Een user met modrechtenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
al ben ik hier natuurlijk gewoon een user
Welkom lees ook wel waar jij mod bent, maar dat is soms wel erg heftig daar.quote:
ik multitaskquote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Toverheks het volgende:
is ie er nou al weer, komt zeker NWS is niet zo gesjellig he
en hier zitten de meeste leuke users van FOK, ik zeg de meeste he niet allemaal
Dat hoeft toch niet erg te zijn poezewoestje. Ik denk dat je je daar prima staande kan houden hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welkom lees ook wel waar jij mod bent, maar dat is soms wel erg heftig daar.
Dus blijft het bij lezen.
Die komt alleen af en toe opdagen als hij zich verveelt.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef sp3c het volgende:
thanks, op die ene knakworst met zijn slechte negergrappen na voel ik me ook echt welkom
wat leuk
klopt ... forum.fok.nl heet hetquote:Op maandag 4 februari 2013 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht dat "jullievolk" een eigen territorium hadden..
Zonderling, volledig onberekenbaar, op z'n best als ie slaapt!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:57 schreef Toverheks het volgende:
Maar kenne jullie me raad geven, moet ik beetje uitkijken met sp3c, is ie een beetje gesjellig en niet streng, of gaat hij bij het minste en geringste tegen je tekeer ?? wil wel ff weten waar ik aan toe ben
'kzou die kant niet opgaan...quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
ligt er een beetje aan hoe je er uit ziet
Zo ken ik je niet pullup, moet je van je popcorn af?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet erg te zijn poezewoestje. Ik denk dat je je daar prima staande kan houden hoor.
vrijdagavond laat wel denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef Toverheks het volgende:
nou Haakneus, puntmuts en een vette dikke pukkel links op de kin, heb altijd mijn bezemsteel bij me, niet om te vliegen maar meer als ondersteuning als ik weer eens mijn houten poot ergens onderweg verlies.
ook heb ik 4 weken terug een nieuwe heup gekregen en in de rechterknie een kunstknie, maar daar moest ik wel mijn glazen oog voor inleveren want de verzekering dekt niet alles. Ben nu fleurig ooglapje aan het haken.
Dus kan ik er mee door sp3c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |