nu niet meer, jullie houden van echt hockey tegenwoordigquote:
Wat nou? Topics openen is gratis, en je krijgt en veel voor terug... ik ga dat vaker doen denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik zit nog te grinniken, die mummie met dat topic, dat geloof je toch niet
Ik dacht al dat het je zou bevallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Topics openen is gratis, en je krijgt en veel voor terug... ik ga dat vaker doen denk ik
Ik zat ook al te spitten, Heks kom op mijn stem is belangrijkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
doe effe een link dan, dan ga ik op je stemmen
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu niet meer, jullie houden van echt hockey tegenwoordig
Amerikaans hockey
Blues hockey
Ja maar daar kan je niet stemmenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
alleen de RLS staat er niet bij
nopequote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]ook niet, had dan een mooie van AJAX neergezet voor me
We hadden al van die dartfanaten hier maar dit is nog wel obscuurder.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
maak je geen zorgen ik houd jullie op de hoogte
4x gewonnen, 2x verloren
woensdagnacht tegen Nashville Predators dik winnen
Jian Heldquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
en allemaal dankzij Jian
bedankje lijkt me op zijn plaats
Ik ben in de race voor Admin, Remlof heeft me voorgedragen en als ik het word ben jij nog niet klaar, badmutsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
en allemaal dankzij Jian
bedankje lijkt me op zijn plaats
Nope.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Lies, kan jij die badmuts uit dit topic slingeren?
weet het ook verder niet, werd erop geattendeerd door iemand uit Crea&Bea voor de rest weet ik niet hoe zoiets werkt, en vind het raar dat de RLS er niet bij staat, had best wel op iemand willen stemmen, of iemand willen wegstemmen als dat konquote:
ik ben sowieso nog lang niet klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in de race voor Admin, Remlof heeft me voorgedragen en als ik het wordt ben jij nog niet klaar, badmuts
Ja jesus. Lies helpquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het ook verder niet, werd erop geattendeerd door iemand uit Crea&Bea voor de rest weet ik niet hoe zoiets werkt, en vind het raar dat de RLS er niet bij staat, had best wel op iemand willen stemmen, of iemand willen wegstemmen als dat kon
oke, oke je bent mod dus ik zeg wel JA en zal altijd naar je luisteren en maak nu een diepe buiging voor jequote:
Wij willen stemmen heksquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het ook verder niet, werd erop geattendeerd door iemand uit Crea&Bea voor de rest weet ik niet hoe zoiets werkt, en vind het raar dat de RLS er niet bij staat, had best wel op iemand willen stemmen, of iemand willen wegstemmen als dat kon
Ach wat naar, ik zie daar een hoop sukkels met tags dit jaarquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mods stemmen voor de yvonne awards, niet de users.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, oke je bent mod dus ik zeg wel JA en zal altijd naar je luisteren en maak nu een diepe buiging voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |