PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die van die dingen RT'en op twitter in de hoop dat ze iets winnen
Slaat echt nergens op, zelfs als hij het verkloot dan gaat de bal er nog in. Net speelde ik de bal op Balotelli met zijn rug naar het doel. Bal door zijn benen laten gaan en keihard uithalen. Bal komt tegen een voet en Aguero staat daar om de bal op te vangen. Het slaat nergens op hoe goed Balotelli is dit jaar.quote:
Op Twitter zelf nog nooit wat gewonnen, maar op Facebook al een stuk of 5xquote:
volgens mij is Ibra en Aguero een nice spitsenkoppel, maar moeilijk op 9 chem te krijgen...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5178101/#squad-player
of Aguero ?
ik ga 4-3-2-1 proberen klaar (6)quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij is Ibra en Aguero een nice spitsenkoppel, maar moeilijk op 9 chem te krijgen...
Ja, gewoon afkappen denk?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef Fuszy het volgende:
Toernooi is trouwens niet echt een succes in bepaalde poules
Ja inderdaad, maar bijvoorbeeld in mijn poule:quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, gewoon afkappen denk?De deadline is vanavond toch?
hahah die duurt echt 3uur ofzo ja, binnenkort ook maar heen. Vond je het wat? Woensdag eerst nog maar ff naar Life of Piquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren trouwens een Django Unchained voorstelling gepakt om 11 uur 's avonds. Ik was om 3 uur thuis van een film
Ja hij was echt super tof. Op een gegeven moment dacht ik, jezus is die nog steeds niet afgelopen want op een gegeven moment lijkt het alsof hij bijna is afgelopen en dan plakken ze er nog anderhalf uur aan vast.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah die duurt echt 3uur ofzo ja, binnenkort ook maar heen. Vond je het wat? Woensdag eerst nog maar ff naar Life of Pi
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren trouwens een Django Unchained voorstelling gepakt om 11 uur 's avonds. Ik was om 3 uur thuis van een film
quote:
Tsja, van tevoren plannen is daarom het slimst. Ik vind het zelf niet erg dat het wat langer duurt, maar het mag wel opschietenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar bijvoorbeeld in mijn poule:
X1n2ition heeft vaak aan mij gevraagd om te spelen. Toen kon ik elke keer niet. Nu heb ik het ook een aantal keer aan hem gevraagd en hij kon elke keer niet.
Best wel klote, want dat gaat om de tweede plek
quote:
Lavezzi moet lf staan dus 4-3-2-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |