quote:
Dat is toch wel heel aardig toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]die zaten achter in de zaal, die hebben um opgericht.
Ow de obsessjes zijn heel aardig hoor, de plaat blijft weleens hangen maar alles wentquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel aardig toch?
Ben wel 3 uur stil geweest, had visitequote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef mootie het volgende:
Dat negeren valt nog niet mee, lijkt het.
Wel een hoop werk steeds hoor, moet je niet onderschatten, al die foto's.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow de obsessjes zijn heel aardig hoor, de plaat blijft weleens hangen maar alles went
Yepsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel een hoop werk steeds hoor, moet je niet onderschatten, al die foto's.
Goed kijken naar de sjaalquote:
Als ik zo vluchtig kijk zijn dat de kleuren van Ajax Amsterdam..quote:
Ik zie een T en een W en een wapen, Ajax heeft niet eens een wapenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik zo vluchtig kijk zijn dat de kleuren van Ajax Amsterdam..
Inderdaad het paardje van FC Twentequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zie een T en een W en een wapen, Ajax heeft niet eens een wapen
Wel een afvallige hè als PSV fanquote:Op zondag 10 februari 2013 11:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Inderdaad het paardje van FC Twente
Deed hij vast voor Jou die shawlquote:
Mag tie het om half 5 weer doenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Deed hij vast voor Jou die shawl![]()
He bedankt dat je Wim zijn draadje heb ge-uptquote:
Gaan we balonnen prikken bij Wimquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
He bedankt dat je Wim zijn draadje heb ge-upt
[ afbeelding ]
Nee we gaan naar grote hoogte toequote:
Gezellig Poezewoesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee we gaan naar grote hoogte toemet de muziek van Wim
je mag ze gewoon lek prikken , geen probleen Heksiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]hou niet van Ballonnen door de weeks
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:33 schreef selam het volgende:
[..]
je mag ze gewoon lek prikken , geen probleen Heksie
Mijn eerste verzoekje is uiteraard ...........quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mijn eerste verzoekje is uiteraard ...........![]()
Nog nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi, en veel voetballen weer vertrouw ik op?
1 wedstrijd denk ik vandaag vd aanstaande landskampioenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi, en veel voetballen weer vertrouw ik op?
Nu nog niet joh, begint geloof ik om bij zeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vertel er effe bij dat tot hallef ellef voetbalgejengel aanstaat hé?
Die info was voor ieder die geen enkel risico willen nemen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu nog niet joh, begint geloof ik om bij zeven.
Ben jij ook gezellig ingehaakt?quote:
Zijn het wel allemaal echte Hollandse meezingers? Voor het ultieme Op Volle Toeren/Op Losse Schroeven-gevoel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef mootie het volgende:
Soms is dat gewoon supergesjellig, even lekker juichen.
Geen idee, ik kijk tv. Het gaat mij puur om het juichen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn het wel allemaal echte Hollandse meezingers? Voor het ultieme Op Volle Toeren/Op Losse Schroeven-gevoel.
Oh. Dan juich ik met je mee. Op een Hollands muziekje! Want hij heeft het 'm toch maar weer even mooi geflikt! *quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef mootie het volgende:
Geen idee, ik kijk tv. Het gaat mij puur om het juichen.
echt geweldig, als ik dit geweten had, hop nog een keerquote:
Die is ook leuk.quote:
Wat weerhoud je? Je zit hier niet bij Wiem maar op Wiems topic op Fok...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef pullup het volgende:
Kunnen we nu niet meer juichen bij Wiem ?![]()
![]()
![]()
hahahhaa ja was er aan de hand danquote:
Iig geval warmer dan er int eggie naartoe gaan, begint hier om 20.00 uur. De kids gaan er wel naartoe, tis mij te koud.quote:
Wiem zit al een tijdje noodgedwongen op Livestream na verbannen te zijn van Ustream... met de U van Ustreamquote:
Vervelend voor hem, daar is-ie zeker wel ziek van? Maar dat doet niets af aan het feit dat ik naar hem refereerde als YouTube-deejay.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wiem zit al een tijdje noodgedwongen op Livestream na verbannen te zijn van Ustream... met de U van Ustream
Ik ook lekker muziekje der bijquote:Op zondag 31 maart 2013 18:33 schreef Toverheks het volgende:
oke Mar, nou als ze maar niet te dichtbij komen, ik doe het hier wel met Wim zijn paasvuurtje, wijntje erbij, lekker toastje en ik denk dat mijn nieuwe vriend Janneman op afstand ook gesjellig mee kijkt.
Hij doet in iedergeval op zijn manier zijn best om iets van entertainment te brengen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelend voor hem, daar is-ie zeker wel ziek van?. Maar dat doet niets af aan het feit dat ik naar hem refereerde als YouTube-deejay.
De schemering bepalen aldaar gebeurd geheel zonder klokken heb ik begrepen uit betrouwbare bron...quote:
Volgens mij over elke randdebiel die optrad bij Vlemmix.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
Hij staat er toch maar mooi!
Godverdomme Moots, over wie zeiden we dat toentertijd toch steeds?
Jij ook weer blijquote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch mooi dat zo iemand zulk amusement op het scherm brengt voor mensen die van de verpleging niet met lucifers mogen spelen.
Oh ja!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:00 schreef mootie het volgende:
Volgens mij over elke randdebiel die optrad bij Vlemmix.
Scherp hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik gun het jullie clubje van harte. Zo ben ik
Als je braaf bent niet hoorquote:
Jan komt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
Morgen om elf uur bij het PSV-stadion? Kom ik even kijken.
Ow dies nog scherperquote:Op zondag 31 maart 2013 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, misschien kan Wiem volgende week nog even met iemand gaan vechten op het schoolplein als de school uit is.
Ik vind de bijdragen van verscheidene anderen op FOK! maar oppervlakkig afsteken bij het taalgebruik wat ze onderling doorgaans bezigen.quote:
Echt he, helemaal mee eensquote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind de bijdragen van verscheidene anderen op FOK! maar oppervlakkig afsteken bij het taalgebruik wat ze onderling doorgaans bezigen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed ook, trouwens. Kiekentokkies
Scrut weet de weg wel, dies dol op soapsquote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef mootie het volgende:
Ik heb zeker flash nodig om deze soap te volgen.
Vandaar dat ik het niet op mijn iPad kan volgen!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef mootie het volgende:
Ik heb zeker flash nodig om deze soap te volgen.
Ipads zijn stom (heeeeel soms).quote:Op zondag 31 maart 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet op mijn iPad kan volgen!
Gelukkig heb ik in die gevallen nog een laptop om op terug te vallen.quote:
En de zelfingenomen arrogantie straalt ook hier weer oogverblindend... waar haal je het vandaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind de bijdragen van verscheidene anderen op FOK! maar oppervlakkig afsteken bij het taalgebruik wat ze onderling doorgaans bezigen.
de fik erinquote:Op zondag 31 maart 2013 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
En na de Zegen van onze verse Paus.. een vreugdevuurtje in deze barre tijden van Wiem!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |