad.quote:
quote:Sylvie huilt van blijdschap
Sylvie van der Vaart heeft afgelopen weekend opnames gehad voor de nieuwe Duitse familieshow ‘Shooting Stars – Promis an ihren Grenzen’. Een woordvoerder van RTL Deutschland laat aan Shownieuws weten dat het programma gaat over kinderen tussen de 10 en 17 jaar die een bepaald talent hebben. Zij proberen datgene wat ze goed kunnen aan de celebs te leren die er te gast zijn.
“Dat kan van alles zijn bijvoorbeeld breakdancen, paardrijden, zingen of piano spelen. Afgelopen zaterdag heeft Sylvie laten zien dat ze kan zingen. Ze heeft opgetreden samen met zanger Sadi Richter (15.) De twee hebben het nummer ‘Your Song’ van Elton John gezongen. Het publiek reageerde laaiend enthousiast en Sylvie ook. Ze moest zelfs huilen van blijdschap.”
Sylvie heeft in de vijf weken voor de opnames zangles en tips gekregen van zanger Sadi. De presentatrice is aankomende vrijdag 22 februari in de eerste aflevering te zien.
Andere prominenten die ook aan het programma meedoen, zijn onder andere de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks.
Is toch wel serieus, ze hebben in Duitsland natuurlijk een geschiedenis met mensen voor altijd wegsturenquote:
Ik lees niets van ''wegsturen''?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel serieus, ze hebben in Duitsland natuurlijk een geschiedenis met mensen voor altijd wegsturen
Je had het bijna goed wat z'n leeftijd betreftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Copycat het volgende:
Jij vindt het niet kinderachtig om zulke briefjes op te hangen over een buurtbewoner? Je bent zelf ook twaalf?
14, maar hij probeert de VBL SC weer te mobiliseren VBL / [VBL Slowchat] #1504 Smoofie in de maas geflikkerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Copycat het volgende:
Jij vindt het niet kinderachtig om zulke briefjes op te hangen over een buurtbewoner? Je bent zelf ook twaalf?
Ik houd hem/haar in de gaten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
14, maar hij probeert de VBL SC weer te mobiliseren VBL / [VBL Slowchat] #1504 Smoofie in de maas geflikkerd
Je kunt veel van Linda de Mol zeggen, maar die is wel redelijk open over de ups en ook de downs in haar leven. Voor haar breuk met Sander Vahle sprak ze in haar haar eigen blad al over relatiestress.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:35 schreef Uccie het volgende:
Ik hoorde gisteren dat Linda de Mol ook had uitgehaald naar Sylvie over de columns die gingen over haar perfecte leventje terwijl daar niet veel waar van was.
Overigens vraag ik me daarbij dan weer wel af of Linda ondanks al haar goede zaken hier in NL niet een beetje jaloers is op het feit dat Sylvie Linda in Duitsland van de troon heeft gestoten.
Neuh, dat denk ik niet, zo gewonnen, zo geronnen. Volgens mij hebben die Duitsers ook zoiets van: 'Leuk dat ze voor andermans kinderen wél aandacht heeft'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:35 schreef Uccie het volgende:
Ik hoorde gisteren dat Linda de Mol ook had uitgehaald naar Sylvie over de columns die gingen over haar perfecte leventje terwijl daar niet veel waar van was.
Overigens vraag ik me daarbij dan weer wel af of Linda ondanks al haar goede zaken hier in NL niet een beetje jaloers is op het feit dat Sylvie Linda in Duitsland van de troon heeft gestoten.
Tja ik vroeg het mij gewoon af, Linda is in het algemeen meer dan een tv-persoonlijkheid dus wat dat betreft wint ze het met ogen dicht van Sylvie op alle vlakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:07 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je kunt veel van Linda de Mol zeggen, maar die is wel redelijk open over de ups en ook de downs in haar leven. Voor haar breuk met Sander Vahle sprak ze in haar haar eigen blad al over relatiestress.
Sylvie was/is wel populairder inderdaad in Duitsland, maar ook dat is tanende. Ik denk dat Nederlanders Linda in ieder geval een stuk sympathieker en authentieker vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |