quote:
Dat is toch wel heel aardig toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]die zaten achter in de zaal, die hebben um opgericht.
Ow de obsessjes zijn heel aardig hoor, de plaat blijft weleens hangen maar alles wentquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel aardig toch?
Ben wel 3 uur stil geweest, had visitequote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef mootie het volgende:
Dat negeren valt nog niet mee, lijkt het.
Wel een hoop werk steeds hoor, moet je niet onderschatten, al die foto's.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow de obsessjes zijn heel aardig hoor, de plaat blijft weleens hangen maar alles went
Yepsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel een hoop werk steeds hoor, moet je niet onderschatten, al die foto's.
Goed kijken naar de sjaalquote:
Als ik zo vluchtig kijk zijn dat de kleuren van Ajax Amsterdam..quote:
Ik zie een T en een W en een wapen, Ajax heeft niet eens een wapenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik zo vluchtig kijk zijn dat de kleuren van Ajax Amsterdam..
Inderdaad het paardje van FC Twentequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zie een T en een W en een wapen, Ajax heeft niet eens een wapen
Wel een afvallige hè als PSV fanquote:Op zondag 10 februari 2013 11:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Inderdaad het paardje van FC Twente
Deed hij vast voor Jou die shawlquote:
Mag tie het om half 5 weer doenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Deed hij vast voor Jou die shawl![]()
He bedankt dat je Wim zijn draadje heb ge-uptquote:
Gaan we balonnen prikken bij Wimquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
He bedankt dat je Wim zijn draadje heb ge-upt
[ afbeelding ]
Nee we gaan naar grote hoogte toequote:
Gezellig Poezewoesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee we gaan naar grote hoogte toemet de muziek van Wim
je mag ze gewoon lek prikken , geen probleen Heksiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]hou niet van Ballonnen door de weeks
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:33 schreef selam het volgende:
[..]
je mag ze gewoon lek prikken , geen probleen Heksie
Mijn eerste verzoekje is uiteraard ...........quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mijn eerste verzoekje is uiteraard ...........![]()
Nog nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi, en veel voetballen weer vertrouw ik op?
1 wedstrijd denk ik vandaag vd aanstaande landskampioenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi, en veel voetballen weer vertrouw ik op?
Nu nog niet joh, begint geloof ik om bij zeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vertel er effe bij dat tot hallef ellef voetbalgejengel aanstaat hé?
Die info was voor ieder die geen enkel risico willen nemen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu nog niet joh, begint geloof ik om bij zeven.
Ben jij ook gezellig ingehaakt?quote:
Zijn het wel allemaal echte Hollandse meezingers? Voor het ultieme Op Volle Toeren/Op Losse Schroeven-gevoel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef mootie het volgende:
Soms is dat gewoon supergesjellig, even lekker juichen.
Geen idee, ik kijk tv. Het gaat mij puur om het juichen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn het wel allemaal echte Hollandse meezingers? Voor het ultieme Op Volle Toeren/Op Losse Schroeven-gevoel.
Oh. Dan juich ik met je mee. Op een Hollands muziekje! Want hij heeft het 'm toch maar weer even mooi geflikt! *quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef mootie het volgende:
Geen idee, ik kijk tv. Het gaat mij puur om het juichen.
echt geweldig, als ik dit geweten had, hop nog een keerquote:
Die is ook leuk.quote:
Wat weerhoud je? Je zit hier niet bij Wiem maar op Wiems topic op Fok...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef pullup het volgende:
Kunnen we nu niet meer juichen bij Wiem ?![]()
![]()
![]()
hahahhaa ja was er aan de hand danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |