Hij is dan ook vermomd als analyticus.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Moet Waterreus niet carnaval vieren?
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook vermomd als analyticus.
Beduidend geestiger dan die JD gimmick.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook vermomd als analyticus.
Fer is een pedofiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Juridische affaire? Even speciferen Jack!
volgend weekend pas hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Moet Waterreus niet carnaval vieren?
Efebofielquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer is een pedofiel.
Ik herhaal.
Fer is een pedofiel.
Ik vrees van nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Paul het volgende:
Laten we gewoon weer over FC Utrecht praten
het is pas pedofilie als de tegenpartij met tegenzin meedoetquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer is een pedofiel.
Ik herhaal.
Fer is een pedofiel.
Jack popelt om het over Ajax te hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Paul het volgende:
Laten we gewoon weer over FC Utrecht praten
Haha, nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is pas pedofilie als de tegenpartij met tegenzin meedoet
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Houden van is niet iets dat wederzijdse instemming vereist.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat is ferkrachting van een minderjarige.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg wacht verjaart hij of zij wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan moet ik hopen dat het verjaart
watquote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAA FC UTRECHT [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe ferzin je dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Fer dacht hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul
Eferbofielquote:
Je ferwacht het niet hequote:
FIFA 13!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
Meisjes van 13.
Hij houdt van meisjes van 13.
Meisjes van deeeeertien.
Hij houdt van meisjes van 13.
MEISJES VAN 13
pieperdepieperdepiepquote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Je kan er op wachten dat ronald weer over zijn broer bij ajax begint. In de buik van zijn moeder zat ronald met zijn hand in de reet van frank.
Zo lang die andere Ronald zijn debiele waffel maar dicht houdt.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Je kan er op wachten dat ronald weer over zijn broer bij ajax begint. In de buik van zijn moeder zat ronald met zijn hand in de reet van frank.
Nooit geweten dat het een siamese tweeling was.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
volgens mij staan ze helemaal vrij
Ik dacht dat Twente strak aan het dekken was, maar nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef Evertjan het volgende:
dankzij Jan van Hals zie ik het voetbal totaal anders
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAA FC UTRECHT [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bewaren het beste voor het laatste.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat het over de club die dit weekend de meeste kools scoorde?
Fer was wel strak aan het dekken een tijdje terug.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Twente strak aan het dekken was, maar nee.
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Fer was wel strak aan het dekken een tijdje terug.
Kali, Bulthuis, van Dijk en van der Hoorn ook.quote:
Gewoon 10 man op het middenveld!quote:
Met Waterman op goalquote:
Blijven hopen!quote:
aan de reacties te zien welquote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Paul het volgende:
Wat een kutprogramma is dit toch. Zijn er hier echt mensen die dit elke week kijken hee?
Het is toch leuk jezelf te ergeren?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Paul het volgende:
Wat een kutprogramma is dit toch. Zijn er hier echt mensen die dit elke week kijken hee?
Nou dat ja, leren ze het nou nooit?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Altijd dom om zulke voorbarige uitspraken te doen in het openbaar als speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |