Voor Juridische Vaardigheden C?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:25 schreef Paxcon het volgende:
JVA/B/C boek voor bijna 20 euro gekocht bij JFV.
Ja is goed te doen. Niet de kwaliteit van pak em beet The Sopranos maar zeker wel vermakelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:39 schreef Speedy_T het volgende:
Is Homeland eigenlijk wat?
Wordt me constant van alle kanten aangeraden... Maar die Damian Lewis vind ik - afgezien van BoB - maar een matige acteur..
Ik ken 1 iemand die het kijkt en dat is een aan lager wal geraakte mongol. En die is er lyrisch over.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:39 schreef Speedy_T het volgende:
Is Homeland eigenlijk wat?
Wordt me constant van alle kanten aangeraden... Maar die Damian Lewis vind ik - afgezien van BoB - maar een matige acteur..
Zo praat je dus over mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken 1 iemand die het kijkt en dat is een aan lager wal geraakte mongol. En die is er lyrisch over.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja is goed te doen. Niet de kwaliteit van pak em beet The Sopranos maar zeker wel vermakelijk.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken 1 iemand die het kijkt en dat is een aan lager wal geraakte mongol. En die is er lyrisch over.
Jij maakte dezelfde grap en ik begrijp het woordje lyrisch zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Tchock begrijpt het woordje lyrisch niet.
Ik geloof dat ik je nog heb zien staan vanochtendquote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog steeds een keer met de UvA helden even koffie drinken.
Oh, wanneer? Er stond nieuw personeel achter die bar.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je nog heb zien staan vanochtend
Uurtje of 11 moet dat zijn geweest, in de hal. Ik zag het het inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, wanneer? Er stond nieuw personeel achter die bar.
Die was er nogquote:Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef Speedy_T het volgende:
Is die chagrijnige vrouw nu weg? Ik zag in alle haast dat er nu een vent achter de bar stond
Jammer alleen dat er een derde seizoen komtquote:
Ohja, dat klopt wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uurtje of 11 moet dat zijn geweest. Ik zag het het inderdaad
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, dat klopt wel.
Ook een vent. Ik kocht losse meuk met barcodes. Hij zo: ik lijk wel een cassiere.
Ik keek hem zo aan, woog de opties af (laatste woord vs. vriendelijkheid) en zei toen: dat ben je ook.
Nou, dat kwam wel aan geloof ik. Terwijl ik het op zich grappig bedoelde. Maarja, elke grap bevat een kern van waarheid
Dat eerste lijkt me best een gedoe als je hem gekoppeld hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het wel weer goed gemaakt door iemand zonder vergoeding wat printjes te laten maken met mijn chipknip én iemand de weg te wijzen in het pand.
Daar snap ik geen hol van. Ik doe eigenlijk maar wat. Zo bezien vormt het printen op de UvA een aardige metafoor voor mijn leven.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me best een gedoe als je hem gekoppeld hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |