denk het wel, dat de (schoonmoeder) niets naar buiten mag brengen voordat hun zelf zeker weten wat ze willenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En zou de ontkennende (schoon)moeder dan onderdeel zijn van het plan?
quote:
IS RAFAEL NIET SYLVIE'S ENIGE VOETBALLER?
13-02-2013 15:11 | REDACTIE
Sylvie van der Vaart zou volgens geruchten Rafael niet als enige voetballer hebben gehad. De presentatrice zou eerder al meerdere voetbalspelers aan de haak hebben geslagen.
In de tijd dat Rafael van der Vaart nog speelde bij Ajax, zou Sylvie een affaire hebben gehad met een ploeggenoot van Rafael. Dat zou ook de reden zijn geweest dat Van der Vaart niet heel goed op kon schieten met zijn medespeler. Lees deze week in Weekend wie die ploeggenoot was en ook over de meerdere relaties die Sylvie met voetballers had.
Terwijl ze zich daarvoor nog eens jaren heeft laten volblaffen door Atmodikoroquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:55 schreef alors het volgende:
Goed ontopic maar weer.
Van de Weekend:
[..]Komen ze nu nog met dat Ibrahimovic verhaal aanzetten
Dat laatste. Rip aan de ijshoorntjes en Mariakaarsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:15 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Terwijl ze zich daarvoor nog eens jaren heeft laten volblaffen door Atmodikoro![]()
Ook Weekend kan er niet meer omheen; de klad is uit deze gate. (edit: of komt die er juist in?)
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat laatste. Rip aan de ijshoorntjes en Mariakaarsen
Oh ik ook hoor, hoe vreselijk ik Sylvie ook vind, ik hoop stiekem wel dat ze weer bij elkaar komen,.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Starlie het volgende:
Ik gok het erop dat het morgen stil blijft rondom Sylvie en Rafael... Naar mijn idee geen verzoening. En als er wel een verzoening is en ze brengen dat op Valentijnsdag naar buiten dan zijn ze (of is Sylvie) nog vreselijker dan ik al dacht... Dat zou echt TE overdreven zijn, hoe leuk ook hoor daar niet van...
Want ik ben en blijf een sucker for love
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:56 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kan niet quoten op mijn mobiel maar volgens nu.nl wordt sylvie gepest door haar buren
quote:Buren pesten Sylvie van der Vaart
HAMBURG - De buren van Sylvie van der Vaart in Hamburg pesten haar door A4'tjes met een gemene tekst op de plaatselijke bomen te prikken.
Dat vertelt de bakker tegenover Sylvies flat tegen Shownieuws. Het programma heeft ook een foto van zo'n A4'tje online geplaatst.
"Er wonen hier in de buurt niet alleen leuke mensen, maar ook mensen die gewoon nep en irritant zijn", zo staat er onder meer op het papier geschreven. "Haar neplach kun je op een afstand van 1 kilometer al horen", staat er ook, boven een foto van de blondine.
Wie de papieren heeft opgehangen, is niet duidelijk.
nu.nl
Wat een triest persoon die hier zijn tijd en geld in steektquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kinderachtig zeg
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een triest persoon die hier zijn tijd en geld in steekt
Een Fokker had vast wel het plaatje uit de OP geprint, voor de herkenningquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:35 schreef Copycat het volgende:
Okay ... Welke FOK!ker is met een stapel kopietjes richting Hamburg gereden?
Hoe kinderachtig kun je zijn.
Maar eerlijk: het is toch feitelijk fucking briljant als je kil, hard en berekenend bent in zo'n nare situatie. Hoewel ik niet geloof dat het zo is, maar áls het zo is, zou ik dat wel ideaal vinden. Voel je je ook niet rot maar zoek je enkel naar het positieve.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De relatie was, denk ik, allang afgesloten. Die rouw hebben ze kennelijk al gehad, als je ze zo ziet opereren. Alleen Syl had een tikje onderschat hoe ze zelf gezien zou worden; niet als zielige, dappere, geslagen vrouw, maar als kille, harde tante die profiteert van zijn geld en bekendheid. Dat laatste probeert ze nu te corrigeren. Bij mij werkt het voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |