Het is door die bruut alweer overbodig geworden hier nog wat aan te veranderenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef mootie het volgende:
Pullup zijn weerwolf?
Moet het niet zijn: Pullup is weerwolf?
Maakt niet uit, geen hond ziet hetquote:
Hij gaat het op zijn nonchalante manier lekker laten smeulenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
Rot op spec, volgens mij gaat 3-voud over de schreef in dat moslimtopic over dat meisje, jij moet daar de gemoederen tot bedaren brengen, daar ben jij goed in, wat zeg ik onmisbaar, dus ksssst, ksssst
De uitslagen zijn hetzelfde gebleven.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
Shit door jullie heb ik studio voetbal gemist, gvd
julliequote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
Uitzending gemistquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
Ik mot toch weten wat Jack ervan vondquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
De uitslagen zijn hetzelfde gebleven.
Ja, ga nog een beetje slijmen, van wie heb jij al die notes gekregen?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
Met zo een vreemde mod in de RLS verlang ik toch wel een beetje naar Gert hoor
Ben je wel goed bij je hoofdquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
Met zo een vreemde mod in de RLS verlang ik toch wel een beetje naar Gert hoor
Het brei topic, ik wil het niet wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga nog een beetje slijmen, van wie heb jij al die notes gekregen?
ik zal het niet weten, echt niet geloof me, ze niet gelezen en er staat toch geen naam van de betreffende mod bij, maar van iemand die mij niet moet waarschijnlijk nadat ik gelezen heb hoeveel note`s sommige van jullie hebben, onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga nog een beetje slijmen, van wie heb jij al die notes gekregen?
Oh, shit dat kan ook nog, Wat heb jij eigenlijk uitgevreten in creabea, Heks?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het brei topic, ik wil het niet weten
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het brei topic, ik wil het niet weten
Neem een kopje theequote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal het niet weten, echt niet geloof me, ze niet gelezen en er staat toch geen naam van de betreffende mod bij, maar van iemand die mij niet moed waarschijnlijk nadat ik gelezen heb hoeveel note`s sommige van jullie hebben, onbegrijpelijk
Aggûût.. bespeur ik lichte jalouzie hier?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal het niet weten, echt niet geloof me, ze niet gelezen en er staat toch geen naam van de betreffende mod bij, maar van iemand die mij niet moed waarschijnlijk nadat ik gelezen heb hoeveel note`s sommige van jullie hebben, onbegrijpelijk
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, shit dat kan ook nog, Wat heb jij eigenlijk uitgevreten in creabea, Heks?
Ja echt hequote:
Dat is rete coolquote:Op zondag 3 februari 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben genomineerd in het CreaBeatopic voor de Yvonne award, ja ja ik weet het ook onbegrijpelijk
weet het niet, maar stond erg verbaasd, en ja vind het een heerlijk forum daar leuke freubels leuke users en mooie linkjes en gewoon 1 en al gesjelligheidquote:
Elke vrouwelijke user krijgt wel ergens een Yvonne award voor volgens mij, ik zou 'm gewoon weigerenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben genomineerd in het CreaBeatopic voor de Yvonne award, ja ja ik weet het ook onbegrijpelijk
Dan verdien je het. Ik stem op jequote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het niet, maar stond erg verbaasd, en ja vind het een heerlijk forum daar leuke freubels leuke users en mooie linkjes en gewoon 1 en al gesjelligheid
Je hebt soury overtuigd, die is al onderwegquote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het niet, maar stond erg verbaasd, en ja vind het een heerlijk forum daar leuke freubels leuke users en mooie linkjes en gewoon 1 en al gesjelligheid
Jij staat in de kut user lijst. Ook leuk daar zit i ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke user krijgt wel ergens een Yvonne award voor volgens mij, ik zou 'm gewoon weigeren
Kleine moeite grote ego'squote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt soury overtuigd, die is al onderweg
Alle goeien staan in de kut-user-lijstquote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij staat in de kut user lijst. Ook leuk daar zit i ook
Hoe heet dat forum ook al weerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal warm van binnenja ja waar blijven degene die nu op hun handen moeten zitten of het slijmspoor moeten plaveien
doe effe een link dan, dan ga ik op je stemmenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
ach dacht echt huh ik hahahaha snapte er geen ene jeweetwelvan, maar was wel leuk en weet bij god niet wat het inhoud enzo, want Dottey staat er ook en als je mag stemmen stem ik op Dottey
nu niet meer, jullie houden van echt hockey tegenwoordigquote:
Wat nou? Topics openen is gratis, en je krijgt en veel voor terug... ik ga dat vaker doen denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik zit nog te grinniken, die mummie met dat topic, dat geloof je toch niet
Ik dacht al dat het je zou bevallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Topics openen is gratis, en je krijgt en veel voor terug... ik ga dat vaker doen denk ik
Ik zat ook al te spitten, Heks kom op mijn stem is belangrijkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
doe effe een link dan, dan ga ik op je stemmen
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu niet meer, jullie houden van echt hockey tegenwoordig
Amerikaans hockey
Blues hockey
Ja maar daar kan je niet stemmenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
alleen de RLS staat er niet bij
nopequote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]ook niet, had dan een mooie van AJAX neergezet voor me
We hadden al van die dartfanaten hier maar dit is nog wel obscuurder.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
maak je geen zorgen ik houd jullie op de hoogte
4x gewonnen, 2x verloren
woensdagnacht tegen Nashville Predators dik winnen
Jian Heldquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
en allemaal dankzij Jian
bedankje lijkt me op zijn plaats
Ik ben in de race voor Admin, Remlof heeft me voorgedragen en als ik het word ben jij nog niet klaar, badmutsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
en allemaal dankzij Jian
Nope.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Lies, kan jij die badmuts uit dit topic slingeren?
weet het ook verder niet, werd erop geattendeerd door iemand uit Crea&Bea voor de rest weet ik niet hoe zoiets werkt, en vind het raar dat de RLS er niet bij staat, had best wel op iemand willen stemmen, of iemand willen wegstemmen als dat konquote:
ik ben sowieso nog lang niet klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in de race voor Admin, Remlof heeft me voorgedragen en als ik het wordt ben jij nog niet klaar, badmuts
Ja jesus. Lies helpquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het ook verder niet, werd erop geattendeerd door iemand uit Crea&Bea voor de rest weet ik niet hoe zoiets werkt, en vind het raar dat de RLS er niet bij staat, had best wel op iemand willen stemmen, of iemand willen wegstemmen als dat kon
oke, oke je bent mod dus ik zeg wel JA en zal altijd naar je luisteren en maak nu een diepe buiging voor jequote:
Wij willen stemmen heksquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het ook verder niet, werd erop geattendeerd door iemand uit Crea&Bea voor de rest weet ik niet hoe zoiets werkt, en vind het raar dat de RLS er niet bij staat, had best wel op iemand willen stemmen, of iemand willen wegstemmen als dat kon
Ach wat naar, ik zie daar een hoop sukkels met tags dit jaarquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mods stemmen voor de yvonne awards, niet de users.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, oke je bent mod dus ik zeg wel JA en zal altijd naar je luisteren en maak nu een diepe buiging voor je![]()
gamecenter live kopen (50 dollar) en klaarzitten woensdagnacht voor Blues vs Predsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, oke je bent mod dus ik zeg wel JA en zal altijd naar je luisteren en maak nu een diepe buiging voor je![]()
Misschien wil er iemand wel een leuk bedankttopic openen in NWS.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
en allemaal dankzij Jian
nou, dan kan ik het wel vergeten zo een awardquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mods stemmen voor de yvonne awards, niet de users.
Goed plan, wanneer is die spec er meestal niet ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wil er iemand wel een leuk bedankttopic openen in NWS.![]()
en zet er dan meteen ook effe bij dat mosl... nah laat ook maar.![]()
Mja, bij de userawards kunnen de users stemmenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach wat naar, ik zie daar een hoop sukkels met tags dit jaar
wacht maar ik ga een team ga vormen met Robijnquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben sowieso nog lang niet klaar
dat krijg je als je mijn forum zit te dissen
die gasten heten Amsterdam G's tegenwoordigquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût geen Amstel Tijgers?
[ afbeelding ]
Ik zou er dan ook niet echt blij van wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan kan ik het wel vergeten zo een award
Als-ie met Yvonne in het vliegtuig naar Turkije zit.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan, wanneer is die spec er meestal niet ?
of als ie katoen aan het plukken isquote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie met Yvonne in het vliegtuig naar Turkije zit.
Shit... die poster hangt eg nie in de Jaaphal...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
die gasten heten Amsterdam G's tegenwoordig
[ afbeelding ]
dat ondersteunen we niet
je begrijpt natuurlijk nu wel dat de liefde nu over is tussen ons, was een fijne kennismaking enzo maar ja had je dat van Amsterdam er maar niet onder moeten zettenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
die gasten heten Amsterdam G's tegenwoordig
[ afbeelding ]
dat ondersteunen we niet
Dat moet een keer mis gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie met Yvonne in het vliegtuig naar Turkije zit.
Gert je bent terug, laat jezelf gelden en stuur die badmuts weg, hij hoort hier niet en hij is bovendien niet rechtvaardig, ..... jij welquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wil er iemand wel een leuk bedankttopic openen in NWS.![]()
en zet er dan meteen ook effe bij dat mosl... nah laat ook maar.![]()
Hij slaapt er 24 uur per etmaalquote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan, wanneer is die spec er meestal niet ?
Gast. Jemig kan je niks in je uppiequote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert je bent terug, laat jezelf gelden en stuur die badmuts weg, hij hoort hier niet en hij is bovendien niet rechtvaardig, ..... jij wel
weet ik eigenlijk niet, die foto is iig van hun enige overwinning tot nu toequote:Op zondag 3 februari 2013 23:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit... die poster hangt eg nie in de Jaaphal...
Nee dat geloof ik niet.quote:
Jaap Edenbaan technisch gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |