Jup.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb die fiscale bundel van Sdu. Ziet de publiek/privaatrechtbundel er qua lay-out net zo uit?
Jezusquote:Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef Monnet het volgende:
Jan van Ruth, advocaat in Eindhoven, had op 4 mei een zitting over een ondertoezichtstelling. Na afloop sprak hij met de moeder. Echt positief was hij niet over de gezinsvoogdes. "Ze moesten haar opknopen en vierendelen", meende hij. Hij zei dat in het bijzijn van een hulpverleenster van een jeugdzorginstelling. Die vertelde het aan de gezinsvoogdes, die vervolgens een klacht indiende bij de deken.
Van Ruth maakte het er op de tuchtzitting voor zichzelf niet makkelijker op door zijn mening nog eens te herhalen. "Ze moet de zwaarste straf uit het oud-Nederlandse strafrecht krijgen, en dat is de dood." Het vierendelen was gepast vanwege het "onterend karakter". De gezinsvoogdes legde uit dat ze gewoon haar werk deed, maar van dat argument was Van Ruth niet onder de indruk. "Er zijn wel meer mensen geweest die gewoon hun werk hebben uitgevoerd. Na de Neurenberg-processen zijn er daarvan een aantal opgehangen", verklaarde hij doodleuk.
Wat een held.
Serieus?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik vind die Kluwer echt veel duidelijker
Jij bent dan ook gek.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik vind die Kluwer echt veel duidelijker
Ik vind zelf de opmaak van de Kluwer ook veel fijner. Zeker nu ik dat zo een keer naast elkaar ziequote:Op maandag 4 februari 2013 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede is toch veel beter leesbaar?
Ik heb de Awb in diverse varianten liggen. Maar ik kan vanwege de verschillende notaties sommige artikelen niet meer terug vinden als ik verschillende uitgaves gebruik. Je wordt er helemaal gek van.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de Kluwer ook marginaal fijner maar dat gedram er altijd om hier
Dat lijkt mij ook enorm irritant want ik onthoud artikelen meestal aan hun vorm en de locatie op de paginaquote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb de Awb in diverse varianten liggen. Maar ik kan vanwege de verschillende notaties sommige artikelen niet meer terug vinden als ik verschillende uitgaves gebruik. Je wordt er helemaal gek van.
Was alleen voor fiscale studenten zag ik... Nouja wordt vast wel mee gesjoemeld maargoed.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef Yreal het volgende:
Ppax ik post gister een link naar een gratis fiscaal wetboek. Bestel die, verpats deze weer.
Nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede is toch veel beter leesbaar?
Hé jij, heb je al readers gekocht?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef Yreal het volgende:
Ppax ik post gister een link naar een gratis fiscaal wetboek. Bestel die, verpats deze weer.
Die jongen is hard bezig met koffiezetten, laat 'm even.quote:
Ohja, my bad. Drukdrukdrukdrukdruk.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die jongen is hard bezig met koffiezetten, laat 'm even.
Hfd3 van deel 2 iirc. Pagina van de reader staat ingescanned op mijn desktop herriner me eraan vanavond.quote:
deel 2 iirc?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hfd3 van deel 2 iirc. Pagina van de reader staat ingescanned op mijn desktop herriner me eraan vanavond.
Oh, waar ergens?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maandag hospiteren waar ik je advies over vroeg
De nieuwe uiteraard.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:07 schreef Actaeon het volgende:
Erik bedoel je eigenlijk de nieuwe of de oude House of Cards?
Haha, ja. En van wat ik begrijp is het ook wel aan de goede kant van Nieuw-Westquote:
Succes!!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maandag hospiteren waar ik je advies over vroeg
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Succes ermee!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ja. En van wat ik begrijp is het ook wel aan de goede kant van Nieuw-WestPlus leuke huisgenoten, tram en trein vlakbij, dikke prima.
Succes Tchock!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ja. En van wat ik begrijp is het ook wel aan de goede kant van Nieuw-WestPlus leuke huisgenoten, tram en trein vlakbij, dikke prima.
Nee, geen idee. Niet zo heel veel. Een van die huisgenoten ken ik, blijkbaar was haar hospitatie ook heel casual en kleinschalig. Gewoon een avondje borrelen eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Succes ermee!
Weet je ook ongeveer hoe veel kandidaten er zijn?
Gunstig dat je iemand in dat huis kent! Succesquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Niet zo heel veel. Een van die huisgenoten ken ik, blijkbaar was haar hospitatie ook heel casual en kleinschalig. Gewoon een avondje borrelen eigenlijk.
Ben ik dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog steeds een keer met de UvA helden even koffie drinken.
Uiteraard.quote:
Niet erg grote indrukquote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef Valid het volgende:
Vandaag eerste college Europees recht gehad. Ik heb de indruk
Ik heb net koffie gezet. Geniet er van.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:37 schreef eriksd het volgende:
Even thee zetten, en dan weer een episode kijken
Verplicht onderdeel van je curriculum als student: series kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |