PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die van die dingen RT'en op twitter in de hoop dat ze iets winnen
Slaat echt nergens op, zelfs als hij het verkloot dan gaat de bal er nog in. Net speelde ik de bal op Balotelli met zijn rug naar het doel. Bal door zijn benen laten gaan en keihard uithalen. Bal komt tegen een voet en Aguero staat daar om de bal op te vangen. Het slaat nergens op hoe goed Balotelli is dit jaar.quote:
Op Twitter zelf nog nooit wat gewonnen, maar op Facebook al een stuk of 5xquote:
volgens mij is Ibra en Aguero een nice spitsenkoppel, maar moeilijk op 9 chem te krijgen...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5178101/#squad-player
of Aguero ?
ik ga 4-3-2-1 proberen klaar (6)quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij is Ibra en Aguero een nice spitsenkoppel, maar moeilijk op 9 chem te krijgen...
Ja, gewoon afkappen denk?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef Fuszy het volgende:
Toernooi is trouwens niet echt een succes in bepaalde poules
Ja inderdaad, maar bijvoorbeeld in mijn poule:quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, gewoon afkappen denk?De deadline is vanavond toch?
hahah die duurt echt 3uur ofzo ja, binnenkort ook maar heen. Vond je het wat? Woensdag eerst nog maar ff naar Life of Piquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren trouwens een Django Unchained voorstelling gepakt om 11 uur 's avonds. Ik was om 3 uur thuis van een film
Ja hij was echt super tof. Op een gegeven moment dacht ik, jezus is die nog steeds niet afgelopen want op een gegeven moment lijkt het alsof hij bijna is afgelopen en dan plakken ze er nog anderhalf uur aan vast.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah die duurt echt 3uur ofzo ja, binnenkort ook maar heen. Vond je het wat? Woensdag eerst nog maar ff naar Life of Pi
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren trouwens een Django Unchained voorstelling gepakt om 11 uur 's avonds. Ik was om 3 uur thuis van een film
quote:
Tsja, van tevoren plannen is daarom het slimst. Ik vind het zelf niet erg dat het wat langer duurt, maar het mag wel opschietenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar bijvoorbeeld in mijn poule:
X1n2ition heeft vaak aan mij gevraagd om te spelen. Toen kon ik elke keer niet. Nu heb ik het ook een aantal keer aan hem gevraagd en hij kon elke keer niet.
Best wel klote, want dat gaat om de tweede plek
quote:
Lavezzi moet lf staan dus 4-3-2-1quote:
of 5-2-2-1, gewoon omdat appelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lavezzi moet lf staan dus 4-3-2-1
Moses en Gervinho MOTM zijn poep.
IF pliesjquote:
Ik heb hem al gezien, maar toch bedankt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
-
[..]
Ik zal deze even doormailen naar Tim Kuik.
Sport1quote:
is gratiz deze maand als je digitale tv hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Helaas heb ik die hier niet
Alleen 1, daarop is A Madrid tegen Betisquote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is gratiz deze maand als je digitale tv hebt
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen 1, daarop is A Madrid tegen Betis
I know, maar niet bij mijn providerquote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is gratiz deze maand als je digitale tv hebt
oh, paupersquote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen 1, daarop is A Madrid tegen Betis
Weet je ook de stand in poule 4quote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik ga echt tussen de 5 en 10 keer per maand naar de film. Ligt er wel aan wat er draait
natuurlijk.
Django stond laatst ook volledig op YouTube.
Ben Arfa, en dan Nasri op CM.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
wie weet een goeie RF die in dit team past: http://www.futhead.com/fifa/squads/5178101/#squad-player
Barfa. En Toure en Nasri erbij..die CM heeft veel links nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
wie weet een goeie RF die in dit team past: http://www.futhead.com/fifa/squads/5178101/#squad-player
Ben arfa is poep.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben Arfa, en dan Nasri op CM.
dan op de andere CM een franse Ligue 1 speler, Sissoko
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barfa. En Toure en Nasri erbij..die CM heeft veel links nodig
o ja vergeten ben arfa heeft 5 star skill moves.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barfa. En Toure en Nasri erbij..die CM heeft veel links nodig
gewoon Ben Arfa, op RF speelt hij geweldigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben arfa is poep.
ik zat te denken aan Di maria IF, Robben etc, maar het lukt me niet.
Sissoko met 4 dode links en 2x 1.5 links..fijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Fuck chemistry. Gewoon Arfa CDM.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sissoko met 4 dode links en 2x 1.5 links..fijn.
http://www.futhead.com/fifa/squads/5178101/#squad-playerquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baasotelli speelt wel erg goedquote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef BDIL het volgende:
Niang valt zwaar tegenMilan kon beter met Pazzini of Bojan beginnen
Yaya, check die chemistry van Kompany met Sissokoquote:Op zondag 3 februari 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of Yaya CM ?
Kloptquote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Baasotelli speelt wel erg goedGoede passes en echt balvast
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja zag het net.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Yaya, check die chemistry van Kompany met Sissoko
eerst vond je Robben nog kutquote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja zag het net.
Het liefst heb ik eigenlijk Robben RF, maar dan moet het helemaal anders.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
KloptNiang is traag, probeert tricks net als die rabona en hakjes enzo maar komt maar niemand voorbij of wordt eruit gelopen
De server op www.ea.com doet er te lang over om te antwoorden.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
moojen gaol
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150548748
Precies op de linker van Jara.
Yup, daar zijn de minste wedstrijden gespeeld.quote:
is bijna helemaal hetzelfde, gaat niet werkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja in een 5-2-2-1 misschine in 4-3-2-1 is hij bter.
Pazzini is geblesseerd, niet goed genoeg en die ga je ook niet op de flank zetten. Dan eerder Robinho..quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef BDIL het volgende:
Niang valt zwaar tegenMilan kon beter met Pazzini of Bojan beginnen
Ja dat vraag ik mij ook af. Tegen Ozz moet ik nog spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup, daar zijn de minste wedstrijden gespeeld.
Jij staat op nummer 1 en Ajacied7 op nummer 2.
[ afbeelding ]
Waar zijn Ozz en drolflap eigenlijk? Al een tijd niet meer gezien
Drolflap laat al 6 dagen niets van zich horen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup, daar zijn de minste wedstrijden gespeeld.
Jij staat op nummer 1 en Ajacied7 op nummer 2.
[ afbeelding ]
Waar zijn Ozz en drolflap eigenlijk? Al een tijd niet meer gezien
Kan, maar dan moet je wel Maicon/Richards RBquote:Op zondag 3 februari 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of Yaya CM ?
Ze spelen 4-3-1-2 ....quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pazzini is geblesseerd, niet goed genoeg en die ga je ook niet op de flank zetten. Dan eerder Robinho..
Toedeledokie danquote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Drolflap laat al 6 dagen niets van zich horen.
Lindgren. ©orner strikes againquote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
moojen gaol
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150548748
Precies op de linker van Jara.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef strakkeman het volgende:
Anders Fuszy laat je de mensen die gewoon nog actief zijn doorgaan. Dus de 2 actieve leden en dan kun je gewoon doorgaan met het toernooi.
433 volgens mijn internetbronnen en in die goal die ik postte stond El Shaarawy ook gewoon op linksquote:
op CM moet je +10k doenquote:
Soccerway geeft 4-3-1-2 aanquote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
433 volgens mijn internetbronnen en in die goal die ik postte stond El Shaarawy ook gewoon op links
wordt er geclubt dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
Ik begin me af te vragen wat ThadCastle allemaal doet onder de douche...
Haha, ik vroeg het me ook net af.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
Ik begin me af te vragen wat ThadCastle allemaal doet onder de douche...
idd maar ze spelen 433quote:
Macklemorequote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind dit zo'n tof nummer. Die clip is geniaal
Balo staat niet alleen voorin, die is meer tussenin te vinden van het middenveld en aanvalquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd maar ze spelen 433Die Niang staat nog eerder RM dan spits
Niet eens een TOTYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet eens een TOTY300k ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Emenike echt zo minimaal beter geworden dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terecht. Hij is nu al niet te stoppen met een half leger.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Emenike echt zo minimaal beter geworden dan.
Ja hij was ook niet zo subliemquote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Emenike echt zo minimaal beter geworden dan.
Wat heb je daaraan?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
Emenike MOTM 6 chem in een bronze squad denk.
Nirvana - Girlsquote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef detennismaster het volgende:
Er is zo'n nummer met een clip met allemaal geile wijven die aan het partyen zijn. Hoe heet die clip? Iemand?
Ik heb hem af.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je niet aan je pws werken jij schavuit
dikke batta gekregen trouwens van een 92 goldquote:
toch wel?quote:
ik zou gewoon een nieuw seizoen opstarten en de controller wegleggenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
even weer wat kapitaal opbouwen met fitness-kaartjes.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zou gewoon een nieuw seizoen opstarten en de controller wegleggen
kan geen enkele TV gebruiken in huisquote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zou gewoon een nieuw seizoen opstarten en de controller wegleggen
oja, dankje voor de nuttige tipquote:Op zondag 3 februari 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
misschien iets retweeten waar je coins mee kan winnen.
Het werkt welquote:Op zondag 3 februari 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
misschien iets retweeten waar je coins mee kan winnen.
ah je hebt een broertje. Waarom verbaast dat me niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
tevens is mijn broertje veel erger, hij had een keer 2 TOTY player gewonnen, maar die gozer was natuurlijk nep.
huh deze snap ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
tevens is mijn broertje veel erger, hij had een keer 2 TOTY player gewonnen, maar die gozer was natuurlijk nep.
ik heb nog een broerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah je hebt een broertje. Waarom verbaast dat me niet.
mijn broertje RT't dingen, wint TOTY spelers, maar degene van wie hij ze had moeten krijgen was nepquote:
serieus?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die ik ken had trouwens een kopstoot gehad van een voetballertje toen hij grensrechter was vandaag. Belachelijk eigenlijk.
ja dus ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn broertje RT't dingen, wint TOTY spelers, maar degene van wie hij ze had moeten krijgen was nep
Yup, blijkbaar tegen een 'allochtonen team'. Iemand anders die ik ken moet ook tegen dat team voetballenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
serieus?
en bijna al die voetballers schijnheilig doen over de dood van Richard Nieuwenhuizen
dus wat?quote:
quote:
jaaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar het gaat nu wel lekker met je team?
logisch als je al eens 10 teams heb gehad en ze allemaal poep spelen.quote:
Nee, niet echt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
logisch als je al eens 10 teams heb gehad en ze allemaal poep spelen.
Het kan natuurlijk niet wat die jongen heeft gedaan. Ik speel ook bij een "allochtonen team" en als wij uit moeten bij die boerenclubs hier in Nederland word er toch dramatisch gefloten. De scheidsrechter fluit wel als de boeren hun vlag opsteken maar is stil als wij het doen. Ballen met de hand meenemen mag gewoon. Als iedereen zich normaal zou gedragen zouden dit soort dingen niet gebeuren. Niet alles is de schuld van de Allochtonen team. Die jongen heeft natuurlijk een grote fout begaan maar ik word soms ook pisnijdig als de tegenstander een penalty krijgt voor een overduidelijke schwalbe.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup, blijkbaar tegen een 'allochtonen team'. Iemand anders die ik ken moet ook tegen dat team voetballen
nu kan hij de overwinning van Feijenoord niet op ons botvierenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet wat die jongen heeft gedaan. Ik speel ook bij een "allochtonen team" en als wij uit moeten bij die boerenclubs hier in Nederland word er toch dramatisch gefloten. De scheidsrechter fluit wel als de boeren hun vlag opsteken maar is stil als wij het doen. Ballen met de hand meenemen mag gewoon. Als iedereen zich normaal zou gedragen zouden dit soort dingen niet gebeuren. Niet alles is de schuld van de Allochtonen team. Die jongen heeft natuurlijk een grote fout begaan maar ik word soms ook pisnijdig als de tegenstander een penalty krijgt voor een overduidelijke schwalbe.
Er werd 1 keer een overtreding op mij gemaakt. De tegenstander gaf toe dat het een overtreding was na de wedstrijd maar de scheidsrechter zegt nee het was geen overtreding. Dit soort mensen verdienen wel een klap ja.
Dat is niet alleen tegen die teams. Dat gebeurd bij elk team.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet wat die jongen heeft gedaan. Ik speel ook bij een "allochtonen team" en als wij uit moeten bij die boerenclubs hier in Nederland word er toch dramatisch gefloten. De scheidsrechter fluit wel als de boeren hun vlag opsteken maar is stil als wij het doen. Ballen met de hand meenemen mag gewoon. Als iedereen zich normaal zou gedragen zouden dit soort dingen niet gebeuren. Niet alles is de schuld van de Allochtonen team. Die jongen heeft natuurlijk een grote fout begaan maar ik word soms ook pisnijdig als de tegenstander een penalty krijgt voor een overduidelijke schwalbe.
Er werd 1 keer een overtreding op mij gemaakt. De tegenstander gaf toe dat het een overtreding was na de wedstrijd maar de scheidsrechter zegt nee het was geen overtreding. Dit soort mensen verdienen wel een klap ja.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen tegen die teams. Dat gebeurd bij elk team.
Geweld mag nooit toegepast worden. Als jij vindt dat een foute beslissing mag worden opgelost met een klap, dan moet je eens bij jezelf ten rade gaan.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geweld mag nooit toegepast worden. Als jij vindt dat een foute beslissing mag worden opgelost met een klap, dan moet je eens bij jezelf ten rade gaan.
Nee een foute beslissing zeker niet. Lees het nog eens ik zeg dat die man stellig blijft ontkennen dat het geen overtreding was terwijl de man die de overtreding heeft gemaakt het toegeeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat is nog steeds geen rede om iemand een klap te geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee een foute beslissing zeker niet. Lees het nog eens ik zeg dat die man stellig blijft ontkennen dat het geen overtreding was terwijl de man die de overtreding heeft gemaakt het toegeeft.
Ik keur het niet goed, want je moet je fouten kunnen toegeven. Niet alleen bij amateur voetbal of prof voetbal. Overal moet dat kunnen. Het blijven ontkennen moet natuurlijk ook niet met een klap opgelost worden hequote:Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee een foute beslissing zeker niet. Lees het nog eens ik zeg dat die man stellig blijft ontkennen dat het geen overtreding was terwijl de man die de overtreding heeft gemaakt het toegeeft.
ga je kijken?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Wat centen op de 49'ers om de Superbowl wat interessanter te maken zo
Zekahquote:
Nee geen Calimero gedrag. Mensen moeten eens leren dat niet 1 iemand/groep het probleem is. Iedereen heeft er een aandeel in. Als mensen dat eens leren kunnen we misschien dit soort zaken voorkomen.quote:
Half 1quote:
Uhm als jij zegt dat je iemand wel een klap kan verkopen, is dat toch echt weer bevestiging van een vooroordeelquote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee geen Calimero gedrag. Mensen moeten eens leren dat niet 1 iemand/groep het probleem is. Iedereen heeft er een aandeel in. Als mensen dat eens leren kunnen we misschien dit soort zaken voorkomen.
idd dat hoort bij het spelletje.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm als jij zegt dat je iemand wel een klap kan verkopen, is dat toch echt weer bevestiging van een vooroordeel
Hoe vaak er ook tegen mij of ons team is gefloten, ik heb nog nooit de neiging gehad een klap te verkopen
ik erger me in de zin van geweld vaker aan allochtonen dan autochtonen. Het kan zijn dat het gewoon een botsing van culturen is(kijk maar naar het verschil in voetbal tussen Nederland en Turkije bijvoorbeeld), maar in Nederland hoort zoiets niet... Ook als een Nederlander het doet keur ik het helemaal af, maar dat gebeurt nou eenmaal minder op een of andere manier...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee geen Calimero gedrag. Mensen moeten eens leren dat niet 1 iemand/groep het probleem is. Iedereen heeft er een aandeel in. Als mensen dat eens leren kunnen we misschien dit soort zaken voorkomen.
IK HEB HET NIET OVER TEGENFLUITERS. Maar over dat mensen het blijven ontkennen terwijl ze weten dat het fout is. En een klap verkopen is niet het antwoord ik zou het ook niet doen maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm als jij zegt dat je iemand wel een klap kan verkopen, is dat toch echt weer bevestiging van een vooroordeel
Hoe vaak er ook tegen mij of ons team is gefloten, ik heb nog nooit de neiging gehad een klap te verkopen
LOLLOLLOLLOLquote:
Kan je toch niet terug zien bij amateurvoetbal. Niet zo zeveren johquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
IK HEB HET NIET OVER TEGENFLUITERS. Maar over dat mensen het blijven ontkennen terwijl ze weten dat het fout is. En een klap verkopen is niet het antwoord ik zou het ook niet doen maar ik kan me er iets bij voorstellen.
wat een fucking mongoolquote:
#cutforbieberquote:
mijn trainer ging ons daarin trainen, gaat ie expres middenin een partijtje even verkeerd fluiten, paar mensen werden helemaal boos, moesten toen een suicide lopenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef Fuszy het volgende:
Natuurlijk. Fair play staat bovenaan. Dat doe je helaas bijna alleen maar met objectieve arbiters. Die hebben we alleen niet zoveel om het amateurvoetbal te leiden.
Soms is het toch slikken van een onterechte beslissing. Hoe kut het ook is
Hou op manquote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het gebeurd echt niet minder. Dat is alleen een vooroordeel dat je hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik erger me in de zin van geweld vaker aan allochtonen dan autochtonen. Het kan zijn dat het gewoon een botsing van culturen is(kijk maar naar het verschil in voetbal tussen Nederland en Turkije bijvoorbeeld), maar in Nederland hoort zoiets niet... Ook als een Nederlander het doet keur ik het helemaal af, maar dat gebeurt nou eenmaal minder op een of andere manier...
Misschien zijn de verhoudingen tussen die 2 groepen op het voetbalveld vrijwel gelijk, maar in het dagelijks leven liggen ze wel andersquote:Op zondag 3 februari 2013 23:26 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het gebeurd echt niet minder. Dat is alleen een vooroordeel dat je hebt.
Ik zap altijd 10 minuutjes eerder, dan pik ik nog even de weervrouw meequote:
Nou als die verdediger achter de keeper staat telt hij niet mee bij buitenspel mits het er niet meer dan 2 zijn. En ik verkondig helemaal niet dat het komt doordat ik een ander huidskleur heb dat maak jij ervan ik leg alleen uit dat het probleem niet alleen bij Allochtonen liggen zoals sommigen hier suggereren.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou op man. Ik speel in een 'boerenteam' en ben vandaag meerdere keren (onterecht) benadeeld. Mijn goal werd afgekeurd vanwege buitenspel terwijl er een verdediger van hun op de lijn lag en ik ben van achter neergehaald terwijl ik volledig doorgebroken was, waar geen kaart voor gegeven is.
Het is echt niet doordat jij en je team een andere huidskleur hebben dat je overtredingen niet meekrijgt.Daarom ben je een Calimero.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zap altijd 10 minuutjes eerder, dan pik ik nog even de weervrouw mee!
Ik ben pas 2x naar gym geweest.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gwn niet gaan controleren ze tog nooit
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was het dit keer wel een mooie ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
WAT?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nou als die verdediger achter de keeper staat telt hij niet mee bij buitenspel mits het er niet meer dan 2 zijn.
..quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nou als die verdediger achter de keeper staat telt hij niet mee bij buitenspel mits het er niet meer dan 2 zijn.
Dus als de keeper wegloopt en er staat een speler op eigen helft in de goal, is het altijd buitenspel?quote:
Ik heb precies het zelfde. Welk album is dat? The heist?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
not bad. Ik houd normaal niet heel erg van hiphop. Af en toe iets is wel prima, maar dit klinkt prima.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde. Welk album is dat? The heist?
E: domme vraag
als jij het opzetquote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
zou het een idee zijn om een soort toto te beginnen, maar dan met FUT-coins?
Zoek het maar op. Het bestaat echtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als de keeper wegloopt en er staat een speler op eigen helft in de goal, is het altijd buitenspel?
Die toernooien zijn al een rampquote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
zou het een idee zijn om een soort toto te beginnen, maar dan met FUT-coins?
Ik laat jullie natuurlijk niet inzetten, veel te veel verstand van voetbalquote:
Ja, even kijken of ik nog een foto van haar heb.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, even kijken of ik nog een foto van haar heb.
Edit: gevonden!(img)C://users/lindgren/extraschijfruimde/geenporno/nietklikkenvirus/recepten/fotosbulgarijesunniebietsch2011lagguuuh/nietklikkennogmeervirus/animalporn/weervrouwvanvandaag.jpg(/img)
<3__<3quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, even kijken of ik nog een foto van haar heb.
Edit: gevonden!(img)C://users/lindgren/extraschijfruimde/geenporno/nietklikkenvirus/recepten/fotosbulgarijesunniebietsch2011lagguuuh/nietklikkennogmeervirus/animalporn/weervrouwvanvandaag.jpg(/img)
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en mijn broertje heeft zijn scheidsrechtersdiploma gehaald, en die zegt ook dat je poep lult
Dat is zo easy....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
ooh shit, ik heb morgen inderdaad ook gym
piepjes-test
Ja dat heeft niets met of diegene achter of voor de doelman staat te maken hoorquote:
Je gaat zeker bij trap 4 al stoppen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
ooh shit, ik heb morgen inderdaad ook gym
piepjes-test
dat wel, maar hij geeft je 2 kansen, dus de ene keer ga ik lekker niks doenquote:
Ja klopt ik had trap 17 ofzo en toen moest ik stoppen vanwege dat het tijd was.quote:
en die blunder van Reinaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke goals van Gerrard en Akweero wel.
Ik stop als ik een 10 heb of niet meer kan #BeMercurialquote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik stopte altijd zodra ik wist dat ik een 5,5 had
bij dat uitkomen op die goal van Agueroquote:
Jij was altijd zeker de ultieme badboy op school ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik stopte altijd zodra ik wist dat ik een 5,5 had
EA kennende welquote:Op zondag 3 februari 2013 23:40 schreef detennismaster het volgende:
Gaat Balo voor die wedstrijd van vanavond een IF krijgen? Ik heb niet gekeken maar ik zie dat hij er 2 scoorde.
1 was een penal, maar hij is wel matchwinner...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:40 schreef detennismaster het volgende:
Gaat Balo voor die wedstrijd van vanavond een IF krijgen? Ik heb niet gekeken maar ik zie dat hij er 2 scoorde.
Wat weeg je ? 50 kilo en 1,85m ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt ik had trap 17 ofzo en toen moest ik stoppen vanwege dat het tijd was.
mensen die zeggen trap 17 te halenquote:
Er zijn wel een aantal maar die kan je niet echt normaal noemen...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die zeggen trap 17 te halen
tenzij je een ander systeem hebt...
goeie vriend van me had 2 jaar terug het beste wat ooit bij ons in de 2e klas was gehaald. trap 14.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal maar die kan je niet echt normaal noemen...
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
51 kilo en 1,68m.
Maar voetbal 6x in de week.
quote:
Dat zijn altijd van die lelijke wijven of homos als Kent. Als ze dan echt niet meer kunnen gaan ze huilen en op de grond liggen omdat ze geen adem kunnen halen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal maar die kan je niet echt normaal noemen...
Hoe was je varkenshaas?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso mensen die lezen wat voor onzin djeetje weer post
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
51 kilo en 1,68m.
Maar voetbal 6x in de week.
Je hoef het niet te geloven hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso mensen die lezen wat voor onzin djeetje weer post
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FUCKING LEKKER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MET FUCKING AARDAPPELKROKKETJES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
school iets, ik zelf ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Anders komen jullie kijken woensdag bij me gym dan heb ik die test weer.
Mooi zo. Ik ben jaloersquote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FUCKING LEKKER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MET FUCKING AARDAPPELKROKKETJES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n homo die varkenshaas niet lekker vindt?
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dat niet lekker vinden.
En met pepersaus is het helemaal de fjaking hemel.
Niet weten van aardappelkroketjesbaasiciteiten.quote:
doen ze bij ons nu niet, maar die test binnen doen is weer kut. Op gras rennen is lekkerderquote:
lekkahquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ben jaloers
Alhoewel de biefstuk ook van zeer hoog niveau was.
peper fucking roomsausquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dat niet lekker vinden.
En met pepersaus is het helemaal de fjaking hemel.
hou je teringbek kutchineesquote:
* TBakkert raakt Timmy_Turner aanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb dit weekend 300k verdiend tijdens het CoddenWie wil me aanraken?
Ik, maar ook zonder de winst.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb dit weekend 300k verdiend tijdens het CoddenWie wil me aanraken?
Bij ons ook niet hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doen ze bij ons nu niet, maar die test binnen doen is weer kut. Op gras rennen is lekkerder
Die eerste kopbal van Lukaku.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck die pass van Dorrans
[..]
gewoon keihard aanpakken die vieze troll
ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme ik heb honger
Heb je het thuis zo moeilijk knul?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die lelijke wijven of homos als Kent. Als ze dan echt niet meer kunnen gaan ze huilen en op de grond liggen omdat ze geen adem kunnen halen.
Ik knikte ook afkeurend toen ik het lasquote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb je het thuis zo moeilijk knul?
Ik ook, maar wel met een kleine glimlach op me gezicht.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik knikte ook afkeurend toen ik het las
Het zijn wel altijd van die magere homo's daar heeft mijn thuissituatie niks mee te makenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb je het thuis zo moeilijk knul?
Ik heb ze tenminste. Kan je van jou niet zeggen potjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst heeft de hele dag al op zijn Aziatische balletjes gezeten. Even de frustratie eruit typen t0g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |