Je hebt soury overtuigd, die is al onderwegquote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het niet, maar stond erg verbaasd, en ja vind het een heerlijk forum daar leuke freubels leuke users en mooie linkjes en gewoon 1 en al gesjelligheid
Jij staat in de kut user lijst. Ook leuk daar zit i ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke user krijgt wel ergens een Yvonne award voor volgens mij, ik zou 'm gewoon weigeren
Kleine moeite grote ego'squote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt soury overtuigd, die is al onderweg
Alle goeien staan in de kut-user-lijstquote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij staat in de kut user lijst. Ook leuk daar zit i ook
Hoe heet dat forum ook al weerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal warm van binnenja ja waar blijven degene die nu op hun handen moeten zitten of het slijmspoor moeten plaveien
doe effe een link dan, dan ga ik op je stemmenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
ach dacht echt huh ik hahahaha snapte er geen ene jeweetwelvan, maar was wel leuk en weet bij god niet wat het inhoud enzo, want Dottey staat er ook en als je mag stemmen stem ik op Dottey
nu niet meer, jullie houden van echt hockey tegenwoordigquote:
Wat nou? Topics openen is gratis, en je krijgt en veel voor terug... ik ga dat vaker doen denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik zit nog te grinniken, die mummie met dat topic, dat geloof je toch niet
Ik dacht al dat het je zou bevallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Topics openen is gratis, en je krijgt en veel voor terug... ik ga dat vaker doen denk ik
Ik zat ook al te spitten, Heks kom op mijn stem is belangrijkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
doe effe een link dan, dan ga ik op je stemmen
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu niet meer, jullie houden van echt hockey tegenwoordig
Amerikaans hockey
Blues hockey
Ja maar daar kan je niet stemmenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
alleen de RLS staat er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |