Die Damian vertelde laatst bij Top Gear dat de schrijvers gaandeweg het verhaal aanpassen en eigenlijk ook niet weten waar het zal eindigen.. Dat is vaak geen goed teken zie Lostquote:Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er een derde seizoen komt
Dus jij staat telkens in te loggen met dat verschrikkelijk werkende touchscreen?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar snap ik geen hol van. Ik doe eigenlijk maar wat. Zo bezien vormt het printen op de UvA een aardige metafoor voor mijn leven.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar snap ik geen hol van. Ik doe eigenlijk maar wat. Zo bezien vormt het printen op de UvA een aardige metafoor voor mijn leven.
Enig idee wat voor hel dat is als ik wil scannen naar mijn mailadres met mijn achternaam.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dus jij staat telkens in te loggen met dat verschrikkelijk werkende touchscreen?
Ook niet meer op de wc?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik print niet meer op de UvA, niets dan ellende met die apparaten
Hoezo? Nooit gezeik mee gehad eigenlijk. Komt misschien ook wel doordat ik nooit meer 10-15 pagina's per keer printquote:Op maandag 4 februari 2013 17:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik print niet meer op de UvA, niets dan ellende met die apparaten
Zo bij Eén vandaag een item over dat arrest waarin de hondenbelasting in strijd werd geacht met het gelijkheidsbeginsel.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enig idee wat voor hel dat is als ik wil scannen naar mijn mailadres met mijn achternaam.
Dat was mijn partner in crime, bolle M.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Zo bij Eén vandaag een item over dat arrest waarin de hondenbelasting in strijd werd geacht met het gelijkheidsbeginsel.![]()
Dat postte jij hier vorige week toch een keer?
Meermaals gehad dat ie halverwege stopte met printen (en nog genoeg op de chip) of dat ie spontaan instellingen wijzigt tijdens printen of kopieren en verschilleee pagina's gekanteld zijn. Heerlijk hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo? Nooit gezeik mee gehad eigenlijk. Komt misschien ook wel dat ik nooit meer 10-15 pagina's per keer print
Ik heb casusnummer 11. Jij?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die drie onderdelen zitten allemaal in hetzelfde boek; in september gekocht.
Klinkt wederom als typisch UvA. De printer zelf is dus een metafoor voor de universiteit.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Meermaals gehad dat ie halverwege stopte met printen (en nog genoeg op de chip) of dat ie spontaan instellingen wijzigt tijdens printen of kopieren en verschilleee pagina's gekanteld zijn. Heerlijk hoor
Ik zit denk ik in totaal nog niet eens op 15 pagina's maar ik heb ook nooit problemenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo? Nooit gezeik mee gehad eigenlijk. Komt misschien ook wel doordat ik nooit meer 10-15 pagina's per keer print
Wat heb je gedaan/gevolgd dan? Of ben je nu begonnen met je stage?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef Yreal het volgende:
Ik ben gewoon de hele dag om de oren geslagen met termen waarvan ik niet meer wat hoe en wat
Nouwja, dagje inkomen en dan zal het wel weer gaan
Stage. Ik weet wel dat ik het basisboek bedrijfseconomie er weer even op ga naslaan vanavond.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan/gevolgd dan? Of ben je nu begonnen met je stage?
Volgens mij is Europees eindelijk een vak waar academische interesse voor nodig is. Zaal zat bijna vol (3x zoveel mensen als normaal, waarschijnlijk de helft recidivistquote:
Zei ik ook al.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mahaarbal, je hondenbelasting bij EénVandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |